A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Nem jöttetek, bánhatjátok! Gyönyörű idő, parádés szervezés, tükörsima mellékutak, (tudom, mindjárt utolérjük őket) ahol nem is érted miért tartják kényelmetlennek a merev vázat...
Kollégáim közül többen is jártak/járnak át a szabadkai piacra, főleg ruhaféléket vesznek. Ez engem annyira sose érdekelt annyira, hogy külön utazgassak miatta, így kimaradt az életemből.
Hallét azt én is imádom, de megcsinálni azt már nem. Apám készül, jövő hónapban azt csinál, az övé nem az a félórás fajta. Megfőzi a halat 8most egy egészet) átpaszírozza alaplének. Általában előző nap bepácolja a halakat (harcsa, ponty vegyesen ill régebben amit fogott pl. süllő, csuka) és a belszervek is bekerülnek, nagyon finom. Itt ugye mi nem esszük tésztával, de ha pl. a Dunántúlon vagyok akkor azzal eszem én is, nem tudom miért, de itthon már nem. Szegeden ettünk a börzék után un. batyus hallevet, nagyon finom volt az is. Kis tésztalapokba csomagolva volt a belszerv.
Holnap felmotorozok Szabadkára,a piacra,régen voltam már.Sok Magyarországi jár át.Nekem nem világos miért,magyarországi cuccokból áll a piac 90 százaléka.Esetleg azért érdekes nekik,mert ÁFA mentesen hozzájutnak,nem tudom.
Laktatóbb kaja,attól amit én ettem :) Jó a halászlé,szeretem,sajnos egyedül vagyok a családban aki kedveli.Igy van a motorozás is.Reménykedtem,hogy a fiatalabbik lányom motoros lesz,sajnos tévedtem.
Nálunk kakas taréj/here pörkölt volt a menü, azt hittem éhenhalok mire elkészül. Pedig a múltkor már csináltam és tudtam, hogy nem 1-2 órás mutatvány, de kiszenvedtem magam megint mire ehettem.
1956-ra készült el a Tibetbe vezető első országút. Nagy teherautó versenyt is rendeztek a kínaiak,része volt az út. Ott volt a Csepel is. A fotó vagy az útépítés körül, vagy kicsit későbbről származhat. A kocsi szerintem amerikai Dodge Weapon.