Hát én úgy vagyok vele, hamár van egy bivalyos verdám, ahoz dukál egy impozáns hodály kaszni is, ami megy az egyéniségemhez (meg a méreteimhez) :)) Én elég szarul festenék egy buborék autóba, nem is érzem jól magam egy ilyen 800 egynéhány kilós tragacsba :) (Ezalatt nem az escortot értem, volt anno egy 83 as 3 ajtós escortom, ahhoz képest elég nagy hely volt benne, és jól is ment az 1.6 mocival, de mégsem éreztem hogy ez az ideális kaszni :)
Nekem nem pénisz enlárdzsernek kell a masina... :))
A Cossie (bármelyik) az ideális autót testesíti meg számomra, melynek definíciója a következőféleképpen hat:
1.: Végy egy erős, de kellő tartalékkal rendelkező motort;
2.: Egy jó erőátvitelt;
3.: A stabil futómű és a harapós fékek is hasznosak;
4.: Végül az egészet pakold bele egy kellően formás kaszniba (a lányokat meg kell cáfolnom... Nem minden a méret :);
S ha mindez megvan és birtoklod a vasat, akkor már csak hasítani kell vele...
A tágasság mellett, szerintem sokkal impozánsabb megjelenésű, szebb vonalvezetésű a sierra, bár lehet belőlem is az elfogultság beszél :) Meg azért a nagyobb kaszni valahogy emberesebb :)
nem csak merő elfogultságból ajánlom a Sierrát továbbra is, egyrészt 1 millió körül már lehet jót venni, másrészt a mechanika 99%-ig ua, tehát csak az Escort külsőért fizetnél + 2-3 millió forintot... Arról nem is beszélve, hogy a Sierra kaszni tágasabb, kényelmesebb, sokkal jobb utazóautó.
N-es versenyautót ne vegyél semmiképpen!!! Az N-es motor szintjére simán fel lehet húzni egy utcait is, sőt...
Köszi előre is, ha minden jól megy, szavadon foglak... :)
Igaziból az escortot preferálnám, mert ilyet sikerült anno vezetni... Meghatározó élménye volt ez kicsiny életemnek... Ez mondjuk nem jelenti azt, hogy egy jó Sierra megvétele esetén nem csapdosnám a kis seggemet a földhöz örömömben... ;)
Escortot most tudok hármat, de az a baj, hogy mind gépkönyves, én meg nem pont versenyautót akarok venni... Az egyik még dobozban áll, a másik félig kész, a harmadikba csak bele kell ülni, de...
Baromi hasznos egy bukóketrec, a versenytank, hát még a beépített tűzoltóberendezés, de azt gondolom, hogyha bármelyiket használnom kéne élesben, akkor már úgyis mindegy... Viszont adnának ralis lámpasort, meg ALS is van az egyikben, de nem ez az, amiért ki fogom hagyni...
Egyrészt ezt a szekeret is hempergették már a porban, másrészt én úgy szeretném, hogyha kész lesz, akkor nyaralni még el lehessen vele menni... Szal érted.. Meg kellene találni az ideális egyensúlyt a vadállat és a normálisan használható autó között, egy versenyautót meg szerintem baromi drága visszacsinálni uccaira (alkatrészek, vizsga, ideg, stb)...
Az N-es motor megy mint a zsírozott villám, de az meg olyan, hogy minden 6 km-en szét kell szedni, nehogy vmi baja legyen... Ergo mindenképp olyat kéne találnom, ami még nem járt pályán...
Ja! És 3-5 milliót kérnek a gépsárkányokért...
Dícsértes törekvés! Csak Sierrát vegyél, olcsóbb és tulajdonképpen a 4x4-es meg az Escort Cossie között sem fútóművileg sem hajtásláncilag sem motorilag nincs különbség (kivéve az utolsó szériát azon kisebb turbo volt (garett T25))!
Mostmár két Cossie-t is tudhatunk a tagjaink között, a tapasztalatok szerint a 2wd egyszerűbb konstrukció a 4x4-est nehezebb szerelni, viszont az ebben lévő 200-as block jobban bírja a tuningot. A 2wd-nek viszont a váltója bír többet!
Én mindenképp a 2wd-t ajánlanám, az itthoniak többsége a 88-as évjáratból való, amúgy 91-ig készült ilyen. A 4x4-es pedig 90-től 92-ig. Háromajtóst én még itthon nem láttam, de ettől nem kizárt hogy létezik (a múltkor pl. láttam egy Audi sportquattrót is magyar rendszámmal...), ebből készült a legkevesebb.
Arra viszont sajnos készülj fel, hogy a vételára mégegyszer-kétszer rá fog menni mire jó lesz!
Eladó autót legutóbb 1.7 millióért láttam ("kotán féle, 5 darab van, kaszni 70%, motor futómű 100%" stb.), azt az autót ennyiért NE vedd meg, többször tetőre volt téve állítólag!
Most hirtelen ennyi jutott eszembe, ha van még kérdésed vagy kell segítség az autó kiválasztásában szivesen segítünk!
Valószínűleg könnyű lesz megismerni: egy kombi! Amúgy sötétkék metál, meg nem "béka", tehát a régebbi kombi!
A vasárnapi feljövetelem az tuti, a szerdai még nem biztos, de elég valószínű!
hát én nem vagyok lusta dög csak torlódnak itt a dolgok rendesen, már azt sem tudom hol áll a fejem... A Scorpira mindenesetre kinézek mindenképp, te milyennel leszel?
A gyorsulásin meg nyomhatunk is egyet, most jó erőben vagyok ;)
Ha nem vagy lusta dög, és kitolod a képed a Camponához vasárnap a Scorpi talira, akkor ott is odaadhatom neked!:)))
A gyorsulási verseny meg remélhetőleg összejön, hétfőn viszem műszakira a kis dögöt, elvileg null problemo!