Golf V 2004 1.6 FSI --> Check Engine -->Kiolvasva: Változtatható szívócső, átkapcsoló szelep;cél érték nem elérve - Állandó hiba
A hibakód sorszáma: 17439
Folyamatosan visszajön ez a hiba törlés után. Egyébként nem tűnik fel fizikailag semmi gond.
(szoftverfrissítésen is volt)
Valakinek nem volt esetleg hasonló problémája?
Folytószelep ki lett tisztítva mikor már volt a hibaüzenet is (mert néhány indításkor pörgette 1500on a fordulatszámot 5-10mpig) majd ez a hiba megszűnt.
Plusz információ:
Az autó beázott (törött volt anno és szarul csinálták meg az olaszok), mikor kihúztam a gumidugót alul hogy szellőzhessen akkor láttam, hogy a lambdaszonda szét van húzva, összedugtam de azzal nem lettem előrébb.
Lambdaszonda hiba lehet?
(Márkafüggetlen szervízek annyit mondanak, hogy több minden is lehet, csak akkor mennék bele ebbe a folyamatba, ha másnak sincs jobb ötlete.
Múlt héten vásároltam egy Golf 6-ost aminél a tanksapka zárja nem zár, elméletileg ha a kulccsal bezárom az autót akkor a tanksapka fedélnek is be kellene záródnia de nem, a kis reteszelő pöcök se jön ki, lehet ezzel kezdeni valamit? Angol videókból annyit meg tudtam érteni hogy a pöcök lehet hogy fent akadt, és a csomagtartóból valahogy hozzá lehet férni.
A nyitás pillanatában kell meghúzni a kilincset, közben telitenyérrel rácsapni az ajtóra a zár fölötti részen. Ha így sem nyílik, akkor kárpit le és belülről kell kinyitni, majd zárat cserélni.
Az lenne a kérdésem,hogy egy b5 Passatba beleépíthető e az S4 2.7 biturbo motor.Jelenleg 2.8 4motion,szerelőm szerint a váltó és hajtás bírná,de azért megfontoltan akarok nekivágni,ha esetleg valakinek van tapasztalata átépítésben,véleményére nagyon kíváncsi lennék.Előre is kösz a válaszokért,és még egyszer üdv mindenkinek.
Van egy VW Passat B6-om. 2007-es 170LE Sportline DSG váltós.
Az a gond, hogy egy napot állt, majd mikor indultam volna vele, nem nyitotta a kulcs az ajtót (a piros izé az ajtóba nem is villog, kulcsba elem csere is volt, pótkulccsal is próbáltuk). Gondoltam lemerült az akksi, kivettük, töltöttük egy napot. Visszaraktuk, de semmi. Az akksi jo, bemértük. Azon kivül, hogy az ajtó nem nyílik, gyújtást se ad, viszont a fénykürt megy, rádió, elakadájelző megy. De gyújtás, az elektromos kézifék nem működik és az ajtó nem nyílik (csak maniális tudom kinyitni a vezetőoldalit). Biztosítékok jók ( az akksi melletti nagyok is), ami kábeleket látunk azon nem látni, hogy valami elrágott volna valamit. Próbáltuk gépre dugni, de sehogy nemmegy oda áram, hogy a gép érzékelje. Így meg vagyunk lőve.
Adott egy Golf IV 1.4-es ami kezdte azzal, hogy meleg motornál 1500 és 2000 között villogtatja az olajlámpát és sípol. Alapjáraton vagy magasabb fordulaton nincs hiba. A következő probléma ami előjött az az, hogy beindul majd 1-2 másodperc és leáll. Gép ilyenkor nem kommunikál vele. Aksiról saru le, kb 1 óra várakozás majd indul hiba nélkül. Az autóban 117000 km van. Olajgomba cserélve volt. Valakinek valami ötlet?
Tempomatot szeretnék beszerelni VW Tiguan (2013) autómba. Lehetséges, hogy csak az index kapcsolót kell kicserélnem? Gondolom azért nem ilyen egyszerű.
Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy VW Polo Classic 1.6 1999es autóm 8 szeleppel, ami szép és jó, de úgy gondolom kicsit mehetne jobbat is. Esetleg egy G-töltő milyen bonyodalmakkal járna? Töltő-levegő hűtés g-töltő esetén is kell? Milyen más átalakításokkal járna ha beszeretnék szerelni egy ilyet?
Bocsássátok meg, amiért nem a témához kapcsolatosan írok, remélem nem törlik le. Szeretnék minden kedves tag részére egy olyan egyedi lehetőséget bemutatni, amivel garantálta nem futtok össze máshol. Három éves szakmai múltra visszatekintő szaktudásunk révén újabb és újabb területet igyekszünk lefedni, így most elértünk a háztartási felszerelések témához. Amit kínálni tudunk az egy 10x10x1.5mm karbonszálas poháralátét hideg italhoz. Az alátét készülhet natúr vagy garavírozott változatban. A garavírozott termékeken a felirat, logo szinte lebeg. Ezt a hatást sem videó sem kép nem tudja átadni, piacon jelenleg még nem találkoztunk hasonló termékcsoportokkal. Lényeg: Ha valaki szeretne egyedi logoval, rendszámmal, felirattal ellátot egyedi poharalátétet, tudunk segíteni. Ezen kívül szinte bármit le tudunk fedni szénszállal (kaptunk már wc ülőke megbízást is). Ha jármű belsejében található műanyag elem borításán gondolkozik, garavírozva elkerülhető a fóliázott olcsó hatás. (Mindenkitől elnézést kérek az olcsó jelző miatt, nem mindenki engedhet meg magának nagyobb kiadást)
A segítségetek szeretném kérni, mert megállt a tudományom....és nem csak az enyém, a "szakiké" is...
Van egy 1999-es 1.6 benzines Passat B5 Variantom.
Még nyáron a nagy melegekben elkezdte produkálni azt a hibát, hogy ha tűző napon állt, akkor csak nagyon nehezen, kb. 10-20 próbálkozásra, és akkor is dadogva ( mintha max. 2 henger ment volna )indult be. Egy idő múlva ugyanezt csinálta már akkor is amikor rövid távot mentem vele ( max. 2-3 kilométer) és a megállás után mondjuk 5 percen belül indítottam volna. Ekkorra már túl voltam egy vízhőfok jeladó cserén, mivel azt figyeltem meg, hogy a hidegindítások után sem emelkedett a motor fordulata 8-900 fölé.
Ezek után ha az új vízhőfok jeladót megmozgattam a helyén, utána egyből indult az autó pöcc-röff, tehát szervíiben azt mondták, rossz minőségű jeladó, ezért cseréljük ki, illetve a foglalat egyik része el volt törve, így egyből be is forrasztották direktbe...ennek nagyjából egy hónapja, azóta szinte minden nap használtam az autót, és minden nap indult is, akár többször is....
De ma újra kezdte, és most tanácstalanul állok a hibajelenség előtt, ráadásul minden nap ezzel járok dolgozni, szóval atombiztosan kellene indulnia....
Az autó nem egészen 20 hónapja van nálam, ez idő alatt cserélve lett, a lambdaszonda, a gyertyák, a komplett vezérlés, illetve 2x a vízhőfokjeladó...
Nem hiszem, hogy köze van hozzá, de ami ismert hibája az autónak:
- időnként az első indításnál immo hibát jelez, ilyenkor kulcs ki, kulcs be és újraindítás megoldja a gondot ( mindkettő kulccsal csinálja )
- a vízpumpánál cseppen a fagyálló
- a climatronik tévesen méri a külső hőmérsékletet alacsonyabbnak 10-20 fokkal, mint a pillanatnyi
Nagyjából ennyi, remélem valaki találkozott már hasonlóval, és tud segíteni, mivel sajnos műszerrel sem sikerült kiolvasni a hibát....
Az alany egy VW Crafter 2008 2.5tdi. Minden 250km után regenerálásba kezd az autó, büdös szúrós szaggal és füsttel. Diagnosztika lambdaszonda szakadást és az egyik hőfokmérőt írt, dpf újszerű még (nem rég lett újra cserélve). Kicserélve a cuccokat nem szűnt meg a gyakori regenerálás. Az lehetséges, hogy az ECU-ba kilóméter alapúra van állitva a regenerálás? A motor pöcc állapotban van. Bármi más ötlet? Nem hiszem hogy ez rendeltetészerű lenne ilyen gyakori regenerálás. Géppel
nézve alig van benne hamu, mégis pár km után indította a regenerálást (és pont 250km telt el az előzőtől)
Sziasztok. Valaki tudna segíteni?
Passat B6 2006. 1.6 102 Le.
A bal tükör teljesen áramtalan. Új tükörvezérlő kapcsolót tettem bele. Ugyanaz a hiba. Csak a jobbos tükör működik. Ha L állásban van a kapcsoló,akkor is azt mozgatja. A jobbos tükröt behajtja,de kifele kb 20 másodperc után indul el. A bal tükrön se kilépőfén,se index,semmi sem működik. A motortér biztosítékai jók. A műszerfal bal oldalában levők is. A jobbos ajtót is csak 10 ből 4x nyitja ki. Belülről nyílik,csak kívülről nem. Az zárcsere,nem tétel, 7000 Ft.
A 150 lovas Eu 6-os 2.0 dzel motornak milyen jellegű a részecskeszűrő regenerálás módja? Ugyanúgy kipufogó ütemben van utóporlasztás, vagy máshogy dolgozik? Hígulhat-e a gázolaj?
Sziasztok.
Vw Sharan 1.8T (2001) kocsink hosszabb(fél órás) járatás után főleg fehéret, kevésbé kékeket füstöl egy rövid ideig. Normális ez a turbó és az alapjáraton való járatás miatt, vagy javitanom kell. Kocsiban 181000 van, egy gazdás, végig szervizelt.