Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vigh2000 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 20825

Kék festés, 1-etlen hibával: a vonóhorog felett egy 1/2-ed cm2- le van pattanva a lökhárítón. Kárpitok szépek, a motor pöccre indul szép a hangja. A tulaj szerint a kocsi sosem járt téli úton, tavaly kapott alvázvédelmet (házi kókányt) tehát szinte hibátlan állapot.

norbee601 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 20824

100-300 között állapottól függően.

Előzmény: Vigh2000 (20823)
Vigh2000 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 20823

Üdv Ezúttal Szeretnék bemutatkozni. Vígh Gyula vagyok Trabant tulajdonos.

Máris lenne egy kérdésem: egy 1989-es gyári állapotú Huszonezret futott rendszámos, műszakis Trabant 601-es (tudtommal csak villogó autómata lett benne cserélve) Kb mennyit érhet reálisan?

norbee601 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 20822

Az a "katalizátoros dolog" sosenemisvolt:)  Nyugodtan lehet adásvételizni.

Előzmény: nagycsaladostrabi (20821)
nagycsaladostrabi Creative Commons License 2015.07.20 0 0 20821

Sziasztok!

 

Sajnos eladósorba került a kétütemű Trabink. Kinőttük. Tudna valaki biztos infot írni arról, hogy most lehet-e simán adásvételizni, vagy még mindig érvényben van az a katalizátoros dolog. Előre is köszi!

sun_power Creative Commons License 2015.07.11 0 0 20820

drágább , az alja (80-100 ezer)  meg nagyon gyatra motor hibás vagy felfüggesztés gatya vagy hajtáslánc 
igazából a trabant az egyetlen ami tartja magát ezen az áron és felmerült mint megfelelő autó erre a célra

van lada is csak az ugye hátsókerekes sárba elhasal, plusz lent van a difi is, vw polo meg golf is van de azok vagy alacsony vagy szintén rossz ezért az árért 

Előzmény: norbee601 (20818)
norbee601 Creative Commons License 2015.07.11 0 0 20819

Amúgy nem rossz a Trabant se ilyen célra, de talán a Wartburgot még jobban tudnám ajánlani. Masszívabb (alvázas), és a telek miatt gondolom az se hátrány ha cuccolni is lehet vele:)

Előzmény: sun_power (20817)
norbee601 Creative Commons License 2015.07.11 0 0 20818

Niva?

Előzmény: sun_power (20817)
sun_power Creative Commons License 2015.07.11 0 0 20817

Üdv!

Lenne egy elég offos kérdésem. Szóval papám vett egy (horgász)telket a semmi közepén és elég megközelíthetetlen helyen van. 8 km földes út. Erre a szakaszra kellene egy olyan autó ami viszonylag elboldogul földúton, magyarul nem jön zavarba egy pici sártól és nem alacsony az alja a földbuckák és a magas fű miatt. A gond az hogy az összeg amit erre akar fordítani (illetve plusz amivel én tudom segíteni) elég mikro összeg : kb 90 ezer forint. Van neki egy 4motion borája ami jó lenne csak sajnálja erre használni. 
Drágább kocsira feleslegesnek érezzük a beruházást mondjuk egy samurai ~160 ezer. 

Így jött képbe a trabant, ezért az összegért erre a célra már egész megfelelőnek kinéző  trabikat lehet kapni. A kérdés az lenne hogy szerintetek erre a célra megfelel? Sajnos nincs trabantos ismerősöm de viszonylag elég magasan hordja a kasztnit és esetleg egy kicsit jobb téli (netán valami vágott terepgumi) gumival elboldogulnánk vele?

skoda100l Creative Commons License 2015.07.10 0 0 20816

Köszi az infót!

Jövő héten beszerzem a kérdéses alkatrészt. Már csak az nem teljesen világos, hogyan kell kicserélnem. Régi bütyköt levág és a helyére hegeszt?

Előzmény: pézsé69 (20812)
pézsé69 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 20815

 Megerősítem, illetve készült még egy prototípus, 2T, Tramp -szerű hátsórésszel, de a normál ablakkeretes utastérajtókkal, az egész ponyvatetővel.

Előzmény: norbee601 (20814)
norbee601 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 20814

Gyári összesen két példányban, és mindkettő 1.1-es, és Zwickauban lakik mindkettő ma is.

 

Viszont házi pick-up szinte minden valamirevaló faluban akad még most is...:)  Van amelyik egész szépen meg van csinálva:)

Előzmény: tomeeeee (20813)
tomeeeee Creative Commons License 2015.06.29 0 0 20813

Sziasztok!

 

Megtudjátok nekem mondani, hogy 601-s Trabiból készült gyárilag pick-up kisautó?

Környékemen ácsorog évek óta egy, már benőtte a dzsungel.

pézsé69 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 20812

 Ebbe a cuccba nincs  semmiféle "gumiágy". Amit itt valaki annak nevezett, az a két-két, 70-80mm. átmérőjű, fánk alakú gumi, ami a lengőkar(ok) nagyszemeit fogja közre, és ezekre a padlólemezből kiálló hengeres bizb@szokra szorul rá.

Előzmény: skoda100l (20811)
skoda100l Creative Commons License 2015.06.28 0 0 20811

Aha... ezt asszem, én is láttam már, csak nem tudtam mire vélni. Hogyan kéne kinéznie ennek beszerelve az üres csöcshöz képest? Nem kerül bele a történetbe a gumiágy sehogysem?

Előzmény: pézsé69 (20810)
pézsé69 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 20810

 Nicsak, mit találtam. Szerintem ez hiányzik Neked:   

Előzmény: skoda100l (20807)
pézsé69 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 20809

 Azért nem hallottak erről az "alkatrészről", mert ez a padlólemez szerves része, külön elvileg nem cserélhető. Hasonló, mint az első doblemez lengéscsillapító befogó tornya. Az is el szokott rohadni, de ahhoz kapni javítóelemet.

Előzmény: skoda100l (20807)
pézsé69 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 20808

 Így igaz. Nekem eddig csak a hátsó lengőkar tört el, mert már papírvékonyra volt rohadva. Szerencsére lassan mentem, nem lett baj belőle. 10km-re otthonról, vittem bontott cseredarabot, és fél óra alatt kicseréltem. Na, ezt sem minden autóval lehetne megcsinálni...

Előzmény: norbee601 (20806)
skoda100l Creative Commons License 2015.06.19 0 0 20807

Az a helyzet, hogy ez a menet nyomtalanul eltűnt a csöcsből. Röhej. Egyszerűen nem logikus, hogy kiessen onnan.

Tegnap megnéztem, ezt a menetet (a feltételezett gumiággyal együtt) egyébként szerintem csak belülről, a hátsó ülés megbontásával lehet berakni a csöcsbe, egész pontosan az ülés lába rá van hegesztve. Ilyen alkatrészről nem is hallottak egy szegedi keleti autósboltban.

Amúgy az egész sztori azzal kezdődött, hogy iszonyatos klattyogás hallatszott hátulról, ahogy a csavar a csöcs falához reszelődött/ütődött bukkanóknál. Rejtély, de köszi a segítségeket.

Előzmény: pézsé69 (20805)
norbee601 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 20806

Szerencséd van, egy havernak ebből dupla bukfenc lett 80 km/h-nál...

Előzmény: skoda100l (20799)
pézsé69 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 20805

Ha kirohad a kaszniból ez a csöcs, a hosszú csavar végén akkor is ott kellene figyelnie ennek a menetes cuccnak, mert az nem tud lerohadni róla. Én meg azt nem értem, hogy a Tiédről ez hová lett?  Találtam egy oldalt, ahol javítóelemek vannak Trabihoz, kérdezd meg, hátha esetleg tudnának pótlást gyártani:    http://www.szaboautomuvek.hu/trabant.html

Előzmény: skoda100l (20804)
skoda100l Creative Commons License 2015.06.18 0 0 20804

Szia!

 

Köszi, tisztul a kép, amit még mindig nem értek pontosan: a menetes "csöcs" az nálam csak egy teljesen üres üreg. Menetnek nyoma sincs. A lengőkart a kasznihoz fixáló hosszabb csavar nem tud mibe rögzülni. Megnézném én a másik oldalnál, hogy hogyan is van ez, de nem merem szétszedni ezek után... Köszi előre is!

Előzmény: pézsé69 (20803)
pézsé69 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 20803

Üdv!  A lengőkart fogja közre a két gumipogácsa. A kaszniból lefelé kinyúló pukliban van a menet.  Alulról felfelé: hosszú csavar, kis rugós alátét, nagy alátéttárcsa, gumipogácsa, lengőkar, gumipogácsa, kaszni menetes "csöcse".  

Előzmény: skoda100l (20802)
skoda100l Creative Commons License 2015.06.16 0 0 20802

Köszi a választ!

Tehát, ha jól értem, ebben a kaszni alján lévő bütyökben volt egy gumiágyas menet és ezt az egész bütyköt ki kellene cserélnem. Bontóból lehetne ilyet vadásznom esetleg? Vagy netán valaki tudna ebben segíteni nekem?

Üdv: Viktor

Előzmény: heggla (20801)
heggla Creative Commons License 2015.06.16 0 0 20801

Ami letört,és benne van a gumiágyban,abban volt a menet.Az egy kilógó rész a kaszni alján.Én levágnám egy másik kaszniról,és áthegesztetném az egészet egyben.

Előzmény: skoda100l (20800)
skoda100l Creative Commons License 2015.06.15 0 0 20800

Közben itt megtaláltam a szakszót: csöcs. Így a kérdésem az, mi van (kell, hogy legyen) a csöcsben, hogyan pótolható?

Előzmény: skoda100l (20799)
skoda100l Creative Commons License 2015.06.15 0 0 20799

Előzmény: skoda100l (20798)
skoda100l Creative Commons License 2015.06.15 0 0 20798

A kép:

 

Előzmény: skoda100l (20797)
skoda100l Creative Commons License 2015.06.15 0 0 20797

Sziasztok!

 

Következő problémámra szeretnék tőletek segítséget kérni:

a képen látható jobb hátsó L-alakú lengőkar előrefelé néző felfüggesztése egyszer csak felmondta a szolgálatot. Sajnos meghaladja a dolog a csekély szakértelmem és nem tudom, hogy pontosan hogyan is kell ennek kinéznie. A képen látszik, hogy azt a hosszabb csavart már kicsavartam, benyúltam a kaszninak abba az üregébe, ahova annak a csavarnak elvileg be kéne csavarodnia, de ott semmiféle "anya-szerű" bármit nem találtam. Vajon onnan kieshetett egy alkatrész? Pontosan milyen módon függesztődik fel ez a lengőkar oda? Bocs a konyhanyelvért, hátha azért értitek a bajom és tudtok rá mondani valamit. (Attól a szép kis rohadásról kérlek, most tekintsetek el:))

Válaszaitokat előre is köszi:

Viktor

 

WarbTrab Creative Commons License 2015.06.03 0 0 20796
Előzmény: ritmoabarth (20789)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!