Kicsit korábban írtam Neked e-mailt. Nem tudom, megkaptad-e!? Azért kérdezem itt is, mert fontos lenne, ha válaszolnál. Persze csal, ha nem gond! Utána néznél, kérlek?! Köszönöm!
Nagy melegben a gázolaj is jobban átmelegedik és hígul ezért kopottabb gyengébb szivattyú már nem nyom eleget. Ami még okozhatja az a nagynyomású szivattyú a hengerfej végén levő fekete 3 ágú vasdarab. Hibakódot nagyon ritkán dob be gyenge üzemanyag nyomásra.
Leállás csak úgy váratlanul jön, vagy mindig gyorsításkor jön elő? Mert gyorsítás esetén mindenképp a nem megfelelő üzemanyag nyomás az oka. Ha az említett dolgok jók akkor még lehet a tank után a vezető ülés alatt az alvázra rögzített elektromos AC pumpa is akár ha nem nyom elég üzemanyagot. Ezt üzemanyagkör nyomását mérő órával lehet mérni akár. De laptoppal is látható gyujtás ráadásakor.
Köszi , írtam emailt,csak a konzol kéne első körben,aztán a fejegységre még gyúrok.de ha már így belejöttünk , tudom hogy te nagyon ott vagy trajet témában, van egy olyan gondom hogy üzemmeleg motor terhelésre bedadog valami, de sz.tem nem a motor, és lő egy füst felhőt, nagy melegben sűrűbben csinálja és ha légkondi is rá van kapcsolva produkált már leállást is, na ez mi lehet??Üzemanyag szűrő, nyomásszabályzó szelep ki lett cserélve, egr nem lehet mert ha kiiktatom akkor is csinálja, résolaj lett mérve az is jó, segítségedet előre köszönöm...
Hát tudnék segíteni de most ki vagyok fogyva alkatrészből. Folyamatosan rendelem de még sincs elég. Már van bejelentkezve előtted egy autó. Így valamikor novemberbe tudna vállalni a szerelő.
Bízom benne, hogy Te az az ember vagy aki tud nekem segíteni. Van egy Trajet-ünk, elég sok problémával (külföldi behozott), de ami most a legfontosabb, az egy váltó felújítás lenne.
Átküldtem néhány rendszermosáson, ellenőriztem a kiegészítő fűtést is. Menet közben alig csinált meleget, míg városban álláskor kezdett melegíteni.
Aztán meguntam, kicseréltem a termosztátot, habár a hőmérsékletet tökéletesen jónak mutatta nyáron télen. Eztán megjött a fűtésem, bemelegszik, hűt, fűt, teljesen rendben lett.
Nekem egy Tucsonom van, ugyanazzal a fűtés problémával, mint neked. Csak maximum "Hi" állásban fűt, más állásban csak hideget nyom. Ha sikerült a problémát diagnosztizálnod, kérlek tedd közzé. Ha nekem lesz megoldásom, - amin rajta vagyok, - én is közkinccsé teszem.
Szia Army! Többször kitisztitottam sűrített levegővel, aztán figyelgettem. Nem volt egyértelmű az eredmény. Ma reggelre úgy tűnik, jó lett a fűtés. Ha mégsem mégsem, még kereslek. Köszönöm a segítséget!
2001 benzines 2.0 esetén 120 ezres szervizelés milyen költséget jelent? Te vállalnád?
A kormánykapcsoló - nagyon könnyen szétszedhető - pár csavar - és már ki is lehetett kapni :)
Ha küldöl egy szettet azt megköszönöm - amúgy mennyibe kerülne a szett - ha beválik? Átadás átvétel hogyan? BP-n 16.- kerbe Ikarusz telepen dolgozom.... De ha erre járnál az Airbag hibajelzést is kiüthetnéd a kocsiból :D
2016.09.hóban vettem a trajetet - németből behozott - az ablakmosó szivattyúk nem működtek - az autóvillamosságis kivette a motorokat-jók voltak - biztik jók voltak - kormánykapcsolót szedte szét - összerakás után működött minden - kontakt hiba lehetett.
Kb. 2 hete az első ablakmosó szivattyú újra nem működik - de a hátsó ablak mosó szivattyú az jó (hallatszik,hogy dolgozik) - találkoztál már ilyen hibával???
---------------
Az indexem elkezdett nem indexelni :( - néha 1-et-2-t mikor mennyit villant, majd megáll és csak világít az index lámpa :( - mi lehet a gond? relére gondolunk.....
Bal kerék felől kell benézni és a féltengely bemenet körül lenni kell egy csavarnak. Ott kell egy csövet bedugni és fentről egy tölcsérre kötni a csövet és lassan belecsurgatni. Vagy ismerősnek van egy olyan szerkezete mint egy fecskendő csak fél liter olaj fér bele. Azzal fel lehet szívni a flakonból az olajat és a csövet bedugva a lyukba be lehet nyomni a váltóba az olajat.
Váltóolajat szerettünk volna cserélni 2004. 12. hó gyártású kézi váltós CRDi 2.0 Trajetben, de nem találtuk hol kellene betölteni az olajat, ill. nem vagyunk biztosak benne...