egy jó cockpit is csak billenteni tud, mozgatni, különböző tempóval, de az, hogy egy kanyarban végig érezd azt a gyorsulást, ami egyébként hat rád, képtelenség ezzel a technikával
A GT7-ben nem, de van olyan VR játék, melyben egy csillében utazol, ott a gyorsulastól hullámzik a hasad. Egyébként nem érzek nagy különbséget a két gyorsulás között.
G29 jó hozzá, az még most is nagyon jó szimulátorokhoz. A GT7-nél szokott lenni akció, akkor kell ránézni. Beállításokkal én sem.szeretek tökölni, inkább lemásolom egy profi beállításait az adott autóhoz oszt jóvan.
Az a játék engem is érdekel, csak nem nagyon akar lejjebb menni az ára. Megvettem a F1 2023-at,de az nem igazi szimulátor. Bár lehet megöregedtem, mert már nem is annyira köt le a beállításokkal való kínlódás.
Amúgy tudtok ajánlani valami jó és strapabíró kormány joyt ami jó PS4-hez?
Kösz a tippet, de mostanában nem lesz időm, se módom az ilyesmit kipróbálni :) Hétköznap így is kocsival járok dolgozni, az napi három óra, vezetésből egyelőre elég ennyi, hétvégén meg örülök, ha utolérem magam a családdal meg a ház körüli dolgokkal. Nem szimulátorra gyűjtünk.
nem teljesen hülyeség, egyszer egy kanyarban megcsúsztam télen, kb tükörjég volt, de alacsony tempó csak kb 20-25 semmi extra nem történt igazából csak az alulkormányzottság c. jelenség lépett fel, de pontosan egy játékokban felszedett reflex ugrott be és tökéletesen működött. (csak levettem a lábam a gázról és nyugodtan megvártam hogy "betapadjon)
nem, nem képzelem magam colin mcraenek (azokban is toltam rengeteget) se semminek, csak érdekes volt, hogy játékból tanult cucc magától előjött és működöt.
Utóbbit aláírom, mármint hogy valószínűleg sose fogok Bugattiba ülni, még ha szeretnék sem, de abban nem igazán hiszek, hogy ugyanazt (a gyorsulást, fékezést, stb.) érezném egy ilyen cuccal, mint ha tényleg irl a kocsiban ülnék. A vezetésemen meg úgy érzem, nem nagyon kell javítani (mint ahogy minden amatőr ezt érzi :) )
Kipróbálhatnád egyszer, meglepődnél, hogy mennyire élethű. Pozitív hatással van az irl vezetésedre is. Meg az sem rossz, hogy beülhetsz egy Bugattiba is, ami az életben nem igen fog megvalósulni.
Ja, én is így voltam, csak én a Subaru STi ablakából néztem ki, de a közben a fejemről lecsúszott a PSVR és nem láttam a mellettem haladó régebbi Subaru WRX-et.
Nekem a pre-war kocsik vannak fókuszban, de nyilván érdekes megnézni az 1974-76-s már aero autókat...elfilóztam rajta hogy mennyit számíthat az aszfalt, mert az élen az arcok olyan tempót nyomtak hogy befértek volna az 1987 rajtrácsra.
Meg azt hogy minden harmadik név az autókon meghalt balesetben. :(
Belenéztem, és hát ha valami, akkor ez tényleg kijózanító volt, látni az évtizedekkel ezelőtti kocsikat: mintha játékautók lettek volna, a mostani debellákhoz képest mindenképpen, de egyébként is. Hasonló érzés volt, amikor egyszer megállt mellettem a pirosnál egy vagy kb. 25 évvel fiatalabb generációjú Lancer, mint az, amiben ültem, én meg gyakorlatilag nem láttam be a másik ablakán.