Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni a következő problémámra:van egy '97-es 1.4 AEX ibizám,mely a következőket produkálja:menet közben mikor üresbe rakom pl lámpa,körforgalom előtt,a motor majd lefullad,az alapjárat leesik kb 500-ra majd felugrik kb 2000-ig ezután helyre áll(kb 900).Ugyan ezt produkálja mikor álló helyzetbe lehúzom az el. ablakot vagy felkapcsolom a világítást.A következők lettek cserélve az utóbbi időben miután egy "rendes" kereskedésben vettem az autót:komplett hengerfej,gyertyák, kábelek,folytószelep tisztítás,termosztátház....és még sorolhatnám.Akinek van valami ötlete szívesen fogadom.Köszönöm előre is,Üdv.
Sokminden lehet a probléma, de ne keseredj el, ez a motor szinte elpusztíthatatlan. Én először a vákuumcsöveket ellenőrizném, beleértve a karter levegőztető csövét is.
heló,sziasztok.Tudna nekem valaki segiteni,1993.-as.2.0i.GTI seat Ibizám van,és az lenne a problémám,hogy az alpjáratom,hogyha laszálok a gázról erősen ingadozik és néha meg is fullad.1000-0 között,nem értem mi lehet a baj,és már kezd nagyon idegesiteni.
Valaki tudna nekem segíteni ebben? Nagyon hálás lennék, nemsokára esedékes a festés/vásárlás!
Köszönöm előre is!
"Szeretnék érdeklődni, hogy komplett fényezés előtt áll egy 2003 ibizánk, és arra gondoltam, az első lökhárítót lecserélném a ráncfelvarrt 2006-2008 típusura. Tudnátok segíteni, hogy kompatibilisak egymással? Formailag igen, de rögzítési pontokat illetően?"
Sziasztok nem tudom hogy valakinek hasznos lehet de 3 napja voltam egy lakatos műhelybe karosszéria elemeket felvásárolni.
azthiszem a 85 évjáratú Seat ibizához találtam elég érdekes és valakinek lehet értékes alkatrészeket. Várom ajánlatotokat. Email:huto89@indamail.hu Tell:06 70 410 23 05
Én is találkozok szélsőségesnek mondható esetekkel...
De én a "nem kockáztatok" kategóriába tartozom, pláne más autójával.
Nekem szilentcsere után kellett fu.művet állítani és ugyanazt mondták: nem lehet értékre állítani.
Hozzáteszem adtak olyan széttartást a kerekeknek, hogy majdnem ledobott az útról 100 km/h-nál a nyomvályú. Elvittem máshová. Aztán kiderült hogy semmi baja, csak xarul lett az előző helyen beállítva!
Amúgy 4éves korában összeszakadt a !!jobb!! első elablak mechanikája, rá két héttel a bal is.
A kormány műre 51000km alatt 2x kellett ráállítanom.
Ennyi...
Szerintem ha jót fog ki az ember akkor jó ha nem akkor nem!!
A mai autók pedig márkára és árra való tekintet nélkül mind trágya!! (szerintem)
Csak egy kerdesem lenne az emlitett vezermuszijcsererol..
Mivel az Ibike marad,,par dolgot kicsereltem,,,2008ban vettuk a kocsit,45000merfolddel,most 60van benne. Hat gondoltam mar igencsak kellene cserelni a vezermuszijjat,mert nemtudni,hogy az elozo tulaj cserelte e....nem hiszitek el,,most 11 eves a kocsi,,megneztem az ekszij burkolaton,ahol a 2 muanyag osszekapcsolodik,,ott van rajta a spanyol papir datummal,,,,,na mondom akkor csere!!!
A hatso dobot lelehet szedni a tengely kozepen levo porvedo eltavolitasa nelkul,,,csak mert szerintem meg lesem lett szedve a porvedo,,,semmi karc nemvolt rajt mikor leszedtem,,egyebkent minden mozgo,meg gombcsuklo dolgok rendben vannak,,semmi kotyogas,,, egyszer volt futomubeallitason,de nemlett jo, egy szereloismerosom aztmondja,hogy nemlehet tovabb allitani,,letezik ez???nem hiszem el,,,
Ja egy masik story,,,vezermuszijjat csereltettem a Leonomon,,,,athajoztunk Franciaba,,,ott meg Paris mellett lelazult a szij,,,kocsi meghallt,,,ott is hagytam,,nincs ertelme hazavitetni,,,bar megmondom oszinten rengeteg elektromos cucc tonkrement a Leonba,,,,pedig ovtuk mindentol, vigyaztunk ra...de 8 eves kocsinak ezt kell produkalnia?>.
Az ibike meg fut rendesen,,, csak a bal oldali zarszerkezet halt meg,,semmi elektromos cucc nem halt meg be.
Gondolkodom egy Alhambran,,,nemtudom,mit tegyek,,de nagyon jo a kialakitasa a csalad szamara,,,
a torpanast az AER motorkodos '98-as is tudja hirtelen gazadasra, foleg alacsonyabb fordulatszamon es kis gazrol indulva.
hasznal valaki kozuletek bosch aerotwin lapatokat? ez a retrofit tema erdekelne, hogy lehet-e az enyimre, jo-e, hasznos-e. a mar fent emlitett 98-as darab. koszi!
Ez egy misztikus hiba ennél a motornál.A hirtelen gázadáskor valamiért nagyon előre húzza az előgyujtást 50-60 fokra is, ezért fullad. Sok időmbe telt mire rájöttem.Először a folytószeleppoziciószenzorra gondoltam, de a csere után(csak próbára tettünk bele egy bontottat) is megmaradt a hiba.Ezt követően csak a gyujtásproblémára gondoltam, és szereztem egy stroboszkópot ami végülis bebizonyította az előgyujtás problémát. Mivel sehogyan sem találtam rá megoldást, az alapelőgyujtást "toltam hátrébb" egy kicsit,és azóta tökéletesen működik a kocsi.Mármint a hiba megmaradt,csak így ha előrébb is húzza hirtelen gázadáskor a gyujtást, nem jelent annyit hogy megtorpanjon és fulladjon.
Van egy 1997-es Seat Ibizám. Észrevettem, hogy a sárvédőnél rohadás van. Arra gondoltam, hogy kijavíttatom és lefedném egy sárvédő ívvel(esztétikailag is jól mutatna ha egy kicsit szélesebb lenne). A kérdésem az lenne, hogy a Wolksvagen golf 1-es vagy 2-es sárvédő ív kompatibilis lenne rá? Láttam a vaterán de nem tudom, hogy mutatna rajta...Valaki próbált már hasonlót kísérletezni? Segítségeteket előre is köszönöm!
Segitséget szeretnék kérni egy 94-es (1.4i clx) ibiza miatt.
Nemrég vettem és a következő lenne a problémám.
1.ha nagy gázt adok neki akkor elöször fullad majd magához tér és megindul.
2.két alkalommal alapjáraton is fulladt és le is állt de utánna egyből indult és semmi gond.
3.szintén kétszer történt már hogy befullad és leáll csakhogy utánna besem indult ,eltelt kb. fél óra és beindult ugy hogy nemcsináltam vele semmit..
gondolom összefügésben vannak a gondok ,én valami gyujtás hibára gondolok szóval hétvégén kicsit szét is kapom , de várok tippeket hátha valami más vagy valaki tudja pontosan mi lehet a gond.
Szeretnék érdeklődni, hogy komplett fényezés előtt áll egy 2003 ibizánk, és arra gondoltam, az első lökhárítót lecserélném a ráncfelvarrt 2006-2008 típusura. Tudnátok segíteni, hogy kompatibilisak egymással? Formailag igen, de rögzítési pontokat illetően?
Tudnod kell,h. a gumi alkatrészek biztonságos kifutási ideje 5 év!
Én a sajátomon (1.9 PDTDI) 6 évesen cseréltem csak szíjat, mert 40000-nél másnak nem szabad hogy baja legyen. Láttam már túltárolt szíjat 12000-nél szakadni! Nesze 150 rugó! Az új szíj dobozán nem véletlen van dátum. Lehet,h. bírná, de én nem kockáztattam.
Sziasztok! Még újvagyok ebben a témában, nemrég került a tulajdonomba egy 98 as ibiza kis ezres motorral. Több kérdés van de ilyenkor nemjutnak eszembe, egyik lényeges kérdés, hogy amikor kevés üzemanyag van a tartályba valami jelzést lead e a műszerfalon, mert nemlátok kis ledet sehol rajta, és nemlenne jó ha csak megállnék 1 szer vele.
Sziasztok! Még új vagyok itt és a következő kérdésem lenne:
2005-ös évjáratú, benzines, 1.4 16V 75LE, BKY motorkódú, 41 ezer km futásteljesítményű Seat Ibizámban az eddigi tapasztalatotok alapján szükséges a következő hónapban esedékes éves szervíz alatt vezérműszíjat, feszítőgörgőket és vízpumpát cseréltetnem? Két márkaszervízzel is beszéltem, az egyik szerint elég, ha megvárom az előírt 90 ezres futásteljesítményt, a másik azt javasolja, hogy már most cseréltessem le. A szervízkönyv nem említ időkorlátot, de úgy tudom, van.
10 ezer km-nél többet nem megyek vele 1 év alatt, megvárható-e a jövő évi csere?
Ha márkaszervízben cseréltetnék eredeti, gyári alkatrészekkel, kb mekkora összegre számíthatok? Egyébként most lesz aktuális a szilentek cseréje is, elhasználódtak, ezenkívül olajat, fékolajat és hűtőfolyatékot is cseréltetek.