Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.11.03 0 0 2810

Node nem is 1.3-as motor van benne, hanem majdnem a duplája :D

Majd ha meglesz, úgyis beszámolok.

Egyénként tök érdekes, de országúton pl. az Accordom zseniális fogyit bír produkálni, simán lemegyek vele 5 alá.

Városban, meg simán a dupláját :)

Van egy bejáratott útvonalam le Gárdonyba, azon fogom majd tesztelni...

Előzmény: Tartós Béka (2808)
Alex Raps Creative Commons License 2018.11.03 0 0 2809

Nem baj az ha 1 - radikális esetben 2 - literrel több csúszik le a torkán és cserébe jobban elfértek öten, jobb anyagok és szebb varrások vannak a beltérben és még jobban is megy (Úgy 200-250 lóerővel jobban).  ;) Igaz mindez kibaszott sok pénzért. :D  

Előzmény: Tartós Béka (2808)
Tartós Béka Creative Commons License 2018.11.03 0 0 2808

No azért az a Luxusz nem fog ennyire takarékosan enni, mint az én jószágom. :) (Vegyes hasnyálat, ótópálya is, országút is, város is, csak viszonylag dugómentesen.)

Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.11.01 0 0 2807

Jaja, vágom :)

Előzmény: Alex Raps (2806)
Alex Raps Creative Commons License 2018.11.01 0 0 2806

A CR-V-re gondoltam. :)

Előzmény: Alex Raps (2805)
Alex Raps Creative Commons License 2018.11.01 0 0 2805

Akinek gyerekei vannak az általában kultiválja az ilyesféle guruló nappalikat. :) 

Előzmény: Wicked Belzebub (2804)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.11.01 0 0 2804

Ebben remenykedem en is :) 

Meg annyit a CRV-hez, h a hibridsege biztosan jo, de SUV-t sem akartam, meg igy 25 ev utan mar valahogy nem ragaszkodom a Hondahoz. 

Ha behoztak volna az amcsi Insightot, akkor azt megvettem volna. 

Előzmény: Alex Raps (2803)
Alex Raps Creative Commons License 2018.11.01 0 0 2803

Nem fogod megbánni. A Lexus egy másik osztály. :) 

Előzmény: Wicked Belzebub (2802)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.11.01 0 0 2802

Az okfejtes jo, a konkluzio nem teljesen. 

A GS nagy nekem, javareszt egyedul utazom. Nem akartam az Accordnal nagyobb autot, sot lehetett kisebb is, igy lett IS 300h. Nemsokara legyartjak... :) 

Előzmény: Alex Raps (2801)
Alex Raps Creative Commons License 2018.11.01 0 0 2801

Az új hibrid CR-V gondolom egy kicsit nagy (vagy legalábbis nem a Te világod) a HR-V meg kicsi is meg nem is hibrid, így hát maradt a már kész és kipróbálható típus a Toyota Lexus GS 350 v. 450H. :)

Előzmény: Wicked Belzebub (2800)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.31 0 0 2800

Kicsit sem? Naaaaa, lecci :) 

Előzmény: Alex Raps (2799)
Alex Raps Creative Commons License 2018.10.31 0 0 2799

Miért nem lepődök meg? :))) 

Előzmény: Wicked Belzebub (2797)
Strossi Creative Commons License 2018.10.31 0 0 2798

Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2797

Ezert is lesz a kovi auto egy Lexus :))))

Előzmény: Tartós Béka (2796)
Tartós Béka Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2796

Nagyobb sebességnél nem hatékony a tiszta villamos hajtás, ezért érdemes a benzinmotort bekötni.
Az új Insightban egy db automata qplung van, ami ilyenkor ráköti a motort közvetlenül, egy fix áttétellel a hajtásra, egyebekben csak generátorként viselkedik és a villanymotor hajt. Ez egy egyszerű (de hatékony) konstrukció. A Toyotákban viszont a két villanymotor elektronikus szabályozásával osztják az áttételt a bolygóműben, ami szerintem a 15 évvel ezelőtti kitalálásakor frankón ufótechnológia volt. Még ma is majdnem az.

Előzmény: Wicked Belzebub (2795)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2795

Igazad van, ugy tudtam, h csak generatoron keresztul hajt...

Előzmény: Tartós Béka (2794)
Tartós Béka Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2794

Már hogyne hajtana az Ampera direktben benzinmotorral, 80-90 km/h fölött azt csinálja.

Előzmény: Wicked Belzebub (2793)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2793

Az Ampera nem tud direktben benzinmotorral hajtani, a Honda meg tud. 

Előzmény: Tartós Béka (2792)
Tartós Béka Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2792

Az tiszta soros hibrid, sokkal inkább az Ampera hajtására hasonlít, mint a Priuséra.

Előzmény: Wicked Belzebub (2791)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2791

Akkor olvass utana a Honda uj hibrid rendszerenek, ami a kinti Insightban, vagy majd tavasztol itthon a CR-V-ben lesz. Hasonlo, mint a Toyotae, csak bolygomu nelkul. 

Előzmény: Tartós Béka (2790)
Tartós Béka Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2790

Amúgy bocs a kissé offtopikért, de most lett alkalmam megérteni a Priusban lévő bolygóművet, ami a CVT szerepét játssza a két integrált villanymotorral. Világos lett, hogy miért is hibrid a neve és milyen is a valódi hibrid. Lefostam a bokámat. Nem tudom, hogy ki találta ki, de zseniális ötlet. Ahhoz képest még az Insight is kőkorszakinak tűnik a maga láncos CVt-jével. :(

Tartós Béka Creative Commons License 2018.10.29 0 0 2789

Szia!
Használd egészseggel.
Ha nem volt benne még cserélve a váltóolaj, gyorsan önts bele újat! (Ravenol CVT Fluid néven is lehet kapni németet, nem kell a 3* annyiba kerülő japánt.)

Előzmény: Lacigyermek (2783)
kag1 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 2788

Igen, részben. A rádióvezérlő gombok tökéletesen működnek, csak a telefonvezérlő gombok vezetékét nem találom.

Éppen ezért kellene a kapcsolási rajz. Elvileg a HFL-re jönne ki, de mégsem...

Előzmény: Strossi (2787)
Strossi Creative Commons License 2018.10.21 0 0 2787

sikerült összehangolnod az utólagosan beépített fejegységet a kormányon lévő vezérlő gombokkal?

ezt hogy csináltad?

 

Előzmény: kag1 (2786)
kag1 Creative Commons License 2018.10.20 0 0 2786

Kapcsolási rajzot keresek európai EX modellhez. 

Nekem van kapcsolásim (ETM-SM), de amerikai és néhány dolog

nem egyezik... Például: az amerikaiaknál csak a navigációval rendelkező

modellekben van hangvezérlő (HFL), míg az EX-ben nincs.

Nekem pedig EX-em van, és van benne HFL.

Konkrétan: tettem bele egy 2 dines navigációs fejegységet, minden

faxául működik, a kormánygombok is, egyetlen apró bibi van, hogy 

a telefonvezérlő gombok nem. És pont itt van az eltérés a modellek között...

Nem szeretném lebontani a kormányborítást, hogy kinyomozzam, merre megy egy vezeték (a többi megvan)

 

 

kag1 Creative Commons License 2018.10.20 0 1 2785

Szép ótó... :)

Használd egészséggel! Szeretni fogod, akárcsak mi a sajátunkat!

Előzmény: Lacigyermek (2783)
freelive Creative Commons License 2018.10.20 0 1 2784

Szia, Gratula a géphez, szép. A szervizkönyv szerint érdemes karbantartani, gyertyacsere, benzinszűrő csere lesz aktuális km szerint. A többi is ahogy elő van írva, és akkor nem sok baj lesz vele... Biztos szeretni fogod :)

Előzmény: Lacigyermek (2783)
Lacigyermek Creative Commons License 2018.10.19 0 0 2783

Sziasztok!

Zwickl László vagyok Németországból.

Egy hete vettem egy 2009/4. havi insightot egy autokerskedésből 6.000 euróért.

Az autóban 111.000 km van, második tulaj én vagyok.

Az autó egy markaszervízbe volt hordva, a kötelező dolgokon kívül mást nem cseréltek rajta és nem is volt semmi baja.

Azért választottam ezt mert mindenképp egy jó fogyasztású, megbízható autót szerettem volna hosszú időre.

Sokat olvastam róla nepítéleten, fórumokon, videókat néztem stb. és nagyon megtetszett.

Remélem jól jártam és hasznos tag leszek itt!

 

http://indafoto.hu/lacigyermek/alap_album

Multipla Creative Commons License 2018.10.17 0 0 2782

Szia!

 

Mindkettő forgalomba helyezhető, be van fizetve vám és ÁFA, származás ellenőrzések is meg vannak.

 

Nekem publikus  a mailem, írj kérlek rém és küldök képeket.

Előzmény: Strossi (2781)
Strossi Creative Commons License 2018.10.17 0 0 2781

a másik forgalomba helyezhető?

honnan vannak?

tudnál képet betenni ide róluk?

köszi

Előzmény: Multipla (2780)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!