Keresés

Részletes keresés

Willys Creative Commons License 2004.05.15 0 0 2832
Izéé.. Én spec nem küzdöttem meg minden útbaeső csordával. Gyakran a járjató út szélén haladtam. Van 'Cameleon' ital, meg alkimista is tudja azt varázsolni. Na az segíthet az osonásban.
Mellesleg ez egy ilyen játék. A komolyabb harcok akár 1 órán keresztül elhúzódnak.
Trintonba pedig 11-12 szinttel jutottam el. Mivel a játék hozzád igazítja a véletlen szörnyek erejét, nem is igazán számít a szinted.. ill.. vannak ugye a fix lények, amikkel mindenképpen csatáznod kell. Na ezekkel lehet csak gond, ha túl sok csatát elkerülsz. Ilyen fix szörny pl. a kolostorban az óriáspók és a többi néven ellátott lény.
Előzmény: Phaedra11 (2831)
Phaedra11 Creative Commons License 2004.05.15 0 0 2831
Köszi, alakul. :) Újra nekivágtam. Az ötöst kinyírtam, aztán jött egy hetes jugger, öt pierce + egy sige csapat, meg négy nem poppy, hanem másik növény, persze egyszerre, és sikerült lecsapni őket, fél doboz cigi és egy óra árán, behúzódtam egy hasadékba. :) De nagyon lemerül a csapat ilyenkor, és valaki mindig meghal, pénzem meg már nincs. Szóval megy ez, csak energiaigényes. :) És mennyi idő, pedig kint süt a nap. :)
Jó hétvégét:
P.
Előzmény: Willys (2830)
Willys Creative Commons License 2004.05.15 0 0 2830
A játék a csapat átlagszintjéhez mérten szórja szét az ellenfeleket a pályán. Persze területenként van limit arra, hogy meddig követik a szinted. Itt ha jól emléxem 14ik szint a határ. Szóval tessék csak próbálkozni. Ha nem megy, akkor menekülj vissza Arnikába, és pihenj 1 teljes napot. Ekkor új lényeket szór szét a játék a régiek helyén. A poppykat gyorsan le lehet szedni tűz alapú varázslatokkal. A juggernautok pedig bár so hp-val vannak ellátva, mégis könnyen beszívnak minden paralizáló jellegű hatást. Az így kivont lényt pedig teljes erőbedobással kell támadni, mivel ilyenkor 2-3x akkora a sebzés ellenük - mintha hátulról ütnéd. És minden támadás talál.. bár nem 100% a sebzés a vértezet módosító miatt.
Szóval nézz szét a boltokban, és szerezz olyan fegyvereket, amik mindenféle negatív hatásokkal szórják meg az ellenfelet.
Nálam a paralyse, blinding flash, web, mind blast - ami őrületet okoz -, jól jött elenük alacsonyabb szinteken.
Poppyk (a növények) és a denevérek pont ilyen megközelítésből veszélyesek. Bár vacakul sebeznek, de annyi negatív módosítót nyomatnak, hogy gyakran még támadni sincs alkalom. Megoldás.. távolról leszedni őket. Fireball, magic missle, whipping rocks megteszi. Aki nem tud varázsolni, annak meg legyen 1 távolsági fegyver a kezében.
Előzmény: Phaedra11 (2829)
Phaedra11 Creative Commons License 2004.05.15 0 0 2829
Izé, juggernaut a nevük.
P.
Előzmény: Phaedra11 (2828)
Phaedra11 Creative Commons License 2004.05.15 0 0 2828
Sziasztok, lenne egy újabb kérdésem. Arnika-ból mennék Tynthonba, de nem igazán sikerül. Ahogy kilépek az útra, nekem esik 5 jabbervalami (több mint 200 Hp-s mind) és 4 crimson poppy, és szégyenszemre megfutamodtam két halott után. Ahogy továbbmentem, már jött is az újabb adag, 8 jabber, poppykkal, ekkor feladtam. A csapat 9. szintű. Az a kérdésem, hogy korai még arra mennem, vagy nagyon elfejlesztettem a társaságot? (Esetleg a taktikán kell változtatnom.) El vagyok kettyenve, ugyanis a másik irányba egészen a hidakig mentem, és nem jelentett semelyik monca gondot.
Köszi:
P.
wizardry8 Creative Commons License 2004.05.13 0 0 2827
Ez a liftes baleset ironman módban kellemetlen igazán mert ugy ott nem lehet menteni :(
Előzmény: Phaedra11 (2826)
Phaedra11 Creative Commons License 2004.05.12 0 0 2826
Köszi, most már egészen jól megy itt Arnika-ban a játék, leszámítva, hogy sikerült egy mozdulattal kinyírnom az egész partit, amikor a katonai épületben a lefelé jövő lift alá álltam. Ott vesztünk mind a heten, ellenség meg sehol. :) Gyakrabban fogok menteni. :)
P.
Előzmény: Willys (2825)
Willys Creative Commons License 2004.05.12 0 0 2825
Nem emléxem tisztán, de azt bizton állíthatom, hogy semmi létfontosságú nincs ott. Arnikában ugyan el lehet kérni egy spéci kulcsot tavas terem tetejében levő teremhez - pap bácsi adhatja ha jót mondasz neki -, de ott csak pár aránylag táp cucc van. Nem létfontosságú. A vitrin.. a könyvtárban van egy ajtó. Ha ott bejutsz, akkor van egy elektromos gong. Ha maximum hangerőre állítod a gongot, akkor összetöri a vitrint. Jutalmad egy szamurály vért.
Előzmény: Phaedra11 (2824)
Phaedra11 Creative Commons License 2004.05.12 0 0 2824
Köszi, eddig úgy mentem/léptem, ahogy éppen tudtam, szerintem továbbra is ezt teszem. :) A játék kezelése, hála a válaszaidnak, kezd alakulni, csak a taktika hiányzik. Az igazság az, hogy egyszerűen végig akarom játszani a játékot, ahogy jön.

Azért egy kérdésem még akad, most megyek Arnika-ba, de már magam mögött hagytam olyan dolgokat a monastery-ben, amikkel nem tudtam mit kezdeni. Két zárt ajtót, az egyik sima kulcslukas, a másikba spéci item kell, aztán egy vitrinben tartott valamit, a radar jelzi itemként, de nem tudtam hozzáférni, ilyesmi. Arra vagyok kíváncsi, vajon az ilyen kihagyott dolgoknak mindenképpen szerepe lesz a játékban, és ha nem csinálom meg, 5 nap múlva elakadok, és sosem jövök rá, hogy egy gombot kellett volna megnyomnom 5 kilométerrel arrébb, hogy a szatósboltban létfontosságú horgolótűt is vehessek, vagy van lehetőségem visszamenni, esetleg tényleg csak később érdemes visszamenni. Lehet, zavaros lett, de talán így is érteni. :)

Köszi:

P.

Előzmény: Willys (2823)
Willys Creative Commons License 2004.05.11 0 0 2823
Igen. Minél több a pont az adott mágiatipuson, annál több varázslat közül tanulhatsz. Ha beérsz Arnika-ba - a legelső város -, akkor ott vehetsz könyveket, amikből megtanulhatóak az alacsony szintű varázslatok. Ezért sokan pl. nem is tanulnak varázslatokat szintlépésnél, hanem tartalékolják a magasabb szintekre.
A lényeg, hogy ha tényleg jó varázsolgató karaktert szeretnél _mindig_ tegyél fel sok mágiát magadra, mivel attól is fejlődik minden. Pl a 'torch light' - asszem ez a neve - gyengus világító varázslattal - és csak azzal -, felhúztam a tűz mágiát 42 pontra a pappal. Ott meg megtanulhatja a 'lightning' varázslatot.
A könnyű harcokat húzd el. Castolj sok gyenge sebzésű varázslatot. Egyesek odáig mennek ilyen téren, hogy gyógyítják az ellent, hogy tovább bírja - pl gólemeken később remekül lehet harci technikákat tanulni. Tenni kell rá sebzésfelfogást, meg néha 1-1 gyógyítás. Az ütő embereknek meg jó béna fegyvert adni.. De ez már kicsit extrém. Nem kell idáig fajulnia a dolgoknak. sima játékkal is elérhető a 100as skill.

Kasztváltás: szintlépéskor ha a kasztjára kattintasz, akkor válthatsz másikra, ha a követelményeknek megfelelsz. Ezeket a kezdeti karakter generáláskor tudod megnézni. Nekem volt 1 draconian harcosom, akivel egyáltalán nem lehetett váltani, mert csak erőre és kitartásra fejlesztett.

Nyugodtan kérdezz :)

Előzmény: Phaedra11 (2822)
Phaedra11 Creative Commons License 2004.05.11 0 0 2822
Köszi szépen, kezdem kapisgálni.
Szóval minél több pont van egy mágián, annál több skill közül választhatok az adott témakörben? (Mondom, ne nevessetek ki, Wizardryt még sosem játszottam, és szerepjátékot se nagyon.)

Még egy idétlen kérdés: hogyan lehet kasztot váltani? Nézegettem a karakterlapot, de egyelőre nem fedeztem fel ilyen opciót. (Mondjuk nézegettem én már mindent kicsit, de semmit sem alaposan. :( )

Még egyszer köszi, és innentől már magam próbálom kiismerni, ígérem. :)
P.

Előzmény: Willys (2819)
A CINES Creative Commons License 2004.05.11 0 0 2821
Thy virtue doth shines as a radiant sun!

off

Valóban én már nem változom Komám!
Bár mostanában lett internetem és nagyon gondolkodom az Everquesten, de a Wizardry sorozatot semmi nem tudja most kiszorítani. ( Leszámítva az olyan másodlagos dolgokat, mint munka, magánélet stb. :-)))

Azért örülök, hogy még megvagytok, aztán hallja kend néhány éve már tartozunk egymásnak egy sörözéssel, valamikó' össze kék hozni.
A mail címem még a régi, véssen majd valamit.

on

Való igaz, azé' nincs már ótómap, mert eladtam a térképeket, kellett a píz pancúrra, mivel a BOTCF-ból meztelen seggel jöttek a karijaim.
Hehe milyen jól festhet a szamurájom, a szőrös seggével, kezében meg a Muramasa Blade :-)

Tegnap berekviráltam a Gown of Divinemail-t is. Most már három karakteremnek is van regen +1-es cucca. A negyediknek is lehetett volna, csak hogy a Ring of Stars a W6-ban még regen +1-es vót, mire átkerült a W7-be, ez a tulajdonsága eltűnt, verdamt :-(

Mondjuk így is hálás a -4 AC.

No mék.

Bodendoi

CINES ( a.k.a. DERVIS )

Előzmény: fulgur (2820)
fulgur Creative Commons License 2004.05.10 0 0 2820
off
Hello Dervis!
Örömmel látom, te nem változol! :)
Velem sem sokminden történt, bő két évre magába szippantott az Everquest univerzum, de lassan egy éve, hogy elhagytam Norrath földjét is.
Nemrég rákaptam a Diablo 2-re. Egyszerű játékmenet, élvezetes, agyatlan csihipuhi, akár fél órában is kikacsolódás. Battleneten toljuk - na kivel is? Nos, Dauby-val, haha.
Necros pedig az öcsém, nyáron nősül, így nem nagyon nyom már semmit (virtuálisan, persze! :)))
on

Előzmény: A CINES (2806)
Willys Creative Commons License 2004.05.10 0 0 2819
Nos mivel senki sem válaszolt megteszem én, bár csak ímmel-ámmal, mivel 1es dolgokra alig emléxem.
Szal azonosítani egy skillel is lehet. Ha elég magas, akkor a karakter kideríti mi is cucc (artifact? skill talán). Ez rengeteg dologtól fejlődik. A legprimitívebb az ha a földön levő cuccot felveszed a leltárba, ill ha jobb klikkel megpróbálod a tulajdonságait kideríteni az is fejleszt. Pontot nem éri meg beleölni. Értelemszerűen azzal a karakterrel illik próbálkozni akinek a legmagasabb a skillje.
A spell amúgy alap dolog és majd minden varázsló/pap jellegű alaknak megvan, a jobb felső sarkos mágia skillt -asszem ott a paralysis is - kell fejleszteni. Úgy 15 ponttól megtanulható.

Feltámasztásról annyit, hogy létezik, de annyi vele a baj, hogy szvsz még a visszatöltés is jobb. Már a kezdeti dungeonban is van resurection powder azt kell használni a koponya arcú delikvensen. Később brutálisan fejlett divinity mágiaként a feltámasztás is megszerezhető. Ezt a skillt sem érdemes nagyon fejleszteni, mivel gyógyítás hamar felfejleszti. Csata után max 1 pontot fejlődhet a divinity gyógyításból, de így is relative gyors.

Előzmény: Phaedra11 (2818)
Phaedra11 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 2818
Sziasztok, nagyon kezdő vagyok, 1 napja játszom a játékkal, és lenne néhány igazi láma kérdésem.
Ha nincs identify spellje a partinak, hogyan lehet azonosítani a cuccot?
Tényleg fel lehet támasztani a kihaló partitagot, vagy ez a load game üzemmód?
Tudtok ajánlani jó angol vagy német url-t, ahol nem fórum, hanem szép, rendbeszedett infóhalom van? (Magyar is lehet. :)
Köszi:
P.
(Ne nevessetek ki. :)

gyrmur Creative Commons License 2004.05.10 0 0 2817
Ja, Rattkin Ruins -ban lehet venni másikat.
Előzmény: gyrmur (2816)
gyrmur Creative Commons License 2004.05.10 0 0 2816
Én is úgy tudom, hogy térképezés csak a Journey Map Kit -tel van. Bár Gold -ot sosem játszottam.
Előzmény: wizardry8 (2815)
wizardry8 Creative Commons License 2004.05.10 0 0 2815
Szerintem kell a journey map kit az automaphoz.
Neked nincs mana regeneralasi problemad? Korabban már panaszkodtam ezen a forumon hogy nekem a Goldban iszonyu lassu volt a DOSos Wizardry7-hez képest.
Előzmény: A CINES (2814)
A CINES Creative Commons License 2004.05.10 0 0 2814
Ort!

Nyomom a W7-et, épp most takarítottam ki az Orkogre Castlet.

Menet közben két gondom is akadt.

1.) Egyik indításról a másikra eltűnt az ótómap. A journey map kiteket meg mán eladtam. Még szerencse, hogy sokmindenre fejből emlékszem.

2.) Az NPC beszéldje olyan gyors, hogy nem lehet elolvasni. Ezt már jobban sajnálom, mert érdekelt volna miket gajdásznak, ebből már nem sokra emléxem, pedig némelyik filózós duma nagyon keráj.
( vatacumi keráj! )

Mindezektől függetlenül a játék élvezetes, meg van a régi nagy fíling, mint régen.

ÜdV:

CINES ( a.k.a. DERVIS )

conSalves Creative Commons License 2004.05.06 0 0 2813
Hali!

Esetleg próbáld meg DOSBox (http://dosbox.sourceforge.net) alól futtatni. Ez egy elég izmos DOS emulátor, csomó régi game fut alatta.

conSalves

Előzmény: gyrmur (2808)
A CINES Creative Commons License 2004.05.06 0 0 2812
Mit ne csináljak? :)
A felhívást az addiktív keringőre a W6-al? :-)))
...
Ajszem megyek is táncolni! :-)

utbagth

CINES ( a.k.a. DERVIS )

Előzmény: wizardry8 (2811)
wizardry8 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 2811
http://alcor.pe.kr/games.php

Itt megtalálható a wiz6 + wiz7

wizardry8 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 2810
CINES ne csináld ezt, mindjárt neki kezdek én is a Wizardry 6-nak :DDDD
Előzmény: A CINES (2809)
A CINES Creative Commons License 2004.05.06 0 0 2809
Ort!

Nekem egy olyan verzióm van, amely gond nélkül működik az alábbi konfigomon.

PIV-2,4GHz, 1GB DDR, ATI Radeon 9600 256MB, XP Prof. magyar.

Annyi speckó teendő van vele, hogy a C:\Bane könyvtárból hajlandó csak menni illetve menteni - tölteni a progi.

A netről vadásztam le, keress rá az "abandonware" oldalakra.

Mondanám, hogy behozom, de legközelebb ezt max hétfőn tudnám megtenni.

Remélem helpeltem.

CINES ( a.k.a. DERVIS )

ui: próbáld meg az oldwarez.ru oldalt, ott láttam vmelyik wizardryt.

Amúgy a 6-ost a legkönnyebb megszerezni, csomó helyen láttam, míg a 7-es vadásztam.

"Eternal Trust Survives The Soul!!!"

Előzmény: gyrmur (2808)
gyrmur Creative Commons License 2004.05.06 0 0 2808
Hello!
Azt kérdezném, hogy hogyan tudnám futtatni egy p4/winXP rendszeren, úgy hogy nem túl gyors, nem túl lassú és még hangja is van , ja, a 6 -ot pl.
Előzmény: A CINES (2807)
A CINES Creative Commons License 2004.05.06 0 0 2807
O Haio Strangers!

No elkezdtem a W7-et a W6-os karikkal. A tárgyátvitellel nem volt gondom, a következő cuccokat minden gond nélkül át tudtam vinni, de csak ha equipelve vótak.

- Maenad Lance
- Muramasa Blade
- The Avenger
- Ring of Stars
- Robe of Enchant ( U vagy L )

Ezen kívül még néhány alapfegyvert ( katana, broadsword, bo, spear ) vitt át, silver crosst, aztán más semmit. Így szegény emberkéim ruha nélkül szaladgáltak, amíg New City-be be nem értünk. Derekasan tűrték, nem panaszkodtak, mint egyik másik karakter ugyanilyen szituációban a Fate-Gates of Dawnban.

Ha valaki esetleg a W6-al nyomul, vagy kérdései vannak az importtal kapcsolatban, írjon nyugodtan, most nagyon benne vagyok a témában.

Slay not he that cannot hear!

CINES ( a.k.a. DERVIS )

A CINES Creative Commons License 2004.05.04 0 0 2806
Dsarii Maa!

Üdv mindenkinek emberek!

Amint látjátok vannak emberek, akik sosem változnak! :)

Azért írok ide, mert a régi nagy tervem és mondhatom sokaknak nagy terve, a megvalósítás első fázisán túl van!

Ez azt jelenti, hogy tegnap végignyomtam a W6-ot és átimportáltam a partimat a W7 Goldba. ( működő sima 7-et nem találtam :-( )

Természetesen miután végigtoltam a 7-et, mennek át a gyerekek a 8-ba.

Ezután ismét a 6-os következik, majd 7 és 8, és így megy ez folyvást folyvást, míg éltem meg nem szakad. Ámen.

Nézeget még ide valaki? Fulgur koma? Dauby? Kiskresz? Necros? Dauby? Jarlaxe? DonnieBrasco?

Ki tudja merre jártok már azóta és milyen játékkal nyomultok. Én megmaradtam ezen a szinten, nekem erre az életre ez már elég :-)

"Pay the toll, or head will roll!"

CINES ( a.k.a. DERVIS )

wizardry8 Creative Commons License 2004.01.20 0 0 2805
Szerintem is jobb mint a 7. Bár a fenekemet a földhöz verném örömömben ha egy Wizardry 7 szintü játék kijönne az idén... vagy jővőre... vagy a következő 10 évben...na de azt várhatjuk.
Előzmény: Zivos (2804)
Zivos Creative Commons License 2004.01.04 0 0 2804
Nem olyan a stealth "csalas". Keresel egy szornyet a monostoryban, es elkezded magad lovetni vele. 2 ora alatt fenn van 90 folott, ami +9 AC. Aztan probalkoztam meg, de 97-98 fejlodes 1,5 ora volt. Ekkor untam meg, es visszakepeztem a bishopomat, monkbol bishoppa. Ekkor closed lett a stealth. Az egesz jatekban a legszemetebb a sprite volt. Barmilyen formaban. Itt eppen alap (level 7) voltak az elkovetok. Olyanokat varazsolt, hogy csak neztem. Ellenem a Crush! jott be a legjobban, meg a vegen is. Mert delben kivegeztem Dark Savantot. Level 29 -en. A legmagasabb szintu szorny 36 -os volt. Szerintem az utobbi evek legjobb jateka, nalam meg a 7 -est is veri. Volt benne egy-ket hulyeseg: pl. az Ascend Peaken levo szornyek XP -i. A rapax sereget fel ora alatt vertem le: 800k, utana 3 akarmit 1 perc alatt 990k. Valahogy nincs aranyban. 2 karakterrel 2 helyen volt gondom: mikor kijottem a monosterybol, es elertem Arnikaig, es a rapax herceg AP -n. A monkom 2000 ellenseget tett hidegre, a bishopom 400 -at ... Mondjuk a vedo varazslatok kellettek. Valamint a stamina, es a heal, tolvaj nelkul a knock-knock. Viszont a puszta kezes harc gyenge. A Staff of Dommal kb. ugyanannyi instantot utott a bishopom, mint a 10x annyit tamado monkom ... Kar, hogy csak a vege fele talaltam meg. Giant Sword, meg egyaltalan kardok dogivel, de staff az szinte semmi. Max XP: 1,5M, 3 djynn + 1 greater demon. A DS -t nem szamolva, ami ugy 2,07M XP. Legkozelebb samurai, bard, ranger, gadgeter, ninja kozul valasztok kettot. A gadgeter a poen miatt lenne, mint a bard is. De ez fugg a vedo varazslatok lehetosegetol is. Van egy masik trukk is, amit kihasznaltam: A Trynton upperi kut. Oda egy teleport fixen, a masikat meg ott lovod el, ahol elfogy a SP. Alvas nelkul vegig lehet jatszani ettol a ponttol.
Előzmény: Willys (2802)
wizardry8 Creative Commons License 2003.12.30 0 0 2803
Hát nem tudom... Nálam stabilan iszonyú lassan regenerálja a mana pontokat a Gold az elf papomnál (is). Level 12-ig jutottam kb 2 hét alatt és végig ez miatt ettem a kefét. Ezért is kezdtem el a DOS verzióval kisérletezni. Megszereztem a DsEdit nevű progit és az külön ajánlja a Wizardry Goldhoz a Ctrl-Enter -> max spell point trainer lehetőséget.
Végigjátszotta már valaki a Wizardry 7-et átképzések nélkül?
Előzmény: Willys (2799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!