Keresés

Részletes keresés

talpfaszámláló Creative Commons License 2010.04.22 0 0 2032
"Reggel érkezett a jó hír, hogy Pellérd jön Kunszigetre...!"

Az NKH támogatásával....
:-d
Előzmény: Wolf27 (2029)
térköz Creative Commons License 2010.04.22 0 0 2031

Vagy így:

Pellérd élt, Pellérd él, Pellérd élni fog!

Bocs:-)))))))

üdvgyuri

Előzmény: GigantHU (2030)
GigantHU Creative Commons License 2010.04.22 0 0 2030
ÉÉÉÉLLLLJEN!!!!!

na ez tényleg jó hír:) és a gazdája is jön?;);)
Előzmény: Wolf27 (2029)
Wolf27 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 2029
Reggel érkezett a jó hír, hogy Pellérd jön Kunszigetre...!
:-)
térköz Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2028
Úgy- úgy Szilágyi úr!
Előzmény: GigantHU (2025)
GigantHU Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2027
igen. ez marha jó. nekem nagyon tetszik:) egy megfelelő mechanizmus segítségével az oldalmozgás is biztosítható befeszülés nélkül.
többszörös tolatási mozgások viszont nem végzehetők.. hát mindennek van előnye-hátránya.....
Előzmény: RhB (2026)
RhB Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2026
Tavaly az Északis kiállításon a osztrák H0e-s modulasztalon egy ilyen tologatós tároló volt. A tolópadot egy retesz rögzíti (lásd 2. kép). Minden vágány végén van egy lefutást gátló pöcök, amit az érintett vágányról kihúznak. Kitérő-igénye igen csekély...




GigantHU Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2025
wow. ez ismerős valahonnan:) nem ez volt bent a moviban?:)
Előzmény: térköz (2021)
CanGuru Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2024
Ja, igazad van, meg egyébként nem akarnám elkapkodni vagy összecsapni, annak sosincs jó vége.

De azért most ennek kapcsán megkértem egy ismerősöm, hogy rajzolja meg az elképzeléseimet tervező progival, aztán majd beszélgetünk róla. :)
Előzmény: GigantHU (2019)
térköz Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2023

Szia!

mail-tam

üdvgyuri

Előzmény: maci86 (2022)
maci86 Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2022
én szivesen lennék partner ilyen összedobásában!
Üdv!
Előzmény: térköz (2021)
térköz Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2021

Szia!

A következő Kunszigetre egy ilyesmit összeüthetnék.

üdvgyuri

Előzmény: GigantHU (2019)
CanGuru Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2020
Köszi, lehet, hogy érdekelne. Mailben kereslek is mindjárt!

Én egyébként az Atlas gagyi (felszíni) fordítókorongját néztem ki, ami huszoniksz dollár szokott akciósan lenni (~5500 HUF+shipping+vám). Motorizálható is, bár az még egyszer ennyi, de lehet, hogy meg tudom oldani magam is. Nem szép, de könnyű telepíteni és semmi nem tud beleesni a korongmedencébe, mert nincs. :D

Amúgy itt van szövegesen leírva, hogy milyen is lenne a tárolóm (az enyémen kívül még egy hasonló készítése is tervben van, bár ehhez még csak a faanyag van meg).
Előzmény: maci86 (2018)
GigantHU Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2019
szerintem ezzel már ne kezdjetek el foglalkozni, mert akkor újra kéne tervezni a layoutot, nem beszélve a menetrendről, ami meglehetősen nagy feladat...

amúgy később mindenképp jól jönne egy JÓL ÁTGONDOLT tároló, amin körüljárási, mozdonyfordítási, RENDEZÉSI, és természetesen kocsi ill. mozdonytárolási lehetőség van.

fontos kiemelnem, hogy a tároló egyik feladata a bárcás teherkocsi igények kielégítése, ill. az egyes tehervonatok összerendezése!
Előzmény: maci86 (2018)
maci86 Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2018
ha érdekel nekem lenne 1 fleischmann mozdon fordíttóm hozzá! amit akár ideiglenesen is beépithetnél! nekem jelenleg csak prosodik! és énis árolós odult akartam belőle de nemvoltam elég ügyes ilyenekhez:( szóval jólenne ha valaki válaszolná! mert énis pártolnm a még 1 tárolót!

ha gondolod keress meg mailban!
Előzmény: CanGuru (2016)
CanGuru Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2017
az utolsó kép kinek ismerős?;)
a kutyád által megrágott felsővezetékes modul :)
Előzmény: GigantHU (2015)
CanGuru Creative Commons License 2010.04.21 0 0 2016
Nagyon elvi kérdés:
Ha lenne még egy tároló (több szempontból félkész állapotban), akkor elférne-e illetve egyáltalán lenne-e rá igény?

Ugyanis régóta tervben van nálam egy tároló építése, a szükséges anyagok nagy része rendelkezésre áll. A hátralévő 2 hétben némi sztahanovista hozzáállással részlegesen kész lehetne.

A vázhoz a rétegelt lemez megvan (15 mm-es), egyedül a felszínre való 5 mm-es rétegelt nincs még meg. 150x48 centis, már biztosan kiszáradt tábla kéne 3-4 db, de még megnézem máshol is, hátha akad.
A sínek jó része meg is van hozzá, egyedül állítóművem nincsen. Kábel, csatlakozó, stb. nem gond.

Öt vágánnyal (nyolc helyett), körüljárási és mozdonyfordítási lehetőség nélkül tudnám ennyi idő alatt összerakni, ha kell.
Előzmény: Youhasbalage (2011)
GigantHU Creative Commons License 2010.04.20 0 0 2015
végre... VÉGRE!! zöldül a modul:)


meg épülnek az újak is...


Acsa....:)


az utolsó kép kinek ismerős?;)
V63-017 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2014
És neked az új logós Herculeshez van új logós szerelvényed? :DDD
Előzmény: maci86 (2013)
maci86 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2013
jajj ne sztárold már itt azt a gagyesz city shuttledat:P:d

amugyis a régilogóshoz nincs is régilogós herkulesed ugyhogy ennyi:P
Előzmény: V63-017 (2012)
V63-017 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2012
No, akkor egyik nap a régi logós megy, másnap meg az új, aztán csókolom! :) Bár tavaly is befért mindenhova az 5 kocsis vonat, ha jól emlékszem, szóval lehet vegyesfelvágott lesz a végeredmény :D
Youhasbalage Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2011
Az a gond, hogy tényleg csak egy tárolónk van. (most van tervezés alatt a győri) Sajnos nincs olyan állomás ahol elférne 2-3 komplett szerelvény tárolás céljából. Kőszegen és Sárszentmihályon kell mindegyik vágány. Meg van oldva hogy a rakodóvágányokon nem kell szerelvény vonatot tárolni, de ez azt eredményezi hogy, csak Rásonyon tudok tárolni és ott is le kell szedni a szerelvényt, Kőszegen is ez a helyzet. A két végponti állomáson lesz a modul mellett néhány asztal amin csak modellek lesznek, és oda lehet lepakolni a kocsikat, felpakolni onnét a modulra.
Előzmény: GigantHU (2004)
Youhasbalage Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2010
Lesznek szerelvény osztódások (személy, teher vonatokból), de a szerelvényt úgy álítjuk össze Rásonyon, hogy ott ahol szétakad az a szerelvény ott biztos kengyeles legyen.
Előzmény: maci86 (2000)
Youhasbalage Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2009
2 nap IV-V korszak, 1 nap III-IV korszak. Melyik nap milyen játék lesz azt majd eldöntjük ott.
Előzmény: Wolf27 (2008)
Wolf27 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2008
3 napos a móka, nem?
Mondjuk pénteken, szombaton lehetne IV-V korszak, vasárnap pedig III.
De ez csak egy javaslat...
Előzmény: V63-017 (2007)
V63-017 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2007
1 napon belül lesz korszakváltás, nem egyik napról a másikra?
Előzmény: Wolf27 (2006)
Wolf27 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2006
Pont ebből és a bejelentett járművek összetételéből adódóan javasolnám a szervezőknek, hogy a harmadik korszakot az ötödikkel szemben 1/3 : 2/3-ad arányban kellene felosztani az üzemidőben.
Előzmény: V63-017 (2003)
V63-017 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2005
Azért elviszem magammal, a dobozban elfér, de a reggeli meg a délutáni munkásvonatokra kell az erősítés! :)))
Előzmény: GigantHU (2004)
GigantHU Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2004
hát a tárolással erős gondok lesznek, mivel csak egyetlen tárolóállomásunk lesz, a többi állomáson meg korlátozott a vágányszám (többnyire 2:D:D). a rakodóvágányok meg kellenek a kezelőtehervonatnak:)

de majd kiderül;)
Előzmény: V63-017 (2003)
V63-017 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 2003
Az ingavonatomban elektromos kuplung lett volna, de amíg nem lesznek utasok bele, addig nem volt értelme megcsinálni. Úgy hogy marad a kurz...viszont vinnék még egy CityShuttle szerelvényt (új logósat ), így a kettőt igény szerint lehet cserélni ( kiáll az egyik K2-s vizsgára addig a másik leközlekedik egy fordulót vagy többet és fordítva :PPP ) persze ha lesz olyan állomás, ahol lehet majd tárolni.
Előzmény: Wolf27 (2002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!