Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sibie1 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 294

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Az alapjárati fordulat mennyi nektek nekem lesik sokszor 600 -700ra és remeg a kaszni. Nálatok is van ilyen jelenség és ez normális. 

Sibie1 Creative Commons License 2018.11.26 0 0 293

Köszi az infót .Remélem neked megoldódik a problémád. Várom a fejleményeket. 

Előzmény: KissAti64 (292)
KissAti64 Creative Commons License 2018.11.26 0 0 292

Szia!

Ma szóltak hogy engedélyezték a servo cseréjét,csütörtökön 13h-ra viszem kicserélni.

Csere után többet tudunk.

Mellesleg ma többször  megint erősebben megkottyant,a csavarok után húzása nálam nem oldotta meg a problémát.

Előzmény: Sibie1 (291)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.25 0 0 291

nekem is a téli gumival jobb. Ha valami változik jelzem.

Előzmény: KissAti64 (290)
KissAti64 Creative Commons License 2018.11.25 0 0 290

Szia.

Valamit változott a helyzet,de igazán ebben a szar időben még mindig nem tudtam rendesen megtesztelni.

Sajnos mióta megnézték  folyamatosan rossz idő van felénk.

Az eddigi 2-3 kottyanás helyet csak 1-t érzek (lehet hogy a kisebb tempó miatt),és azt is gyengébben.

Miskolc Felsőzsolcai végén lévő körforgalomban (ez egy nagy körívű kicsit már hullámosra  taposott egyébként kátyú mentes tempós körforgó)  mindig erősen jelentkezett a probléma,de sajnos azóta nem jártam arra.

De az is befolyásolhatja a történetet hogy a téli gumi van már feltéve.

A kormány servomotorjárol viszont még nem jött semmi,következő hétre igérték az infót.

Ha valami történne jelezzük már egymásnak.(Kiss Attila 30/2996601)

Előzmény: Sibie1 (289)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.25 0 0 289

Szia.Kormányod rendbe?Kopogás megszünt?Elvileg holnap megyek szervizbe

Előzmény: KissAti64 (281)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.25 0 0 288

Az autó patyolat tiszta!Ja most a bal tükröm nem csukódik be csak félig.Azt hittem a nissan juke nál gagyibb autó nincs . De be kell  látnom hogy van. Mit várok tele van kínai cuccal .pl szervómotor.

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.24 0 0 287

A hátsó lökhárítón lévő szenzorokat töröld le! Ekkor megszűnnek a fals bejelzések!

Előzmény: Sibie1 (285)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.23 0 0 286

Sotetben csinalja nekem is, ha valaki mögöttem van, de nem elöz, csak ram jön közel.

Nappal meg nem vettem eszre ilyet.

Nalam a rafutasgatlo nem tokeletes, 4x is belefekezett egy elozesbe. Allitolag lehet rajta allitatni. Nezesd meg mazadnal, hatha tudnak rajta vmit reszelni.

Előzmény: Sibie1 (285)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.23 0 0 285

Sziasztok. Nekem a szervó nem esik bele a hibás szériába máshol keresik a hibát. Még a csavarokat nem húzták meg csak jeleztem feléjük hogy ez valakinél lehet hogy segített .Még egy kérdés .Valakinek a holtér figyelő nem jelez feleslegesen a tükörbe?  Nekem nagyon sokszor bejelez pedig közelben nincs semmi .Megoldás valakinek? 

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.22 0 0 284

Előre is köszönjük!

Előzmény: KissAti64 (281)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.22 0 0 283

Persze, hogy hamarabb melegedett a suzuki, mivel kissebb a hatasfoka is, ezert eszik tobbet kissebb teljesitmeny mellet. A Suzi kevesebb energiat tudott hatekonyan hasznositani, tobb volt a hoveszteseg. Ha teljesitmenyt, fogyasztast akarsz valtoztatni, akkor hatekonyabba kell tenni a motor mukodeset. Ezt a Mazda a 14:1 es kompresszioval es a kisebb belso surlodassal oldotta meg. Kevesebb hulladekho, nagyobb elvegzett munka.

 

Azt a 100as benzint szerintem felejtsd el. Sima szuperrel ugyanannyit, vagy meg kevesebbet fog enni. A motor ROZ 95re van tervezve, azzal tokeletesn tud menni. Ugyan a premium benzinek mas alapbenzinbol vannak, mint a sima szuper, de a fütöerteke alacsonyabb, mint a 95os bengae. Ha sport motorod van, ott hozhat vmit, de az a motor nem a skyactiv :)

Előzmény: SNAKe (277)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.22 0 0 282

Az 5w-30 as olajak altalaban!! felszintetikusak es joval olcsobban beszerezhetöek, mint a 0w-20. Nekünk, mint vegfelhasznalonak szemermetlenül dragan adjak, nagy az arres rajta.

Nem igaz, hogy jobban eszi, a 0w-20 olajak eleg strapabirok mar. Az egyetlen problema az ugynevezett NOACK ertek, ez a parolgas 100 fokon. Ha nagyon parolog az olaj, akkor a PCV szelepen keresztul visszajut a szivocsobe - forgattyushaz szelloztetes - es emiatt is kokszosodnak a szelepek, nemcsak az EGR miatt.

Esetleg 100e km fölött mar lehet bele tenni 30-st, akkor mar kopottabb a motor.

 

Lattam egy olaj analizist egy 1.5 Honda szivomotorbol, 17e km utan minden erteke rendben volt meg, adalekok meg jok voltak, viszkozitas is szuper volt, meg tovabbi 7e km-t meg lehettt volna vele tenni. Benzin sok volt benne, de az kiparolog ha neha adsz neki az autopalyan.

Előzmény: SNAKe (276)
KissAti64 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 281

Sziasztok!

Kormány csavarok leellenőrzése óta (2 napja) nem érzem a "kottyanást",igaz itt a sötét Borsodban nagyon rossz idő van nem nagyon lehet most tempósabban menni.

Kicsit javul az idő és úgy is marad a panasz mentesség jelzem.

Mellesleg jövő hétre ígérték a szervomotor beazonosításának eredményét.Ezt is jelezni fogom nektek. 

 

Előzmény: Törölt nick (274)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.20 0 0 280

Lényegében egyetértek a tapasztalataiddal, de érthetetlen, hogy hogyan képes, miért tesz egy japán gyártó ilyen pocsék hangolású futóművet ebbe az egyébként jól átgondolt járműbe? Persze, szükséges kompromisszumokat kötni a lengő tömeg/lengécsillapító/rugózás összehangolásánál, de miért ne tehették volna, hiszen nem rally gépet csináltak, hanem egy személygépkocsit, ami sajnos bizony rá szokott menni mellékutakra is (ha-ha-ha!) és ha ilyen, bizony kirázza az embert a gatyából! Bővebben erről itt írtam. Most itt külön nem írom le azokat a pitiáner dolgokat, amit az előbbi linken már egyszer leírtam. Az ülésekről írt véleményeddel is teljes mértékben egyetértek.

Előzmény: SNAKe (278)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.20 0 0 279

Nekem már volt problémám az előző kocsimnál is az olajjal, (a kocsi nem Mazda volt) ott is hordóból, "ki tudja milyen" olajjal töltöttek (persze a gépkönyv szerintit írták a számlába), nosza legközelebb vittem nekik az olajcserére négy liter, gépkönyvszerinti előírású olajat (viszkozitás és teljesítményadatok szerint) hivatalos pecsétes ÁFA-s számlával és szemem előtt ezt töltötték bele, próbáltak tiltakozni, mondtam OK., de akkor jegyzőkönyvet veszünk itt fel és azt jelentem a fogyasztóvédelmi hatóságnál. Rondán néztek, de beleöntötték. Itt is, a Mazdásoknál is ezt kell tennünk. Megjegyzem, pontosan a bejáratásnál lenne fontos, hogy a hígabb, 0W-20-as olaj kerüljön bele, amikor még a súrlódás a legnagyobb. "Millió" szakértői leírás, vélemény, videó van erről a neten.

Előzmény: SNAKe (276)
SNAKe Creative Commons License 2018.11.20 0 0 278

Nyilván tökéletes autó nincs és a legdrágábbnak is vannak rossz tulajdonságai.

 

Eddig problémamentes a gépjármű, a fogyasztása 5,7 liter körül van 100-as benzinnel etetem. Az 1,4-es Kiám egy literrel többet benyakal, pedig azzal is ignorálom az utakon zajló őrületet.

Így 16 ezer km után azt kell mondjam, hogy szeretem vezetni, bár a futóművét nem Magyarországon fejlesztették, az biztos! Még 16-os kerékkel is rázósak a mellékutak, gondolom 18-al még neccesebb. Itthon, nem pályán használva előre borítékolnék egy idő előtti lengéscsillapító-kerékcsapágy cserét. A keményebb beállítás miatt cserébe viszonylag jól tolerálja a tempósabb kanyarvételt.

A motor ereje és nyomatéka épeszű közlekedéshez szerintem bőven elég. A váltó nálam jól működik, nem panaszkodom rá. 

A kezelőszervek, lámpák jól működnek, idáig nem volt velük gond. Gázreakció, fék is megfelelő szerintem.

Hogy a doboz majd hogy bírja az éveket, azt még most ugye nem látom. Egyelőre nem látok rajta rozsdát. Mondjuk ha füves részen megyek, akkor gyanúsan-hangosan hallani, ahogy a fűszálak csiklandozzák a hasát. Idáig egyik autómban sem lehetett ezt ennyire hallani. Nyilván a padlót nem egy T72-ből emelték át. Gyanúm szerint egy alváz és üregvédelem is bejátszik majd az átlagnál hamarább.

Az üléspozíció lehetne egy kissé magasabb. Én a maxon használom, de kevésnek érzem. Az első ülés jól tart ( a hátsót még nem próbáltam :) ). A háttámla szélességét minden valószínűség szerint valami anorexiás japán hosszútávfutóra méretezték, az én piknikus testalkatomnak ez kissé szűk.

A kocsi kinézete nyilván erősen szubjektív, nekem bejött a profilja, egyik fő ok volt, hogy ezt vettem ( a 2 literes szívóbenya mellett). A piros (vagy milyen) szín is jól áll neki, bár kényes, mint egy szász választófejedelem: mosás után nem győzöm simogatni a vízcseppek maradványait.

 

Amit még kevésnek érzek így a tél elején, az a fűtési teljesítmény. Menni kell vele vagy 10 percig, hogy a rostélyból valami langyosnak nevezhető szellő törjön elő. Ez 17 évvel ezelőtt a Swiftemben is jobb volt, abban 5 perc után már vetkezni kellett.

 

Aki családi autót keres, annak ne ez jusson eszébe először, meg másodszor se.  Két kölökkel azért nyilván el lehet lenni, de a csomagteret nem skandináv körútra méretezték. Nekem teljes értékű pótkerék lapul a seggében, egy sporttáska még befér fölé, de a hó eleji nagybevásárlást a fogyasztási templomban már hátsóülés-origamival kell megoldani. Még szerencse, hogy a gyerek már kirepült, csak ketten küzdünk a nylonzacskókkal. 😊

És hát az anyaghasználat bizonyos helyeken…az a kalaptartó nevű vérgagyi valami a hasonlóan „igényes” csomagtér lámpával ott hátul…hát nem tudom…a Kiám anyaghasználatban köröket ver rá, pedig alap az is.

Persze az is biztos, hogy a Mazdát jobb vezetni!  Szerintem.

Előzmény: Törölt nick (265)
SNAKe Creative Commons License 2018.11.20 0 0 277

Ez egy vicc, hogy a 21. században egy japán gyártónak be kell kérni a tulajtól az adatokat, hogy annak idején mi is került a kocsiba. Szerintem alapból tudniuk kellene a számítógépes rendszerükben visszakövetni, hogy az x alvázszámú kocsiba a következő dolgok kerültek: y számú motor, z számú váltó, m számú szervó motor, stb. Aztán az érintett tulajoknak lehetne visszahívási akciót tartani.

Én itthon egy közepes nagyságú piacvezető cégnél dolgozom, nálunk ez úgy nagyjából alap.

Előzmény: Sibie1 (275)
SNAKe Creative Commons License 2018.11.20 0 0 276

Akkor már csak azt nem értem (illetve de), hogy a hivatalos márkaszervizek miért az 5-30-as olajat töltik a gépbe? Az éves olajcsere előtt a műhelyben a munkafelvevőnél érdeklődtem, hogy akkor mit is fognak beleönteni. Azt mondta 5-30 kerül bele, mert a 0-20 olajat 8-10 ezer km után elkezdi enni a motor, az 5-30-t pedig nem, az jobban bírja. Na most ezt vagy elhiszem vagy nem, de szerintem ha kötöm az ebet a karóhoz és ragaszkodom a gépkönyvi előíráshoz, akkor aznap nekem ott nem cserélnek olajat, mert gyanítom a megyében sem volt 0-20, nem hogy a műhelyben.

Előzmény: Törölt nick (269)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 275

Sziasztok .Nekem is bekérték a szervó motor adatait,várom én is fejleményeket.Remélem a probléma megoldódik.

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.19 0 0 274

Várjuk a beszámolót!

Előzmény: KissAti64 (273)
KissAti64 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 273

Sziasztok!

Ha valakit érdekel  a kormány kottyanás problémája akkor a következőket tudom elmondani.

Előzetes egyeztetés és tájékoztatás  után (  "Sibie 1" által talált német linkre gondolok ) , a mai napon felkerestem a Miskolci Mazda kereskedést.

Nagyon korrektek és segítőkészek voltak,átolvasták a fórumon ezzel kapcsolatos összes bejegyzést is.

A német leírásnak megfelelően átnézték az összes kormányművel kapcsolatos csavart ,de nem találtak lazát.

Ennek ellenére utána húzták mindet.

Viszont találtak egy 2018 júliusi angol nyelvű szerviz körutasítást amelyben jelezték hogy bizonyos kormány szervomotorokkal lehet gond.

Most lefotózták a szervomotor adattábláját és kiküldik a gyárnak.Ha beleesik a problémás szériába akkor kicserélik egy újra.Szerintük ez lehet a megoldás.

Hazafelé jövet már nem volt időm körfolgalomban megtesztelni történt-e változás, de holnap kerítek rá alkalmat.

 

Előzmény: Sibie1 (262)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.16 0 0 272

Nem tekintettem vitanak :)

A rigotechnel csippeltettem a 318i-t, nagyon alapos munkat vegeztek. A tulaj elbeszelgetett velem, mit hianyolok, mit szeretnek elerni es figyelmeztetett, hogy ne varjak a kocsitol egy m3as teljesitmenyt a tuning utan. Sajnos a szivo tuning sw-esen eleg remenytelen. Elogyujtast tudsz novelni, de azt is csak a kopogas hatarig, mert ugyan kopogni nem fog - kopogas szenzor - de vissza szabalyoz a computer, ha kozel all az elogyulladashoz. Levegot nem tud neki plusszban adni - nincs turbo- esetleg fordulatszam leszabalyzast tud kitolni, de sok mas nincs.

 A tuning utan jobbnak tunt, de ez csak placebo effekt. Amikor eladas elott visszaallittattam, nem sok kulonbseget vettem eszre.

Itt viszont egyszerubb a helyzet, mert csak fel kell oldani a rejtett lovakat, amik csak digitalisan vannak szabadsagolva.

Nemet forumokon korbe jartak a temat, egy az egyben ugyanaz a kocsi, kiveve az i-eloopot az awd-t es a diferencialmuvet.

Fekek kupplung boven birjak, nem 100 le-rol es Nm rol beszelunk. De mivel nyomatekot nem lehet novelni - par Nm - nem is veszed eszre mindaddig, amig ki nem huzatod, de ugy rendesen.

 

Baja akkor lesz, ha a plusz teljesitmenyt ki is hasznalod. Ha hagyod bemelegedni a motort - OLAJAT LEGFOKEPP - es nem nyelgazon jarsz allandoan, akkor elhanyagolhato a kopas tobblet.

Mivel szivo motor, itt nincsenek olyan mechanikus es termikus terhelesek, mint egy turbonal. Ott mivel nagy nyomatek van mar 1600 korul padlogaznal, iszonyatos terhelest kapnak a csapagyak a dugo, a hengerfej, raadasul megfelelo olajnyomas nelkul. Itt nincs nagy nyomatek es ho, van viszont fordulatszam, ahol van rendes olajzas is. Mivel az atlag autos ritkan megy 4e fole, ezert inkabb csak elozeseknel hasznalhatod ki a plusz teljesitmenyt, akkor viszont jol johet.

A tul huzas megint csak turbos jelenseg. Ott allitasz kicsit a wastegate szelepen, adsz tobb benzint es mar van is plusz 30-40 Nm ered es igazabol az a baj. Csapagyak gyuruk kopnak, hengerfej vetemedik es megcsuszhat a kuplung. Ettol itt nem kell tartanod. :)

 

A mazda egy nagyon kis gyar, nincs kapacitasuk penzuk arra, hogy 20 fele valtozatot gyartsanak. Mivel a kodo tarol, tul is vannak terhelve mar a gyartassal, nem gyozik gyartani a kocsikat.

Ha van keded, idod nyalazz at egy alkatresz katalogust es nezd meg a cikkszamokat. Ugyanaz. ;)

 

Roviden a valaszom: igen, erdemes remappolni de minoseget csinaltass. Tuningbox meg ilyenek felejtosek.

Előzmény: shabba81 (271)
shabba81 Creative Commons License 2018.11.16 0 0 271

Rendben, nem vitatkozni akartam, csak megérteni ezt az egész lóerő mizériát. :) De jól leírtad, így már értem és a videón lévő adatok is valóban hasonló értéket tükröznek. Úgy tudom itthon a Rigotech csinál Mazdákhoz chiptuningot, de még biztos vannak mások is. Sajnos szerintem ezek előre megírt software-ekkel dolgoznak, és nem egyénre szabottak, tehát van mondjuk egy Mazda CX-3 sablon, amit minden CX-3-ra rá tudnak tenni. Ahogy írtad - és ez lett volna a következő kérdésem - ennél az autónál a chiptuning nem segíti elő a /motor/váltó/futómű/fékek illetve egyéb alkatrészek idő előtti meghibásodását, elhasználódását?? Sok esetben ugye azért fölösleges erőltetni a chiptuningot, mert az autó minden eleme egy gyengébb motorhoz és kisebb teljesítményhez lett építve viszont a tuning után a hirtelen erőtöbblet nem kedvez a motornak, fékeknek, váltónak stb.. hosszútávon. Tehát ez tényleg egy olyan eset lenne, ahol érdemes gondolkodni egy minőségi chippelésen?

Előzmény: Tusi__ (268)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.16 0 0 270

Nincs azzal baj. Hamarabb lesz meleg a motor. Az 1500 nem magas fordulat, raadasul nincs terhelve. Ha 3e lenne, akkor ok, de ez semmi.

Inkabb legyen kicsit magasabb es dusitson mint az örült - ilyenkor a fojto szelep zarva, nagyon keves oxigen melle kever sok kartergazt/kipufogo gazt, ami viszont meleg- de igy hamarabb melegszik be a motor, kevesbe kopik. A kis kek lampa nalam 500 meter utan kialszik, ami 55 fokos vizet jelent. Persze ez csak a hogomba koruli homerseklet, de azert nem olyan rosz. A 320d-m 12 km utan erte el a 88 fokot, amitol az olaj  meg messze volt ekkor.

Előzmény: Törölt nick (269)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.16 0 0 269

Igaz! A 0W-20 jobb a CX-3-ba, mint az 5W-30, az is inkább azért, mert a hidegindítási fordulat 1500-ra van beállítva. (sajnos!)

Előzmény: Tusi__ (267)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.16 0 0 268

Mellesleg erdektelen vitatkozni a teljesitmenyrol, mert a kocsi tulnyomo reszben 120 Le-s.

A Mazda ugy kepzelte el a fojtast, hogy 4150-nel elkezdi szukiteni a fojtoszelepet - ami mar csak a hideginditashoz es a mi szopatasunkhoz kell ebben a kocsiban - igy kevesebb levegot kap a motor, kevesebb benzint es a nyomatek drasztikusan esni kezd. Hiaba no a fordszam, nem emelkedik a teljesitmeny, mert ennek megfeleloen ejti a nyomatekot.Keressetek ra a neten a G120 motor hivatalos nyomatek gorbejere.

 

A videoban az also csikok - kek piros sarga gorbek - mindig a tyuning elotti ertek, a felso az utani.

Amit ajandekba kaptunk a hiroshimaiaktol, az a kb 4800 koruli eses, tehat nem 120 Le nel kezd fojtani, hanem kb 135-140 Le. Enyem pl 5e korul esik be, de akkor nagyon drasztikusan. Ott visszaesik a teljesitmeny kb 120-ra.

Tehat: kihuzatom a joszagot mondjuk 5e ig, ott kb 140 le. Ha ott elvaltom a kovetkezo fokozatot, tudvan hogy jon a fojtas, akkor visszaesek kb 4e-s fordulatra -gyors valtast feltelezve -  ahol 120 Le a verda. Ha esetleg inkabb tovabb huzatom, hogy a valtas utan kb 5e re essen vissza ahol a 140 le van, akkor viszont 5e es 6e kozott mar megint csak 120Le vagyok, tehat a kocsi lomha, lassan forognek le a fokozatok.

 

Jol atszik a videoban, hogy mekkorat zuhan a teljesitmeny kb - 4,7e nel - az also csikoknal. Ez a narancssarga csik miatt van, az a nyomatek gorbe. Azt is latni, hogy van egy durva beeses 3e-4,5e kozott, ott van a vezerles valtas.

Egy lehetoseg marad, csipsztuning. Magyarorszagon nemtudom foglalkoznak-e vele, itt Nemetorszagban ismerek vkit, aki mar tobbet is csinalt es 160-le-t garantal.

Nem nyul hozza a nyomatek gorbehez - nem ad neki plusz nyomatekot alul - nem csinal gazpedal tuningot - atveres - csak siman kiveszi a felso tiltast, rgo megkapod a plusz "40" telivert. Lattam mar gorbeket tole es meg a kis beszakadas 3-4,5 kozott is lapul vmit.

Benzines chiptuning altalaban nem er semmit, de ebben az esetben sokat, mert egy eredetileg 165 le-s motorrol beszelunk, amit sw-esen butitottak. Alkatreszek az utolso csavarig megegyeznek a 165-les valtozattal, tehat nem sporolas miatt lett gyengebb, mint pl anno a 318i BMW-m. Ott a 320i-t butitottak le, de mas szivosor, mas kipufogosor es mas vezermutengely kerult beepitesre, hogy ne lehessen siman Sw-esen felhozni. Plusz meg a vegattetel is hosszabb volt, rgo kisebb teljesitmeny jut a kerekekre.

 

Kicsit hosszu lettem, sorry :)

Tusi__ Creative Commons License 2018.11.15 0 0 267

Hi.

0w 30at a dizelekbe teszik, a gyari olaj toltes a benzinesekben 0w20. Hidegben a 0w ertek szamit, ennel higabb nem nagyon van. Ez az Ultra Mazda olaj, emellett meg a Supra engedelyezett, az 5w 30as.

En azt vallom, azt kell beletenni, ami a kezelesi konyvben van. (Tehat 0w20, a 30as csak akkor ha nincs a 20as)

Amugy az acea erteket is kell nezni, mert ha a viszkozitas ugyan egyforma ket olajnal, akkor is nagyon kulonbozoek lehetnek.

Előzmény: Törölt nick (263)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.15 0 0 266

A kek vonal a kereken mert teljesitmeny, ami a gorgoket hajtja. A piros a motor "kiszamitott" erteke a narancs meg a szamitott nyomatek. A kocsi 4. Fokozatban lett merve, mert az kb a direkt fokozat. Amugy a 180km/h 6170es fordulaton is erre utal.

Ezek alapjan

Le 161 a 156 az vmi masik szabvany lehet mint din,ece nemtom 6170 es fordulaton. Nemtok lengyelul

Nyomatek 210 nm 4515 s fordulaton.

 

Eredei az kb:

Kereken 107

Motor 136

Nm 205

 

Ha valakinek jobb a szeme az nezze meg en ennyinek latom.

Előzmény: shabba81 (264)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.14 0 0 265

Sziasztok Mazdások!

Érdekelne mások 10-20-30 ezer km-es tapasztalata a Mazda CX-3-ról! Gondolom, másoknak is hasznos lehet, ha megosztjuk itt tapasztalatainkat! Várom/várjuk  a beszámolókat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!