lgen, közvetlen befecskendezés, azokkal a paraméterekkel amiket írtál, bár egy katalizátor, és egy szonda van benne. 2genben van még katalizátor hőmérséklet jeladó. A mercinek ilyen motor a CGI és az audinak az FSI talán... Kényes szerkezet, de erős és gazdaságos. :)
Szia, nem csak a szereléssel akarnak lehúzni, tudok bontott jeladót ettől olcsóbban is...
Ja, a többieknek! Találtam a lomok között egy 4es ablakemelő kapcsoló alaplapot. Ha valakinek nem a gomb van eltörve, hanem az alaplap, akkor abban tudok segíteni
Köszi robba! Akkor azt mondod, bátran vegyek bontottat és cseréljem ki magam? A szerelésre 3000-et mondtak. Így jött ki a 18000-es ár. 15000 a bontott és 3000 a szerelés.
Üdvözlet! 98-as Carismám van. Kigyullad a hibajelző, majd leáll. A gyári hibakódolvasó szerint a felsőholtponti jeladó a ludas. A gyári több, mint 50000 szereléssel együtt. A szervizben még javasolták, hogy tegyünk bele bontottat. Az csak 18000.
Utángyártottat is néztem. Azzal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Vagy inkább felejtsem el?
köszi a tanácsot,probálom megkeresni,jahh azt elfelejtettem egy jobb oldali kormányos kivitel igy azt hiszem ezt is a másik oldalon kell majd keresnem,de mindenképpen utána nézek mert igy nagyon nem jó..köszi mégegyszer!
Van egy belső biztosítótábla is, a kormány bal oldalán, a műszerfal mögött. Pontosan én sem tudom, mert még nem kerestem meg, de a könyv szerint ott kell keresni. Abban vannak a belső dolgok biztosítékai, mint a szivargyújtó, világítás, és asszem a külső izzók biztosítékai is. Valamint abban van egy segédeszköz a biztosítékok kihúzására.
Sziasztok!segitsetek,ha tudtok lécci...van egy 1.9 di-d carismám.pár napja próbáltam egy töltőt a szivargyujtóról ami zárlatos volt és hallottam amikor a biztositék eléget,tönkrement...igy most nem müködik a szivargyujtó és sajnos a központi kijelző sem...a probléma az ,hogy nem találom a biztositékot,hogy hol lehet...van a motortérben egy bizt.tábla,de azon nem látni olyat hogy cig.lighter...egyszerüen nem találom a biztositékot hogy hol lehet...már átnéztem a kocsi gépkönyvét,de nem jutottam előbbre.szal a lényeg hogy gőzöm sincs hol lehet a biztositék amiről a szivargyujtó és valszeg a központi kijelző is müködik,ha valakinek van ötlete kérem irja meg!köszönettel:Fehér Attila
A masik meg a mostani autom. 2004.10. havi Mitsubishi Carisma 1.6 Silverline. Igaz hogy serulten vettem de azt leszamitva egy nagyon jo allapotu es megkimelt auto volt. Magyarorszagon ujonnan uzembe helyezett 2. tulajos verda volt. Valos 174000 km-rel. Vezetett szervizkonyvvel, osszes szamlaval amit koltottek ra az evek folyaman, garancialis akkumulatorral, majdnem friss muszakival (4 honappal azelott volt muszakin), teligumi lemezfelnin+gyari alufelni nyarigumival, es ami a legfontosabb hogy benzin-gaz uzemu es meg a gazrendszer is garancialis a mai napig, most fog majd lejarni a ket ev a kozeljovoben.
Mindezt 220000Ft-ert vettem!!! Hazaszallitassal, javitassal fenyezesselegyutt 400000Ft-ben allt ! meg! Szoval valoban nagy haszonnal tovabb tudtam volna adni de inkabb en is ugy teszek mint a kollega hogy addig megyek vele amig ki nem rohad alolam! :D
Szoval ha igy nezzuk akkor ez a piros I-es Carisma ennyiert valoban draga...
A GDI az közvetlen befecskendezést takar? Tehátt több katalizátor, több lambdaszonda, irridium gyertyák és kényes a benzin minőségére? Volt már D4 avensisem 1AZ-FSE motorral, ha jól tudom ez a GDI ugyanazon elv alapján működik.
Igen, minden 1.6 ezzel a gonddal küzd... Nekem bevált a gdi, van aki szidja, de az 1.6-Al sincs gond, van olyan, aminek még nem kellett a váltójához nyúlni. Oda kell rá figyelni, Ennyi a titka ��
Ez sajnos tényleg drága. Nekem volt egy ugyanilyen szép pirosom. Magasabb felszereltseggel. Negy elektromos ablak elektromos napfenyteto stb...
73000Ft-nak megfelelo euroert vettem!! Gyonyoru volt az utastere kivul volt rajta par fenyezesi hiba amit kb az altalanos dolgok (vezerles,olaj,fekek,) cserejevel egyutt max 100000-bol meg lehetett volna oldani. Ez azt jelenti hogy hazauttal javitassal szervizzel friss muszakival nevre irva kb 350000-ben megallt volna. Es akkor meg magasabbak voltak a Carisma arfolyamok!
Facelift előtti 98-99es Carismánál is jelentkezik a váltó probléma? Ha esetleg Carisma vásárlásra adom a fejem 600e körül, akkor melyik motorral érdemes vennem?
Teljesen igazad van, mint mondtam sajnos az eladók saját maguknak nyomják le az árat. Elég ha egyvalaki akar sürgősen megszabadulni tőle, és tényleg jó állapotú, akkor többieknek is le kell nyomni az árat.
Bár én sem szabadulnék meg az enyémtől 500 alatt, akkor inkább befogom horgászós autónak és nálam rohadjon el minthogy áron alúl alpocsékoljam :)
Ha tényleg hibátlan állapotban van, akkor azon a legfelső áron adod ami szerintem még nem gáz.
Az meg hogy ki mennyiért pocsékolja el az autóját, "mert kell a pénz" címen, azt ők tudják...
Az autó piac amúgy is pang, sok időbe fog telni mire eladod ennyiért. Pont az eladók miatt van lent az árra a jó dolgoknak, mert egymás alá akarnak vágni....
Én 340 ezerért vettem az enyémet pár hete, patika állapotban, kevesebb km-rel mint a tiéd.
Megmondom őszintén én sokra tartom amennyiért árulod. Ráadásul 1.8, a mai pénztárcának lehet kicsit sok. Ja és engem személy szerint biztosan befolyásol a szín is...
Tegnap voltam a gyári kulcsért, mert a régi teljesen megadta magát, gondoltam rákérdezek erre is. 79 ezer pár száz forint újonnan . Ha innen nézzük akkor nem is sok 20 ezer ha jó állapotban van. :-)
Na akkor kezdjük az elején Esetleges bántó stílusomon ne sértődj meg - Senkit nem érdekel mennyit költöttél rá - 2 elektromos ablak, manuális klíma... digit ülésfűtéses van fent 179-ért osztrák papírral hónapok óta azt sem viszik el-
- ugyanilyen évjárat felszereltség 350 körül fut, 450-nél nem ér többet az autó eurotax szerint sem
- szép, de ha 98-as miért L rendszámos.... azt fogják hinni frissen forgalomba helyezett külföldi, amin a tulaj nagyot akar szakítani...
Szép gesztus :) Semennyire nem kompatibilis... Cserélni kell az utastéri vezetékköteget, mert a manuális klíma csatijának köze sincs a digit klímáséhoz. Cserélni kell a komplett légbefúvő rendszert, mert ahogy Gellért is mondja, a digit klímásén kis elektromotorok szabályozzák a működést. Ezen kívül kell még egy jeladó a műszerfalba a jobb oldalra, ami a belső hőmérsékletet érzékeli. Szóval van eltérés nem is kevés, és gyakorlatilag teljesen szét kell szedni a belső teret, ha át akarod alakítani digitre :) Nem csak a vezérlő más, hanem a teljes rendszer és elektromos hálózat is (a digit klímás kötegen kb 8-10 szállal több fut). Kompresszor, hűtő, relé, külső hőmérséklet jeladó maradhat, azon kívül minden cserés. Van hozzá mindenem, de nem occsó...
Szia!
Nekem van digitklímás komplett középkonzolom és ha kell akkor a műszerfal alatti részek is megvannak. Cserélni kell azt is mivel a digitklímásnál kis villanymotorok szabályozzák a levegő útját terelő lapátokat. Hívj fel!
Egy barátomat szeretném meglepni születésnapja alkalmából egy carismába való digitklíma vezérlővel. Ha valaki tud róla, csinált már ilyet vagy van valamilyen információja arról, hogy mennyire lehet kompatibilis a manuálissal (konkrétan be kéne rakni a helyére), azon kívül, hogy tudtommal a középkonzol panelje nem passzol hozzá?