Sokan vezetnek adatbázisokat az egyes ex. volánok kocsiparkjáról, de a változások minden topikban külön kerülnek beírásra. A könnyebb tájékozódás és keresés érdekében ide lehet beírni azokat, rendszám, dátum, és az illetékes közlekedési központ megjelölésével.
EAG-ok közül a két E98 továbbra is aktív. IOA-679 fix forgalmi tartalék a hét minden napján. IUN-280 pedig az Egri fordás buszok tartaléka. De ma elküldték pl. Tiszaújvárosba.
Ugyan nem Ikarus, de selejt lett a JNF-316 is valamint a KJF-507. Az Autosanok is gyorsan fogyatkoznak.
Akkor ebből egy HJP-378-ast le is húzhatsz. Az november végén úszott a kukába. Azt a kocsit azért nem is vettem be már a dec 1-i listámba se.
A HCA-776-nál én kivárok műszaki végéig, ami 2 hónap. Az nem oszt-nem szoroz. Már nyáron is selejtsoron volt több dok.kép bizonyította, de azóta is volt kiadva pár napon
Ami érdekes még, a kettő győri kocsi. Nos ugye ezek tavaly átmentek helyire a 280-as selejtezésekből kifolyólag, és szinte bár tartalék formában, de mindennapi kiadásuk lett szinte. Azóta nyáron felturbózták Győr helyit a zalai Conectokkal és ez a kettő C80 pár kört futott újra helyközin főleg, de október óta pl. KRR-180 meg sem mozdult. Annak emlékeim szerint egyébként novemberig volt forgalmija. HHR-nek ha nem tévedek márciusig van. Ezekről nincs infóm sajnos, mert JSZP blokkolja mindkettőt/ Utas hu Menetrendek app-ok meg nem mutatják őket.
A többi kocsi aktívnak mondható. Legtöbb tartalék, de szakaszosan kiebickélnek azért.
Ezek szerint 2024-re nem maradt közforgalmú Ikarus 415-ös az országban. Ikarus 256-osból egyetlen maradt (JSZ-375), régi homlokfalas E94-esből szintén egy van, a somogyi GGT. Ikarus 260-as csak Győr-Moson-Sopron megyében maradt, 263-asból összesen kilenc van (ezt maga Volánbusz is írta a jótékonysági cikkben), abból hét szintén Győr-Moson-Sopronban. E98-asból öt maradt.
Kicsivel több a 280 és a régi E95, de azokat sem nehéz összeszámolni.
Nagyobb tételben tehát csak Classicok és új homlokfalas EAG-ok maradnak 2024-re.
HFF-986 nyáron ki lett vonva forgalmi állományból, de jelenleg ő teljesítette a nosztalgia köröket Nyíregyházán, tehát üzemképes.. JSZ viszont megint csak nincs elfelejtve, nagy szervízen van.
LVK-ról friss képek kerültek fel utóbbi hetekben is Egomból, szóval ez megint nem ad okot arra, hogy korrigáljam. Utason nem tudom követhető-e.
Kettő E94-est nem erősítette meg/ cáfolta meg senki, hogy áthelyezték volna, ezért vettem Egomhoz. Azokat mikor vitték át?