Sajnon nekem most úgy alakult hogy el kell adnom a Granadámat, és szeretnék egy rendes tulajt találni aki tudja értékelni, szóval inkább itt hírdetem meg hátha van valaki akit érdekel:
'85 évvégi gyártmány 2.0 GL kivitel. Van rajta vonóhorog,központi zár és magnó.
Az érdeklődők a flyaway@freemail.hu címre írjanak.
Köszi
Ha valakit érdekel, van egy eladó Granadám. 1979, normális állapotú, mindennapi használatban lévő - azért van néhány javítani való rajta - friss műszakival. Motor 2.8 V6 kevés km, váltó automata, fogyasztás kb. 10-11 l/100 km vegyes használatban, nem nyúzva. Küldj emilt.
Látom egy kicsit elhalt ez a topik remélem ez nem azt jelenti hogy azok a szép Garnadák az enyészeté lettek...
Nos nekem már lassan 4 éve van egy '85 MKIII 2.0 Granadám. Az előző tulaj is vigyázott rá és eddig én is próbáltam az eredeti állapotát megőrizni de az a 17 év kezd kifogni rajta:( Most szeretném megadni neki újra az eredeti fényét, úgyhogy ha van valakinek infója hogy hol lehet mindenféle alkatrészt beszerezni hozzá azt megköszönném.
Ja és ha ismertek hozzáértő műhelyeket azoknak a címét is várom tőletek.
Nekünk ilyen volt. Halkan kell járnia, 180-at kell mennie (mármint az óra ennyit kell, hogy mutasson). Persze, ezt nem kell kipróbálni, de mai szemmel nézve is halk és dinamikus a motor, ha jó. Elsősorban a rozsdát kell figyelni. Ettől sajnos pár éven belül kidobhatóvá váik az autó, sőt olyan súlycsökkenés történhet, hogy a vizsga is nehézzé válik, mert nagyon hajlamos a rohadásra. Ha csak 2-3 évre veszed, akkor szerintem érdemes már csak jó motorral is megvenni, legfeljebb szétesik alattad. És az ülést vidd magaddal a következő autódba:)
Azért a V6 se rossz:) Isteni volt, amig el nem lopták.Köszönöm a tippet, igyekszem majd cetlit tenni rá, csak hát miért adná el, ha felújitotta? Meg ritkán járok arra, de az eddigi 1-et is igy találtam. Igaz, más nem hivott fel, pedig azóta sokon hagytam üzenetet. Te tudsz valakit, aki egy Granadát tisztességesen fel tud újitani?
Granada? Jól hallom (na jó olvasom)? Az első autóm (és eddig az uccsó is) amiről heteket, hónapokat álmodoztam majd lett végül egy.
Minden kis fityingem összeraktam, majd megvettem vizsga minden nélkül. Nyomta az olajat, agyon volt pótolgatva, gittezve, de én nem láttam olyan vak voltam a szerelemtől. Elkezdtem volna összerakni de összetörtem.:(( Félig meddig az én hibámból félig máséból, de befogtam a pofám mert szarul jött volna ki, ha a yard meglátja, hogy se átírva, se vizsgáztatva a kocsi. Így az enyészeté lett a drága. Tök alap volt, de bika, imádtam. Úgy ringott mint egy hajó. Lámpáknál azzal játszottam, hogy lelasítottam 10km/h-ra majd besatuztam, azonnal megállt, és előre hátra hintázni kezdett. Bámultak is rendesen. Még ilyen félig döglött motorral is ki tudta dobni a farát ha betkertem a kormányt és nyomtam egy kövéret. És alig evett. 2.0 GL. Ez egy sor négyes volt, de 15 LE-vel erősebb mint a V6. A V6 90 pacis az S4-es 105, és az S4, gyári adatok szerint, kicsit szolidabban fogyaszt. Áll egy Consul/Granada a Móricz és a Gellért tér között változó, hogy pontosan hol, de érdemes keresni mert gyönyörű állapotban van. Mindig láttam akkor is amikor még le volt harcolva. Aztán eltűnt egy időre majd előkerült immár kéken, fehér tetővel, gyönyörű.
Egy ismerősnek van egy 2.3 Gl Automata granadája kifogástalan állapotban. Most lett felújítva és el akarja adni . Ahogy én tudom egyben . Ha érdekel küldj egy E-Mail -t.
Na hozzákezdtem a felújításhoz. Volt egy hengerfejcserebere, új szelepek meg miegymás. A motor mostan már igencsak sirályosan dolgozgat. Megrendeltem a karosszériaelemeket is. Az Autopartsnál elég szolidan mérik a sárvédőt meg a javítóíveket (össz. kb. 50E HUF). A lakatos még egy ötvenest kér a melóért. A többit majd meglássuk...
Azert mert mar megvan az utod 2.8i :)
Ket Granada meg nekem se kell, plane hogy van meg egy harmadik autom is :))
Motorban van 220ekm, teljesen OK, amiota nalam van, en rendben tartom.
Rozsda nem lesz rajta, most se nagyon van, de ujra lesz festve karcolasok miatt.
Vizsga friss lesz rajta, tobbek kozott ezert is festem at.
1982-es
belseje pluss, fa betettel (en csereltem ki, elotte mubor volt es sima szovet)
extra: el. ablak, centralzar (en raktam bele :), elso konyoktamasz, es talan szervokormany is lesz, ha kapok.
Amugy igen jol nez ki a belseje, es ha kesz lesz, akkor a kulseje is.
Arat meg nem tudok, a felmerulo koltsegek utan kalkulalok, de olyan 250 korul saccolom.
A kabriot meg mar tervezem, felesegem statikus, acelokkal foglalkozik, ki tudja szamolni, hogy hova mit kell hegeszteni :))
Amugy egyszer fenykepen lattam ilyet megvalositva, valami eszmeletlen allat :))
Egyetertek... Nekem mindjart van is ketto :)
Egy 2.0-as es egy 2.8-as ... A nagyobbik most keszul, eppen festik :)
Egyebkent hallottam mar, hogy epitettek bele 5.0-as mocit, de szemelyesen sajna nem lattam...
Makon, ahol regebben laktam, nagy divatja van, legalabb 10-rol tudok... :)
Aha, belepattintani egy 5.0-ás ford V8-ast, ha lehet, aztán mehet :-)) Tényleg. Ezzel próbálkozott már valaki? Ha két dolgozóval több, hát nem mindegy? Jut azoknak is hely... ;-)