Az lehet,hogy utólagos beszerelés,oda szokták rakni a kapcsolóját.Igen,sajnos akkor amelyik nem kattog szenzor,az rossz,vagy esetleg a lökhárító mögött a vezetéke,csatlakozója sérült,korrodált,előfordul.Ilyenkor mi azt szoktuk javasolni,hogy ha nem található hozzá külön szenzor,mert sajnos ehhez már van,hogy a gyárit sem lehet beszerezni,akkor kell nézni egy utólag beépíthető komplett szettet,csak a szenzorok átmérője ugyanakkora legyen,mint ami be van építve,és azt beletenni,akkor egy darabig ismét jó lesz,ebben értem az is,hogy nem csak a szenzorokat,hanem az elektronikáját is.Vannak olcsó szettek,és elég jól bírják.
5w/30 a belevaló olaj,szűrővel együtt a feltöltési mennyiség 4,2 liter.
Azóta eltelt pár hónap, de jobb később, mint soha a visszajelzéshez, amit ígértem.
Lényeg, hogy a biztosítékok a megjelölt helyen, valamennyi biztosíték jó. A csomagtér jobb oldalán van egy kapcsoló, amivel a PDC kapcsolható ki-be. (nem tudom, gyári megoldás-e vagy pedig utólagos) Bekapcsolva folyamatos pittyegés hallható, akadály közeledésekor, távolodásakor sem változik semmi. A négy szenzor közül jobb oldali középső nem kattog rükvercbe téve. Ez cserés.
Sajnos azt tapasztalom, bontottban nagyon ritka a PDC szenzor ennél a típusnál ilyen évjáratban. (2007-es D4D Auris)
Ugyanitt kérdezném, 5W-30 vagy 5W-40-es olaj kell ebbe a típusba? Mennyit kell tölteni bele szűrőcserével?
Sajnos a kezelési útmutatónak lába kelt, ezért teszek fel ilyen egyszerű kérdést.
Akkor szerintem a féktámla hozzáér a féktárcsához.Ha van affinitásod,akkor aláfekszel,és a féktárcsa mögötti lemez alját közepes erővel kézzel elfeszíted a féktárcsa irányából befelé,és próba.Ha alufelnis,akkor egy nagy csavarhúzóval benyúlsz kívülről a féktárcsa mellé,és az alsó felét befelé benyomod vele valamennyire,túlzottan se jó,mert akkor máshol is hozzáérhet,mert egy ponton tudod nyomni.
Szerintem ez megoldja,ha nem,akkor le kell venni a kereket,és körbe kézzel beljebb hajtogatni.
Az alsó fele ér hozzá,így arra összpontosíts inkább.
Hátsóajtós kerékpárszállítóval van valakinek tapasztalata? Olyanom van, ami a hátsó lökhárítóra támaszkodik, az viseli a súlyt. Nekem ez nem tetszik, a korábbi autón úgy használtam, hogy az egyik hevederrel az ajtó felső peremére rögzítettem, így az ajtó viselte a súlyt. A Versón azonban az ajtó tetején ott van a spoiler, ami miatt ezt nem lehet megcsinálni.
Megbírja vajon a lökös a kb. 50 kiló cuccot? Az eszköz leírásában szerepel a Verso is, mint kompatibilis jármű.
Két problémám lenne, hátha kapok tanácsot. A kérdéses jármű, egy 1,6 vvti corolla e11 2002, 380000 km-el. Az egyik tünet, hogy meghajtottam egyik nap 170-el és kivillant a check lámpa. Semmi nem érződik, nem változott a fogyasztás sem, csak villant 3-at aztán égve maradt. Lehet lambda szonda pl?
A másik: 110-120 körül valami zörög, csörög. De csak itt, alatta sem fölötte sem, illetve néha ez a csörgés jön elő ha pl egyesben indulok, olyan csörgés berregés....passz. Szerelő eddig nem tudta kideríteni, legalábbis aki eddig nézte. menettulajdonságokon nem változtat. Tudom, el kell vinnem, de az új szerelőm szabin van, elvégre nyár van... Köszönök szépen minden tanácsot.
Az enyém 1.6 VVT-i, vásárláskor 125K Km-nél is száraz kormos volt, most 230K Km van benne és ugyanolyan száraz kormos a kipuff belső felülete :) Olajcserekor 'mondhatni' ugyanannyi olaj jön le belőle, mint ami előzőleg bele lett töltve a motorba.
1,4-es VVT-i Corolla kipufogója belül fekete kormos. Ez normális 150 ezer futott kilométernél? ha belenyúlok az ujjammal, fekete kormos lesz, de száraz, tehát nem olajos. Szinte csak hosszabb utakra használt autónál ez normális?
Ha a gyári,vagy hasonló nincsen,akkor esetleg szalagos leszedővel neki lehet állni,de ha meg van eléggé húzva,akkor nehéz leszedni azzal is.Nem lehetetlen.Valami mindenféleképp kell hozzá,kézzel letekerni nemhinném,hogy le tudod.
Segítsèget, tanácsot kèrnèk.Egy 2003- as D4D 90 lóerős Corollám van aminek meleginditasi gondjai vannak.Hidegen indul rendesen.Nemrèg lettek felújítva a porlasztók, de nem oldotta meg teljesen a hibát.Indul ugyan, de sokat teker ès csúnyàn megrázkódva indul be.
Akinek van ötlete mi lehet a hiba, annak a javaslatait szívesen fogadnám.Előre is köszönöm!
Sziasztok, adott egy 2003-as 1,6-os corolla amiben (mint megtudtam) zorognek a szivosorban a terelo lemezek . Ez hogyan orvosolhato es mennyire komplikalt? Illetve mire kell odafigyelni ennel az evjaratnal ezzel a 110 lovas motorral felszerelt amugy jo allapotban levo autonal? Az ora szerint 70000km van benne.
Mit kell tudni az 1.6-os Valvematic 132 LE-s Corolla benzinmotorról úgy általánosságban? Mennyire megbízható? Mérhető olajfogyasztás mennyire jellemző rá, amíg kevés km-es (100-150 ezerig) és a megfelelő olaj van benne?
Nagyjából a kuplungpedál felett felnézel alulról a műszerfal alatt van egy pici fehér tábla,még rá is vannak írva,melyik minek a biztije,azt lepattintva ott vannak biztosítékok.Ha nem gyári a parkradar,akkor valahol máshol kell keresgélni szerintem.
Esetleg valaki meg tudná mondani, hogy a 2007-es D4D Toyota Aurisnak hol van az utastérben a biztosíték táblája? Nem megy a parkradar, hátha valamelyik biztosíték adta meg magát.