Üdv! Sajnos hengerfejes lett a 99-es swiftem. HfTömítés csere után újra habosodik a hűtő. A szerelő blokkcserét javasol. Mástól azt a tanácsot kaptam, hogy cseréljem a hengerfejet, mert a hőnyomás felfele hat, ezért KERESEK ELADÓ HENGERFEJET 1,3-as 8 szelepes! Így előtte még az is felmerült bennem, hogy ha a rossz hfej levétele után az öntvényt úgy vizsgálnánk meg, hogy a dugattyúkat leengedve középállásig, ott megnézni a hengereket van e repedés, gátrepedés, és mivel az alsóbb részeken elviekben nem melegedhet annyira a hengersor, elég a felső harmadot vizsgálni. Ezután nyugtázhatom e a hengerellenőrzés végén, hogy a hengerfej a hiba okozója?
Szvsz a bendix nem húz vissza ölég gyorsan, mert gyengébb lett a rugó, de ez a hülye szegény ember, meg liberális társai még mindig azt hiszik, hogy volt suzukim:DDDD
Sziasztok, bizonyára sokan ismeritek (és ahogy nézem a hozzászólásokat, használjátok is) a Suzuki katalógusomat (meg persze néhányan személyesen is) https://suzukat.prokee.hu
Többen megkerestek, hogy jó volna egy kis megújulás, ezért nekiláttam egy nagyobb ráncfelvarrásnak. Új, jobb képek, hibajavítás, némi bővítés, illetve ami a legnagyobb feladat, a tizenéves statikus oldal helyett adatbázisba viszek mindent. Ez viszonylag sok kézi munka, de a végén egy kereshető, gyors és áttekinthető katalógus lesz belőle, ami mobilon ha nem is tökéletesen (hiszen a táblázat maga nem fér el rendesen a képernyőkön), de jól használható lesz. Így, remélem, még egy jó tíz évig hasznára válik az Ignises közösségnek.
Az Alto teljesen, az Ignis jelentős része már kész, utóbbinál a Motor, Váltó és Elektromos főcsoportokban már láthatjátok, milyen lesz. Ignis után - természetesen - jönnek a Swiftek.
A katalógus ingyenes volt, most is az és az is marad, de a fenntartása némi költséggel jár, és hát a beletett munka sem kevés. Ezért mostantól lehetőség van arra, hogy támogassátok az oldalt: https://suzukat.prokee.hu/tamogatas
Ha tudod támogatni a katalógus működését, nagyon köszönöm. Ha nem, akkor is nyitva áll előtted, de ha már ott jársz, kapcsold ki a reklámblokkolódat, és néha (ne túl sokszor, mert azt kiszűrik) kattints a megjelenő reklámokra, hogy a Google is megszponzorálja egy kicsit a munkámat.
Köszönöm, és további kellemes Ignisezést mindenkinek a topicban! :)
Sziasztok! Adott lenne egy suzuki swift 1.0 , 3 hengeres 98as évjáratú , nem indul de viszont sok üzemanyagot kap,szikra is van. A kipufogó csonk alját lekötve, indítózáskor kb. ömlik a benzin... A légszűrő fedelet levettem,és gyújtás ráadásakor (tehát amikor az AC feltölti a rendszert) a központi injektor belső része kb. félig lesz benzinnel, gondolom ennyire sokat nem szabadna kapnia?! Mihez lenne érdemes nyúlni,illetve cserélni? Injektor fej lehet?
Ha az állításod helyes,ki kell cserélni.De előtte nem ártana leírni a jelenséget.Sokat fogyaszt?Nem gyorsul?Elindul,de dadog?Vagy mégis milyen hibát produkál?
Látom,mindenki elfoglalt,ez nem csak üzemanyag ellátási gond lehet,tisztességesen át kéne nézni a gyujtást is.Gyertya kábelek,trafó és elosztó közötti kábel,az érimtkezők úgy el tudnak rohadni,hogy kihúzod,csak zöld rozsdát találsz.
van nekem egy 2000-es suzukim, lehet hogy megint a befecskendezéssel van a gond???
Menet közben leáll, vagy be sem indul, vagy ha beindul gázadásnál újra leáll, ha hagyom 1-2 órát pihenni, van hogy 1 hétig működik, van hogy 1 napig, üzemanyag szűrő cserélve, ac pumpa, működik.
Eddig egyszer lett cserélve a befecskendező fej, és egyszer az egész injektor, az utóbbi kettő hónappal ezelőtt.
tudom hogy tele a net alkatrésszel, 10 ezertől a csillagos ég, de nem akarok két hónaponként ezzel szarakodni.