Meg se jelent az EXT felirat, így odáig el sem jutott.
Végül rádió csere lett a vége, amin simán működött az L716 forrasztása, így megoldódott a dolog.
A sajátját is sikerült 1 rövid ideig működésre bírnom, de egyszer nem ment a sztereó, másodjára már meg sem szólalt EXT forrásból... CD-ről továbbra is tökéletes.
Ugyanitt hibátlan 6 lemezes ezüst rádió eladó ha nem akarja valaki használni a külső CD tárat! :)
Abban kérném a segítségeteket, hogy az 1. generációs 6-os mazda esetén a faceliftes autó ülése kompatibilis-e a facelift előtti autóval (csatlakozókra gondolok)?
Továbbá az Ajtókárpitok esetében is hasonló a kérdés, fel tudom tenni a korábbi autóra faceliftes panelokat, a felfogatasi pontok azonosak-e?
Vettem egy Dension BT Lite-ot a 2004-es GY-ba, de nem boldogulok vele. BOSE rendszer van a kocsiban 6 lemezes beépített CD tárral.
Először csak simán bedugtam, de nem reagált semmit a kocsi, CD gombot nyomva csippant, ugyanúgy játszotta a CD-ket, nem történt semmi.
Szétszedtem a rádiót, áthidaltam az L716 pontokat. Így bedugás után változott a helyzet: Nem csippant CD gombra, de nem írt ki semmit és nem is működik.
Próbáltam ezt is, de a jelenség ugyanaz, mintha áthidaltam volna az L716-ot: Se csippanás, se működés.
Írtam a Dension Supportnak, azt írták van olyan is, hogy benne van az L716, de szoftveresen nem támogatja a fejegység a CD tárat. Van esetleg valakinek ötlete?
Mi lehet a gond a linkelt videóban? A furcsa hang a turbó felől jön. 2.0 diesel 2008-as GH Mazda. Nekem kb 2ezer km-ig adta ki a hangot utána abbamaradt. Azóta 3-4ezret mentem vele nem jött újra elő, de egyik ismerősömnek ugyanez a gondja.
Segítségeteket szeretném kérni , hátha valaki találkozott már hasonló hibával?
Mazda 6 2006 RF7J motor 2.0d 143le
Dpf már 5 éve nincs.
Kb 4 hónapja egyszer csak ugráló alapjárat és torpanás jellemezte az autót.
Alacsony fordulaton teljesen erőtlen, alig tudott 2-3 ezer közé felpörögni, majd onnan mintha kilőtték volna. Kapott egy új SCV (üzemanyag nyomás szabályzó) szelepet. Alaphelyzetbe állítás után tökéletes lett az autó.
Eltelt kb 2 hónap autópálya emelkedő tempomattal lassul az autó. Ismét előjött ugyanaz a hiba. Bár 50 km után rövid pihenőt 10 perc elmúlt a hiba.
1-szer még talán volt hasonló hibajelenseg.
Majd kb 2 hete autópályán kikapcsolt a tempomat és nem is tudtam vissza kapcsolni azonnal.
Majd rövid idő alatt odáig fajult a hiba, hogy az autó gyorsításkor ránt egy nagyot kb 1700-1800 as fordulatnal. A tempomat tiltásba kerül és egy váltás fordulat vissza esés után ismét kapcsolható.
Ezen a fordulaton 6 sebesség fokozatban is érzek rángatást egyenletes tempónál.
Mintha kevesebbet enne az autó, de ezt nem szoktam mérni.
Szerintetek az alábbi autó ezzel a kilométerrel és motorral nagyon nagy lutri? Rozsdásodás egy iylen egyébként elsőre szép állapotnál is jelentős lehet?
Sziasztok! 2005. Mazda 6. Mire utalhat az a probléma, hogy neha annyira beesik a fordulatszam,hogy felvillan a töltöttség jelzo lámpa a motor lamoaval együtt? Van higy le is áll az auto emiatt.
2. De neked 5 ajtós van, nem ? Nekem sedan, így az erősítő az anyósülés alatt van. A 16-os téli kerék meg nálam pont befért a csomi alatti pótkerék tartóba.
2. Ott azèrt egy 17-18 ast nem fog bírni berakni, sőt 16-os is necces. Èn a polisztirol formából vágtam is ki hogy, a 16-os tèli kereket betudjam rakni+erősítő. Ha tèlen meg a nyárit rakom be, a 18ast, akkor meg magasabban fekszik a csomagtartó padló rèsze.
4. Nekem 215 ezernèl jőtt elő a check engine, rövid ideig, utána elaludt. Azóta meg semmi.. Ok: Kati hatásfok nem megfelelo
Pont tudok egy nagyon jó karban tartott eladó példányt, lejjebb megtalálod a leírást róla: :)
1. Járó motornál a tükrök behajtva maradnak vagy automatikusan visszahajtja magát? Garázsba tolatáskor csak behajtott tükörrel fér be a gépjármű ezért kérdezem.
Ha behajtod úgy marad, ha leállítod a motort, akkor nem hajtja vissza.
2. Teljes értékű pótkerék behelyezhető-e a csomagtérbe a rekeszek kiszedését követően?
Igen
3. Van-e Ixofix rögzítési pont ennek az évjáratnak.
Igen
4. Benzines motoroknál hallottam katalizátor problémákról, ez valóban típushiba?
Nem az. 156 és 180 ezernél szoktak előjönni ezek a hibák, de ezek üzemszerűen ennyit mennek el.
5. Xenon izzó csak a TE plusz felszereltségtől van vagy mindegyik 6-osban van?
2. generációs 2008-2010 évjáratú Mazda 6-ost akartam venni 1 éve, de bizonyos szempontok miatt másik márkát válaszottuk, de most újból aktuális lett. Az alábbi kérdéseim lennének:
1. Járó motornál a tükrök behajtva maradnak vagy automatikusan visszahajtja magát? Garázsba tolatáskor csak behajtott tükörrel fér be a gépjármű ezért kérdezem.
2. Teljes értékű pótkerék behelyezhető-e a csomagtérbe a rekeszek kiszedését követően?
3. Van-e Ixofix rögzítési pont ennek az évjáratnak.
4. Benzines motoroknál hallottam katalizátor problémákról, ez valóban típushiba?
5. Xenon izzó csak a TE plusz felszereltségtől van vagy mindegyik 6-osban van?
Mivel egy hét alatt senki nem mozdult rá a problémádra, valószínűleg nem gyakori a jelenség. Mivel, ahogy írod, 2hét alatt 3x fordult elő, így aztán nem igazán található meg a hiba oka. Szerintem használd, amíg el nem pusztul, akkor talán lehet vele foglalkozni, ha találsz egy műszerészt, aki felvállalja. Ha meg nem, akkor irány a bontó. Talán nem annyira drága, mint egy műszerész óradíja.
Sziasztok ! Egy kérdés, segítségképpen. Nem találtam neten róla sehol infót, hol lehet ilyen csapágyat kapni vagy keresni. Klíma krompreszor csapágyról lenne szó.
Autó: Mazda 6 GG Sedan 2005.09.05 (89 KW 121 L ) Disel
Krompresszor tipus kódja: h12a1ae4dc
Ez a csapágy megszorúlt és elszakította a bordás szíjat.
Csapágyakban nem vagyok otthon, vettem egy komplett kompresszort hozzá bontóban, tipus szám szerint, ami 2 hómapig ment, és szintén cel kezdet zörögni a csapágy benne.
Nem akarok újra így járni , szerelő szerint a krompsszornak semmi baja csak a csapágy le futotta az életét.
Nem tudja valaki milyen csapágy tipus ez vagy hol lehet kapni ?