Nekem ugyanez volt a bajom, a cső elmozdult a középkonzol alatt. Szervízben garanciában ingyen cserélték. Te vagy a 4-5. ember, akinek hasonló gondja van, tényleg ennyire bénák lennének a szervizben?
Igen kijött az assistant, bebikázta, indult egyből. Asszony vitte be a szervizbe. Azt írja most ha megnyomom a gombot 11900 km-el túlléptem a szerviz esedékességét
Hááát ahogy írod a történéseket, én sem értem amit írsz... ;-)
- most akkor hogy került az autó márkaszervizbe? ha oda vitted... vagy kihívtál assistance-t?
- Azonya az ember, hogy valami oknál fogva nem aludt el az autó és a bsi leszívta az akkut. 32 hiba volt benne.
hibákra nem mondott semmit?
- Frissítették a bsi-t?? És most jó. Töltés, akku rendben van elmondása szerint.
ez legyen a legnagyobb probléma... nem user error volt a lemerülés oka netán? nem bántva téged!
- Viszont első szerviz után 15000-nél nem törölték a kulcsot, ezért most kettő is egy piros bal oldalon és egy szürke lent világít. - eddig semmi nem volt ott...! Hiába mondom neki.
mielőtt most bevitted ez nem jelentkezett? honnan tudod, hogy nem törölték a kulcsot?
- Ja, a könyöktámaszt is mondtam, hogy nem hűt belül, megnézte, aszongya hogy ez nem is hűtött soha.!
Azonya az ember, hogy valami oknál fogva nem aludt el az autó és a bsi leszívta az akkut. 32 hiba volt benne.
Frissítették a bsi-t?? És most jó. Töltés, akku rendben van elmondása szerint. Viszont első szerviz után 15000-nél nem törölték a kulcsot, ezért most kettő is egy piros bal oldalon és egy szürke lent világít. - eddig semmi nem volt ott...! Hiába mondom neki. Most 25000 van benne. 1,5 éves. Ja, a könyöktámaszt is mondtam, hogy nem hűt belül, megnézte, aszongya hogy ez nem is hűtött soha.! Mostmár tök hülyének érzem magam
Köszönöm a véleményt. Elvileg 2 hét múlva vesszük át az autót. Kicsit félek a francia hibák sokszìnüsége miatt... Én tavaly 35 ezer km-nél is többet mentem az Accorddal tavaly. Remélem bírni fogja az 5008 is. 130LE se tűnik acélosnak. De a teszt vezetesen nem volt rossz. Igaz 3 ültünk benne csak.
Sosem vettünk új autót ez lesz az első. Mire kell figyelni ? Bejáratás van?
Garancia csak akkor érvényes ha saját márka szervizbe viszem?
Telefon mirror linken használható? Illetve a GPS ha mirror linken használod akkor melyik kijelzőre lehet kitenni?
Attól félek most szembesülünk vele, hogy azért ez egy francia autó, a szó minden pejoratív értelmével!!!
Ez a rögzítőfék hiba nálam is megjelent már kétszer az elmúlt 2-3 hónapban...
Ja, és azt elfelejtettem írni, hogy a szélvédőcsere kapcsán kiolvasták az autót az OBDII konnektoron, mert hogy hátha a sávelhagyás figyelmeztető elektronikát újra kell kalibrálni (nem kelett): 17 azaz tizenhét hibakód csücsül az elektronikában egy nem egészen két éves autóban!!!!!!!
Akinél nyikorog a kuplung: tegnap kellemes 36°C-ban megtaláltam, mit kell befújni, tavaly is fújtam már, de akkor nem ezt a részt és vissza is jött a nyikorgás. Fehér zsír volt otthon befújni, talán tovább hatásos, mint a szilikon spray.
Mire lennél kiváncsi? Mi március végén vettük át az autót. 5008 Active Pack, 1.5 HDI automata. A 3. gyerek érkezése és a nagycsaládos támogatás miatt is döntöttünk mellette, illetve ez tetszett a legjobban, a Renault Scenic egy gagyi autó e mellett. Nálunk az automata alap volt, nem is gondolkodtunk manuálisban. A benzines / dízel kérdésben nehezebb volt dönteni, de én idegenkedtem a 3 hengeres, kis köbcentis benzinestől. Nem megyünk sokat, kb. 15.000.- km/év, viszont városban alig használjuk, arra van egy hybridünk. Inkább országút, autópálya, vidéki, családi kiruccanások stb. Kényelem első osztályú. Korábban Passatom volt, az ülés kénylemesebb, pedig 193cm és 107kg vagyok. Mögöttem a 15 éves fiam (185cm) bőven elfér. A 2. üléssor tágas, de azért az ülések szélessége nem éri el egy hagyományos építésű autók szintjét, de a gyerekek nem panaszkodnak. Nálunk feltétel volt, hogy a középső ülésen is legyen isofix, így a pici ül középen, a nagyok a szélen. Motor csendes és pont elég erős, de nyilván nem tépi fel az aszfaltot, rakodtan pályán azért elfogy a szufla, de hétköznapi használatra teljesen ok. A váltó (8 sebességes Aisin gyártmány) passzol hozzá, finoman, gyorsan vált. Fogyasztás autópályán 4 fő + 1 baba, babakocsi, bőröndök + klima stb. 145 tempomat (GPS szerint 142km/h) 6.5 liter, országúton kb. 1-1.5 literrel kevesebb. Hiába, a magas építés ezzel jár. A minőség érzet rendben van, az 5 év gyári garancia megnyugtató. Ha beválik hosszú távon, 6-8 évig marad, ha problémás lesz (de nem hiszem), akkor még 4 évesen, 1 év garanciával mennie kell. Összeségében teljesen elégedettek vagyunk, a feleségem egyenesen imádja. Jól néz ki, kényelmes, praktikus casládi autó és nem csak egy guruló kocka. 2.5 millió támogatással 7.3 millió volt az ára, azt gondolom jó vétel volt. Ha kiváncsi vagy még valamira, írj nyugodtan. Üdv!
Én 5008 Family Pack-et vettem (3 gyerkőc miatt, jövő héten kapom meg), igaz benzinest, de én is sokat dilemmáztam a benzin/dízel kérdésen. Eddig egy dízel Octavia-t használtam, évi 20-25e km futás mellett (csak sajna kinőttük).
Viszont változtak a körülményeim (sokat járok bicajjal munkába), így már csak kb 15e km az éves futás, ehhez pedig már nem éri meg dízelt fenntartani. Egyrészt a felárat is később hozza vissza, másrészt több lesz a rövid, városon belüli 1-2 km-es táv, ami a dízel halála.
Harmadrészt egy modern dízelmotorban már sok "kibocsátás-csökkentő" hókuszpókusz van, ami mind egy-egy további hibaforrás. Persze ezek nagy része (talán csak az SCR-katalizátor kivétel) a benzinesben is benne van, viszont ott a motor jellege miatt sokkal kisebb terhelésnek és használatnak vannak ezek kitéve, így -szerintem- jóval kisebb kockázatot jelentenek.
Ettől eltekintve az 1.5-ös PSA dízel nem rossz motor, ha az évi futásteljesítményed 20 (vagy inkább 25) eKm fölött van, és nem fogod rövid (1-2 km) utakra használni, akkor nyugodtan megveheted.
Én még csak leendő 5008 tulaj vagyok (júniusra ígérték az átadást, bár még a legyártásról sem kaptam jelzést), de a mostani autómban is van klimatizált könyöklő-rekesz. Abban van egy kis retesz, amivel lehet zárni-nyitni a levegő útját a tároló részbe (le kell tolni, ha el akarom zárni a levegőt). Kesztyűtartóban hasonló.
Először azt ellenőrizd, hogy a könyöklő hátsó részén lévő levegő-befújó (ami a 2. sort temperálja) hátra fújja-e a hideget. Ugyanez a levegő van a könyöklő rekeszbe is bevezetve.
(bár mintha az értékesítő azt mondta volna, hogy a könyöklő rekesz a Peugeot-nál állandóan hűtött, de ebben nem vagyok biztos)
Hamarosan (remélem) 5008 tulajként (3 kislányos apukaként),