Ja meg az Expresst gyártották vagy 2000-ig. Én eddig mindent kaptam hozzá, egyedül a fékmunkahenger volt problémás, mert nem passzolt, amit először adtak. De vagy egy éve nem vettem semmit, szóval lehet azóta romlott a helyzet.
Ez így ebben a formában elég erős kijelentés tőlük, mivel ha példának veszünk egy hármas golfot az is 2000 előtti, mégis elképzelhetetlen lenne, hogy ne legyen hozzá alkatrész.
Renault 5 esetében még fennáll, hogy elég sok alkatrész ugyan az mint fiatalabb márkatársainál.Gondolok itt a futómű alkatrészekre vagy akár a motor...R19, Clio, ezekből még elég sok szaladgál.
Csupán arra tudok választ adni hogy mi az ami biztosan felszerelhető reá, az hogy maga az autó milyen lesz azt majd egy kolega elmondja akinek van ilyen motorral.
GTT hűtőrács gond nélkül belemegy ph1 és ph2 is, viszont vitatható a beszerzésük mivel a ph1 gyakorlatilag kisebb az esély szerezni mint a lottón nyerni, ph2 rács még elvétve akadhat hozzá.Műszerfal passzol, turbo lökösök hülyén fognak állni, ha nem lesz kerékjárati szélesítés felszerelve.A lökösök szélesebbek lesznek mint a kasztni és nagyon elállnak majd vizuálisan.
Alkatrészek elég jól vannak hozzájuk, bárdi, unix, szakál metál majdhogynem bármit tud adni, és a bontókba is igen elterjedt.
Sziasztok! Első saját autóm megvásárlására készülök és nagyon kacsintgatok egy Reanult 5 felé. Super5-ös verziót szeretnék, ki is néztem már egy 1.4-eset(nem a turbó) '93-ból. Belevágjak? Szerethető autó? Alkatrész ellátás milyen? Mi az esélye, hogy a sima Super5-öt fel tudom szerelni GT Turbo hűtőráccsal, műszerfallal, esetleg lökhárítókkal? Köszi előre is a választ
Ez attól függ, mi a motorkódod, valamint még az sem ad biztos támpontot, így egy kép sokat segítene hogy neked melyik van.Készíts egyet a karbiról és a körülötte lévő csövekről, ebből megmondom majd mi hova megy.
Ma volt egy kis időm, és meg is lett a furcsa szörtyögés okozója: az alapjárati léptetőmotor. Szétszedtem, a lefogazódott fogaskerekek okozhatták a szörnyű hangzavart leállításkor, és a folyton magas alapjáratot is. Hol lehet ilyent találni 1.4-es C3J motorhoz? Bárdis, unixos oldalak nem hozzák...
Van egy 1991-es Renault 5 Campus-om. Újabban az a mániája, hogy ingadozik az alapjárat, néha lámpáknál állva lefullad, ha gyorsítani akarok, néha alig akar menni, és ekkor 80 a vége, illetve ha leállítom, furcsa szörcsögő hangot hallat, az injektor felől jön a hang. Mi a franc lehet a ludas?!