Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

f2f2 Creative Commons License 2018.02.05 0 1 992

thelegend:

 

Ha soros...és a PC COMx úton csatlakozik és foglalja le a portot...

és ha tudod milyen baudrate értékkel megy a kommunikáció

pl 115200 vagy 230500 esetleg 250000 BPS

paraszt módon

1.fogj egy 2 portos FTDI chipes USB soros átalakítót

2. nullkábellel kösd össze a 2 RS232 végét

3. Írj olyan programot, amivel tetszőleges COMx kat foglalsz le és tud fogadni küldeni,

de ne pocsékoljon el időt ahogy beérkezik valami már küldje is ki

bármelyikről bármelyikre, de fájlban látszódjon a végén minden

(elég ha mintavétel után készül el ez a LOG állomány)

 

pld

a diag interface COM3

FTDI COM4 és COM5 ezek áthidalva

akkor az a program, amit be akarsz csapni COM3 helyett menjen COM4 re

TE a programoddal COM3 at és COM5 foglald le.  Érted?

Mindegyik portbeállításának ugyanolyannak kell lennie, mint amit az interface megkíván, amin tud figyelni.

Amikor elindítod a COM3 COM5 megfigyelését és közvetítését

indítsd el az azt olvasást amire kíváncsi vagy.

Elemzések után te próbáld meg ugyanezt kiolvasni az interface vel a te irányításoddal.

Ha siker címezd át ahol kell.

Nehézségek:

1. ha használja a RS232 RTS DTR vonalakat akkor ezeket is kell figyelni továbbadni.

2. Ha az interfacet általad megfejthetetlen módon észleli és engedélyezi, mit lehet tenni?

Akkor ne időzz el vele így használd 3 portosan továbbra is

csak építs be megfelelő helyeken adatmódosítást a közlésben. ha CRC van azt is.

Vagyis kéred beolvasni az eepromot kiküldi a COM4 re te ahogy bejön a COM5 ön majd korrigálva küldöd

a COM3 ra, ami onnan visszajön mehet tovább 1:1 ben ha csak nincs benne címadat, amit a becsapni való

prog nem fog szeretni, mert akkor itt is be kell avatkozni, hogy jön a COM3 ra és a COM 4 re

másképp menjen.

Mindent lehet szinte csak akarni kell.

 

Nálam van olyan rendelt pénzes Kline interface, amit utasításkezelésre kihekkeltem és saját proggal vezérelve tovább tudom használni, mivel a PC SW  fejlesztése leállt évek óta, de így nem kell kidobni.

Tudok más címekről is bányászni ezzel az más kérdés, hogy mással is, de ez szép dobozban van.

 

Előzmény: thelegend (991)
thelegend Creative Commons License 2018.02.05 0 0 991

Az opelScanner-ben egy sima USB-soros átalakító oldja meg a PC és a diagnosztikai interfész közötti kommunikációt.

"Végülis van ilyen cuccod összekábelezhetően feltérképezésre előkészítve ?": Jelenleg nem nagyon van a környéken kisérletezhető Opel Astra H, de vehetek egy bontott BID kijelzőt és azzal akkor lesz.

"Tudsz tetszőlegesen beállítható sebességgel megfigyelni?": Mit értesz a beállítható sebesség alatt? Tudom logolni az USB-t, az USB-soros átalakítót és CAN buszt is.

Előzmény: f2f2 (990)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 990

"Themidával védett" ha vezetékekkel kapcsolódik valamihez ahonnan kiolvas bizonyos utasításokkal,

akkor ezt a <Themidával védett > dolgot felejtsd el. Akkor fogd meg és térképezd fel

hogy milyen kommunikáviós műveletekkel éri el az eeprom egyik részét.

Ha van benne kulcsgenerálás hitelesítéssel,

akkor írj rá olyan programot, hogy a PC programod legyen a lekérdezendő eszköz és te adod meg a generált kulcsot,

amire ő adja a választ, keress benne matematikát.

Ezzel elárultam sok mindent.

Bevallom találkoztam olyan trükkös diagnosztikai eszközzel, aminél a kiadott sorokat láttam, de a visszaérkezőket nem pedig jöttek. Vagyis ahhoz hogy a külső eszköz megértse addig hitelesnek

kellett látszania, de amikor onnan feleletre várt addig bezavarta a csatornát, hogy ami jön azt csak ő értse meg. Hogy még így kábelesen se lehessen feltérképezni csak több időt felemésztve. Vagyis  amire kíváncsi voltam azt nekem kellett lekérdezni zavarmentesen.

Végülis van ilyen cuccod összekábelezhetően feltérképezésre előkészítve ?

Tudsz tetszőlegesen beállítható sebességgel megfigyelni ?

 

Előzmény: thelegend (989)
thelegend Creative Commons License 2018.02.05 0 0 989

zozo1981: Én a topkey.ro-tól, másnéven key.bg-től vettem, drágábban vettem, mint ha kínából vettem volna, mert így legalább van rá garancia. Megvagyok vele elégedve, egyedül a kulcs dekódolásnál kell odafigyelni, hogy rendesen dekódolta-e, mert van, amikor eltéveszt benne egy számot.

 

f2f2: A Themidával védett programnak nehéz lesz a lelkébe nyúlni, ha nem volna levédve, akkor az általad említett megoldással valóban egyszerübb volna. (Azt megsugom, hogy a jövőre nézve nagyon gondolkodom egy olyan eszköz fejlesztésén, amit azoknak fejlesztek, akik nem tudják megengedni maguknak a méregdrága eszközöket viszont szeretnének olyan autókhoz kulcsot tanítani, amit minden kínai klón nem tud. Lásd pl.:az Astra H-t, azt se nagyon láttam, hogy valamelyik olcsóbb eszköz pinkódot tudna olvasni belőle, az egész cucc kreditekkel menne mint a Zed-Full + minden online menne rajta a klónozás elkerülése érdekében...)

Előzmény: zozo1981 (987)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 988

thelegend:

Nyugodj meg szerintem peu saját maga vagy hozzá közel álló személy is ír programot a technikája

bővítése céljából. Azért mindent megvenni pénzért, amikor házon belül is megoldható.

Meg a múltkor is elszólta magát.

Visszatérve, amiről írsz hogy nagyobb méretet kellene kiolvasni azt hogy lehet elképzelni.

Ha PC program, akkor a lelkébe lépsz működés közben megfelelően jó helyre

és írd át a címzést, ha nem is hosszabb méretben de hogy tudj a nem olvasható részt olvasni.

Ha kommunikációt fel lehet térképezni, hogy olvassa ki azt a blokkot

akkor, ha nincs benne trükk, akkor mi az akadály ? HW SW vagy mi ?

visszatérve ha PC s program akkor csinálhatsz egy másik EXE fájlt ami pont a másik eeprom részt olvassa ki minimális eltéréssel ha úgy van megírva a program hogy tetszőleges lehet a címzés. Ha előre írt üzenet sorokat küld ki akkor betegesen gáz.

A kettő között melyik a gyorsabb megoldás ?

 

Előzmény: thelegend (986)
zozo1981 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 987

Olvasom használtok V8/X6 automata kulcsmásolót, olvastam.róla sokat meg néztem videót is tetszik. Honnan szereztétek be? Aliexpress vagy eBayen is csak kínából látok DHLel. A közel 300eFt-os ár a lélektani határ nálam. Arra még azt mondom okés, de még rájön a 27% ÁFA meg 2,5% vám plusz DHL kezelési költség így már 400e az már sok.

thelegend Creative Commons License 2018.02.04 0 0 986

Most már értem, hogy mire használod a párhuzamos portot...

A foglálakozást és a munkát nem kell busuljam :), mindennap hoznap valami újjat...

 

.peu: Miért irigyelsz bennünket? (Amugy én is irigylem f2f2-őt, hisz ő is sok érdekes dolgot írt, beleértve a Zed-Bull titkosítást) 

 

Én jópár éve kisérletezgetek az Arduinóval, írtam rá programokat, terveztem hozza Shieldeket, decemberben vásároltam hozza SparkFun Canbus shield-et, hogy a can bus-al is tudjak kisérletezni, (a mostani projekt az az, hogy visszafejtsem az OpelScanner programot, amikor kiolvassa az Opel Astra H BID modulból az EEPROMot, mert az csak az EE első felét olvassa ki, míg a második felében van a pin kód), írtam Delphiben sorosport kezelő programokat, kicsidenként próbálok megismerni minél több dolgot, mert az autóiparban minden már csak az informatikából és az elektronikából kezd(ett) állani...

 

Tégedet mi tart vissza attól, hogy programokat írj? Ha szeretnél szám. gépre programokat írni, akkor töltsd le a "ingyen" a Delphi 7 Second Edition-t (kb. 600 mega), és kezdd el olvasgatni ezt, ha valamit nem igazán értesz az elején, nyugodtan átugorhatod, később majd visszatérsz, ajánlom, hogy a 13-adik oldallal kezdd, hogy legyen egy kis kezdeti-öröm... Ha van napi 1 órád, akkor mindenképp ajánlom,  hogy elkezdd, mert a programozással is szép összegeket lehet keresni.

 

Egy kicsit eltértem több hozzászólásomban is a kulcsmásolástól, de ameddig a moderátorokat (ha egyáltalán vannak) nem zavarja, addig nincsen gond.

.peu Creative Commons License 2018.02.04 0 0 985

Úgy irigyellek benneteket hogy csak gondoltok egyet, és írtok egy programot.

Előzmény: f2f2 (984)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.04 0 0 984

thelegend:

De az USB s soros technikára is írtam de a párhuzamosra is de a 7941AT ban órajel input output

azaz 3 kommunikáción kell rezegtetni. Viszont utóbbival anyag lévén olyat is lehetne írni a ZEDbullal,

amit nem tud. A kicsin kiépítettem a párhuzamosra csatit és még egyet a Cloner miatt(ami nincs rajta egyébként). A nagyon csak a Cloner miatt a beépített az nem funkcionált.

A párhuzamosnál mindháromra olvasni és írni is úgy van bekötve a PC felőli végén.

 

Az a lényeg, hogy legyenek terveid valami foglalkoztasson.

 

Előzmény: thelegend (983)
thelegend Creative Commons License 2018.02.04 0 0 983

Ez a Zed-Bull-os dolog engemet is érdekelne, a 25 dolláros mini Zed-Bull hogyan vált be, azt alakítottad át?

A párhuzamos portot miért használod, amikor jópár hozzászolással régebb írtad, hogy az USB-s részét sikerült visszafejtened? "Transponder munkákhoz csak a ZEDBULL hoz írtam pár programot. A kommunikáció agyon titkosítását, amikor végre sikerült kihekkelnem sikerként könyveltem és ezután írhattam pár programot hozzá (USB-s)."

Vagy a párhuzamos port lábait a PCF7941 SDA,SCL,GND lábaira kötötted?

 

Az FVDI-vel tudok ID48-ra írni/olvasni, viszont szeretnék a jövőre nézve valami egyedit építeni, hogy megismerjem a HITAG AES-et, és hogy tudjak azzal "egyelőre feltörhetlen" zárat építeni + ott az építés öröme... (Ha a mai zárakat nézzük, ahhol a méregdrága zárakba is Megamos ID13-at használnak, megáll az eszem...)

Az FVDI-vel nem tudom a PIN-t brute-force-olni, és ezért is szeretnék saját programot írni.

 

Esetleg egy Z48-as transzponderben megtudok próbálni ID-t változtatni az FVDI-vel a jövőhéten.

Előzmény: f2f2 (980)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.04 0 0 982

A handy baby, hogy áll hozzá a TPX 1-6 TPM1 TPT1 chipek írásához ?

Kössz

 

Előzmény: tdichip (981)
tdichip Creative Commons License 2018.02.04 0 0 981

Nekem van (Handy baby)

ésa legtöbbet ezt használom pedig van Tango-m is.

Előzmény: f2f2 (980)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 980

thelegend:

Az a fagyás nem az én programommal volt hanem a Pickit 2 vel (progressbar műveletközbeni leállása) . De nem volt időm belemélyedni.

Azt hittem a sok cuccodból van olyan, amivel megamos cryptót tudsz írni, miért ez az épített cuccos?

Amikor a nyomtatóportra írtam elemző programot és bekábeleztem a ZEDBULL PCF7941AT chip

vezérlő lábaira még akkor megírtam pár ID re olvasást. Vagyis ZedBull 1 GND és 3 kommunikációs

érrel kötve speciálisan a párhuzamos portra és a PC kezelésével történik a chip olvasás.

Ekkor ki akartam volna még elemezni a megamos Crypto t írásilag és ha sikerült volna ezt is

PC ről vezérelni, akkor azt próbáltam volna ki hogy a TPM1 nél az ID t megváltoztatni tetszőlegesre.

Minderre már akkor nem volt időm és azóta se. A kábel megvan a ZB on ki van építve ez a csatlakozó

csak idő kellene még. Mert így alapból USB úton hiába akarom becsapni, hogy ezt a sorokat írja, letiltja

maga a ZB.

Nekem van kicsi és nagy ZEDbull más nincs. Nem beteg vagyok autóimmmózásra,

csak akik megkeresnek útba segítem vagy megpróbálom megoldani.

Nincs másológépem korábban írtam elmegyek itt a szokott helyemre

és a fizikai részét megoldom ott, amit én saját géppel csinálok az a zár után kulcs kivéve lapra mart.

Nem mondom azt hogy, ha ott ahol vagyok éppen másolni kell nekiesek, de tovább tart mint másolón átnyomni.

Egy kinti cégnek elveszett a gépén fontos anyagok menthetetlenül és felajánlottam hogy legalább az árjegyzék bázist gyorsan felépíteném nekik. Miután küldtek anyagot hogy hogy nézett ez ki nekik írtam rá

egy gyorsabb módszert hogy lehet annyi zúdulatot töredék begépelésből ugyanolyan kinézettel nyerni.

Amit ott 1 nő 1.5 óra alatt EXcel ben elkezdett azt én 15 perc alatt a módszerrel felvittem és küldtem

a képeket az oldalakról, amire elájultak és megbíztak. Esténként nyomatom.

Visszatérve kulcsmásolásra Handy baby gépről véleményetek ?

 

 

 

 

 

Előzmény: thelegend (978)
tdichip Creative Commons License 2018.02.03 0 0 979

Még nincs itt az autó nem tudom milyen chip van benne.Egyébként én is v8/X6 cnc kulcsmarot használok.Vvdi-progot használ valaki?

 

 

Előzmény: thelegend (977)
thelegend Creative Commons License 2018.02.03 0 0 978

Elírtam...

a 7.-ik bit az a LB1, és a 6.-ik bit az az LB0, a csatolt képen már helyesen van.

thelegend Creative Commons License 2018.02.03 0 0 977

f2f2: Amiben tudok segítek, abban segítek, mert egymástól sokat tanulhatnánk, amint látom, Te se ma kezdted a kulcsmásolós szakmát. Amugy Te milyen kulcsvágó gépet használsz? Megkérnék másokat is, (tdichip, .peu, szepie, stb.), hogy ők is írják le, hogy mit használnak. Én jelenleg V8/X6-ot és egy 120 dolláros narancssárga színü kínai laponmart kulcs vágó gépet használok.

 

Lehet a Daewoo kulcsait OBD-n keresztül is tanítani, csak az a kérdés, hogy melyik olcsóbb eszköz tudná.

(A Zed-Full tudja 10 kreditért (5euróért), viszont még nem probáltam, (ha leveszem az eepromot, akkor ingyen megcsinálja) K vagy L-line-on kell hogy menjen, mert az egész autóban nincsen can bus.)

(Estére nálunk is elkezdett esni, a mai napi program egy Corsa C hengerfej pakolás cseréje volt.)

 

Amugy ez e4-es immó, nem e2-es, pedig én is e2-re emlékeztem. 

A pöcök a belső zárbetét fele eső részben van, a karimába menyen bele és a karimán van 2 vagy 3 négyszögü lapos lyuk, amiben belemenyen, ha lesz egy, akkor lefotózom, próbálok képet keresni róla.

 

Az Rwprog leírásában a 15.-ik oldal alján és a 16.-ik oldal tetején írja, hogy csak akkor lehet írni a transponderre, ha a LB1 =1 és a LB0 = 0.

Az RWprog programját megnyitva, probáltam az UM1-->Word1-->0-dik bájtjára többfajta értéket írni, végül rájöttem, hogy a 0.-ik bit az a LB1, míg a 1. bit az az LB0. (http://indafoto.hu/thelegend/image/25664226-437696d6)

Jelenleg építés alatt van az Arduino-hoz ez a shield: http://playground.arduino.cc/uploads/Main/FSK-RFID-reader-v2.png, a nyák készen van, de még nem találtam hozza 7nF-os kondenzátort, majd amikor rendelek, akkor veszek azt is.

Amint elkészült, megpróbálok vele ID48-at is írni/olvasni, majd ha felmérgelődök, akkor egy használt VW Passat B6-os transzponderben addig próbálgatom a 4 bájtos, 96 bites, 4.294.967.295 kombinációból álló PIN-t, ameddig el nem találom. 

A többi UM1 bitről nem tudok semmit se, de még utánanézek.

 

A fagyás dolgot a HobbiElektronikán láttam, hogy írtad, még válaszoltam is rá, ha nem tévedek, a PIC-es témában kérdezted.

 

tdichip: A kulcsban 93Cxx eeprom van? Ha igen, akkor lehet, hogy az AK500 megtudja oldani.

Előzmény: f2f2 (976)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 976

thelegend Köszönöm.

Szakembertől az ilyen bő választ mindig meg kell köszönni úgyhogy ezért írj/írjatok máskor is

különben egy lapos semmitmondó topic-á válik. Ha itt azok írnak, akik néha alkalomadtán

vagy nap mint nap ilyenekkel foglalkoznak talán egymástól is tanulhatunk szenvedéseket görcsöléseket

megspórolva. A komolyabbakhoz úgyis szakember kell, de amikkel elcsemegézhetünk, gépparkunk

nem lenne akadály, miért ne ismerkedjünk  a technikával ?

 

Kalos már több átment a kezemen tegnap esti esőben nekifeküdve nem volt olyan 10 percem,

hogy pöcköket keressek rajta. A saját helyéről vettem le a panelt majd vissza.

Visszatérve a pöckökre ez az antenna külső átmérőjén vagy a belső zárbetét fele eső részén van ?

Ha már itt tartunk ha vesszük megamos TP08 vagy TPM1 et akkor annak a CRYPTO key nem pont AA...

ra van írva ? Mert ha igen ezeknél a Daewooknál a chippel nem is kellene semmit tenni.

az UM2 is AA.....

"Te leszeretnéd zárni a transpondereket"

Viszont az UM1 ről elolvasnék egy leírást, ha lenne melyik bit mire van.

 

A MAtiz os különálló immobox is volt nem rég mintha annak a belseje nagyon hasonlított volna a Nubirájéhoz.

Én dokumentálok képekkel stb ha kell valamiről, amiről van küldhetek.

 

Erről a lefagyás de mégse dologról küldhetnél mailban fotót. milyen oprendszeren melyik program stb...

Épp most írtam/ok XP n egy kinti cégnek szájraszabott árjegyzékszerkesztő és nyomtató

programot és ott win 10 en használják fagyás dolgot nem jeleztek.

Kössz

 

Előzmény: thelegend (972)
thelegend Creative Commons License 2018.02.03 0 0 975

Tudtommal a Vitónak vagy a Sprinternek a müszerfalban vannak eltárolva a távirányítói és a müsz.fal hátamögött van az IFZ doboz, amiben a transzp. van eltárolva.

Egy kissebb mercinek csináltam bicskáskulcsot, ahhoz az immómodulból lekellett forrasszam a QFP64 tokú HC705-öt, az AK500-al kiolvastam, és a Gambittal írtam hozza trasnzpondert.

Este még jelentkezek...

tdichip Creative Commons License 2018.02.03 0 0 974

Igen.Szinkronizálást azt tudom hogy kell,a távirányítónak csak újat feltanítani nem tudom.Új kulcsot sem találtam, arra gondoltam hogy egy használtat tanítók fel,ha rájövök hogy kell.Lehet, hogy DAS programmal kell?

Előzmény: thelegend (973)
thelegend Creative Commons License 2018.02.03 0 0 973

A Mercedes ML-nek infrás bicskás kulcsa van?

Előzmény: tdichip (971)
thelegend Creative Commons License 2018.02.02 0 0 972

Ez e2-es immó, a kontaktfejen van 2 vagy 3 müanyag pöcök, ezeket kell benyomni kivülről egy kissebb lapos csavarhuzóval és akkor le lehet huzni a transzponder olvasó antennával egyben lévő immodobozt.

A nyugis, barkácsolós tempómmal,az elsőt kb. 10 perc alatt sikerült levenni (0 dokumentációval, egyedül 1 képem volt a Zed-Fulltól, hogy hogy nézhet ki az immódoboz), szerintem Neked is menni fog. (Kalos)

Amiután levetted az immódobozt, az antennát is lekell forrasztani a nyákról, és a nyák alatt lesz a 93C56.

 

Ha az immódoboz és a transzp. olvasó antenna külön van, akkor kormányoszlop alsó felében van a doboz, azt magadfelé megkell huznod a levételhez.(Matiz)

 

Idáig hogyan oldottad meg a Daewoo immókat? Mivel klónoztad a transpondereket? Érdekes módon a Kalos kulcsaira azt mondja a ZF, hogy üres kulcs és hogy ha betennék egy Z48-as transzpondert(különleges transzp., aminek az azonosítója változtatható), akkor arra át tudja klónozni az adatokat, annélkül, hogy a ZFH48 sniffer-el leolvasná az adatokat, azaz a transp. nincsen lezárva ezekszerint.

 

A Matiz kulcsánál viszont kiírja, hogy az a kulcs a Daewoo,Chevrolet,Matiz,Nubira, stb. modelekhez találhat (konkrét dolgot nem ír, csak annyit, hogy arra a csoportra talál).

 

A sima ID48-at tudja klónozni a ZF, beleértve a Volvo, VW-Audi sima transzpondereit, viszont ha beleteszek egy üres ID48-at és előkódolom VW Can-re vagy Audi Can-re, már nem jelenik meg a klónozás gomb.

 

Egyik ügyfél rendelt a Matizához pár éve gyári kulcsot, amit kivágatlanul és tanítatlanul kapott meg a Daewoo-tól.

Kivágatta kulcsoshavernál (róla még később fogsz hallani...), de ő nem tudta feltanítani, csak kivágni.

A kulcs eredeti Daewoo, a transzponder eredeti benne(nincsenek rajta nyomok, hogy szét lett volna szedve), viszont annál már nem jelenik meg a klónozás gomb és ha az eepromra akartam feltanítani, mindig íráshibát mondott rá a ZF. Beletettem egy új transpondert, azt felírta gond nélkül, az autót begyujtsa, viszont az sincs lezárva.

 

Te leszeretnéd zárni a transpondereket, hogy más ne másolhassa?

Nem tudom,hogy ez mennyire lehetséges, nem tudom, hogy ez nem-e zavarja meg az immót, bár elvileg nem szabadna megzavarja. (Erről még tárgyalunk)

 

Ui: Sikerült-e megoldani azt, hogy a Windows ne jelezze az általad írt programról, hogy lefagy, amiközben a program dolgozik?

 

tdichip: Holnap reggel válaszolok Neked is!

Előzmény: f2f2 (970)
tdichip Creative Commons License 2018.02.02 0 0 971

Vvdi2-vel már csináltam kalos-hoz eeprom funkcio-val kulcsot jól müködik.Ml Mercedes-hez lehet remote kulcsot programozni (bicskakulcs). Nem nagyon találok semmi infót.

Előzmény: thelegend (968)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 970

Apropo Daewoo Kalos...

itt az immó dobozt, hogy kell levenni ? A zárbetétnél valahogy biztosítva van, de nagy erőhatást nem mertem eszközölni.

Már kezdem unni, hogy nem tudom levenni és így kényelmetlenebb a chipmunka.

És még a megamosnál (TP08) érdekelne mit kell tenni, hogy lezárt chip legyen ?

Kössz

 

Előzmény: thelegend (968)
f2f2 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 969

Daewoo Kalos...

Összvissz 2 dolgot kell megcsinálni.

Immo eeprom. És egy új megamos chip Crypto kulcsát megírni az eeprom szerint.

Az üres transzponder értékekből (0x55 és 0xAA) az egyikkel kitöltött ez ezeknél.

Egy ZED Bull al is meglehet csinálni akár írhatnék rá programot  a Z.B.-hoz, ami csak ezt biztosítaná

hogy milyen legyen az immo e2 és Crypto felírása.

Előzmény: thelegend (968)
thelegend Creative Commons License 2018.02.02 0 0 968

Szepie: 2017 februárjában vettem, megvagyok vele elégedve, egyedül decemberben volt vele bajom, amikor nem látta a memóriakártyát, és nem jelentek meg a fényképek. Igy teljesen használhatatlan volt. Visszavittem az eladóhoz, aki ingyen kicserélte benne a memória kártya foglalat nyákját azóta nagyon jól müködik.

Nem sajnálom a krediteket, mert csak akkor használom, amikor olyan munka van, amihez kell.

A tegnap csináltam vele 2015-ös VW Tiguanhoz kulcsot, 30 kreditbe(15 euróba) került.

Januárban megjelent hozza a Mercedes BGA adapter kit is, amit várom, hogy az eladóhoz megjőjjön.

Egyedül amit nem szeretek benne az az, hogy Volvo-ból semmit se tud.

 

Másoktól(f2f2, .peu és társaitól) kérdem, hogy ők Daewoo Kalos-ra tudnak ID48-as transzpondert tanítani? A Zed-Full ingyen csinál tanít transpondert, ha az immódobozból leforrasztom a 93C56-ot, más eszközt nem nagyon láttam a Daewoo-hoz.

szepie Creative Commons License 2018.02.01 0 0 967

Thelegend,miota van neked egy zedfull ? Es meg vagy elegedve vele?,en a tookens sokalom neha,

szepie Creative Commons License 2018.02.01 0 0 966

Tobszor az a legjob,a vegin meg is az ember szakemberhez jut ki,

.peu Creative Commons License 2018.02.01 0 0 965

Nem lenne egyszerűbb felkeresni egy olyan embert aki ért is hozzá, és mindent megold?

Előzmény: neil_mullen (964)
neil_mullen Creative Commons License 2018.01.31 0 0 964

igaz! már publkus, de ide is kirakom: neil_mullen@freemail.hu

 

kaptam egy 7500 ajánlatot immo és távirányító tanításra, csak vinnem kell a pin-t is.

 

a gyári kulcson tönkre ment az immo modul (kapott egy transzpondert, és az antennát ki is szedték a kulcsból), majd idővel a távirányító sem mukodott. elem csere volt. uj utángyártott kulcsot már megvettem...

Előzmény: thelegend (963)
thelegend Creative Commons License 2018.01.29 0 0 963

f2f2,neil_mullen: Már nem emléxem, hogy milyen fajta immo volt a Renaultban, annyit tudok, hogy az FVDI nem akarta kiolvasni a pin kódot, errefel a fél immodoboz müanyag boritását letörtem, amire kitudtam bányászni a dobozt, szétszedtem, kiolvastam a CarProg-al a 93Cxx eepromot, az AD900-al megfejtettem, összeraktam, az FVDI-be beakartam írni a pin kódot, de mindvégig szürke maradt a ''Pin code'' beviteli mező, és sehogyse engedte, hogy beírjam, kiolvasni se akarta a pin kódot OBD-n keresztül, végig néztem a Zed-Full videóját, ahol pin kód olvasás előtt levették a kontaktot, megprobáltam én is így, és így kiolvasta. Utána learn keys, 2, OK, első kulcsal gyujtást-OK, második kulcsal gyujtást-OK, OK megint, és fel volt tanítva.

 

neil_mullen: Ha meglesz a pin kód, mivel tanítod fel? Honnan veszed, hogy a tekercsel és PCF794(6/7)-el is baj van?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!