Legyen ez a Fremos szabvány szerint játszott, digitális modulüzem topikja.Ez nem azt jelenti, hogy ez a FREMO hivatalos magyar topikja! Csak kellett egy olyan hely, ahol beszélni tudunk a felmerült kérdésekről, úgy hogy azokat nem zavarjuk a többi topikon, akiket nem érint...
FREMO honlapja:
http://www.fremo.org
de csak úgy tudsz, hogy szerelvény betol. vagy ha nagyon sok idő van, lehet kicsit rendezgetni, de úgysem szokott annyi idő lenni;)
sztem Harisnak külön kiszolgáló menet kell Mernyéről (tolva), vagy Pellérdről (vonali váltó után betol), majd tovább Mernye.. vagy visszatol Pellérd.. és eldöntendő, hogy a tolatós teher tolasson, vagy külön "vonat"?
na mindegy, rád bízom, egy a lényeg, Harison nem tudsz rendezni, csak a vonali vágányt igénybe véve...
Üdv! Szegecsszámláló kolléga kérésére közzéteszem a jelentkezéseket. Aki mellett kérdőjel van, (vagy valami változtatást szeretne eszközölni) az legkésőbb április 28-ig keresse meg Szegecs tanár urat. Letölthető ITT Üdv: Balázs
Ha menetrend is készül a kiszolgálásra, akkor igen.
A fővonali és védőváltó alá szervómotorok lesznek beépítve (vasárnap), az első érintett ipartelepi váltó kézi állítású lesz (ez még nem biztos, hogy kész lesz a kiállításra), míg a második fel van forrasztva.
igen. ez marha jó. nekem nagyon tetszik:) egy megfelelő mechanizmus segítségével az oldalmozgás is biztosítható befeszülés nélkül. többszörös tolatási mozgások viszont nem végzehetők.. hát mindennek van előnye-hátránya.....
Tavaly az Északis kiállításon a osztrák H0e-s modulasztalon egy ilyen tologatós tároló volt. A tolópadot egy retesz rögzíti (lásd 2. kép). Minden vágány végén van egy lefutást gátló pöcök, amit az érintett vágányról kihúznak. Kitérő-igénye igen csekély...