Na, megint okosabb vagyok kicsit. Kimentem szórakozni vele, de már elem nélkül, random időközönként, néha szinte fél másodpercenként nyitotta a csomagteret, függetlenül a motor indításától. Gondoltam megnézem a kp zár biztosítékot. És arra a biztosítékra van rátekerve a kamera hw kit-nek az állandó áramot adó vezetéke. Leszedve a vezetéket, hiba nélkül volt néhány percig, indításig. Ott lehet(ett) valami gebasz. Aztán visszatekertem és most jó. Ki tudja meddig :) De legalább már tudom merre keressem legközelebb a hibát. Amúgy a csomagtérzár nyitásakor miért jön egy kattanó hang a biztosíték táblából. Valami relé nyitja?
Ez egy Ún. parazita szikrás vezérlés, a párban lévő hengerek egyszerre megkapják a szikrát, ahol éppen gyújtás van ott begyújt, a másik henger meg kap egy felesleges szikrát.....azaz egy parazita szikrát.
Úgy néz ki, mégsem zárlat. Kivettem a távirányítóból az elemet, úgy jártam vele egész nap, így nem nyitogatta. Amint visszaraktam, egyből elkezdte. És már nemcsak akkor amikor indítok, volt hogy menet közben másodpercenként kattogtatta a zárat.
Összeraktam amit kellett és megpróbáltam beindítani, nem sikerült. Mindent le- és kitakarítottam, gyertya csere is volt. Amit itt visszakeresve olvastam, nem találtam olyan trafó hibajelenséget, hogy egyáltalán ne induljon be. Csak tekeri a motort és semmi... Ettől függetleneül elképzelhető trafó probléma ? ECO ? Jeladó ?
7500km van a gyertyában. Diag kiolvassa ha trafósor probléma van ? Vagy csak kisérletezés marad ? Az átalam jelzett problémára amit kiírt a Lexia, arra lehet vagy 8 megoldás...
Tiszta benzin szinte minden.. Xsara -nál nem zárja a benzinpumpát a program ha gyújtásprobléma van ???
MAP szenzort simán ki kell húzni ha már nem fogja a csavar ?
Sajnos rajta maradt a gyertyán a kulcs porcelán védőgyűrűje és ezért nem rá a kulcs. Nyilván ráütni, erőltetni nem akartam. Nem is lehetett látni még kifotózva, ránagyítva sem. Mondjuk sok fény nincs ott...
Van egy 2 éves kb. 10.000 km-t futott hátsó kipufogó dobom, ami POLMO gyártmányú, cseréltem, de nem ez a hangosodás oka, hanem valszeg az első dob ment szarrá.
Megválnék tőle féláron, azaz 10.000 forintért, ha valakit érdekel...., jó nehéz 10 kg, 1,5 mm-es anyagból van
Ahhoz már egészen hozzászoktam az utóbbi hónapokban, hogy a jobb oldali ajtók csak akkor záródnak a távirányítót megnyomva, amikor ők akarna. De pár napja minden motorbeindítás után kinyílik a csomagtér zár. Minden egyes alkalommal :( Sőt, ma már olyat is csinált, hogy nem volt lezárva az autó, álltam mellette, és kinyitott a csomagtartót. Mi a rohadás már ez? És legalább lenne fizikai zár rajta, lekulcsolnám és kész.
Erősen benzinszagú volt ahogy kinyitottam a motorháztetőt. Az első henger gyertyáját nem tudom kivenni, mert nem megy rá, pontosabban nem csúszik rá a 16" -os gyertyakulcs.... Olyan mindha eltünt volna hatszöglet kialakítása, illetve nagyobb kulcs kellene rá. Nem tudom felfogni mi történt, hiszen én tettem bele ezelőtt ~4000km -rel, és közben ellenöriztem is. ÉS elég rozsdás-színű is a gyertya felülről (?), a többinél semmi ilyen gond nincs.
Olajnyomás kapcsoló cserénél sikeresen eltört a kapcsolóba menő kábel. Gondolom ebből csak bontott létezik? Hivogattam 1-2 bontót de nem volt ilyenjük. Valakinek esetleg bontott ilyet és megválna tőle? Az alany egy 2001-es N2-es xsara kombi. Milyen hibát okozhat,ha nem csatlakozik a kábel?
Szerintem nem kanyarodott vissza, ahhoz túl merevnek tűnik. Kb 25 liter hiányzott belőle, és én is tudtam már jóval korábban is szívni mielőtt koppant volna a cső, ami most kijött azon kívül van még bőven benne, e már csak szörcsög a vége, valahogy tovább kéne jutni azon a ponton és jönne még az szerintem.
Szereztem kb 10 mm átmérőjű csövet, nagyjából 80-90 cm-t dugtam ledugni. Ott van egy pont, aminél megakad, még hallok is valami kis kattanást, mintha egy billenő kis lemez nem engedne, vagy valami ilyesmi. Ami addig volt benne, azt ki tudtam szedni, bár az sem volt egy könnyű szülés, de a még benne lévő kb 20 literhez már nem férek hozzá. Van valami kép, ábra, vázlat, bármi, hogy milyen alakú a xsara tanksapka és a tank közötti cső és hol lehet az elakadás, és mi módon lehet ott tovább ledugni a csövet?