A vezető oldali zárat nem sikerült szét szedni, (3 ajtós a kicsike) az utas ajtón nagy nehezen bejutottam. Most ott tartok, hogy az elektromos kábeleket körbe lekötöttem és "fapados" lett a zár rendszer. Videó, vagy leírás hogyan lehet szétszedni a vezérlő zárat törés nélkül?
Nincs, de en is pont ezzel szopok mar vagy 1eve. Altalaban ha leveszem az akkusarut, akkor utanna ujra jo egy darabig. Ha eppen kinyilt,.akkor huzd le a kabelt a tanksapkaajto zarjarol, h legalabb tankolni tudj.
En 2 hibaforrasrol olvastam a neten:
- a vezetöoldali zarban eltörik vmi, amitöl a zarban az erzekelök nem.adnak jo jelet
- a bcm dobozban vannak a központi zar relei es ezek kakkannak meg
Győri Un.x- ba vettem pár hete, talán 3 ezer se volt. 2 fajta van, hasonlóak. Youtube video alapján csináltam, angolul vagy nemetül kerestem rá. Ha jól emlekszem nem elég a csomag tartóba lévő 4 csavart kitekerni, hanem a hatsó keréknél lévő csavarokat is ki kellett szedni. Ott oldalanként 2 v 3 van. Megemelve könnyebb. Nekem letörtek a fülek így ragasztanom is kellett, de ha csak prizma, akkor lehet elég a kerékjáratba lévő kis doblemezt leszedni és lehet hogy hozzá férsz.
Az olajszűrőhöz visszatérve: nemrég vettem egy 1,2 Corsa C Twinport gépkocsit 120 ezer km futással, első kézből, végig magyarországi. Friss olajcserés volt. /Ismerőstől lett vásárolva./ 1-2 napi állás után első indításkor reggel kb 1 mp -ig kissé erősebb -talán lánc?, feszítő probléma?-zaj volt hallható. Utána egész nap semmi,melegen 250km után is semmi. Olvasva itt, a szelepes olajszűrőt tettem bele / a Boschnak van ilyen pl/ , meg Mobil Super 3000 XE ,5W -30 Dexos2. Azóta csend van a reggeli indításnál! Szerintetek?
Sziasztok! Az opel corsa c kocsimban a bal oldali hátsó ködlámpa prizma eltört. Ezt szeretném kicserélni.A négy csavart kicsavartam, de nem tudom, hogy kell lepattintani a lökhárítót?Tudnátok segíteni?Ha esetleg Győrben van valakinek bontott prizma eladó az is érdekelne. Köszönöm szépen.
Értem. Akkor megerősítem, a képeken látható felnik valóban a G Astra gyári felnijei és jó lesz a Corsára is. Régebben G Astra bontásokkal foglalkoztunk és elég sok volt ezzel a felnivel szerelve. A képeken nem látszik, de benne van a GM jelölés is.
nagycsibész Köszönöm , hogy érti amit írtam ! Én sem a mostanában vásárolt új vagy egy, két, három éves autókról írtam, hanem egy idősebb autóról ! Valóban Magyarországon a tél sem olyan, hogy gond lenne a hidegindítás , ha valaki megfelelően csinálja és nem hajtja szét a motort.... Az olaj nagy üzlet , /alkatrészek, bontott vagy új / sokan azt sem tudják, hogy ki mit önt bele, ha csak nem saját maga vagy megbízható ismert szerelő csinálja, főleg ha én viszem az olajat ismerősömtől / vagy alkatrészt s látom is amit csinál vagy megbízok benne / . De a számla amit kap , vagy a "átcseszés" az olajoknál vagy más alkatrészeknél komolyan aggasztó , zsebbe nyúló lehet. Köszönöm a jókívánságait .