Sziasztok.van egy furcsa hibaja a kocsimnak.a hetvegen bele ment az olaj a vizben.ez egy 1.7 cdti h astra.mi lehet a baj? Tiszta olaj volt a tagulasi tartaj
Sziasztok! :) Azzal a problémával fordulok hozzátok,hogy van egy opel astra f 1995 1.4 8v (központi injektoros) autom. A harmonika gumi elszakadt rajtam és igy jártam vele kb 5napig,de az alapjárata pedig olyan lett,hogy amikor megáltam az autóval annyira lement ,hogy majdnem leált a motor. Tegnap megragasztott a harmonika gumit,kitisztitottam az alapjárati motort és még ránéztem a map szenzorra (lehuztam a vákum csövet belfulytam visszaraktam),de ugyan ezt csinálja. Még nem vittem szerelőhöz gondoltam megkérdezlek titeket hátha tudnátok ,hogy mi lehet a baj!? :/ Előreis köszönöm! :)
Üdv. Ha már illik ennyit tudni akkor szakműhelyben dolgozom. Meglett a hiba, az olaj csőben gumi maradvány volt és ez dugította el. Köszönöm szépen a segítséget!
Üdv. Adott egy Opel Astra G 1.4 05 évjáratú autó. Fékproblémával javítottam. Cserélve lett Féktárcsa, betét, fékcső és teljes nyereg javító készlet és a hiba mindig fent áll. A jobb első fék ugyanúgy fog. Félóra elteltével kb. elengedi a kereket. ABS-es. Mi lehet a probléma? Esetleg fő fék henger??
Amikor a gyújtást ráadod, a szivattyút hallod működni?
Javaslom olvasd el a 1554-es hozzászólásom. Ha a benzinnyomást rendben találod, akkor kutakodunk tovább.
A hűtővíz hőmérőd milyen értéket mutat, ha bemelegszik a kocsi? Nem ugrik vissza nullára?
Ezeket azért kérdeztem, mert a ha a hűtővíz hőmérséklet jeladó hibás adatot mutat, akkor nem ad indításkor megfelelő mennyiségű üzemanyagot a komputer. Ilyenkor akadozik, esetleg be sem indul a motor. Ilyenkor a ventilátor beindul, de nem úgy kicsit, hanem teljes üzemmel, mintha felforrt volna a hűtővized. Ilyenkor a klímát nem lehet bekapcsolni.
Esetleg még a beszívott levegőhőmérő okozhat bajt.
Sziasztok. Van egy 99-es x20dtl g astram. a minap kb 350 km megtétele után elkezdett rángatni, majd a fordulatszám mérő álló helyzetben elkezdett gyorsan ugrálni,de a motor fordulata nem változott és az autó leállt. kb 2-3 percig indítózgattam, többször semmi. Majd vártam egy percet, indítom és mintha semmi sem történt volna egyből indult. jöttem is vele még 100 km-t hibátlanul. Ma reggel, kb 2 km után ugyan ez a jelenség. Gázolaj szűrő egy hete lett cserélve. Rátettük gépre:
Az az érdekes hogy az autó egyből indul, nem füstöl, megy 140 km/h-val is. Van hogy elmegy 150 km-t is hiba nélkül de van hogy 2 km-en leáll 3-4 szer is. Ezek a hibák jellemzőek ha adagolós lesz az autó? Ha kontakt hibás akkor mit kell rajta megtakarítani?
Az üzemanyag-szivattyúra üss rá tenyérrel néhányszor erősen. Ha a végét járja, néha felakad. Ha utána beindul és rendesen megy, akkor azt kell cserélni.
Tanácsot szeretnék kérni,hátha találkozott valaki hasonló problémával. Került a családba egy G Astra 1.4 16V. 100e van benne. Egyik napról a másikra alig akar beindulni,ha be is indul épphogy jár alapjáraton,de azt is erőlködve szinte szenvedve. Gázadásra vagy egyátalán nem reagál vagy lefullad. Hibakódok a következők:
1.Belépő levegő hőmérséklet áramkör hibás működés
2.Szekunder levegő befúvó rendszer kapcsolószelep áramkör hibás működés
3.Lambda érzékelő áramkör hibás működés (1-es)
4.Motor hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő áramkör hibás működés
Ezek törlése után vissza nem kerültek a tárolóba illetve nem változott semmi.
Vezérlő kompjuter hiba vagy esetleg üzemanyag szivattyú/nyomás probléma amire eddig gondoltunk.
Opel Astra G 1.2 16v (2004) autónknál a következő probléma lépett fel:
Gyújtásnál és járó motornál is működik a műszerfal és a középkonzol világítás, de a világítás felkapcsolásakor (helyzetjelző és normál világítás is) a műszerfal és a középkonzol fényei már nem világítanak.
Sziasztok! Van egy 2000-es X20DTL motorú G Astram és a következő hibáját nem tudom megoldani! Rendőr lámpánál megállok 2-3 másodperc ki gyullad a Sárga check lámpa, rendőr lámpa zöldre vált elindulok, erő kevés lápa ég kb 2200-2500 ös fordulathoz érek check lámpa el alszik erő visszajön és húz a paripa. Ez csak terhelésnél oldódik meg mert ha álló helyben 5000 is pörgetem nem alszik el! Cseréltem már egr és nyomás szabályzó szelepet meg vákuum pumpát de semmi változás! Ha valaki találkozott már ilyen hibával akkor segítsen! Köszönöm szépen!
sziasztok. Olyan problémám van hogy van egy F astra combim 1.4es 8V 97es Combi. ma elmentem vele kb 200 km gond nélkül. Haza fele emelkedős résznél Befuladt a kocsi mint ha kintankoltam volna. nagy nehezen beindult ki pörgettem lehetett vele menni de kicsit gyengébb lett ( vicces ezt mondani az 1.4esre de igen ) :D na mind1 elmentem a kútra tettem rá a biztonság miatt. Utána már nehezen indult puffogot . Ha pörgettem és elkapja akkor jól megy nincs baja de van hogy le esik a fordulat száma és le is áll nehezen indul. szerintettek mi lehet a probléma? valaki tapasztalt ilyet? de van hogy semmi baja....
Én is jártam hasonló cipőben. Csináltam egy benzinnyomás mérőt. Egy egyszerű Kínai lábpumpa órája adta az alapot. Egy benzinálló csövet toldottam hozzá. Ezzel egyszerűen megmérhető a nyomás. Érdemes a benzinszűrő elmenő csatlakozását megbontani ide tenni egy T idomot, mert így a nyomásszabályzó szelepet is tesztelheted. Itt olyan 3 bár körül kell a nyomásnak állandósulni. Így a motor üzemelése közben is mérhetsz.
De ha csak a szűrőre teszed rá, csak addig járasd a szivattyút, míg meg nem áll, mert képes 11 bárig is felmenni a nyomás.
Ha így méred, akkor a hirtelen nyomásvesztés arra utalhat, hogy kiszakadt a a szivattyú nyomócsöve. Én így jártam.
Sziasztok!Van egy 98-as 1'2 g astrám.Olyan problémám van hogy 2 *szer lett cserélve benzin szivattyú,de most is valami üzemanyag problémára gondolunk,mert nem akar menni,leáll menet közben vagy lelassul magától,valakinek hasonló problémája?Gondoltam benzin pumpára.ötletek?köszi
A lambdaszonda teszteléséhez szerviz és célszerszám kell.
Vagy egy multiméter és gyári táblázat, amiből kiolvasod a feszültségértékeket. A pontos típust ismerned kell, a gyári táblázat miatt. Macerásabb házilag szerintem.