Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bsasa Creative Commons License 2013.12.15 0 0 551

Mivel ezek a motorok még nem agyon computerezettek ezért annak,ha turbó baja volna akkor pl füstölni is kellene! 

Előzmény: bsasa (550)
bsasa Creative Commons License 2013.12.15 0 0 550

Azért az nem biztos,hogy túrbó hiba!

Előzmény: 8x57js (547)
8x57js Creative Commons License 2013.12.15 0 0 549

hát most nem tudom mert ki sem pörög :(

Előzmény: bsasa (548)
bsasa Creative Commons License 2013.12.15 0 0 548

Hali!

 

Nekem A VECTRA van ugyan ezzel a motorral!

Nyugodtan használhatod 3000 fordulaton akár huzamosan is! 3500 már nem ajánlott tartósan de ha szükséges (pl előzéskor) még annyira is kipörgetheted.

Optimális fogyasztás/nyomaték/kíméletes üzem egyébként 2500-3000 nél megfelelő! 

Előzmény: 8x57js (544)
8x57js Creative Commons License 2013.12.15 0 0 547

Hello!

 

astra G 1.7 DTI autóm van. Elment a turbo nyomás.. vagyis nem érzeni hogy van turbó. Nagy nehezen fél ora alatt eléri a 100km/h-t ha tiprom neki.

85 km/h 5.ben.. padlógáz és semmi. Elindulni kis gázzal nem lehet, mert szinte lefullad.

Füstölni melegen semmit nem füstöl....

Ugye először azt tapasztaltuk, hogy 2300körül betorpant ha gyorsitottam. No most az egész betorpan.. vagyis abszolut nem gyorsul...

 

Valaki valamit?

 

Nagyon köszönöm...

Szabby28 Creative Commons License 2013.12.12 0 0 546

Sziasztok.

Van egy vectra b-m 2.0 dizel. Amióta lehült a levegő azóta nehezen indul be. Az első inditás a problémás,utánna már gond nélkül indul a nap folyamén. (motor melegitőket cseréltem) Mi lehet a hiba forrás? Kösz előre a segitséget

Benito84 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 545

Üdv!

 

Nekem is 2000-es, isuzu motoros 1.7 dti Astra Caravánom van, és szinte ugyanilyen problémám volt. Reggel indultam volna munkába és nem indult. Rá pár napra mire elvontattam volna a szerelőhöz megint elindult. A szerelő átnézte,de semmi... Elhoztam, folytatódott ugyanaz... Visszavittem hozzá és kiderült,hogy adagoló probléma lehet. Elvitte Székesfehérvárra Csordás Bélához (Cím:8000 Székesfehérvár,Pálóczi H. Ádám utca 4, Tel.:06-20-395-28-95), ő kifejezetten adagoló elektronikával foglalkozik. Fel kellett ujjítani az adagoló elektronikát. Pár nap alatt elkészült, 50000 forint volt,de azóta (lassan fél éve) semmi gond vele. Voltunk vele Görögországban is, minden rendben volt. 

Remélem tudtam segíteni valamit.

 

Üdv

Előzmény: tbecse (536)
8x57js Creative Commons License 2013.11.26 0 0 544

hello! Érdeklődni szeretnék.

 

Vásároltam egy Opel ASTRA G 1.7 DTI isuzu disel autót. EDDIG BENZINESEM VOLT!

Olyan kérdésem lenne, hogy mi a normális fordulatszám tartomány amiben használni kell. nekem azt mondta valaki, hogy 2000 fölé ne nagyon pörgessem. No ezt nem értem, mert 1800körül kapcsol be a turbo.. szóval...akkor 2-300 fordulatot lehet csak használni a turbot? akkor mi értelme. No meg 1500nál nem épp a legerősebb, ha csak igy lehet használni egy diselt...akkor az elég gáz.

 

50 km6h-nál városban 3.fokozatban olyan 2000körül van. Akkor ugy nem mehetek vele huzamosan?

Vagy most ezek a motorok mikor esznek sokat. 3000 ig sem lehet kipörgetni normális haladásnál?

 

Köszönöm!

mrteacher01 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 543

Szia! Köszönöm a lehetőséget, de kaposvári vagyok, kissé távol van Szeged. Üdv!

Előzmény: DieselBosch (541)
mrteacher01 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 542

Köszönöm a lehetőséget, de kaposvári vagyok, kissé távol van Szeged. Üdv!

DieselBosch Creative Commons License 2013.11.14 0 0 541

Szia! Szegeden szívesen megnézem az autót diesel bosch szervíz vagyunk, hibakód olvasással-törléssel  és teljeskörű javítással foglalkozunk a legmodernebb gépekkel, országos szinten.Áraink mérsékeltek, órabérünk br 4.500ft

http://www.husztidiesel.hu/

telefonszámom: ha bármiben tudok segiteni: 06209584183 Huszti Attila

https://www.facebook.com/attila.huszti.73

Előzmény: mrteacher01 (540)
mrteacher01 Creative Commons License 2013.11.13 0 0 540

Sziasztok! Van egy hibakódom: ECN040061. Külföldi oldalakon találtam a kódra tippeket (EGR szelep koszos, beragadt és hasonlók), kérdésem az lenne, hogy valóban EGR szelep probléma lehet? Egyszer már ki lett tísztítva kb. 1,5 éve, van esély rá, hogy egy tisztítással ismét megúszom vagy nagyobb lehet a gond? Az autó egy 1,3 cdti motoros astra h, 160000 km van benne. Köszönet a válaszokért!

DieselBosch Creative Commons License 2013.10.21 0 0 539

Szia! Tanácsadásban, javításban, hiba feltárásban az alábbi telefonszámon állok rendelkezésedre, :0620/9584183 Huszti Attila

Bosch car service Diesel autók specialistája

Előzmény: davidkiss3 (534)
DieselBosch Creative Commons License 2013.10.21 0 0 538

Szia! az alábbi telefonszámon állok rendelkezésedre, :0620/9584183 Huszti Attila

Bosch car service Diesel autók specialistája

Előzmény: tbecse (536)
aticat Creative Commons License 2013.10.10 0 0 537

Üdv Mindenkinek

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2006-os  1.3-as cdti opel astra h fiat motoros  autóm. A problémám a következö:

Hideg állapotban bendul, de  olyan mintha egy  henger nem memme. Kis járatás után kisimul. Majd megyek vele és még egszer-kétszer gyorsítás közben megtorpan. Bemelegedés után semmi gond nincs.Hibakód nincs. Nagy szervíz után jött elő hiba.tel.305657182

tbecse Creative Commons License 2013.10.03 0 0 536

Üdv!

Opel Astra Caravan 1,7 DTi, 2000-es évjárat, 250 ezer km, Y17DT motor.

Időnként nagyon nehezen, vagy bizonyos ideig (percekig, esetleg órákig) egyáltalán nem gyújt. Máskor könnyen indul.

Időnként menet közben leáll, néha könnyen újraindul, máskor csak hosszas kínlódás után. Ilyenkor általában bizonyos ideig elég hevesen rángat. Van, hogy leállás nélkűl is előjön a rángatás egy bizonyos ideig, akár egy-két napon át, igaz nem folyamatosan. Egyébbként napokon, heteken át kitűnően megy, majd kezd mindent előlről. Hibakódot csak ritkán ad (talán két alkalommal), a pontos kódját sajnos nem tudom, ha jól értettem akkor az üzemanyagellátásra vagy pumpára.

Ahol most tartunk: kapott egy egyirányú szelepet az üzemanyagszűrő elé, abból a meggondolásból, hogy esetleg levegő kerül az üzemanyagba.

Lecseréltük a motorvezérlő egységet egy másik használtra, de ugyanaz volt az eredmény. Majd a motor tetején lévő vezérlőt is egy másik használtra, de azzal is nehezen gyújtott. (Nem tudom, hogy 100 százalékra megbízhatóek voltak-e a vezérlők)

Az újabb tippek: a pumpa végén lévő valamilyen szelep cseréje; pumpa cseréje, vezérlő egység cseréje.

Találkozott-e valaki hasonlóval, esetleg tudna-e valaki segíteni? Köszönöm szépen!

Omegatd Creative Commons License 2013.09.28 0 0 535

Pedig ott nagy gáz van! Viszaenged az adagolód ISS, de gond van a résolajcsöveknél ISS...

Előzmény: davidkiss3 (534)
davidkiss3 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 534

Sziasztok, 

Olvasgattam a fórumot, de a problémámra megoldást még nem találtam. Segítségre lenne szükségem. 2003-as évjáratú 2.0 DTI típusú Zafirám van. Pár óra állás után az autó nem indul. A nagynyomású üzemanyagcsövet indítózás közben menyitottam, és hosszú másodpercekig nem érkezett üzemanyag. Ebböl arra következtettem, levegös a rendszer. lehúztam a résolajcsövet is, nagy meglepetésemre, semennyi üzemanyag nem jön ki a motorból. szerintetek ez normális?

ha túráztatom a motort, 3-4000 fordulaton, akkor jön valamenyi gázolaj.

 

a traverzgyürüket kicseréltem, az üzemanyagtankot kimostam, szürö cserélve lett, adagoló szintén. 

Valahol olvastam, valami "optical" szenzor meghibásodásáról az adagolóban, ami nem megfelelöen adja a jelet, és ez is okozhat hasonló problémákat. erröl valaki hallott már esetleg?

 

bármi ötlet hasznos lehet, kérlek segítsetek.

 

 

elöre is köszi, Dávid

Z2-1.7DTR Creative Commons License 2013.09.10 0 0 533

Üdv Mindenkinek! B Zafira 1,7 DTR típusú autóval kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy más is tapasztalta-e már, hogy bizonyos fordulatszámtartományokban (jellemzően 1500 és 2000 között) ill. visszaváltáskor és terhelés csökkenésekor "üzemanyagáramlási zaj" (magyarul bugyborékolás, nyüszörgés) hallható az autóban.

 

Opel szakszervíz szerint ez ennél a típusnál előfordulhat, a gyártó ilyen esetekre üzemanyagszűrő és üzemanyagcső cserét javasol, de a tapasztalatok szerint ez sem segít a problémán. Azt tanácsolták, hogy próbáljam meg elfogadni és együtt élni a jelenséggel :-))

 

Tapasztalta ezt már valaki közületek? Ha igen, sikerült valami megoldást találni, vagy tényleg hallgathatom a bugyborékolást??

 

Köszi Mindenkinek!!

Pór Tamás Creative Commons License 2013.08.26 0 0 532

hello nekem van egy 1998-as opel vectra diseles ecoteces motorral és olyan problémám van hogy gázolaj mutató 12 liter körül van és vasárnap nem mentem vele és hétfő reggel nem indult be gázzal pumpáltam mire sikerült beinditani ép hogy nem merült le az aski de ha mindennap járok vele akkor nincs ilyen gond.és mikor beindult nagy füst volt és délután megint beindult mi lehet baj segitsetek légyszi hogy nagy a baj mert németben vok és hogy vigyem szervizbe vagy mit tegyek??

Silvervuk Creative Commons License 2013.07.08 0 0 531

Az EGR szelepet tisztítsd ki! Ha így sem jó, akkor az adagolód a hibás!

Előzmény: ktomyka (527)
ceiwab Creative Commons License 2013.05.10 0 0 530

Sziasztok!

 

Szeretnék vásárolni egy Zafirát. 1,5-1,8 MFt körül.

Állítólag van egy bizonyos évszám (2005-2006 körül) hogy azokkal nem kell nagyon foglalkozni. 

Ez igaz lehet???

Valaki valami tippet, hogy mire figyeljek vásárlásnál?

 

Köszönöm

 

szekfizsolt Creative Commons License 2013.04.26 0 0 529

Hátha érdekel valakit, de van egy ÚJ bontatlan GYÁRI injektor fúvókám diesel Opelhez. Ezekhez a típusokhoz:

OPEL
AGILA
D 1.3 CDTI 2003/08

OPEL
COMBO C Dobozos
D 1.3 CDTI 16V 2005/08

OPEL
COMBO C Tour
D 1.3 CDTI 16V 2004/10

OPEL
CORSA C
D 1.3 CDTI 2003/06

OPEL
CORSA C Dobozos
D 1.3 CDTI 16V 2005/08

OPEL
MERIVA
D 1.3 CDTI 2005/04 2010/05

OPEL
TIGRA B Twintop
D 1.3 CDTI 2004/06

 

Ha érdekel írj: zsolt.szekfi@gmail.com

b.valcsi Creative Commons License 2013.04.13 0 0 528

Hello! Az 1.7 isuzu motoros dízel astrába felújított adagoló beszerelve, elektronikája cserélve mégsem indul. Tartály kitisztítása megtörtént. S.O.S!!!!

Előzmény: laci.42 (502)
ktomyka Creative Commons License 2013.04.10 0 0 527

Szisztok!

Egy 1999-es Opel Zafira 2,0 (X20DTL) autóm van, futás: 160 000 km.
A hiba az elindulás után egy-két km megtétele után jelentkezik, amikor kigyullad a sárga motorelektronikát jelző visszajelző, és ezzel egyidőben csökken a teljesítmény, mivel a számítógép safe üzemmódba kapcsol. Amennyiben megnyomom a gázpedált - kissé erősebben - és az autó sebességben van, a visszajelző kialszik, amint elérte a motor az 1500-as fordulatot, és ekkor látszólag minden rendben van. Természetesen kis idő elteltével újra kigyullad a visszajelző. Érdekes, ha üresbe kapcsolok, vagy kinyomom a kuplungot, akkor nem alszik el a lámpa, hiába túráztatom a gépet
Az utóbbi hónap eseményei:
Voltam szervizben, a töltő nyomásszabályzó hibályát jelezte, de azzal sem lett jó, hogy kicseréltük.

Találkozott valaki már ezzel a hibával? Mi lehet a megoldás?

Omegatd Creative Commons License 2013.03.05 0 0 526

Nagyon jót tesz neki a hidegen ütés...

Előzmény: joker xxx (525)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 525

heló nekem van egy 99es opel vectra b 2000es dti olyan problémám van hogy hidegen nem nagyon van benne erő kéket füstől egy percig kopog kicsit egyenletlen az alap de csak egy percig az erős járás az marad olajat nem eszi arra gondoltam méretek egy kompressziót és ha ott minden rendben porlesztócsúcs vizsgálat de lehet hogy az 5w 40es olajat nem szereti? nincs akkora olajnyomás nem nyit akkorát a szelep? az a furcsa kolegámnak ugyan ilyen kocsi több kilóméterrel bár ő 10 40es olajjal hajtja beindítja és csendes

joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 524

ha hidrotőkés nem igényel szelephézag állítást mert az olajnyomás 0ra hozza

Előzmény: stue (498)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 523

elég sok baja lehet pl turbó légtömegmérő fordulatszám jeladó osszeomlott katalizátor ha megütögeted és olyan mintha homok lenne benne.stb

Előzmény: Kelov (504)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 522

szelepek lettek-e cserélve vagy csak a fészek marva a szelep köszörűlve mert akkor lehet hogy új szelep kellene bele. ha a szelepet köszörülik és a fészket marják feljebb kerűl a szelep az új hidrotőke meg nem kopott és lehet kitámaszt vagyis hidegen jó de ahogy melegszik a motor szelep hőtágulás lehet nem tud bezárni

Előzmény: BBPéter (505)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!