Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2023.06.12 0 0 119430

Persze, a modellcsalád minden tagjának ugyanaz a tengelytávja és ha csak nincs két ajtaja, akkor a küszöbök is ugyanazok.

Előzmény: koridor (119429)
koridor Creative Commons License 2023.06.12 0 0 119429

Köszi.

Tényleg egyforma a  brava-marea-weekend küszöbei?

Előzmény: downer (119428)
downer Creative Commons License 2023.06.12 0 0 119428

Klokkerholm-ot lehet, még tán javítóívet is. A Patacsi Team-et kérdezd meg telefonon!

Előzmény: koridor (119427)
koridor Creative Commons License 2023.06.12 0 0 119427

Lehet még kapni normális küszöböt weekendhez? A két hátsókerék előtti résznek annyi.

bojo Creative Commons License 2023.06.08 0 0 119426

Ja. A Multipla üléspoziciója után a c-Max is alacsony. Giulietta-ban meg a padlón ül az ember. Viszont kényelmesek az ülések. 

Előzmény: downer (119425)
downer Creative Commons License 2023.06.08 0 0 119425

Aha, szóval öregek vagyunk már, szarul esik a ki-beszállás... :D

Előzmény: bojo (119424)
bojo Creative Commons License 2023.06.08 0 0 119424

A Multiaer-en is megtörténtek a vétel utáni beavatkozások. Hátsó rész sötétítve (32e HUF). Összes olaj, szűrő, gyertya, vezérlés vizpumpával, hosszbordás szíj feszítővel lecserélve, vákumpumpa alatti tömítés is cserélve (mókadíj 54e HUF). A kopott első és hátsó embléma cserélve. A hátsó zárral együtt van. Ki lett cserélve a tankajtó zsanérja is, már nem lötyög. Megmondom nem rossz kis gép. Csak ne lenne olyan alacsony. :)

Előzmény: downer (119423)
downer Creative Commons License 2023.06.01 0 0 119423

A mai naptól kezdve úton vagyunk a feketével. 

A generátorcsere szükségessége (13 Volt töltés) miatt ki kellett vennem a klímakompresszort a szereléskor, üres a rendszer. Lehúzott ablaknál meg jön be a benzinszag, reménykedtem hogy a tanksapka ereszt csak, de a betöltő csonk repedt. Még az is. Nem keveset dolgoztam ezzel is, de csak nincs vége. Fáradok.

Előzmény: downer (119176)
bojo Creative Commons License 2023.05.23 0 0 119422

Van egy ismerős, aki a régi Fiat szalonnak volt a szervízvezetője. Az üzemeltet egy szervízt, a Multiplát is ők javították amit én nem tudtam megoldani. Látott már ilyen motort. 

Előzmény: downer (119421)
downer Creative Commons License 2023.05.23 0 0 119421

Van jó Alfás szerelő a környéken?

Előzmény: bojo (119420)
bojo Creative Commons License 2023.05.23 0 0 119420

Már meg van véve minden hozzá. Olaj, szűrők, gyertyák, vízpumpa, vezérlés. Az is benne van a készletben. Nem értem miért nem cserélik, 3000 Ft körül mozog. Vettem még vákumszivattyú tömitést is. Azt sem szokták cserélni. Na meg új leeresztő csavart is. 7.-én viszem majd a szerelőhöz.  

Előzmény: downer (119419)
downer Creative Commons License 2023.05.22 0 0 119419

Jut eszembe, Multiar szűrőt cseréljetek, mert soha nem szokták és tönkremegy a modul. Az meg legalább 500 pénz lesz.

Előzmény: bojo (119418)
bojo Creative Commons License 2023.05.22 0 0 119418

Ott más van. Szeret eldugulni a radiátor, és a két oldalt eltérő a hőfok. A diag szépen mutatja.

Előzmény: downer (119417)
downer Creative Commons License 2023.05.22 0 0 119417

Hát igen, csak a tipikus állítómotor és mechanika hibák. Már a Stilo-nál elkezdődött, a Bravo/Delta páros is abszolút érintett.

Csak azt nem értem, hogy az Alfáknál miért nincs még csak hallomásom sem ilyesmiről.

Előzmény: Adm (119416)
Adm Creative Commons License 2023.05.20 0 0 119416

Diag, de erős a gyanúm, hogy valamelyik állító motornál eltört a műanyag közdarab. Kapható hozzá felújító készlet, ami tartalmazza az összes műanyag bizbaszt, de jó eséllyel a motor is cserés lesz, valószínűleg elkopott benne az ellenállás pálya, és ezért nem érzékeli a végállásokat illetve hogy mikor merre jár az állítómotor.

Előzmény: Jani 74 (119415)
Jani 74 Creative Commons License 2023.05.20 0 0 119415

Sziasztok! 


Fiat Bravo II

Klímával kapcsolatban kérdeznék,mert nem működik. 

Meleg levegőt fúj, a vezető oldalon, az anyós ülésnél viszont hideget. 

Mi lehet a gond? 


Gáz tele van. 
Még annyi hogy Nem lehet kiválasztani hová fújjon.
Lábra, szembe...

Köszönöm 

berci 2 Creative Commons License 2023.05.15 0 0 119414

Köszönöm! Már csak egy szerelőre lenne szükségem Miskolc, Nyíregyháza környéke. 

downer Creative Commons License 2023.05.15 0 0 119413

Ez Bravo/a-Marea, de attól függetlenül, egy nyomásmérőt be kéne kötni az üa. vezetékbe éjszakára. 

Előzmény: berci 2 (119412)
berci 2 Creative Commons License 2023.05.15 0 0 119412

Sziasztok! Fiat idea 1.4 16v 95Le. Reggel nehezen indúl. Dadog remeg leáll. Utána beindúl és semmi gond nincs vele. Egész nap szépen indúl, jár. Új gyertyák. Szép őzbarnák. Folytószelepet kitakarítva. Valakinek valami ötlet?  Köszönöm

zsoli7411 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 119411

Szia downer!

 

Először is elnézést,hogy nem a témához kapcsolódóan írok.

 

Beleolvasva és látva munkásságod (nagyon nagy elismeréssel feléd) bátorkodtam írni itt.

 

Fiatosként segítséged kérném és kérnélek ha időd engedné dobj egy emailt a

 

zsoli7411@gmail.com   címre.

 

Ott megírnám ,hogy tudnál segíteni nekem a megoldásban.

 

Köszönettel,

Zsolt

Előzmény: downer (119410)
downer Creative Commons License 2023.05.05 0 0 119410

Ez egy nagyon jó ellensúly napi irodai jellegű munka ellenében. Én is úgy vagyok. Azt nagyon szeretem, ahogy megmozgat egy többórás (napos) szerelés mindenhol. És ha elég rendszeres, akkor még az általános edzettség is megvan.
Napokban más nem lévén, az asszonyt kértem meg, hogy pumpálja a féket légtelenítéshez. Alig bírt lábra állni (nyilván túlzok), na mondom ezaz! :D

Előzmény: Adm (119409)
Adm Creative Commons License 2023.05.05 0 0 119409

Általában egész nap egy nyamvadt gép előtt ülök és csak a fejemet használom, azt se viszem túlzásba, mert megy rutinból. Ha ezek után szerszámot veszek a kezembe, kifejezetten jólesik. És ezzel most az sincs hogy hajt a tatár és mennie kell az autónak, mindegy hogy ezen a héten lesz kész a tetőablak vagy két hét múlva. Időm nekem sincs túl sok, ezért is húzódott ez az egész ilyen régóta, de mostanában úgy néz ki, lesz pár szabad délutánom, amit ezekre a dolgokra tudok fordítani. Vár rám még pár klíma szabályzó motor javítás és műanyag közdarab cseréje is, erre is jó lenne már pontot rakni, az alkatrész ehhez is már vagy egy éve ott figyel a polcon.

Egy szó mint száz, ha valamit úgy kell szerelni, hogy időre mert kell és kész, na akkor azért én is nyűgös szoktam lenni.

Előzmény: downer (119408)
downer Creative Commons License 2023.05.05 0 0 119408

Hát ha ilyen jó mókának éled meg, akkor persze inkább sk. :)

Én is így voltam mindig, bár már egyre jobban kezdek belefáradni, hogy jóideje többminden van terítéken egyszerre és nehezen akarnak elfogyni a csinálnivalók.

Hogy összetört a kombi, az plusz két autó, mert a másikat fel kellett hajtani, meg kellett csinálni, a töröttet meg szét kell szedni. Hogy betört a szélvédőm és 17 napig nem volt autóm emiatt, arra sarkallt, hogy helyezzem forgalomba a feketét is, legyen egy autó pluszban itthon. És most csinálom még csendben azt is. 

Előzmény: Adm (119407)
Adm Creative Commons License 2023.05.05 0 0 119407

Igen, nekem is rémlik, hogy valaki Facebookon szokott irogatni, hogy tetőablakokat javít cserélős módszerben. De egyrészt azért ez egy szemmel látható összeg, másrészt kifejezetten élveztem tegnap, hogy a szokásos napi munka helyett otthon a ház elött játszatok ezzel a csodás szerkezettel. (tényleg csodás, érdekes hogy hogyan működik) Csak a ház elött dologgal van baj, nem tudom több napra tetőablak nélkül hagyni az utcán, emiatt azért nyűgösebb a javítás.
Tegnap kitakarítottam és bezsíroztam száraz teflon spray-el a sineket, illetve amik konkrétan az üvegtáblákat mozgatja. Iszonyat sok megkövesedett zsírt kapargattam ki, két flakon féktisztító fogyott el.
Sajnos ugyanez a helyzet a bovdenekkel, ezeket is jól bezsírozták sajna, erre még ki kell találnom valamit, hogy a tető kibontása nélkül hogy tudom kitakarítani. Illetve sajnos ezeket valószínűleg cserélnem is kell, mert végállásban már hajlamos átugrani a motor fogaskereke, valószínűleg meg van már kopva. A motor fogaskereke is kopott volt, lecseréltem a motort egy jóra, de ugyanúgy hajlamos raccsolni.

Előzmény: downer (119404)
downer Creative Commons License 2023.05.05 0 0 119406

Ki kell cserélni az összes izzót, én úgy szoktam. Egyszer, aztán jóideig le van tudva.
Hiába világít, az izzószál ellenállása ha megváltoztott, azt érzékeli a body és azért jelez.

Előzmény: Jani 74 (119405)
Jani 74 Creative Commons License 2023.05.04 0 0 119405

Sziasztok!

 

A családban van egy Fiat bravo II 

Olyan hibajelenség van hogy az izzó visszajelző világít a műszerfalon, (sárga) viszont minden lámpa világít,jó. 

Index, rendszám,fék...stb

A hátsó búrákat kiszedtem, nincs oxidáció.

Esetleg valaki találkozott ilyen hibával?

Mit nézzek meg? 

Autó villamossághoz értő ki tudja mérni? 

 

Köszönöm 

 

downer Creative Commons License 2023.05.04 0 0 119404

Na ja, a 155-höz képest egy Marea tömegmodell. :D

Nem csodálkozom, hogy nem emlékszel, ilyen aprólékos dolgokat egy nekifutásra érdemes megcsinálni, és még általában akkor sem szokott minden egyértelmű lenni. 

Nekem úgy rémlik, valaki specializálódott erre a tető témára, nem lenne egyszerűbb becserélni egy készre?

Előzmény: Adm (119403)
Adm Creative Commons License 2023.05.04 0 0 119403

Bosszantó, hogy ilyenek miatt mozgásképtelen az autó. És sajnos ez az idő múltával csak egyre rosszabb lesz. Én is tök szivesen használnék pl egy 155-öt napi használósnak, de ott is egyre több dolog nem pótolható, vagy csak irreális áron.

Tegnap elkezdtem nézegetni a tavaly szétszedett tetőablakomat, és bármennyire is fényképezgettem, mi hova való, de olyan távoliak az emlékek, hogy én ezt azthiszem össze nem rakom. Maradok inkább a mostani kitakarításánál, szerencsére pótalkatrész van bőven, ha bármi közbejönne. Mindenesetre ahogy így kb egy évet nem használtam, kb meg se moccan, összeállhatótt az a vacak zsír minden apró porcikájában.

Előzmény: downer (119402)
downer Creative Commons License 2023.04.27 0 0 119402

És a negyedik szélvédőt már ki tudták vágni megfelelően múlt héten. Szombaton így tettünk egy kirándulást Békéscsabára, laza 200 km oda és aztán vissza. Ma került beépítésre, holnap már végre vezethetek kb. fél hónap után.

downer Creative Commons License 2023.04.19 0 0 119401

Az elmúlt egy hétben felhajtottam 3 db hátsó szélvédőt és egyiket sem tudták úgy kiszedni, hogy ép maradjon a gumikeret, úgyhogy fogalmam sincs mikor lesz ebből autó újra...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!