Új vagyok ebben a fórumban. Egy 1995 dec. MK1-es 1,6-os benzines négyajtós Mondeóm van. Minden télen hamar lemerült az aksim a kocsiban. Kiderült, hogy a kilóméteróra egység szívta le az energit az aksiból két hét alatt. Így sajna be kell szereznem egy elektromos kilóméteregységet. Ha valaki tudna vagy van neki eladó vevő lennék rá.
Sziasztok! Van egy 2002-es ford mondeom 2000 tdci. Olyan problémám van vele, hogy gyorsításnál(előzés) közbe mikor kell a nyomaték valamiért elmegy belőle az erő és ha tovább nyomom neki akkor le is áll. Volt már szerelőnél a nagynyomású szivattyúra gyanakodott, de nem volt semmi baja. Porlasztóra meg azt mondta, hogyha annak baja lenne reggel nehezen indulna.
Ha van tapasztalatotok vagy tudtok segíteni azt megköszönöm.
Ford Mondeo 2.0 TDCI (2008) kombi az autóm. Időnként furcsa jelenségeket produkál a csomagtér ajtaja:
- kinyílik a csomagtérajtaja menet közben. Ilyenkor csak úgy marad zárva, ha miután visszaültem, belülről magamra zárom az ajtót.
- sok esetben pedig hiába van nyitva a központi zár, nem tudom kinyitni kézzel a csomagtérajtót, csak ha kétszer megnyomom a távirányítón a 3. gombot (csak a csomagtartót nyitja) nyílik ki az ajtó, de résnyire ki is pattan közben.
igazából csak az hogy eladó volt a superb és csak igy sikerült eladni hogy ezt be kellett számolnom,mivel a többi ajánlat nem volt megfelelő,és úgy is vennem kellett volna valami hasonlóan nagy de olcsóbb autót magamnak.
Szerintem tuti van benne fűtés, ha az 1.8 TDCi trendben van, akkor tuti az tiedben is van. Nagyon szuper dolog, az ebnyémben lényegében már 1 perc múlva tolja a meleget.
Szeretnék egy kis segitséget kérni töletek mivel még csak most lettem mondeo tulajdonos ezért lenne pár kérdésem.
Tehát vettem egy 2008-as mk4-es 2.0tdci mondeot és az a problémám vele hogy nagyon lassan van benne csak fütés.ezelött egy 2009-es skoda superb-em volt és abban beinditás után pár percre már meleg is volt mivel volt benne valami elektromos fütés vagy mi.nos a kérdésem az lenne hogy hogyan tudhatnám meg azt hogy az én automba ven e ilyen? ha van akkor mit kell megnézni hogy miért nem müködik?
TDCi-s társakat kérdezem: Nektek is nehezen indul ebben a k..va hidegben az autótok?
Eddig nekem pöccre indult, még 0 fok környékén is. (1.8 TDCi, 125 LE, 2008. Okt.) De most így -5 c-ban kb. 3x-ra indult el, folyamatosan izzítás, ninininininininidrrrdrrninininini aztán elindult.......igaz, elötte nem mentem vele kb. 5 napig....
Nem hiszem, hogy kuplung csúszik meg. Akkor a többi sebességben is megcsúszna szerintem. És nincs olyan nagy kigyorsítás amikor csinálja. Nem csak hirtelen gázadáskor csinálja. Akkor is csinálja amikor csak óvatosan gyorsítok kifele és csak 2000 és 3000 fordulat között. Azért megnézem a kuplungot behúzott kézinél, ha lefullad akkor biztos nem az, de nem kuplungnak tűnik egyáltalán Olyan mintha valami elvezérelné a turbónyomást egy pillanatra, de nagyon furcsa és hibát soha nem jelezz?!
Meg már csinálja egy ideje és se nem romlik se nem javul és csak 5-6 csinálja autópályán szokta, mert máshol nincs olyan sebességtartomány ahol csinálja.
Van egy Ford Mondeo 2.0 tdci-. Ez már az újabb elektromos állítású turbo van. Amúgy 2007 az autó Sajnos az autó pár hónapja elkezdett "rosszalkodni. Most volt idő és most ért szervízbe. Az autó autópályán vagy olyan szakaszon ahol gyorsabban lehet haladni 2000-res fordulatról gyorsítva a fordulatszám elkezd "felpörögni" és hipp-hopp kitér min. 200-300, de valamikor 1000 is hirtelen, de egy pillanat múlva viszont már vissza is áll ahová kell és megy tovább. Olyan mintha egy pillanatra megcsúszna a kuplung. Ja és csak 5.-dik és 6.-dik sebességi fokozatban csinálja. Hiba jelző lámpa nem jelezz. Nem tudom hogy találkozott-e már valaki ilyennel?! Vagy van e valami tippetek.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. Röviden: csak 1 db. távos- imos kulcsom van mondeo mk 3-hoz. Próbáltam szervízt BP. m3 auto kft. dunapataji- bajai paksi stb...stb.. szervízt- kulcsost de egy nagy feka az egész társaság!! Az autó alvázszámig eljutottunk, elküldtem aztán mindegyiknél már 3 hónapja választ várok!! Egyik se hív vissza , nem reagál sms-re. mail-ra. Valaki tud olyan korrekt személyt, aki másol mondeo mk3- hoz imos - távos kulcsot? Sajnos nincs a mester - piros kulcsom. Fejér, vagy Pest megye területén tud valaki KORREKT ( !!!) embert ajánlani kulcsmásolásban ?
Tegnap megvolt a mustra,igazából elsőre Mondeot ígért a hapsi,annak jobban is örültem volna.Nemtudom ezt hogy nem lehet tudni.Mindegyis nem hagytam ott a Tojcit retek kocsit kínáltak.Volt még egy F Astra kombi csereként,az rendebnvan,de valahogy nemigen kéne:)Nekem sajna a Tojcinál megvolt,hogy ráent a kocsi ára,gyorsan milliós autó lett,most pedig 3 évvel később apróért árulom.Igazából nem feltétlen Fordot keresek,nemtudom még mire cserélem.Vagyis tudom,biztonságos,vonóhorgos kombira szeretném:)Mindenképp kombi,de ha már Fordról van szó nem szeretnék Escortot,inkább Mondeo,de méginkább Focus,természetesen ráfizetéssel.De egyenlőre még háznál van a Tojci.
A legegyszerűbb, ha IDE beregisztrálsz, de mielőtt nekiállnál kérdezni, figyelmesen olvasgass, mert szeretnek az újoncok torkának esni, ha valami olyat kérdez, ami már ezerszer le volt írva, ki volt tárgyalva a fórumon. (mondjuk nem kevés olvasnivaló van ott, de ha használod a kereső funkciót, talán előbbre jutsz)
A Mondeo sem kicsi autó, sőt.... De bármelyikből bele lehet nyúlni nagyon jóba és olyanba is, amivel csak a szhopás van. Ezt előre nem nagyon látod, hacsak nem egy olyan emberrel mész vásárolni, akinek a kisujjában van a típus. Minden öreg dízelnél megvannak a klasszikus dízeles szarakodások. Én személy szerint nem vennék öreg, sok km-eres dízelt. Nem vagyok berendezkedve anyagilag arra, hogy mégegyszer ráköltsem az autó árát, hogy jó legyen. Inkább maradok a benzinesnél és belerakatom a gázt. (2 éveadtam el a benzin-gázos, 2000cmm-eres Mondeomat, amit közel 6 évig hajtottam. Gyakorlatilag alig költöttem rá, pedig 9 évesen vettem, 165 ezer km-el. A gáz már benne volt)
Tudomásom szerint 2.5-ben nincs dízel. Tehát vagy MK2 és benzines, vagy MK3 és max 2,2-es TDCI.
Az amerikai MK2-es Mondeot, Countour-nak hívják. Alapjaiban Mondeo, de van bőven különbség köztük. Hátfal egészen más a lámpákkal együtt, első lámpák szimetrikusak,amit itthon nem vizsgáztatnak le, csak cserével vagy átalakítással. Belső is egy kicsit más. Amerikaiasabb.
Némi segítséget szeretnék kérni tőletek hozzáértés híján.El tudnátok nekem mondani nagyvonalakban mi különbség vanaz amerikai és az európai IIes szériás Mondeo közt?Főleg alketrészköltségekre gondolok.Amiről szó van az állítólag egy 2.5 turbodízel amerikai modell,ha minden igaz ghia felszereltségel,még nem láttam az autót.Szerintetek érdemes lehet vele foglalkozni?Válaszaitokat előreis nagyon köszönöm!
Üdvözlet mindenkinek.egy kis segítséget szeretnék kérni a tapasztalt mondeósoktól ,tavasszal terveznék egy mondeo vásárlást ,szűk anyagi helyzetemre való tekintettel MK1-94-96,vagy MK2-97-99 közti modell jöhet szóba,és csak benzineset szeretnék ,kérdésem hogy 1.6 vagy 1.8, amire használnánk az 60%város-40%hoszabb utak.álltalában teltházzal(2felnőtt 3gyerek)Klíma jó lenne,kb 300,000ft-om van rá
Mire vagy (mikre)figyeljek oda értem én tipus hiba ,ill melyik lenne az ideális évjárat és motor .a tényleges fogyasztásra kíváncsi lennék mert sokmindent hallottam,előre is köszönöm a segítséget üdv mindenkinek