Próbálgattam a scudot mert felmerült az is hogy gázpedál potméter miatt nem megy . Arra jutottam hogy szerintem az jó . Egy ismerősöm azt mondta hogy kipufogó szétesése miatt sem megy . Mivel a kipufogóm elég vacak állapotban van talán ez a probléma . Valaki járt már így ?
Én a toronycsapággyal voltam így, néha halottam, de nem tudtam kötni semmihez, talán féloldalas kátyú, vagy fekvörendőr. Hiába rángattam a kereket leengedve, felemelve, nem találtam. Aztán mikor súlyosabb lett, egy segítséggel (aki cibálta) végigtapogattam mindent, és kiderült hogy a toronycsapágy volt (és csak a bal)
Csodálatos módon ma a scudo 2000 jtd elkezdett gázadásra nem menni . Megy , de mondjuk 70 nél olyan mintha nem gyorsulna tovább vagy mintha nem nyomnám a gázt . Kb 1 éve cseréltem gázolaj szűrőt (szerintem az jó). Néha meg megy . Tudna ötlettel valaki segíteni ?! Ja, hibalámpa egyenlőre nem gyulladt ki .
Valami kopog a futómű körül a scudoban , de fogalmam sincs hogy mi lehet . Váltáskor hallani a koppanást oda-vissza viszonylag halkan . Megnéztem a motor kitámasztókat hátha valami fellazult , de nem azok . Mintha jobbról hallanám . Van valakinek valami jó ötlete miket kéne megnéznem !?
Azokat érdemes javítani az esélytelenek nyugalmával, amikor, már nincs vesztenivaló, csak nyerhet az ember. Én a régebbi tipus kuplungbowdwen állítójával tudtam ezt megcsinálni, hogy megjavítottam, amikor megvolt az új. Az ujabbak (2005) már hidraulikusak.
Mert akkor pörögve halad benne a folyadék és úgy sokkal nehezebben rakódik le a kosz belőle. Persze ha meg elkezd lerakódni, utána meg emiatt a spirál miatt nem is lehet takarítani rendesen és a további lerakódások már könnyebben megtapadnak. :-(
Szia.. emlékszek pont veled is leveleztünk akkor.. autószerelő csinálta, az egész műveletért 22 e forintot kért radiátorral.. Bár jó a kapcsolatom vele és sokat járok hozzá így nemtudom másnak mennyiért csinálná.. szerencsés a dolog annyiból, hogy nem fölfele, hanem oldarra csúszik ki.(legalább is az én típuskmnál). de így is van vele meló.. a srác Pesten van esetleg megkérdezem vállal e még ilyet és mennyiért.. ha kell valakinek.. ma ldsz a nagy teszt! Juppppý
Még egy kérdés. Keresek 2002es experthez középen a belső légterelő és a fűtés cső közti öszekötő idomot.. sajnos nrkem hiányzik, így a msgnó is élvezheti a meleg levegő egy részét.. ha valakinem van kérem írjon egy árat rá.. Előre is köszönöm
Sziasztok! Tavaly télen sok szó esett a fűtésről. Sajnos en is köztük voltam valamint megígértem, hogy ha megoldódik jelentkezek.. 2002 pug expert 2.0Hdi 94le.. több szerelő a hengrrfej hibára esküszött, amit sikerűlt a nyáron kicserélni.. Bár a régin találtunk egy apró hibát, ezért nem is bánom a cserét. Viszont a nagyon várt változást ez nem hozta meg.. Tegnap átesett egy fűtőradiátor cserén és már most ég es föld a külömbség. Alapjáraton nem képes 65c' fok fölé melegíteni a motort ha megy a fűtés, akkora hőt ad le az új radiátor!!!! Megpróbálom mellékelni a kiváncsiságból szétbontott régi radiátor képét.. Srácok a drótot nem tudtam átnyomni lyukakon úgy belekötött a "sár". Remélem segítek nehanyotoknak ezzel az infóval, tavalyi emlékeim szerint többen jártunk hasonló cipőben..
A teherbirásra ott a súlyindex. Pl 103-ból van XL-es és C-s is (250/60 R16 méretben). Nekem úgy tűnik XL-nél csak az oldalfal erősített, C-nál meg a futóréteg alatt is. Michelin-nél van vagy 3 kg különbség az XL és a C között (de a minta is más)
Na ez érdekes . Nekem 2002 es scudo van és C-s gumival vettem . Amikor hozzám került megnéztem hogy C-s aztán semmi egyéb , gondoltam ha lekopik én is ezt veszek rá mert azt tudom hogy nagyobb terhet bír és mi teher szállításra használjuk . Most hogy ilyent olvasok hogy lassabban kopik elgondolkodtam rajt hogy mentünk vele 30000 et és szinte semmit nem kopott !? Ezek szerint lehet a lassabb kopásban is valami !
2008 utáni kisbusz Scudon használ valaki C-s gumit? A használatiban sima gumit irnak, de valaki azt tanácsolta rakjak rá C-st, az sokkal lassabban kopik.
Nekem Fiat Scudóm volt, 2 is, egy 1998-as, és egy 2005-ös.
Én is utánanézegettem a dolgoknak, ezek az autók egy helyen készülnek, és tök azonos motorral, motorokkal.Különbség csak abban van, hogy ki mit ad alapáron, lufi, dupla anyósülés, hátsó ablak, stb. Én az ára miatt választottam a Fiat-ot. A JTD, meg a HDI az ugyanaz (Tdi, Cdi nincs, az Fócvágen, meg Rönyó), csak a gyártóknak más rá a rövidítésük.
A későbbiekből nehezebben találsz többszemélyest, mert akkor tájt változott a kresz, a tgk-ban való személyszállításról, valamint még később a NAV hozzáállása, hogy a 3 nál több szem. zárt tgk. szerintük személyautó, és nem igényelhető vissza az áfa az árból, meg az üzemanyagból sem.
(ezért terjednek a pick-up-ok, mert az teherautó 4-5 személyesen is.)
Láttam hasonló kérdést korábban, de érdemi választ sajnos nem. Szóval ismétlem az előzőeket. Az említett hármasból melyik az amiket leginkább ajánlotok (és azt is amit nem ajánlotok!) a 6 férőhelyes, korábbi típusok közül? (98-2008) Használtan vásárolnék, autókhoz totál nem értek, még a tdi, jtd, cdi és hasonló kifejezéseket sem nagyon értem. Vásárláskor autószerelővel fogok menni, biztos ami biztos, de addig is tudnom kéne mely típusokat nézegessem. Max.800.000 forintot szánok rá. Főleg munkára kéne, hosszú távokat teszünk meg és általában 3-5 kolléga kéne, hogy beférjen. A válaszok, vélemények, tapasztalatok jöhetnek.