2000-es évjáratú 1.1 Seicento Sportingom hidegen nagyon-nagyon nehezen indul és nem tartja az alapjáratot. Múlt héten még kicsit jobb volt a helyzet, mert legalább melegen volt alapjárat stabilan, ma reggel már akkor sem. Ha megy, akkor minden rendben, melegen se indul pöccre már...AC-t kicseréltem, talán kicsit még rosszabb is lett a helyzet...tanácstalan vagyok, mi lehet a gond? Köszönöm előre is!!
Az baráti ha rendben van teljesen... Én 350 körül láttam borzalmasakat, úgyhogy 470-ért vettem végülis egy 2001-es alapkivitelűt. Viszont 12800!!! Km-es volt, fényes mindene. Sehol nem volt felakadva, hibátlan gyári alul is. Pár apró esztétikai hibát leszámítva kifigástalan.
Ez 2x5 km, vagy 2x2,5 km? Csak azért, mert 2 km alatt melegszik be a hűtővíz, az olaj még sehun nincs ekkor, gyakorlatilag start-stop hidegüzem, ha érted ez mit jelent.
otthon megálltam a zebránál,mögöttem egy fiatal srác annyira telefonált,hogy fékezés nélkül belém jött.szerencsére nem sérült meg senki. lakott területen volt. viszont a kaszni a pandán megtekeredett. sajnos ki kellett vonatnom a forgalomból. de vettem egy seat terrát,aminek tip-top kasznija van,de a futóműve kuka. olcsó volt,és hát 900 fiat motorja van. most azon ügyködöm,hogy átépítek mindent a panduszból a seatba. és útban van egy másik pandusz,amit liciten vettem,elvileg már köv héten láthatom élőben is.
Hogy miért? Picivel kevesebbet fogyaszt, a motorja egyszerűbb(nincs vezérműszíj) és meggyőzően mozgatja még így is kasztnit. Minden költsége kisebb(kötelező/teljesítményadó/átírás...)Anno ilyen motoros Cinquecentónk volt és emiatt is a vonzalom.