Amúgy lehet majd kapni, mivel Oroszországban és Lengyelországban saját forgalmazója van a játéknak.
Na persze ki a fene akar Zrslywicz-eket hentelni ?? :)
Nem lehet majd kapni, sőt Európában sem. Csak észak-amerikai terjesztése van a játéknak, mi csak megrendelhetjük a cirka 45 dolláros gammét még egyszer ennyi postakölcséggel együtt...és imádkozhatunk, hogy a lépfenés osztag nem Wizardry 8 csomagra gerjedt...
Azért lehetett a Wiz7-ben is hosszasan csatázni. Emléxem, amikor 2 Godzillyval csapott össze a parti, minden karakterem elbújt (már aki tudott), aztán fél óránkeresztül a következő történt: az első sor (monk+ninja) időnként előpattant, ütöttek-vágtak, majd Godzilly suhintott egyet, aztán vissza az árnyékba... Varázslók közben idézgettek (Create Life - one Godzilly appears - YAHOOOOOOO!!! - aztán dobálták a Draining Clouds-t, meg a Healinget a tűzlehelés sérültjeinek...)
Persze ha G. betalált, akkor legjobb esetben monkom/ninjám elájult (dobtam a watchbellst, meg imádkoztam, nehogy mégegyszer megtalálja a vasököl :-)) Kb. ha fél órát kihúzott az ember eképpen, akkor nagy meglepetésére G. komák elaludtak, aminek az volt az oka, hogy ők közben tüzet is köpködtek, ami az ő staminájukat fogyasztotta (erre játszik rá a Draining Clouds is), és elő lehetett pattanni a bokrokból csihipuhizni. Persze 1-2 kör után G. felébredt, de egy tűzköpés után megint bealudt...
Na szóval, ennek is megvolt a romantikája... :-))
Azért lehetett a Wiz7-ben is hosszasan csatázni. Emléxem, amikor 2 Godzillyval csapott össze a parti, minden karakterem elbújt (már aki tudott), aztán fél óránkeresztül a következő történt: az első sor (monk+ninja) időnként előpattant, ütöttek-vágtak, majd Godzilly suhintott egyet, aztán vissza az árnyékba... Varázslók közben idézgettek (Create Life - one Godzilly appears - YAHOOOOOOO!!! - aztán dobálták a Draining Clouds-t, meg a Healinget a tűzlehelés sérültjeinek...)
Persze ha G. betalált, akkor legjobb esetben monkom/ninjám elájult (dobtam a watchbellst, meh imádkoztam, nehogy mégegyszer megtalálja a vasököl :-)) Kb. ha fél órát kihúzta az ember eképpen, akkor nagy meglepetésére G. komák elaludtak, aminek az volt az oka, hogy ők közben tüzet is köpködtek, ami az ő staminájukat fogyasztotta (erre játszik rá a Draining Clouds is), és elő lehetett pattanni a bokrokból csihipuhizni. Persze 1-2 kör után G. felébredt, de egy tűzköpés után megint bealudt...
Na szóval, ennek is megvolt a romantikája... :-))
Én nem attól félek, hogy rövid lesz. Időben tuti nagyon sok lesz, mert a csaták _sokkal_ hosszabbak mint a W7-ben. Nyilván a 3D rendszer miatt. ÉS mivel véletlensezrűen (is) generálódnak csaták, esetenkén 5x8 elvetemülten szívós genyával.....
Szóval én AZT remélem, hogy maga a sztori lesz hossszú és szerteágazó, és nem fogunk sokat anyázni a hihetetlen rengeteg és hosszadalmas csata miatt...
Ja, csak néztem, amikor a karakterem státusza eltűnt lett. Aztán körönként csökkent az életük. Lenyelte a fél partimat, mielőtt meghalt volna :))) Fantasztikus.
Egyébként nagyjából maradt a kulcsszavas beírás. Az újdonság, hogy amikor beszélgetsz egy NPC-vel, akkor kulcsszavakat kell megadnod, de a rendszer is felajánl ilyen kulcsszavakat, attól függően, hogy mit tudnak a karaktereid. De ez a kör nem teljes. Végigkérdeztem a rendszer által felajánlott dolgokat, aztán elkezdetm szemezgetni a talált megjegyzésekből, és még derültek ki dolgok.
Melyik 3D-s játékban nincsenek grafikai hibák?
Az egyetlen, amitől félek, hogy a teljes játék nem lesz elég hosszú. A 7-t annakidején több, mint egy év alatt vittem végig, és NAGYON örülnék, ha ez is hasonló volumenű lenne. Szóval reménykedem, mert egyébként minden a helyén van: a grafika ok egy ilyen játékhoz, a zene hangulatos, a varázslatok látványosak, a harcrendszer nagyon jó lett (amikor körbevesznek a szörnyek, és a kamera követi őket, olyan érzés mintha én kapkodnám a fejem).
Az a Shallower az nagyon coool... Képes és egyben bekapja a party egyes tagjait...;))))) (ilyen még nem nagyon volt RPG-kben...!)
Aztán meg haldokolnak a gyomrában...;))))
Azért vannak benne grafikai hibák. Amikor egy hosszú emelkedő folyosón kijutnék egy nagyobb terembe, ahol egy benganagy Swallower fogad, ott ez a monszta beront utánam a folyosóra. De a folyosó szűk, úgyhogy csak a fele látszik, a többi elvész a falban. Elég csúnya hiba.
Bár nem tudom, hogy mindenhol jártam-e, de tényleg hamar el lehetett jutni a demo végéig. Alig várom már, hogy a teljes meglegyen.
Kíváncsi vagyok, hogy Magyarországon lehet-e majd kapni.
Ellenben azt kell mondjam, a grafikája amennyire nem látványos, (nincs teletűzdelve csak geforce4-en és p6-on, 1024 mega ram alatt futó effektekkel), annyira kidolgozott, és SZÉP !
A lények nagyon jül néznek ki, és szerintem elég kemémyek... volt egy csata, amiben 8 nemtommilyen bogár (90 körüli hp-val) úgy kinyiffantott hogy öröm volt nézni (nekik). Jók a szövegek, a harcrendszer pedig zseniális ! Valóban a lehető legjobban meg "3d-sítették" a wizardry harcrendszert.
1szóval: ez lesz a következő játék amit TUTI végignyomok ! :)
Nagyon tetszik :)
Le se lehet tagadni, hogy Ian Currie a Jagged atyja is benne volt a fejlesztesben :). A grafika, legalabbis a 2d resze is eroteljesen emlekeztet a Jagged-re. Es ahogy a karakterk bejelentkeznek kulonbozo akcentusokban (az elf francia akcenttel):D.
Az ellenfelek is egesz jol neznek ki es szepen animaltak, bar eddig csak haromfelet lattam, de az amoba pl. teljesen korrektul meg volt csinalva!
Mar olyan regen jatszottam a W7-tel, hogy mar alig emlekszem ra, de a hangulattal itt se lesz bahj az biztos.
Én nem merem megnézni, mert amúgy is csotrogány idegrendszerem felmondja a szolgálatot és akkor bekövetkezik az, amit alább írtam.
Írj még valamit róla Prince Tybalt!
B@ssz@ meg, nem jött le a Wiz8 demó! Elakadt 18MB-nél. Egyik szeme sír, a másik nevet.
Jó az ötlet fulgur! Alapítsuk meg a "Megszállott Gámerek Szektája"-t. Kivonulunk a társadalomból, csak PC guruért, nyers CD-ért, étel-italért, meg cigiért járunk be. Behülyítünk egy csomó naív barmot ala barátokközt és ők majd főznek, takarítanak stb, míg mi játszunk. Hej, de szép is lenne.
Most viszont vár a rideg valóság, meló van ezerrel :-(
ui: qrva életbe, most olvasok erről a Motor City Onlájnról, ez is mocsok jó játék lesz. Street Rodos emlékeket idéz. De mikor fogok játszani vele???? :-(((