Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

oregsas Creative Commons License 2019.01.07 0 0 48269

A mai napon elvágtam a 2-3 henger között a drótot, rátettem egy GANZUNIV árammérőt. Mikor beindult rátettem egy hosszabb kábelt, hogy beérjen az utastérbe. Meglepődtem , így is ment. Attól tartottam , talán nagy lesz a vezeték ellenállása , de nem volt rá érzékeny. Az áram felvétele meglepően csekély : alapjárat környékén 240-260 mA, üzem közben  1200 -2000/perc fordulat környékén 400-600 mA, kicsit üresben megpörgetve se ment 800mA fölé.

 

 

 

5-6 Km után leállt két henger és az árammérő is nullát mutatott.

Végigmozgattam a vezetékeket, erre nem reagált majd tenyérrel felülről ráütöttem a vezérlő csatlakozóra , ekkor elindult és az árammérő is mutatott. Nagyon nagy önfegyelemre volt szükségem  , nehogy akkorát vágjak rá  , hogy behorpadjon.  Még kb.8 Km.-t mentem hazáig hiba nélkül. Már esteledett és  nem bontottam ki a csatlakozót, de ez lesz a következő lépés. Ha megy 300 Km.-t akkor nyugodtabb leszek ,de annak kisebb az esélye, hogy a vezérlőben legyen a repedés.

A szkóp az egy kis semmire való, alig látni valamit 5V/kocka érzékenység és a test és két tekercs között van.

Előzmény: Törölt nick (48268)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48268

Ha jól értem most megy minden henger.

Ha a mostani üzemképes állapotban a régi trafókkal is jól működik meleg állapotban is akkor valószínűleg azok is jók.

Ennél a sorba kötött rendszernél ha valamelyik trafó a primer és szekunder tekercse között zárlatos akkor nagy valószínűséggel a párjának a primerjén sem folyik áram tehát két henger áll le.

Elképzelhető olyan helyzet hogy a rossz trafó párja működik de ez elég ritka lehet.

Én álló motor mellett ráadott gyújtásnál ellenőrizném a +12V meglétét (mérés közben mozgatva a vezetékkötegeket, csatlakozókat) A primer tekercsek között valamint a trafók és az ECU között pedig ellenállást mérnék mozgatott vezetékek mellett érintkezési hibát keresve.

 

 

Előzmény: oregsas (48266)
Atti_777 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48267

2 pillangó és az olajbetöltő között az mi ?

3 második szívócső elején az a szürke csatlakozó mi?

 

A 2-es a szívócsőnyomás érzékelő, a 3-as pedig a beszívott levegő hőmérsékletét méri.

Előzmény: oregsas (48262)
oregsas Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48266

Amit írtál azt értettem, azért gondoltam , hogy tuti jók , mert csere előtt és után nem változott semmi.

Azt én is észrevettem , nagyfesz cuccoknál biztos módszer a cserélgetés.

Ez csak vélekedés, ha egyik áthúzna akkor még a párja működhetne. Három hengerrel még valamennyire menne is , de két hengerrel sokszor be sem indul.

Holnapra többet fogok tudni, beteszek egy árammérőt. Ha vezérlő bizonytalan attól már ideges leszek.

 

Előzmény: Törölt nick (48265)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48265

Látom értetted amit írtam :)

"lemértem a trafókat - régieket, azok is tuti, hogy jók"

Nem biztos. Nyilván hidegen mérted, de a nagyfeszültségű alkatrészek jellemzője hogy hő hatására gyengül a szigetelés és melegen már nem jó (pl.: belül áthúz).

A trafók bekötését jól rajzoltad le. Nálad a zöld színen kapnak +12V-ot a gyújtás ráadásakor valamilyen központi relén keresztül. A sárgán és a lilán kapcsolgat az ECU (szerintem az ECU 1. és 32. lábon)

Ha gyújtás hibád van és olyankor két henger nem megy akkor itt kell keresgélni.

Legjobb esetben az ECU cserélgetéssel meg is szüntetted a kontakt hibát.

 

Előzmény: oregsas (48262)
oregsas Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48264

Nekem a szerelő vette meg. Kérdezte milyen legyen  9000 vagy 13000 Ft.-os?  Mivel én még jót a gyertyatrafóról nem hallottam mondtam vegye az olcsóbbat.  Végül azt mondta , csak ez volt.

Mivel ő a szerelő nem akartam beledumálni, pedig láttam a jófogáson bontatlan csomagolásban 5000/db.

Azt még elfelejtettem , mikor beindítottam a motort ,átmozgattam a vezetékeket , nincs-e laza kontakt. De nem volt, ha az árammérésnél szakadást látok, akkor kibontom a vezérlőre menő csatlakozót . most nem forszíroztam , mert a hidegben nagyon meg volt keményedve a kábelköteg.

Előzmény: Airbag. (48263)
Airbag. Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48263
Előzmény: oregsas (48262)
oregsas Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48262

Mint említettem , vettem egy Thalia vezérlőt 1,4 16V motorhoz valót . A tulajjal megegyeztem ,ha nem jó akkor visszaveszi. Hát nem volt jó, ahogy rátettem az akksi sarut elindult a hűtőventillátor gyújtás nélkül. Hogy gyújtás nélkül megy a hűtőventillátor azt még benyelem volna egy forró hűtőnél , de kinn mínusz volt. Még rákérdezek az elektromos szerelőknél, hogy ez normális-e vagy átprogramozható ? WebNeo most kistafírungozott elektromosokkal , nem lesz gond.

Első mérgemben visszatettem a sajátját és szépen indult a motor , az utcára nem mentem ki vele. A sárga motorhiba jelző világított, gondolom a katalizátor nyakig van , ezt ennek tudtam be.

Azért ez még nem javult meg , mert eddig is kénye- kedve szerint hol 2 hol 4 hengeresként viselkedett.

Kugler Kábel nyomvonalán elindulva lemértem a trafókat - régieket, azok is tuti, hogy jók  - primereket 0,5 ohmnak ,szekundereket 10200 - 10400 ohmnak mértem. A rögzítőcsavarnál az a rézgyűrű szigetelt , elektromosan nem játszik szerepet. Ezekkel a trafókkal most találkozom először , én még a gyújtáselosztós ClioI-nél járok.

A régi trafók típusa Valeo az újak pedig BERU 16000 Ft/db , ezektől elvárom , ne betegeskedjenek.

 

Azt eddig nem tudtam, hogy ezek sorba vannak kötve, arra gondoltam 4 különálló vezérlésük van. Ha jól veszem ki, akkor minden második szikra felesleges.

Csak olvastam róla , léteznek a 2 transzformátoros parazita gyújtások 4 hengerre , de azok legalább nem romlottak el.

Úgy látom -amit rajzoltam - a baloldali csatlakozó egy része lemaradt, de azon nem volt aktuális vezeték.

A két zöld vezeték valószínű közös talán +12V , de ehhez gyújtás is kell és valószínű a rózsaszínű 1-4 a sárga pedig 2-3 henger vezérlője és talán testre kapcsolja valami tranzisztor.

EZ CSAK FELTEVÉS, de majd kimérem. Először megpróbálok 10 menetet rátekerni a primerkábelre és áramváltós módon mérni, - van egy kis szar kínai földfüggetlen szkópom  - ha nem jön be akkor pedig elcsípem a 2-3 trafó közti vezetéket és ráteszek egy árammérőt sorba az tuti korrekt mérés. Mindig egy lépéssel előbbre jutok.

 

 Ez csak szorgalmi feladat . Mondjátok meg, milyen elektromos részeket látok :

1 motoremelő kampónál az biztos a pillangószelep motorja és visszajelzői

2 pillangó és az olajbetöltő között az mi ?

3 második szívócső elején az a szürke csatlakozó mi?

 

Most egy kis nyugalom lesz, de feltétlen beszámolok a fejleményekről.

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48261

Ha a trafóidnak két bemenete van akkor a párok (1-4, 2-3) sorba vannak kötve.

Gyújtás ráadásakor mindkét pár egyik tagja (talán az 1. és a 2.) egy relén keresztül +12V-ot kap. Amikor a pár másik tagja a vezérlőből impulzust kap (az egyik pár talán az 1. a másik pár talán a 32. lábról) akkor annak a párosnak a primer tekercsein áram folyik és mindkét trafó szekunder oldalán megjelenik a nagyfeszültség.

Ha a pár egyik trafója rossz akkor nagy valószínűséggel a párja sem megy.

Ha nem kapják meg a 12 V-ot, vagy a vezérlő jelet vagy ha a két trafó primer oldala között szakadás van akkor nincs nagyfesz.

A trafók primer tekercse kb 1 ohm érékű, a szekunder pedig kb 5 - 10 kOhm értékű.

Ennél egyszerűbben nem tudtam leírni. Ha érted és van műszered akkor tudsz mérni.

(tévedés joga fenntartva)

 

 

Előzmény: oregsas (48258)
WebNeo Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48260

"vízpumpa és olajcsere nem állt le"

Furcsa, mert elmeletileg ezek csereje, nem okozhat ilyen hibat, vagy jo, vagy mindig szar utanna.

 

"Én ezt nem tartottam túlzottnak, nem rajtam kerestek"

https://alkatreszek.hu/zs052_beru_m

Ez jo trafo, mas nem nagyon ennyire, ara sem olcso, a csere, ha ilyen motorod van

https://racingbazar.hu/adatlap/alkatresz/egyeb-alkatresz/renault-thalia-ii-1.4-16v-motor

Nekem 10 perc, 4 csavar ki be, en nem vagyok szerelo, 5 klf renaultunk van.

 

"Az előző munkákra 5 órát számoltak."

Max 3 , de inkabb 2,5  ora a realis osszeg.

 

"Ha két henger áll csak le az gyújtás kimaradás lehet. Üzemanyagot kap mindig, mert két henger mindig jó."

Ez sem torvenyszeru.

 

 "Tehát a fojtószelep meg sem mozdulhatott."

Ha csak a labunk mozgatna, az baj lenne, van meg par dolog ami megteheti.

 

"A motorvezérlő csatlakozóit lehúztam , kontakttisztítóval befújtam és , akkor sem volt változás."

Sajnos onnmagaban ez nem eleg pl

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=130217425&t=9017306

Egy ilyen piti hibanal fizikai tisztitas, majd az eterintkezok  allasanak ellenorzeseis szukseges lehet. Sajat auton egynegyed gyufafejnyi oxid okozott kh-t a lampanal, alig latszott.

 

Visszaolvastam lattam mar a korabbi irasodat is, valoban erdek eloelete lehetett, sokban volt eddig sajnos.

 

A szerelok akikrol sokan irtak jokat a kozeledben

http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=964407

http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=1086840

http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=602471

http://stefimester.hu/

 

 

Majd ird meg a folytatast

 

 

Előzmény: oregsas (48258)
BalaBalaa Creative Commons License 2019.01.06 0 0 48259

Sziasztok! Van egy 2002-es 1.4 16V cliom, K4J710 motorkodu. A problémám az ,hogy beindítom és pár perc járás után lefullad és nem is indul be csak órák mulva. Diagnosztika a vizhofokjeladót adta, korábban volt probléma hogy menetkozben erősen ingadozott a vizhőfok értéke. Szóval kicseréltem a jeladot, de a probléma nem változott. Valakinek valami ötlet?

oregsas Creative Commons License 2019.01.05 0 0 48258

Mielőtt megtörtént a vezérmű, szűrők, gyertyák , vízpumpa és olajcsere nem állt le.

Következő 6 Km-en kétszer leállt, úgy húztam vissza. nincs messze 1100 méterre lakik tőlünk a szerelő.

Ekkor cserélték  a trafókat. Azt mondta kettőt kell ,de ő négyet javasol. 1 óra munkadíjat kértek . Én ezt nem tartottam túlzottnak, nem rajtam kerestek . Az előző munkákra 5 órát számoltak.

Az asszony nem meri használni, " majd én megmutatom" akartam menni Tárnokig és vissza - kb 26-30 Km -

de Érdnél leállt két henger. Én már nem hagytam leállni, mindig adtam egy kis gázt.

Az asszony bepánikolt ,hagyta leállni és két hengerrel már nem indul el, ezért kellett húzni .

Visszafelé beadtam a szerelőhöz, aki mindent átnézet, ultrahanggal kipucolta a befecskendezőket , átnézte a szívósor tömítését és neki is hol elindul , hol leáll .

Nem kértek semmit - tehát ezen is ők is buktak. azt mondták , elektromos probléma. Ehhez ők nem értenek.

Ahogy haza vittem 1100 méter , a kapuban leállt két henger.

Az autó előéletét nem ismerem. Mikor hazahoztam , a városon át én vezettem, akkor nem találtam problémát. Nem is mentem vele többel 50-70 Km/óra. Javítások előtt ,egyszer az asszonynak leállt de újra tudta indítani. Elment vele a boltba és esett az eső és leállt az ablaktörlő. Mikor én néztem nekem már jó volt. Ezt a fórumon olvastam UCH nevű vezérlő kontakthibája lehet.

Én az a kategória vagyok, aki már dumálni tud de megcsinálni nem. Még a régi Skoda 120 -ig  szétszedtem és összeraktam , de a mai autókhoz Hajnalka vagyok.

Azért nem szeretném ezt a hibát a nyakukba varrni - a trafóknál én bólintottam rá , hogy 4 legyen - ,ők már nem mertek kockáztatni ezért akarták mind cserélni.

A vezérmű szíjat jól tették fel, attól nem lehet , hogy hol jó - hol nem .

Ha két henger áll csak le az gyújtás kimaradás lehet. Üzemanyagot kap mindig, mert két henger mindig jó.

A rossz hengerek is kapnak , mert fűstől és nagy a pillanatnyi fogyasztás.

WebNeo írod, tipikus fojtószelep gond. Mikor Érnél leállt két henger, akkor a lábam meg sem mozdult a gázpedálon . Tehát a fojtószelep meg sem mozdulhatott.

A motorvezérlő csatlakozóit lehúztam , kontakttisztítóval befújtam és , akkor sem volt változás.

A kábelköteget szemre végignéztem, hátha belezabált egy nyest. Nem láttam nyomát, de a tűzfalnál, mintha össze lenne rágva a hangszigetelő.

Nem tudjátok, ezekről létezik valami elektromos rajz ?

Az én autóm ClioI. azon minden elektromos dolgot megtudtam javítani, pedig már 29 éves.

Ezekről a gyertyatrafókról csak olvastam : nagyon pici az induktivitásuk és az ellenállásuk is. Képes lenne felvenni 20 ampert is, de a motovezérlőben van egy áramgenerátor ami  7 amperre korlátozza.

A baj az , hogy rajzom sincs és az idő is elég hideg az udvaron. Tető azért van és betonos.

Lakihegyen lakom, ez az M0 déli hídjánál van Csepelen, a volt Kossuth adónál.

Ha tudtok egy jó elektromos szerelőt, aki akár a programját is tudja ellenőrizni azt megköszönöm.

Azt hiszem ,  minket jól átpaliztak . Nem tudom hány tulaja volt, az előzőnél 6 hónapig volt. Őt hiába kérdezném , NÁLA TÖK JÓ VOLT.  Nekünk még nem volt tapasztalat. 600 ért vettük , átírás biztosítás 100, első karbantartás 127, trafók 73 + 5 hibakiolvasás. És még nem használtuk.

Nem venném meg újra.

 

 

 

Előzmény: _MrB_ (48256)
WebNeo Creative Commons License 2019.01.05 0 0 48257

Minden rossz gondolattól mentesen, azért teljesen más az ügy ahogy leírtad most, kiderült, hogy automata, sőt ahogy az lőttem szóló is írta 6 km után meghalt. Persze ha előtte is betegvolt és úgy vetted akkor nem u jkeletü a hiba.

Nem mondhatja rám senki, hogy nem segítek szívesen, de így elég nehéz.

"Az autón ezeket cserélték : vezérműszíj ,légszűrőt, benzinszűrőt, légkondi szűrőjét , vízpumpát és motorolajat. Ezek után 6km alatt kétszer is leállt."

Kicserélték, vagy csak kifizetted?

"Alapjárat nem volt és az a motor rázkódott, mindig kellett gázt adnom , hogy le ne álljon."

Tipikus fojtószelep gond

 

 "** Hibajegyzék:"

Ezek nem renault kódok, túl sokat nem jelentenek.

 

Eredeti javaslataim mellett megtenném még, hogy kiveszem a motorvezérlőt saját szememmel átnézném az érintkezőit, a csatlakozó kábelekkel együtt.

 

Keress, vagy ha megmondod merre élsz hátha tudunk valóban hozzáértő szerelőt.

Előzmény: oregsas (48254)
_MrB_ Creative Commons License 2019.01.05 0 0 48256

Már elnézést, hogy beleírok, de ha vezérléscsere után 6 km-en belül már ilyesmi van, miért nem lett azonnal visszavíve oda, ahol azt cserélték?

Előzmény: oregsas (48254)
oregsas Creative Commons License 2019.01.05 0 0 48255

Amit elfelejtettem: a gyertyákat rögtön az első szerviznél cserélték

                               a befecskendezőket utoljára ultrahanggal tisztították.

Összesen olyan keveset mentünk, hogy még nem kellett tankolni.

Előzmény: oregsas (48254)
oregsas Creative Commons License 2019.01.05 0 0 48254

Az autón ezeket cserélték : vezérműszíj ,légszűrőt, benzinszűrőt, légkondi szűrőjét , vízpumpát és motorolajat. Ezek után 6km alatt kétszer is leállt.  ** végén a hibakódokat leírom.

Sebességváltója automata 4 fokozatú, az asszony csak ezt tudja vezetni, a váltóolajcsere még hátra van.

Visszamentem a szervizbe, ahol kicserélték a négy gyújtótrafót .

Majd én mentem vele 10 Km.-t és - ezt részletezem .

Nagyjából  1500-1700 körüli fordulaton mentem sima úton ,majd visszaváltott 1-2  fokozatot és fordulatszám 3000-3500 körüli lett a sebesség 45-50 körülire csökkent, a pillanatnyi fogyasztás 24-30 liter/100 Km körül alakult. Az autó füstölt és gondolom kapott a katalizátor is. Alapjárat nem volt és az a motor rázkódott, mindig kellett gázt adnom , hogy le ne álljon.

Ebből én arra következtetek, benzint biztosan kapott, ha ennyit fogyasztott és füstölt.

Amiatt is elektromos hibára gondolok, nincs átmenet,  rögtön elromlik vagy rendbe jön.

A szerelőknek sincs már új ötletük.

Az autó 17 éves 182 eKm van benne 1,4 16szelpes 98 lóerős.

Ez a vezérlője, nem tudom mi mit jelent: SIEMENS Sirius  32 N  S110130058   A

                                                                                                    8200069287      82000444437

Thalia amit vennék                                 : SIEMENS Sirius  34     S118301113   B

                                                                                                     8200214973     8200082085

 

 ** Hibajegyzék:

 

 Hibatároló          indításgátló          2,1

 27            transzponderkulcs vagy gyűrű-tekercs         nincs kommunikáció

 58            indításgátló kontroll-lámpa                             testzárlat

 

2705         menetsebesség-jel                                       szakadás/zavar

3114         gyújtókör  2/3 henger                                   szakadás/zárlat

6019         felismert égéskimaradás                               katalizátort károsító tényezők

3913         hűtőventilátor 2. fokozat                               szakadás

6126         katalizátor                                                     funkció zavar

6029         felismert égéskimaradás                               katalizátort károsító tényezők   

6126         katalizátor                                                     funkció zavar

ezeket olajcserénél  végezték még mielőtt bedöglött volna.

Ezt megelőzően, olajcsere elött 2-3 alkalommal a sebességmérő hol lement nullára, hol helyre billent, de a működést nem befolyásolta.

A váltós is kiolvasta a hibákat, amit csak fejből tudok idézni:

turbina nyomás                                         normál   2,8 bar                   mért  10,5  bar

motor vízhőfoka                82 C fok                         váltóé                   28 C fok   "ennek közel egyenlőnek kellett volna lennie, mivel közös a hűtőjük "

és még mondott egy műszerfal zárlatot

Azt mondta a váltó mechanikusan rendben van, vált is rendesen de sokszor kigyullad a váltóhibát jelző piros lámpa.

Előzmény: WebNeo (48253)
WebNeo Creative Commons License 2019.01.04 0 0 48253

Elsore nekem az a gyanum nem lesz jo.

Fontos szamsorok vannak meg pl S110130058 A.

En csinaltatnek egy gyari kiolvasos hibafeltarast elsore, maszekban kb 6 e Ft., szervizben duplaja, ha mar volt targytalan.

Egyebkent gyertyak hogy neznek ki?

Milyen modon korulmenyek kozott all le?

Kosd ki a kanisztert, azaz keruld meg, de benzinszuro csere sem art ha nem volt meg.

 

Csak tesztelnem a szereloidet ( mert azert erre a hibara nem kellene trafot,cserelni ) szerintuk szembe llva a motorterrel melyik a 2, melyik a 3 s henger. Ezek parban vannak, mint 1 es a 4.

 

 

Motorvezerlo intezi az immo kerdest is sajna.

Előzmény: oregsas (48252)
oregsas Creative Commons License 2019.01.04 0 0 48252

Benzines 1,4.-es 16 szelepes Renault ClioII autónk van. Két hónapja vettük és kb. 150 Km.-et mentünk vele.

Kicserélték a vezérműszíjat és az olajcserék megvoltak. 2 alkalommal már az utca végén megállt , ekkor kicserélték a négy gyújtótrafót és a befecskendezőket kitisztították. Ezt követően első úton 10 Km. után újból leállt.

A hiba mindig a 2. és 3. henger leállása okozza. Már az autószerelőknek nincs új ötletük, elektromos szerelőhöz kell vinni.

Előtte még egy dolgot meg szeretnék próbálni : 8000 Ft.- ért kapok motorvezérlőt , ami Thaliaban volt.

Véleményem szerint a motorjuk mindkettőnek egyforma, csatlakozók száma is egyezik.

Véleményetek szerint csereszabatosak ezek ?

Gondolom : tanítani nem kell, a lopásgátló úgy tudom a UHC-be szól bele " mintha ezt olvastam volna ".

Amit vennék   :  SIEMENS SIRIUS 32 N

Sajátunk        :  SIEMENS SIRIUS  34

Ha van ötletetek , szívesen venném .

Vadkan72 Creative Commons License 2018.12.11 0 0 48251

Mags Uram, ha szolgád nincs szerint nekiálltam a baj felkutatásának. A hiba forrása egészen egyszerű: a csatlakozó oxidált volt. Ennyi.

Előzmény: Vadkan72 (48247)
WebNeo Creative Commons License 2018.12.09 0 1 48250

Nem kötözködöl, mert én ugyan ezekről a csövekről beszélek. Már elsőre is erről szóltam, hiszen nincs másik cső sem a tartály tetején, sem a hűtő alsó kifolyórészén

Ehhez a kocsihoz kerestem, manuális váltónál, automata eltérhet. amit írtam helytálló, nem kangoo és egyebek.
K4J 710, K4J 711, K4J 712, K4J 713, K4J 715K4J 710, K4J 711, K4J 712, K4J 713, K4J 715FerdehátúBB_, CB_1.4 16V (B/CB0P) 00-2000.08 - 987215562

 

Ha más kocsid van akkor nem jól kerestem.

Tehát, típus: Sorozatszám: BB0P motor: A motor száma: K4J712  váltó JB3

 

Most amikor a váltót másoltam ide akkor jöttem rá, hogy elsőre automata váltót jelöltem be, szóval a te cikkszámaid a jók, de ugyanarról beszéltünk árak is azok.!!!! kb. felső cső 8 e, alsó 20 e. gyáriban utángyártott ez utóbbi 13 e

 

 

Előzmény: Atti_777 (48249)
Atti_777 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48249

Nem kötözködni akarok, köszönöm a segítséget!

 

Találtam egy oldalt, ahol pontosan meg tudom mutatni, hogy mit is szeretnék: http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTUwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIjIwIjoiQ2xpbyBJSSIsIjMwIjoiQ0IxTCIsIjQwIjoiTWFudWFsIiwiNTAiOiIxOSBDb29saW5nIHN5c3RlbSAtIFJlc2Vydm9pcnMgLSBFeGhhdXN0IHN5c3RlbSAtIEVuZ2luZSBtb3VudGluZyBcLyBSYWRpYXRvciBob3NlcyJ9fHxub3Bycz09MTI0N3x8YnJhbmQ9PVJlbmF1bHR8fG5vcHI9PTEyNDd8fHR5cGU9PUNCMUx8fGNhdF9pZD09TXx8aW1nPT0wMDA5NTE1M3x8Z3JwX2lkPT0xOXx8c3ViR3JwX2lkPT0xOUN8fGNybnROb3ByPT0xMjQ3fHxyZWZhY2Nlcz09TjE5MjM4MQ%3D%3D

 

Innen kellene az 5-ös számú cső, annak a cikkszáma 7700847058, másik szám 8200202418, ez azonos a Kangoo (KC1W) 1.6-tal az oldal szerint.

 

A másik T alakú pedig a 2-es, 7700847055 cikkszámmal (a Kangoonál teljesen más cikkszám van 8200298346, de sok oldalon azonosnak írják őket).

 

Esetleg meg tudnád nézni, hogy szerepel-e ez utóbbi  cikkszám másik típusnál?

 

(Közben találtam olyat is, ami fordít a gyári és utángyártott cikkszámok között: https://boodmo.com )

 

Előzmény: WebNeo (48248)
WebNeo Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48248

Minden kepem jo, adatbazisbol van nagykerbol a cikkszam, valszeg nen jol irtad a kerdesben. Also cso szama az amitcirtam tobbek kozott.tomites kepek is lenyegtelenek cikkszammjo.

Előzmény: Atti_777 (48246)
Vadkan72 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48247

sziasztok!

középkonzol világítás rendben, de a rádió világítása nem működik. Hogyan orvosolható ez a tünet? Izzó csere esetleg?

Atti_777 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48246

Köszi!

 

Ezt a Corteco tömítést láttam, de a kép alapján teljesen más a formája. Viszont közben megtaláltam, Dacia Duster 1.6 légszűrőház tömítésként kapható https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/DACIA/DUSTER/2010/1_6/B/motor-es-segedberendezesei/motortomitesek-szimeringek/legszurohaz-tomites?sid=35066057

Mondjuk helyettesítő termékként itt is kidobja a fura formájú Corteco-t, szóval lehet hogy annál csak a kép rossz.

 

A két cső viszont nem ez, ez lenne a felső: https://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/06614/06614877.unk

Egy fura, három dimenzióban formázott, nem túl vastag cső.

 

Ez pedig a T alakú: https://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/06871/06871001.unk

Hasonló kinézetű csőről találtam egy képet valami orosz nyelvű oldalon, Renault Kangoo, K4M felirattal, úgyhogy megnézem még azt is

 

 

Előzmény: WebNeo (48245)
WebNeo Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48245

Az egyik egy tömítés

Érdekes de sok helyen nem hozza a cikkszámra a kocsidat, amugy kb 1000 Ft szinte mind.

https://alkatreszek.hu/423070h_cor_b

https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=423070H&brand=CORTECO

plusz szállítás ha webboltból veszed, talán érdemesebb márkaszervizben nézni ott kb 2000 Ft

 

az egyik a termosztátház és a kiegyenlítőtartály felső csöve közé

http://rk-planning.p2.bindsite.jp/parts/pg581.html#

8200298481 cikkszámura gondolsz , gyári 6500 szervizben, bontott meg ki tudja

 

alsó csonkon ez van többféle cikkszámmal pl 7700437151

https://static.baza.farpost.ru/v/1490749889380_bulletin

 

25000, gyári utángyártott nincs

 

 

Előzmény: Atti_777 (48244)
Atti_777 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48244

Sziasztok!

 

Alkatrészeket keresek 2005-ös Clio II-höz, K4J motorhoz.

Az egyik egy tömítés a szelepfedél és a műanyag szívócső közé, ha minden igaz, ez lenne az: https://www.ebay.co.uk/itm/Intake-Manifold-Gasket-Renault-Clio-Laguna-Megane-Scenic-1-4-1-616V-8200052311/222647098152?epid=2248576829&hash=item33d6cd1b28:g:7FsAAOSw62VZvW22

 

Csak jó lenne ha 1-2 nap alatt meglenne, Bp. környékén, és esetleg kicsit olcsóbban :)

 

És kellene még 2 vízcső is, az egyik a termosztátház és a kiegyenlítőtartály felső csöve közé, a másik pedig egy T alakú, a hűtő alsó csonkja és a motorblokk között van, középtájon leágazással a kiegyenlítőtartály alsó csövére.

 

Néztem már a nagy alkatrészforgalmazó cégeknél, de vagy nem is szerepelnek a lisában, vagy nem rendelhető státuszban vannak :(

 

WebNeo Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48243

Én két lehetőséget látok, egy így hagyod, kettő megcsináltatod/csinálod.

Gondolom ezzel nem sokat segítettem.

Előzmény: kisolasz21 (48242)
kisolasz21 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48242

Az a baj hogy multkor a szerelő megtisztitotta azt 1 hónapmulva megint nekiált csinálni Renault Kiolvasóm sajnos nincs .
Az Oxigén Szenzort meg a 7en kezdte el kirakni a Chek Engin Lámpát és mondom ránézek mi a hiba.

Előzmény: WebNeo (48241)
WebNeo Creative Commons License 2018.12.09 0 0 48241

Nem.

Ezek altalanos kodok, renault kiolvaso kellene.

De az  elso lepesben en csatlakozot tisztitanam, vagy a z ezekelo csuszoerintkezoit.

Ha azok szarok, akkor csere.

Előzmény: kisolasz21 (48240)
kisolasz21 Creative Commons License 2018.12.08 0 0 48240

Sziasztok!!

Ezek a hiba jelenségeim aGázpedált komplett ki kell cserélnem ?

 

A másikat hol találom ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!