Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lupus Hardwicke Creative Commons License 2019.01.18 0 0 92495

Azert erre az akksi leszivasra figyelhettek volna a tervezesnel. Ok, hogy utolagos, meg nem gyari stb. De Dem a legolcsobb kinai, gagyit kaptad. 

Előzmény: saválló (92494)
saválló Creative Commons License 2019.01.18 0 0 92494

Én nem akartam barkácsolni, szétbontani atomjaira az ülést így a könnyebb megoldást választottam raktam bele ( ajándék) egy utólagos ülésfűtést ami kitűnően, hatékonyan, gyorsan fűt.

 

Egy hibája van az egésznek vagy az autónak, hogy mivel szivargyújtóról megy, és ha csatlakoztatva van akkor is szívja lefelé az áramot ha a gyújtáskulcsot kiveszem.

 

Simán lemerítette az akksit.:(

 

Most már ezt is tudom, és úgy használom.

Előzmény: Thomas26 (92492)
mica-r Creative Commons License 2019.01.08 0 0 92493

Jobban jársz, ha megvárod a szerelő véleményét. 

Nem fog örülni, ha odaállítasz neten gyűjtött jóslatokkal.

Előzmény: GajdiJ (92491)
Thomas26 Creative Commons License 2019.01.08 0 0 92492

Köszi, eztmár olvastam régebben.

Csak nálam annyi a bibi, hogy zárlatos. 

Azt hittem régebben hogy kiégette egy cigi csikk az előző tulajnál, nem is foglalkoztam vele. 

Csak mikor nem akart melegíteni és szétszedtem az ülést/huzatot, akkor láttam hogy azt valójában az ülés fűtés égette át zárlat miatt.

 

Arra lettem volna kíváncsi, hogy valaki javította e már úgy, hogy a régit eltávolította, és újjat rakott vissza.? (fűtőbetétet)

Hogy amiket lehet venni, az vágható e, mert anélkül nem lehet berakni, de akkor már megint fent áll a zárlat veszély!? 

Előzmény: saválló (92484)
GajdiJ Creative Commons License 2019.01.07 0 0 92491

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

Passat PDTDI 130 le, 2001-es gyártású autónk,hidegen,reggeli indítás után dadog,egyenetlenül jár,mintha nem menne benne minden henger,és valamiért ráadásul ilyenkor bekapcsol az ESP hibalámpa is,menet közben is dadog, amikor elkezd bemelegedni minden rendben,nagyon jól húz,tökéletes az alapjárat,semmi dadogás.

 

Mi lehet a probléma?Meghallgatnám a véleményeteket.

 

Be vagyok jelentkezve szerelőhöz,csak későbbre adott időpontot, de fontos lenne, ha esetleg tudná valaki,vagy hasonlót tapasztalt.

 

Köszönöm.

saválló Creative Commons License 2019.01.05 0 0 92490

Tulajdonképpen már hónapok óta (nyár óta)  semmi komoly baja nem volt a 4 motionnak, ahogy a többinek sem, de ettől függetlenül lapátolom beléjük a lét.

Novemberben volt egy hőmérséklet érzékelő csere, előtte csak a klíma miatt volt klímásnál az autó, azóta a mostani fékcseréig semmi baj nem volt vele pedig van használva.

 

A Fabia hosszú ideje panaszmentes....., most volt akksi csere, de ez ugye természetes mert elfáradt.

 

De ugye év vége...kötelezők, casco, lakás biztosítás, karácsony, év eleje megint kötelező+ autópálya matricák, fékcsere, akksicsere, még 1 műszaki, és hol van még a vége?$

 

No, megjött a tél éjjel kezdte még mindig esik, hol gyengébben hol intenzívebben, 1x már ellapátoltam reggel az egészet:

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Lupus Hardwicke (92488)
saválló Creative Commons License 2019.01.05 0 0 92489

" En helyi viszonyokra, nem nagy varos, evi 6-8ezer km-re inkabb latom a 2.0-at sokkal realisabb valasztasnak. "

 

Ez így igaz én is inkább ezt ajánlottam, mint egy 1.6-os benzinest mert azt is nézegetett, és 1.8 T-t is, de ezek közül talán a "jobb" választás a 2.0 benzinmotor.

Előzmény: Lupus Hardwicke (92487)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2019.01.05 0 0 92488

"Tulajdonképpen már régóta semmi sem romlott el, de költeni iszonyat sokat kellett költeni az autókra.:("

 

Pont a napokban gondolkoztam rajta, hogy az Ibizanak mostanaban nincs semmi labfajasa. Csak a nejem eves biztositast kellet befizetni (cc70k) januar januar elejen, aztan marciusban muszaki. Ott majd lesz egy fektarcsa+betet csere elol. Meg 4 gumi erik mar egy ideje. Mivel, maradni fog meg min 2 evig, igy muszaj lesz beruhaznom egy szett uj 4 evszakosra.

Ez egy ilyen bicikli.

Előzmény: saválló (92486)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2019.01.05 0 0 92487

"A 2.0 benzines sem éppen egy álommotorizáltság, van a családban egy 2003-as..."

 

Tudom ;)

 

Azert irtam, hogy ararany kozeput. Ha mar benzines, akkor inkabb ezt, mint az 1.6, vagy v6. Persze, ez megint hasznalat fuggo. En helyi viszonyokra, nem nagy varos, evi 6-8ezer km-re inkabb latom a 2.0-at sokkal realisabb valasztasnak. 

Előzmény: saválló (92486)
saválló Creative Commons License 2019.01.05 0 0 92486

A 2.0 benzines sem éppen egy álommotorizáltság, van a családban egy 2003-as 1 hónappal előbb vette, mint én a 4 motiont.

Arra is kell mindig költeni, és legalább meghálálja mert 10 liter az átlagja igaz nem hosszú távokon, úgy 7 körül fogyaszt.

De mindig csörög, zörög vmi, mindig van rajta javítanivaló.

 

Megjött a hideg a mikrokapcsolók nem szeretik, a benzinesnél a JH nem nyílik, nálam néhány napja a BE csak kulccsal a többi kp. zárral igen.

 

Jól kezdődött az év: szerdán már szereldében volt az autó, hátsó féktárcsa/betét csere + üzemanyagszűrő csere, mert az utóbbit ugye ki tudja az előző tulaj cseréltette-e egyáltalán valaha is.

Nem volt drága csak 45 ropit kért a műveletért a szerelőm.

 

Osztán jött a következő nap....Fabia ugye már 13. évébe lépett, és még a gyári akksi volt benne ami igaz még indított, de minél hidegebb volt annál erőtlenebbül.

 

Nosza akkor szerezzünk akksit hozzá, de ugye milyet?

Adatlapon lévő kódokat gyorsan megfejtettem az alapján kb. tudtam milyen akksi kellene.

 

Néztem Unixnál webshpoban....brutál horror áron....teszkóban nem szoktam akksit venne...ma néztem őket lett volna nekem megfelelő 28-30 ezerért igaz Varta.

 

Végül is lementem a helyi (városi) akkumulátoroshoz, oszt vettem bele egy méretileg pont ugyanakkora akksit, ott be is szereltük, 27 ezerért vmi Power Goldot.

 

Tulajdonképpen már régóta semmi sem romlott el, de költeni iszonyat sokat kellett költeni az autókra.:(

 

Ja, oszt a hétvégire még műszaki is kell ja. 19.-éig.

 

Megjött a hó, igaz csak néhány cm, de legalább "kihasználhatom" a 4 motiont.:)

 

Előzmény: Lupus Hardwicke (92485)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2019.01.05 0 0 92485

Szia! Ahogy Savi is irta, nincs biztos vetel. Minden az elozo tulajoktol fugg. Es meg ugy is, ha talalsz egy jonak tunot elojohetnek nem latott problemak. 

En a 2.0 benzint mondanam, mint arany kozeput. Az 1.6 felejtsuk el! Ekkora kasztnihoz gyenge, de legalabb sokat eszik. A v6-ok (2.4/2.8) egy mas kategoria. Ertelemszeruen nagyobb teljesitmenyt tudnak, de loero, meg menes nem lesz levegobol. Es tobb alkatreszbol epitkezik a motor. 

Előzmény: Rajmund26 (92481)
saválló Creative Commons License 2019.01.04 0 0 92484
Előzmény: Thomas26 (92483)
Thomas26 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 92483

Sziasztok!

 

Javított már közületek valaki b.5.5 ülésfűtést?

Bármilyen formában? 

saválló Creative Commons License 2019.01.03 0 0 92482

Üdv!

Az az igazság ezek közül a legfiatalabb is a 15. évébe lépett, ennyi idő alatt pedig sok mindent átéltek már ki tudja hány, és milyen hozzáállású tulajdonossal a hátuk mögött.

 

Benzines....ezek sem sokkal jobb állapotúak TDI motoros testvéreikkel szemben, mint azt sokan hiszik.

 

Külföldi vs. belföldi autó....ilyen korúakra odakint sem igen szoktak sokat költeni, hiszen könnyen rászalad akár az autó értékének nagy része, inkább spórolnak mindenhol a javítással, karbantartással.

 

Öreg autó, és persze a használt autó mindig is zsákbamacska legyen az benzines vagy akár más motorizáltságú.

 

Tanácsom, a vásárlásra szánt összegen kívül legyen még tartalékban bőven váratlan (mert lesz) kiadásokra.$

Előzmény: Rajmund26 (92481)
Rajmund26 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 92481

Sziasztok! Autót szeretnék vásárolni és régi vágyam egy Volkwagen Passat B5.5 Sedan benzin. A költségvetés 800.000-1.000.000 Ft. Nem tudom, hogy Magyarországon vagy külföldon vásároljam meg az autót, és persze ennyiért lehet-e kapni jó állapotút, és melyik motorral ajánlatos megvenni? Köszönöm előre is a válaszokat!

saválló Creative Commons License 2018.12.31 0 0 92480

B.U.É.K.!

 

Lupus Hardwicke Creative Commons License 2018.12.30 0 0 92479

Ez eleg logikusnak hangzik. Es valoban, az ulesek nem tul sportosak, hogy finom legyek. 

Viszont ezek, az alap ulesek is lenyegesen kenyelmesebbek, mint mondjuk az 1es Focuse, vagy akar barmelyik eddigi japan autom ulesei.

Előzmény: saválló (92478)
saválló Creative Commons License 2018.12.29 0 0 92478

Szerintem az Ibiza ülésének ülőlapjának ill. háttámlájának nincs olyan oldaltartása, mint mondjuk a Passaténak, és ezért csúszkál el a helyéről az üléshuzatod.

 

Az utólagos nagyon jól a helyén marad nálam, nem csúszkál sehová sem, feltételezem a magasabb oldalsó combtámasz ill. a háttámla oldaltámasza miatt.

 

 

Ugyanez gondolom a Fabián is csúszkálna, mert annál is elég laposak az oldaltámaszok.

 

 

Előzmény: Lupus Hardwicke (92477)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2018.12.28 0 0 92477

Ez ugye, kozepso soros cucc. En meg vagyok elegedve a 2 nemet sajat markas dolgaival, szerszamok, autos-motoros dolgok, fozo bizbaszok, ez-az lakaslomok stb. Az egyeb termekek, mint a pl. a mosopor mar a nejem terulete, ott nem tudok nyilatkozni.

Univerlzais meret, mindenre jo. Ergo semmire sem tokeletes. Szinten 3 ponton rogzitheto, de de siman lehet, hogy az ules kicsi. 

Előzmény: saválló (92476)
saválló Creative Commons License 2018.12.28 0 0 92476

Amit én kaptam az nem csúszkál sehová sem, 3 helyen van odafogatva az üléshez, az ugyan meg nem mozdul.

 

Utólagosnak utólagos, de nem hulladék kategória kinézetre sem, és még jól is fűt.

Előzmény: Lupus Hardwicke (92475)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2018.12.28 0 0 92475

Nejem vett a lidliben ilyen ulesvedot. Olyasmi, mint az ulesfutes, csak ez nem fut. :) En is gondoltam mar 2 utolagos ulesfuteses ize beszerzesere. De a meglevo is az idegeimre megy. Sosincs kozepen, lecsuszik stb. O szereti es az o autoja. Szoval, nekem tok mindegy. ;)

Előzmény: saválló (92474)
saválló Creative Commons License 2018.12.28 0 0 92474

Ma esett kicsit az eső, és menni kellett shoppingolni, de a 4 motionnak jó színe van, nehezen látszik meg rajta a kosz, mert ugye ez nem fekete.:)

 

Hozott a Jézuska nekem egy utólagos ülésfűtést a vezetőoldalra mert ott már nagyon gyengén fűtött a gyári fűtés.

Az anyósoldali jó, párom szerint, de én ott sosem ülök ugye ezért meglepett ülésfűtéssel, hogy ne fázzon a hátsófelem.

 

A gyárira ugye ilyen idős korban már nem érdemes áldozni, egy utólagos meg aránylag óccsón beszerezhető, és kimondottan jól fűt.

Van 2 fokozat, de az egyes bőven elég, hogy meleg legyen a seggem alatt, és a hátamat is melegítse.

 

Egyetlen negatívuma volt az utólagosnak, hogy vmi értelmi fogyatékos akkora nem állítható deréktámaszt tervezett bele, hogy lehetetlen volt nem kiműteni a párnából.

 

Nélküle már minden o.k.

 

 

Előzmény: Lupus Hardwicke (92473)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2018.12.28 0 0 92473

Basszus, az Ibizat el kellett volna nekem is vinni mosatni. A 23.-ai "kirandulas" a kutyaert utan lett igazan mocskosn. Nem esett, de olyan nyakos, kodos, igazi koszos ido volt. Nagyon szeretem a szinet, szinte alig latcik rajta a kosz.

Na, majd holnap!

saválló Creative Commons License 2018.12.28 0 0 92472

Ha hátulról esik beázik?:)

Előzmény: Hegepassat (92471)
Hegepassat Creative Commons License 2018.12.28 0 0 92471
Nem
Ha hátulról vertem a sterimóval az oldal ablakokat akkor ázik a két ablak illesztésénél
Előzmény: saválló (92470)
saválló Creative Commons License 2018.12.28 0 0 92470

Neked kellett kabrió, esőben is beázik?

Előzmény: Hegepassat (92469)
Hegepassat Creative Commons License 2018.12.27 0 0 92469
Itt nem tetszik a hozzállás
A kabriót nem mindegy, hogy honnan mennyire veretik a sterimóval mert beázik így én a Tesconál mosom télen, nyáron meg van kerti csap a diegoba
Előzmény: saválló (92468)
saválló Creative Commons License 2018.12.27 0 0 92468

Ma itt voltam, én ide járok a Passattal, annak már nem árt a gépi mosó, ráadásul itt tényleg tiszta is lesz az autó nem úgy mint a többi gépi mosónál.

 

A legtöbbnél maradtak rendszeresen koszfoltok a kasztnin, no itt ez még nem történt meg.

Ráadásul a sorban állás ellenére is elég gyorsan megy.

 

 

 

 

Előzmény: Hegepassat (92463)
Tamás Bagi Creative Commons License 2018.12.24 0 0 92467

Sziasztok

Boldog karácsonyt mindenkinek. 

 

Passat b6 BMP bixenon próblémába valaki tudna segíteni? 

Hibakodok kiolvasva

 

Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-V1.lbl
Control Module Part Number: 5M0 907 357 HW: 5M0 907 357
Component and/or Version: AFS-Steuergeraet X016
Software Coding: 0000001
Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
Additional Info: ID-L fehlt AFS-Lst.-Modul l .... 7L6941330 AFS-Lst.-Modul r X017
VCID: F1E9B34FE85C4196EBD-80A4
5 Faults Found:

01042 - Control Module; Not Coded
000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 11
Time Indication: 0

02656 - Power Output Stage for Left Headlight (J667); Not Coded
000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 11
Time Indication: 0

02657 - Power Output Stage for Right Headlight (J668); Not Coded
000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 11
Time Indication: 0

01539 - Headlights Not Adjusted
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 11
Time Indication: 0

02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 11

Lupus Hardwicke Creative Commons License 2018.12.24 0 0 92466

Ugyanez! 

Előzmény: saválló (92465)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!