Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gusumo Creative Commons License 2017.03.13 0 0 1574

Sziasztok.van egy furcsa hibaja a kocsimnak.a hetvegen bele ment az olaj a vizben.ez egy 1.7 cdti h astra.mi lehet a baj? Tiszta olaj volt a tagulasi tartaj

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.13 0 0 1573

Sziasztok! :) Azzal a problémával fordulok hozzátok,hogy van egy opel astra f 1995 1.4 8v (központi injektoros) autom. A harmonika gumi elszakadt rajtam és igy jártam vele kb 5napig,de az alapjárata pedig olyan lett,hogy amikor megáltam az autóval annyira lement ,hogy majdnem leált a motor. Tegnap megragasztott  a harmonika gumit,kitisztitottam az alapjárati motort és még ránéztem a map szenzorra (lehuztam a vákum csövet belfulytam visszaraktam),de ugyan ezt csinálja. Még nem vittem szerelőhöz gondoltam megkérdezlek titeket hátha tudnátok ,hogy mi lehet a baj!? :/ Előreis köszönöm! :)

Qkorica Creative Commons License 2017.03.13 0 0 1572

Szép napot!

 

Melyik műhely, amelyik vasárnap is dolgozik? 

 

Csak azért, ha én is így járok, akkor legyen hova fordulni.

Előzmény: Foly02 (1571)
Foly02 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 1571

Üdv. Ha már illik ennyit tudni akkor szakműhelyben dolgozom. Meglett a hiba, az olaj csőben gumi maradvány volt és ez dugította el. Köszönöm szépen a segítséget!

 

Előzmény: Qkorica (1569)
Qkorica Creative Commons License 2017.03.12 0 0 1570

Csaxólok, hogy azért nem hallja, mert a 2 literes motoron a vezérműlánc hajtja az olajszivattyút.

Előzmény: verebész1 (1565)
Qkorica Creative Commons License 2017.03.12 0 0 1569

Új féktömlő szerelésénél erre szolgáló készülékkel kell légteleníteni az ABS szivattyút. (Szakműhely)

 

Ennyit illik tudni annak aki a fékhez nyúl....

Előzmény: Foly02 (1568)
Foly02 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 1568

Én meg inkább egy okosabb választ várnék!!

Előzmény: Ordenary (1567)
Ordenary Creative Commons License 2017.03.12 0 0 1567

Én inkább a szerelőre gyanakodnék.....

Előzmény: Foly02 (1566)
Foly02 Creative Commons License 2017.03.11 0 0 1566

Üdv. Adott egy Opel Astra G 1.4 05 évjáratú autó. Fékproblémával javítottam. Cserélve lett Féktárcsa, betét, fékcső és teljes nyereg javító készlet és a hiba mindig fent áll. A jobb első fék ugyanúgy fog. Félóra elteltével kb. elengedi a kereket. ABS-es. Mi lehet a probléma? Esetleg fő fék henger??

verebész1 Creative Commons License 2017.03.11 0 0 1565

Szia!

 

Amikor a gyújtást ráadod, a szivattyút hallod működni?

 

Javaslom olvasd el a 1554-es hozzászólásom. Ha a benzinnyomást rendben találod, akkor kutakodunk tovább.

 

 

A hűtővíz hőmérőd milyen értéket mutat, ha bemelegszik a kocsi? Nem ugrik vissza nullára? 

Ezeket azért kérdeztem, mert a ha a hűtővíz hőmérséklet jeladó hibás adatot mutat, akkor nem ad indításkor megfelelő mennyiségű üzemanyagot a komputer. Ilyenkor akadozik, esetleg be sem indul a motor. Ilyenkor a ventilátor beindul, de nem úgy kicsit, hanem teljes üzemmel, mintha felforrt volna a hűtővized. Ilyenkor a klímát nem lehet bekapcsolni.

Esetleg még a beszívott levegőhőmérő okozhat bajt.

 

Üdv.

ferenc678 Creative Commons License 2017.03.10 0 0 1564

Sziasztok. Van egy 99-es x20dtl g astram. a minap kb 350 km megtétele után elkezdett rángatni, majd  a fordulatszám mérő álló helyzetben elkezdett gyorsan ugrálni,de a motor fordulata nem változott és az autó leállt. kb 2-3 percig indítózgattam, többször semmi. Majd vártam egy percet, indítom és mintha semmi sem történt volna egyből indult. jöttem is vele még 100 km-t hibátlanul. Ma reggel, kb 2 km után ugyan ez a jelenség. Gázolaj szűrő egy hete lett cserélve.  Rátettük gépre:

 

p1631 - befecskendező szivattyú
- ecu hiba

p1335 -befecskendező szivattyú
-fordulatsz.információ

p0725 -motorfordulatszám behajtás áramkör hibás működése

p1635 - izzitás idő relé
- áramköri hiba

 

Az az érdekes hogy az autó egyből indul, nem füstöl, megy 140 km/h-val is. Van hogy elmegy   150 km-t is hiba nélkül de van hogy 2 km-en leáll 3-4 szer is. Ezek a hibák jellemzőek ha adagolós lesz az autó? Ha kontakt hibás akkor mit kell rajta megtakarítani? 

Jóskabátsi Creative Commons License 2017.03.10 0 0 1563

Az üzemanyag-szivattyúra üss rá tenyérrel néhányszor erősen. Ha a végét járja, néha felakad. Ha utána beindul és rendesen megy, akkor azt kell cserélni.

Előzmény: Hybridjazz (1562)
Hybridjazz Creative Commons License 2017.03.10 0 0 1562

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni,hátha találkozott valaki hasonló problémával. Került a családba egy G Astra 1.4 16V. 100e van benne. Egyik napról a másikra alig akar beindulni,ha be is indul épphogy jár alapjáraton,de azt is erőlködve szinte szenvedve. Gázadásra vagy egyátalán nem reagál vagy lefullad. Hibakódok a következők:

1.Belépő levegő hőmérséklet áramkör hibás működés

2.Szekunder levegő befúvó rendszer kapcsolószelep áramkör hibás működés

3.Lambda érzékelő áramkör hibás működés (1-es)

4.Motor hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő áramkör hibás működés

Ezek törlése után vissza nem kerültek a tárolóba illetve nem változott semmi.

Vezérlő kompjuter hiba vagy esetleg üzemanyag szivattyú/nyomás probléma amire eddig gondoltunk.

Valakinek ötlete esetleg?

Köszönöm!

zsoca26 Creative Commons License 2017.03.06 0 0 1561

A világítás kacsoló mellett van egy fényerő szabályzó az  nincs letekerve?

Mert az ha le van tekerve akkor világítás ráadásakor leveszi a fényerőt..

Előzmény: tothry (1560)
tothry Creative Commons License 2017.03.06 0 0 1560

Sziasztok!

 

Opel Astra G 1.2 16v (2004) autónknál a következő probléma lépett fel:

Gyújtásnál és járó motornál is működik a műszerfal és a középkonzol világítás, de a világítás felkapcsolásakor (helyzetjelző és normál világítás is) a műszerfal és a középkonzol fényei már nem világítanak.

 

Mi lehet a gond?

Köszönöm, üdv

Krisz

Qkorica Creative Commons License 2017.02.24 0 0 1559

Írj levelet nekem!

Előzmény: Levente Rideg (1558)
Levente Rideg Creative Commons License 2017.02.24 0 0 1558

Sziasztok!
Van egy 2000-es X20DTL motorú G Astram és a következő hibáját nem tudom megoldani!
Rendőr lámpánál megállok 2-3 másodperc ki gyullad a Sárga check lámpa, rendőr lámpa zöldre vált elindulok, erő kevés lápa ég kb 2200-2500 ös fordulathoz érek check lámpa el alszik erő visszajön és húz a paripa. Ez csak terhelésnél oldódik meg mert ha álló helyben 5000 is pörgetem nem alszik el!
Cseréltem már egr és nyomás szabályzó szelepet meg vákuum pumpát de semmi változás!
Ha valaki találkozott már ilyen hibával akkor segítsen! Köszönöm szépen!

amsisimba Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1557

sziasztok. Olyan problémám van hogy van egy F astra combim 1.4es 8V 97es Combi. ma elmentem vele kb 200 km gond nélkül. Haza fele emelkedős résznél Befuladt a kocsi mint ha kintankoltam volna. nagy nehezen beindult ki pörgettem lehetett vele menni de kicsit gyengébb lett ( vicces ezt mondani az 1.4esre de igen ) :D na mind1 elmentem a kútra tettem rá a biztonság miatt. Utána már nehezen indult puffogot . Ha pörgettem és elkapja akkor jól megy nincs baja de van hogy le esik a fordulat száma és le is áll nehezen indul. szerintettek mi lehet a probléma? valaki tapasztalt ilyet? de van hogy semmi baja....

verebész1 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 1556

Szia! Azért írtam az üzemi nyomásra 3 bárt, mert ha ennyi megvan, akkor már simán megy az autó. Egyébként a  nyomás olyan 3,8 bár környékén van.

Előzmény: Tatitibi (1555)
Tatitibi Creative Commons License 2017.02.16 0 0 1555

Köszi ,jó ötlet kipróbálom.

verebész1 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 1554

Szia!

 

Én is jártam hasonló cipőben. Csináltam egy benzinnyomás mérőt. Egy egyszerű Kínai lábpumpa órája adta az alapot. Egy benzinálló csövet toldottam hozzá. Ezzel egyszerűen megmérhető a nyomás. Érdemes a benzinszűrő elmenő csatlakozását  megbontani  ide tenni egy T idomot, mert így a nyomásszabályzó szelepet is tesztelheted. Itt olyan 3  bár körül kell a nyomásnak állandósulni. Így a motor üzemelése közben is mérhetsz. 

De ha csak a szűrőre teszed rá, csak addig járasd a szivattyút, míg meg nem áll, mert képes 11 bárig is felmenni a nyomás.

Ha így méred, akkor a hirtelen nyomásvesztés arra utalhat, hogy kiszakadt a a szivattyú nyomócsöve. Én így jártam.

6000 forintért kaptam egy gyári csövet hozzá. 

Látszik hogy hol van kirepedve. 

Előzmény: Tatitibi (1553)
Tatitibi Creative Commons License 2017.02.15 0 0 1553

Köszi az ötletet,megpróbálom.

zsoca26 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 1552

A szivattyún nyomást kéne mérni,hogy megfelelő-e a.

Lehet nem megfelelő a nyomás.

Előzmény: Tatitibi (1548)
B.GY Creative Commons License 2017.02.14 0 0 1551

Hibakódot nem dob?

Előzmény: Tatitibi (1550)
Tatitibi Creative Commons License 2017.02.14 0 0 1550

Igen,cserélve lett az üzemanyagszűrő is.Valami elektronikai baja lehet?,már arra is gondoltam

B.GY Creative Commons License 2017.02.14 0 0 1549

Üzemanyag szűrő is cserélve lett?

Előzmény: Tatitibi (1548)
Tatitibi Creative Commons License 2017.02.14 0 0 1548

Sziasztok!Van egy 98-as 1'2 g astrám.Olyan problémám van hogy 2 *szer lett cserélve benzin szivattyú,de most is valami üzemanyag problémára gondolunk,mert nem akar menni,leáll menet közben vagy lelassul magától,valakinek hasonló problémája?Gondoltam benzin pumpára.ötletek?köszi

Zsolesz2101 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 1547

Üdv!

 

Valaki meg tudja nekem mondani 2.0dti motoros G astra vákuum szivattyújának a vákuum értékét?

 

Köszi

Jóskabátsi Creative Commons License 2017.02.03 0 1 1546

A lambdaszonda teszteléséhez szerviz és célszerszám kell.

Vagy egy multiméter és gyári táblázat, amiből kiolvasod a feszültségértékeket. A pontos típust ismerned kell, a gyári táblázat miatt. Macerásabb házilag szerintem.

Előzmény: Volac13 (1543)
Volac13 Creative Commons License 2017.02.02 0 0 1545

köszi az értelmes választ.... gondolom te beszélgetni szoktál vele azért írtad.

További jó beszélgetést!

Előzmény: Ordenary (1544)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!