Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Attilio Dolcetti Creative Commons License 2006.03.12 0 0 6058
Már akartam írni, hogy végre egy jó autó.... Mi történt? Csak a véget láttam a közvetítésnek. Keresem az emberem, erre nincs sehol. :-(
KODI Creative Commons License 2006.03.12 0 0 6057

üdv mindenkinek!!

 

végre elkezdödött a nagy sorozat újabb epizódja, reméljük sok örömünk lessz benne.

sajnos a bömbölö nem bírta sokáig Vili alatt de csak jobb jöhet!!!

 

Kodi

Sch.Lacika Creative Commons License 2006.03.12 0 0 6056
Gratula, BMW... :-(((
jfly Creative Commons License 2006.03.09 0 0 6055
istenem a régi szép idők...

üdv: jfly
Előzmény: gedikart (6053)
colbas Creative Commons License 2006.03.09 0 0 6054
na tippek az első futamra? lesz e vajon pontszerzés? bízom benne.
gedikart Creative Commons License 2006.02.25 0 0 6053
JV's first Cart win...
1994 Cart race at Elkart Lake

http://www.youtube.com/get_video.php?video_id=fJErIIxmq5s&am p;am p;search=villeneuve


VLC media player lejátsza.
Sch.Lacika Creative Commons License 2006.02.20 0 0 6052
Nem, Viliről van szó, és nem is tudtam belinkelni, de nézzétek meg a www.motorland.hu kezdőlapján az Alonsoról írt cikket. Van önbizalma...
Evil Zandy Creative Commons License 2006.02.19 0 0 6051
http://www.formula.hu/index.php?lap=cikk&id=5513
Sch.Lacika Creative Commons License 2006.02.07 0 0 6050
Egyrészt így van, másrészt Alonso (sőt, mindenki) utolsó napi ideje sokkal jobb az addigiaknál. Lehet, hogy egy picit mások voltak a körülmények is.
Előzmény: gstyle (6049)
gstyle Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6049
Azért hogy biztos véleményt tudjunk mondani, kéne tudnunk, hogy ki milyen tesztprogramot futott.
Előzmény: szabby7 (6048)
szabby7 Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6048
 

 

 

Lehetne jobb is, 2 nap alatt 181 kör, és a 1.12.179 a legjobb ideje,

Míg Heidfeld 1 nap 89 kör és 1.11.797-es idő, (azonos autóval ha jól tudom)

De legalább azt a Kubica-t megelőzte!!!

 

Teszteredmények – Valencia – Szerda:

01. - Alonso - Renault (M) 1:11.291 – 52 kör
02. - Button - Honda (M) 1:11.327 - 87 kör
03. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:11.831 - 72 kör
04. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:11.998 - 68 kör
05. - Barrichello - Honda (M) 1:12.062 - 112 kör
06. - Kovalainen - Renault (M) 1:12.113 - 27 kör
07. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:12.619 - 77 kör
08. - Zonta - Toyota (B) 1:12.660 - 87 kör
09. - Rossi - Ferrari (B) 1:12.856 - 51 kör
10. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:12.883 - 36 kör
11. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:12.925 - 82 kör
12. - Paffett - McLaren-Mercedes (M) 1:12.937 - 116 kör
13. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:13.050 - 68 kör
14. - Trulli - Toyota (B) 1:13.078 - 105 kör
15. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:13.332 - 65 kör

 

Teszteredmények – Valencia – Csütörtök:

01. - Alonso - Renault (M) 1.10.904 - 90 kör
02. - Button - Honda (M) 1.10.907 - 85 kör
03. - Massa - Ferrari (B) 1.11.284 - 50 kör
04. - Davidson - Honda (M) 1.11.573 - 128 kör
05. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1.11.649 - 48 kör
06. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1.11.796 - 71 kör
07. - Kovalainen - Renault (M) 1.12.011 - 89 kör
08. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1.12.179 - 104 kör
09. - R.Schumacher - Toyota (B) 1.12.182 - 92 kör
10. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1.12.246 - 84 kör
11. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1.12.313 - 46 kör
12. - Rossi - Ferrari (B) 1.12.315 - 54 kör
13. - de la Rosa - McLaren-Mercedes (M) 1.12.360 - 92 kör
14. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1.12.488 - 61 kör
15. - Trulli - Toyota (B) 1.12.525 - 72 kör
16. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1.12.811 - 48 kör

 

Teszteredmények – Valencia – Péntek:

01. - Alonso - Renault (M) 1:10.552 – 144 kör
02. - Kovalainen - Renault (M) 1:10.952 - 168 kör
03. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:11.404 - 55 kör
04. - de la Rosa - McLaren-Mercedes (M) 1:11.667 - 96 kör
05. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:11.797 - 89 kör
06. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:11.851 - 77 kör
07. - Zonta - Toyota (B) 1:11.934 - 115 kör
08. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:12.219 - 89 kör
09. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:12.802 - 71 kör
10. - Oliveira - Williams-Cosworth (B) 1:13.920 - 32 kör

jfly Creative Commons License 2006.02.02 0 0 6047
Villeneuve the singer During the GP 24 Hour ski race in Villars, BMW SauberF1 driver Jacques Villeneuve celebrated a successful stage debut as a singer. Music is one of Villeneuve’s biggest hobbies and he has been playing the guitar and writing songs for a very long time, but that didn’t mean it was any less nerve racking….

“I was pretty nervous,” Jacques admitted.

Prior to the eighth edition of the Ski event in Switzerland Jacques had never preformed his own material in front of a live audience. In Villars he took to the stage and presented his own songs for the very first time in a thirty minute concert.

“It was fun to play some music at the concert this year,” he said. “But it was the first time I’ve sung in public so I was pretty nervous. I had some great musicians with me, which helped, and I had the words next to me just in case. The crowd were really supportive and they stayed for the whole set too.”

Performing on stage where also Paul Stewart on guitar and Jacques’ manager Craig Pollock on percussion, among others. The evening was then rounded off with a live performance by British newcomer band the ‘Hungover Stuntmen”. BMW


Hát ezt megnéztem volna!:DDDDDDDDDDDDDDDD Vili mint énekes!!!!!!!!!!!!!!

üdv: jfly
Előzmény: gedikart (6045)
alibabusic Creative Commons License 2006.01.27 0 0 6046
Na végre 1 normális kép róla.
Legtöbbször olyan képet raknak fel róla mintha 1 hajléktalan lenne - nem ezt érdemli!!
Előzmény: gedikart (6045)
gedikart Creative Commons License 2006.01.26 0 0 6045
gedikart Creative Commons License 2006.01.25 0 0 6044
Villeneuve véleménye az új autóról

Minden megvan a sikerhez - véli a kanadai

Az egykori világbajnok, Jacques Villeneuve őszintén hisz abban, hogy a BMW-Sauber valóban jó irányba halad a fejlesztésekkel. A kanadai versenyző az elmúlt napokban Barcelonában tesztelhette a 2006-os idényre tervezett versenygépet, és az első tapasztalatai egyértelműen pozitívak.

"Az autóval kapcsolatban nem volt semmiféle problémánk, és ez valóban elégedettségre ad okot. Jó eredményeket értünk el a teszteléseken, ami azt mutatja, hogy sikerült előbbre lépnünk az elmúlt évhez képest." - nyilatkozta elégedetten Villeneuve.

"Tisztában vagyok azzal, hogy sokat fejlődünk, és minden bizonnyal sikeresen fel tudjuk majd venni a harcot a riválisainkkal szemben. De természetesen azt nem tudhatjuk, hogy a többieknek mi van még a tarsolyában. Azt, hogy mindezt megtudjuk, még várnunk kell." - magyarázta a kanadai versenyző.

Villeneuve elmondása szerint az F1.06-os névre hallgató konstrukció sokkal jobban igazodik vezetési stílusához, mint a Sauber istálló 2005-ben használt C24-es autója.

"Igen, az autó valóban megfelelőnek bizonyul a számomra, hiszen sokkal jobban igazodik a vezetési stílusomhoz, mint a tavalyi konstrukció. Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy ez még a fejlesztések elején állunk, de a kezdeti eredmények egyértelműen pozitívnak mondhatók." - bizakodott a BMW kanadai pilótája.

A kezdeti sikerekhez Villeneuve szerint nagyban hozzájárul az a fajta légkör, ami a csapaton belül uralkodik. "Remekül érzem magamat a csapatban, és egyértelműen érezhető a BMW szakembereinek elszántsága is. Ez egyszerűen fantasztikus dolog, és ez talán korábban hiányzott a csapatból." - tette hozzá Jacques Villeneuve.
IVan Creative Commons License 2006.01.25 0 0 6043

Tetszik neki a gép, úgyhogy bizakodjunk...

 

Mellesleg nagyon szép. Sokkal szebb, mint a Williams volt. :-)

Előzmény: gedikart (6042)
gedikart Creative Commons License 2006.01.24 0 0 6042

Barcelona 2. nap

1. Marc Gene 1:16:583 (37), 88 laps (407,176 Km)
2. Jacques Villeneuve 1:17:633 (53), 92 laps (425,684 Km)
3. Juan Pablo Montoya 1:17:639 (16), 87 laps (402,549 Km)
4. Gary Paffett 1:17:798 (36), 55 laps (254,485 Km)
5. Nick Heidfeld 1:18:393 (22), 23 laps (106,421 Km)
6. Robert Doornbos 1:19:104 (54), 61 laps (282,247 Km)

gedikart Creative Commons License 2006.01.23 0 0 6041

Barcelona, jan 23.

 

1. Jacques Villeneuve (F1.06)  1:17:242 (in 66), total: 84 lap (388.688 Km)
2. Gary Paffett (MP4/20B) 1:18:066 (in 71), total: 74 lap (342.398 Km)
3. Pedro M. de la Rosa (MP4/21) 1:18:247 (in 15), total: 18 lap (83,286 Km)
4. Nick Heidfeld (C24B) 1:18:471 (in 77), total: 82 lap (379.414 Km)

colbas Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6040
amúgy csudajól néz ki a fehér autó a szép színescsíkos sisakjával...
Előzmény: gedikart (6039)
gedikart Creative Commons License 2006.01.21 0 0 6039
Chip17 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6038
Hát ha azt nézzük hogy az új autóval ki hogy ment, akkor JV legjobb köre csak 0.032-mp-el lassabb mint Heidfeldé, és ehhez még hozzátesszük hogy Heidfeld 2 napi tesztelés után érte el az eredményét, JV-nek meg csak 1 napja volt az új kocsival való ismerkedéshez, akkor bizony ez a minimális lemaradás nagyon bíztatónak tűnik. Viszont ha a régi kocsival megtett teljesítményt nézzük akkor Heidfeld legjobb köre 1.2 mp-el gyorsabb mint JV, pedig JV egy nappal többet tesztelte a régi kocsit.
Ez így eléggé ellentmondásos, ebből látszik hogy sok következtetést nem szabad levvoni a teszteken elért köridőkből :) Én is nagy drukkolok Jacques-nak hogy végre magára találjon, és megverje csapattársát. Sajnos azonban ezzel az egyenlő elbánással aggályaim vannak. Bár jól hangzik hogy a BMW azt nyilatkozta, hogy ugyanakkora eséllyel indulnak, de....

- Heidfeld is német, a BMW is német
- Attól kezdve hogy kiderült JV marad a csapatnál, JV csak egyszer, Heidfeld két alkalommal tesztelte a kocsit.
- A bemutatón is Heidfeld tette meg az első kört
- A bemutató utáni teszteken Heidfeld 2 napig, JV csak egy napig tesztelte az új autót, azaz Nick-nek több ideje volt arra hogy az új kocsit szokja..
- Ja igen és ami a legjobban ba**a a csőrömet: miért Nick kapta a kisebb rajtszámot, mikor Jacques régebb óta van a csapatnál(jó az még csak Sauber volt de akkor is..)

Persze az is lehet hogy mindez csak véletlen egybeesés, pár hét múlva talán már tisztább lesz a kép. Reménykedjünk.. :)
Előzmény: szabby7 (6036)
gstyle Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6037
Teljesen korrekt lenne!:))))))
Előzmény: szabby7 (6036)
szabby7 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6036

Kösz. De majd akkor leszek teljesen nyugodt ha így fog kinézni:

 

Hely Versenyző Csapat Gumi Köridő Körök száma

1. J. Villeneuve BMW-Sauber F1 (M) 1:11.472 76
2. N. Heidfeld BMW-Sauber F1 (M) 1:12.293 117

Előzmény: gstyle (6035)
gstyle Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6035
Na hátha ez jobb kedvre derít:))))))

Teszt - Valencia (2006.01.19)
3. tesztnap
Hely Versenyző Csapat Gumi Köridő Körök száma
1. N. Heidfeld BMW-Sauber F1 (M) 1:12.293 117
2. J. Villeneuve BMW-Sauber F1 (M) 1:12.472 76
Előzmény: szabby7 (6034)
szabby7 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 6034

Valamivel jobb kilátások elé nézhetünk mint tavaly ilyenkor, mármint ami Villeneuve csapatának esélyeit, meg az ő esélyeit is illeti bármilyen fajta eredményre, csak eredmény legyen. De én igazából annak örülnék ha végre elverné legalább azt akivel ugyan olyan körülmények között vezethet. Mert erre  a nick-re úgy néznek, megy úgy beszélnek a csapatnál mintha a világ teteje lenne, Villeneuve-öt meg épp hogy megtartották hogy ám legyen kapsz egy utolsó esélyt. Pedig fordítva kéne lennie, mert ki a bánat heidfeld?egy kis pont a f1-be, mien eredményeket ért el eddig? Egy -2 dobogó, semmi több, J.V.-meg legalább bajnok volt. És ezt kellene bizonyítania végre hogy nem véletlenűl. Figyelem a nyilatkozatait, ahol agyba főbe dicséri a BMW-t, szinte olyan mintha hizelegne amiért megtartották. Sokkal szebb volna ha halgatna, visszahúzódna dolgozgatna magának a háttérben, aztán mikor eljött az idje egyszer csak mutatna valami olyat hogy leesne az álla minden bunkónak aki eddig szekálta, pl annak a nyomorult hondás Pollocknak is vagy hogy hívják. Sajnos a mostani bemutatón is dupla annyi megtett körrel fél másodpercet kapott heidfeldtől, és ha ezt nem fordítja meg hamarosan akkor csak továbbrais lenézik, és nem lessz első számu, sőt még második se. Szó. remélem megtudja csinálni ezt az idényt hogy befogja minden áskálódó száját. Drukkolok neki!

jfly Creative Commons License 2006.01.18 0 0 6033
hát nem...már jó ideje átköltözött Svájcba, legalábbis tudomásom szerint. Régebben, még karrierje elején tényleg ott élt. Svájc nincs messze Monacótól:))))

üdv: jfly
Előzmény: Evil Zandy (6032)
Evil Zandy Creative Commons License 2006.01.18 0 0 6032
nem Monacoban él? csak azért kérdezem, mert nyáron odamegyek, és titokban már reménykedem, hogy egyszer csak belebotlom egy alacsony, hiperaktív kanadaiba :)
Előzmény: gstyle (6030)
jfly Creative Commons License 2006.01.17 0 0 6031
olvastam az AR1-en, jót röhögtem rajta:))) Ez az igazi Jacques!!!

üdv: jfly
Előzmény: gstyle (6030)
gstyle Creative Commons License 2006.01.17 0 0 6030
Jó kis interjúúú Jacques-al:))))
Az utolsó válasza nagyon tetszik:))))

"
Kérdés: "Jacques, beszéljünk először az új szabályokról. A V8-as motorok ellenére is megemelkedik a versenyzők adrenalin szintje?"

Jacques Villeneuve: "Természetesen, hiszen a kanyarokban már most gyorsabbak vagyunk, mint eddig. A vezetés ugyanolyan élvezetes lesz mint korábban. Másrészt minden évben ezt mondjuk, nemde?"

Kérdés: "A BMW-Sauber-F1 istálló teljesen új. Mennyire várod már, hogy pályára léphess a csapat színeiben?"

Jacques Villeneuve: "Nagyszerű, hogy részese lehetek. Szerencsére a gárda nem a nulláról indul, mert az sokáig tartana. A mérnökök csapata ugyanaz maradt, de a BMW sok új embert hozott, akik erősítik az istállót. A költségvetés is nagyobb, tehát több időt tölthetünk a szélcsatornában és a fejlesztéssel."

Kérdés: "Milyen eredményeket vársz 2006-tól?"

Jacques Villeneuve: "Jobbakat mint tavaly."

Kérdés: "Szeretnél valamit erről bővebben is mondani?"

Jacques Villeneuve: "Ez lehetetlen. Egyelőre nem tudjuk, hogy hol állunk az erőviszonyok tekintetében, mert minden csapat más-más konfigurációkkal tesztel. Sokan átmeneti autót használnak. Emiatt még korai lenne jóslatokba bocsátkozni."

Kérdés: "De a csapatban sok rejlik, nemde?"

Jacques Villeneuve: "Minden bizonnyal. Mindenki keményen dolgozik, és motivált. Ez az egyetlen járható, a siker felé vezető út. Bízunk a legjobbakban."

Kérdés: "Gyakran azt mondják rólad, hogy lázadozó vagy. Te is így látod?"

Jacques Villeneuve: "Nem, én ezt másképp látom. Egy lázadozó mindig felszólal a csapat ellen, csak azért hogy ellene legyen, nem pedig azért, hogy érvényesítse akaratát. Néha valóban nem értettem egyet a csapattal, de csak azért nem, mert más elképzeléseim voltak. Ez a különbség köztem és egy lázadozó között, akinek általában nincsen ötlete."

Kérdés: "A szabadidőben síelsz és jéghokizol. De szereted a zenét is. Mit jelentenek számodra ezek az elfoglaltságok?"

Jacques Villeneuve: "Arról szó, hogy az ember reggel felkelés után azt tehesse, amihez kedve van. Ez az én személyes elégedettségemet szolgálja, az életem részének kell lennie. Ez nagyon fontos."

Kérdés: "Az európai versenyeken saját motorhome-od van, amivel kitűnsz a sorból."

Jacques Villeneuve: "A motorhome által közelebb vagyok a pályához, és a csapathoz, akikkel együtt dolgozom. Ez a döntő. Egy hétvége folyamán soha nem jut idő a másik versenyzőkre, akkor sem ha hotelban alszik az ember. Elmegyünk a pályára, elvégezzük a feladatunkat, majd visszamegyünk aludni. A pályán kívül nem élünk szociális életet."

Kérdés: "Miért pont Svájcot választottad lakhelyedül? Inkább kanadainak vagy inkább svájcinak érzed magad?"

Jacques Villeneuve: "Tizenkét esztendős koromban kerültem egy svájci internátusba, és tizenhét éves koromig ott voltam. De minden évben visszatértem, egyszer nyáron, egyszer pedig télen. Később oda költöztem, ahol iskolába jártam. Kanadaiként mindig is szerettem a havat, a telet és a téli tájat. A svájci hegyek Kanadára emlékeztetnek."

Kérdés: "Milyen menettulajdonságokkal rendelkezik egy ideális versenyautó? Az alul vagy túlkormányozott autód szereted?"

Jacques Villeneuve: "A semleges menettulajdonságokat szeretem, de az alulkormányozottságot jobban utálom, mint a túlkormányozottságot. Egy túlkormányozott autóval még tudok menni, de egy alulkormányozottal nehezen boldogulok. Az alulkormányozottság korlátoz. A leggyorsabb autó semleges menettulajdonságokkal rendelkezik. Az alul- vagy túlkormányozottság a pilótán múlik. Egy alulkormányozott autó a vezető által túlkormányozottá válhat, és fordítva."

Kérdés: "Melyik futam a legemlékezetesebb számodra a pályafutásod során?"

Jacques Villeneuve: "Kettő is van: az 1995-ös Indy 500-as, illetve az 1997-es jerezi verseny."

Kérdés: "A versenyruházatod mindig túlméretezett. Ennek milyen oka van?"

Jacques Villeneuve: "Nem nagyok a ruháim. A többieké szűk."
"
colbas Creative Commons License 2006.01.08 0 0 6029
hmmm a linket kihagytam, bocs:

http://www.formula.hu/?lap=cikk&id=4982
Előzmény: colbas (6028)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!