Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

somogyig Creative Commons License 2019.05.24 0 0 123

Szervusztok!

 

Pár hónapja vagyok Androidos Sygic felhasználó, ezért élesben még keveset használtam. Az első alkalmak során még biztosan jól működött, de pár napja azt vettem észre, hogy a hangja megváltozott. Az egy szem magyar hang (Laura) van beállítva, és beállításkor teljesen jól mondja a magáét. Viszont navigálás közben olyan, mint amikor a lemez/magnószalag fordulatszáma lecsökken, azaz nagyon lassan és mély hangon mondja a magáét.

Hálás lennék, ha valaki meg tudná mondani a jelenség okát, és a normális hang visszaállításának módját.

vjano Creative Commons License 2019.05.22 0 0 122

Nekem Car Connected verzióm van, ott van ilyen, érdekes, hogy a csak telefonosba nem tették be....

Előzmény: stgabor1 (121)
stgabor1 Creative Commons License 2019.05.22 0 0 121

Köszönöm a linket. A bajom hogy nem találom az Útvonal- Útvonal betöltés részt. 

Ilyet nem találok a telefonos sygicen. 

 

Előzmény: vjano (120)
vjano Creative Commons License 2019.05.21 0 0 120

Olvastad ezt https://createweb.be/plan-your-gps-route-for-sygic-on-the-computer/ (én nem próbáltam, de talán segít, mint gondolatébresztő...)

Előzmény: stgabor1 (119)
stgabor1 Creative Commons License 2019.05.21 0 0 119

Androidos Sygic verziót használok, INT converterrel megterveztem az útvonalat, amit szeretnék a sygicen használni, de sehol sem találok olyan lehetőséget, hogy be tudjam tölteni a itf fájt.

Valaki tudna segíteni, hogyan tudnám  elindítani?

Smíró Creative Commons License 2019.05.08 0 0 118

Örülök, hogy siker.)

Előzmény: guresz (117)
guresz Creative Commons License 2019.05.08 0 0 117

Megtettem, beszél:-) Köszönöm szépen.

Előzmény: Smíró (116)
Smíró Creative Commons License 2019.05.07 0 0 116

Töröld szerintem és töltsd le újra a programot. Amit bukhatsz; a kevencekbe mentett címek. A Play áruházba nyilván be vagy lépve, amikor újra töltöd, automatikusan felismer és nincs gond (más eszközön sem) a használatnak. A linceid között meg fogod látni azt, amit megvettél. Ezt javasolná a Sygic team is első körben.

Előzmény: guresz (115)
guresz Creative Commons License 2019.05.07 0 0 115

Lejárt a hét napos, próbaverzió. Írták itt, hogy ezért nincsenek hang utasítások. Megvettem, jött a kulcs, beírtam elfogadta.

De nincs hang továbbra sem. Laura csendben van. Átnéztem minden beállítást, hangerő maxon még se szólal meg. Mi lehet?

guresz Creative Commons License 2019.05.07 0 0 114

Hát igen, csak ki kellett menni a házból és tádáám megoldódott:-)

Előzmény: Smíró (113)
Smíró Creative Commons License 2019.05.04 0 0 113

Iránytű forog -  nem találja a GPS jelet. Nem Sygic hiba szerintem.

Előzmény: guresz (109)
Smíró Creative Commons License 2019.05.04 0 0 112

Térképeket mire mented? Teló, vagy sd? Lehet, hogy a kártya hiba? Véletlen törlés esetleg? Mert én évek óta használom, de ilyen hiba még nem volt.

 

Előzmény: Vuvuzela Béla (108)
Smíró Creative Commons License 2019.05.04 0 0 111

Milyen eszközön használod?

Előzmény: Gianni75 (107)
zsolt160matizos Creative Commons License 2019.04.29 0 0 110

Sziasztok!
A Dashcam nem rögzíti az adatokat (hely koordináta, sebesség, idő) a videón? Metaadatokat írja Sygic oldala, de ott sincs semmi.

guresz Creative Commons License 2019.04.25 0 0 109

Sziasztok. Wayteq 995max-ot vettem szoftver nélkül. Letöltöttem a Sygic-et, mindent lehet állítani, térképen megtalálok mindent.

DE hogyan lehet útvonalat tervezni???? Már egy órája kínlódok vele, de nem jöttem rá.

A helymeghatározásnál megáll, csak forog az iránytű.

Vuvuzela Béla Creative Commons License 2019.04.19 0 0 108

Volt. Egyébként Galaxy S9+-on SEM működött ez az automatikus váltás a nappali és az éjszakai mód között.

Ma pedig újabb anomália!

A múlt hónapban (is) voltunk Svájcban a lányoméknál. Azóta nem használtam a készüléket.

Ma is indulunk - még jó, hogy ránéztem a navigációra. Az összes letöltött térkép egyszerűen eltűnt - kivéve Magyarország és Liechtenstein...

Most töltöm le a hiányzókat.

 

Nem értem ezeket a cégeket... sokáig a megvásárolt(!!) iGo-t használtam, amit egyébként nagyon szerettem. Aztán egy "frissítés" után használhatatlan lett a navigáció.

- késik vagy meg sem jön a hang (már a menüben is késik)

- nincsenek figyelmeztetések (se tábla, se kamera, se semmi..)

Egy darabig kiterjedt levelezést folytattam az NNG-vel, aztán végülis visszafizették a teljes összeget, mert ugyan "dolgoznak" a hiba kijavításán, de nem tudni mikor csinálják me.

 

Sokak mondták, hogy ez a Sygic milyen jó - és valóban az egyébként, csak most ez a "térképeltűnés"... A hócipőm kivan vele!

 

Előzmény: kormos* (106)
Gianni75 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 107

Sziasztok!

 

Már lassan egy éve megvettem a teljes világtérképet a sygic-hoz. Az első időkben nem volt problémám vele, de idén folyamatosan újraindul a program néha 2 percenként ami nagyon zavaró főlet, ha egy kereszteződésben történik. 

A legújabb android van fent és a legújabb frissítése a sygic-nak. Mi lehet a probléma? Sajnos így teljesen használhatatlan a navigáció.

kormos* Creative Commons License 2019.04.13 0 0 106

Csinálj egy gyári visszaállítást.

Előzmény: Vuvuzela Béla (105)
Vuvuzela Béla Creative Commons License 2019.04.09 0 0 105

Igen

Előzmény: fundaluk (104)
fundaluk Creative Commons License 2019.04.09 0 0 104

Dátum és idő jól van beállítva a készüléken?

Előzmény: Vuvuzela Béla (103)
Vuvuzela Béla Creative Commons License 2019.04.09 0 0 103

Van némi problémám a szoftverrel, talán tudtok valami megoldást.

 

WayteQ x995 MAX készüléken használom. Természetesen megvásároltam.

A problémám pedig az, hogy nem vált át automatikusan az éjszakai módra, hiába van beállítva ez.

Oké, hogy kézzel is át lehet állítani, de azért igen király lenne, ma működne...

 

Smíró Creative Commons License 2019.04.09 0 0 102

Ha fizetsz, akkor lesz teljes az élmény.

Előzmény: utazni (101)
utazni Creative Commons License 2019.04.09 0 0 101

Nekem csak az ingyenes változat van meg!

Nem beszél, nincs forgalom, de lehet, hogy csak én nem tudom beállítani??

Amúgy képileg ügyesen irányít!

fundaluk Creative Commons License 2019.04.08 0 0 100

Beállítások - Útvonaltervezés - Forgalom

Előzmény: estzo25 (99)
estzo25 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 99

Köszi! Ez a forgalom információ opció merre van? Nem találom...

Előzmény: fundaluk (98)
fundaluk Creative Commons License 2019.04.07 0 0 98

Prémium verzió tud olyat ha az útvonaltervezésnél kiválasztod a forgalom információk opciót. És persze ha van wifi vagy mobilnet. Akkor mutatja sárga illetve piros jelöléssel a térképen a dugókat és a megtervezett útvonalnál is figyelembe veszi a tervezett érkezési idő számításánál. Illetve akár kikerülő alternatív útvonalat is ajánl.

Előzmény: estzo25 (97)
estzo25 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 97

Sygic mióta mutatja a forgalmi infókat? Nekem is van,de még egyet se láttam? Milyen forgalmi infókat mutat?

 

fundaluk Creative Commons License 2019.03.29 0 0 96

Nekem se mutatja most a forgalmi infókat. Volt már ilyen gondom de a support nem igazán tudott segíteni. Resetelést javasoltak de az nem használt. Aztán nem is nagyon érdekelt mert ezt a funkciót nem is igazán akarom használni. Utána valamilyen program frissítés helyrerántotta egy időre de most kíváncsiságból megnéztem és ismét nem működik.

phillipo654 Creative Commons License 2019.03.27 0 0 95

persze, 5. levelem kb

 

hogy mennyire küzdök vele....

Ebben benne van a legalapabb dolgoktól a fájltörlésig elég sok minden.

Felhasználói részről szerintem full option.

 

Remélem nem valamelyik linket küldik vissza panelválaszban, ha igen akkor REFUND és elfelejtem őket.

Viszont jó alternatívát nem tudok, OSM alapu lesz viszont a következő az biztos.

 

Ki ne találjuk már hogy évi 2-3 frissítés elég.....csak hát traffic nélkül nem sokat ér, a Google maps iszonyat aksi szívó..

---------------------------------------

 

Hi there!

2 weeks before my premium traffic doesnt work.

i have done the following stuffs:

https://help.sygic.com/en/sygic-gps-navigation-for-android/troubleshooting/what-if-premium-stops-working

so i was deleting files, wasnt working, then i have written a ticket for you.

Support written down:

https://help.sygic.com/en/sygic-gps-navigation-for-android/troubleshooting/the-app-is-not-connecting-to-servers  

i have done too, nothing happened

So:

https://help.sygic.com/en/sygic-gps-navigation-for-android/troubleshooting/full-reinstall-of-gps-navigation-maps-sygic

- nothing happened again.

i checked , https://accounts.sygic.com/ so i own a licence(now i bought a word and traffic)

i have done this too because i have figured out production key

https://help.sygic.com/en/sygic-gps-navigation-for-android/purchase-and-activation/how-to-activate-premium-for-gps-navigation-maps-sygic

Its says its activated, but nothing happens again.

i understand that traffic will work on the latest activated device, but if i enter my product key in the app and it says that have been activated it should work on wayteq device.

I realy need it on my wayteq, not on my phone.

PLEASE HELP!!!!

PS my suggestion to delete all my activated devices in your database

Best regards,Peter

Előzmény: Smíró (94)
Smíró Creative Commons License 2019.03.27 0 0 94

Írtál már a Sygic Teamnek? Gyorsan nyomják a választ. Én is gondolkozom már egy ideje ennek a kiegészítőnek a letöltésén, de akkor hanyagolom...

Előzmény: phillipo654 (93)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!