ha igen, akkor az elejen durvan 300ms, kesöbb (=1000 es 1600 között) ~200ms van 2 nyomascsucs között
0.3ms 360° -> 60s/0.3s ~ 200rpm
0.2ms 360° -> 60s/0.2s ~ 300rpm
gondolom önindito forgatja
nincs tipusismeretem, hogy ezt realisnak tudjam, altalanosan a 200rpm szerintem rendben van, nekem 300rpm csak öninditotol inkabb soknak tünik (persze nem tudom mit csinal a többi henger)
hasonloan: fogalmam sincs mi van a szelep es vezermütengely között ezen tipusnal (eltünt a bütyök vagy elforog a bütyök a vez.tengelyen, vagy a bütyök es a szelep közötti csesze, hidr.emelö akarmi "bele" nincs is meg, vagy valamiert igen furcsan "müködik" azaz nem müködik)
nekem is zart hengerre (ennyire zartat azert leginkabb csak nem nyito szelepekkel érzek realisnak, hisz meglehetösen "tömör" a rendszer) utal a nyomas lefolyasa: sürit, expandal,
- (közegmennyiseg ~allando)...az expanzio vegnyomasa a hövesztesegek miatt alacsonyabb, mint a sürites indulo nyomasa volt
- vagy veszt közeget a hengerböl es ezert (is) alaconyabb az expanzio vegnyomasa
Vagy tényleg az van, hogy egyik szelep sem nyit és a dugattyú csak feltolja a nyomást aztán visszamegy, megint feltolja, megint visszamegy. És az átlósan felfelé haladó szakasz az az amikor a gyűrűk mellett pótlódik a sürítésszakaszban elszökő levegő.
Azon én is gondolkodtam egy darabig de nem jutottam dűlőre. Egyrészről mintha nyitna mert nincs dupla csúcs*. Másrészt azt írod néha be-berobban egy két fordulatra (de akkor a épp szívónak is nyitnia kellett).
*Ha egyik sem nyit ahhoz túl nagy az időtáv a csúcsok között.
Vagyis arra gondolsz, hogy a keréksebesség eltérés miatt avatkozik be szándékosan a nyomatékszabályzás és emiatt rángat?! Ja értem, igaz több irányból is megközelíthető a dolog.
De először rángat percekig és csak utána írja ki az esp hibát. Olyat még sosem halottam, hogy kerékfordulatjel hiba miatt elkezdett volna rángatni egy motor gyorsításkor. Nekem egy olyan elméletem van, hogy valamilyen motorvezérléses szenzor elkezd szarakodni, emiatt rángat, így a motornyomaték szabályzás sem működik, ami része az esp-nek és ezért kezd el villogni ez a lámpa:
Itt is felteszem a kérdést, hátha valaki tudja a választ!
Mitől lehet, ha swift (2017)-es modelnél a fék benyomásakor egy halk sipoló hang jelentkezik. Télen kivittem a havas útra, hogy dolgozzon az ABS és azóta csinálja.