Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisfo Creative Commons License 2024.02.29 0 0 27893

a vizszintes tengely osztasa korrekt ? 

 

ha igen, akkor az elejen durvan 300ms, kesöbb (=1000 es 1600 között) ~200ms van 2 nyomascsucs között

 

0.3ms 360° -> 60s/0.3s ~ 200rpm

 

0.2ms 360° -> 60s/0.2s ~ 300rpm

 

gondolom önindito forgatja

 

nincs tipusismeretem, hogy ezt realisnak tudjam, altalanosan a 200rpm szerintem rendben van, nekem 300rpm csak öninditotol inkabb soknak tünik (persze nem tudom mit csinal a többi henger)

 

hasonloan: fogalmam sincs mi van a szelep es vezermütengely között ezen tipusnal  (eltünt a bütyök vagy elforog a bütyök a vez.tengelyen, vagy a bütyök es a szelep közötti csesze, hidr.emelö akarmi "bele" nincs is meg, vagy valamiert igen furcsan "müködik" azaz nem müködik)

 

Előzmény: cam aro (27892)
cam aro Creative Commons License 2024.02.28 0 0 27892

vezermu tengelyek forognak. 

az hogy csinal is valamit  az nem derult ki. 

mindenesetre lebontottak az egrt, mert hatha... :)) 

Előzmény: kisfo (27891)
kisfo Creative Commons License 2024.02.28 0 0 27891

nekem is zart hengerre (ennyire zartat azert leginkabb csak nem nyito szelepekkel érzek realisnak, hisz meglehetösen "tömör" a rendszer) utal a nyomas lefolyasa:  sürit, expandal,

 

- (közegmennyiseg ~allando)...az expanzio vegnyomasa a hövesztesegek miatt alacsonyabb, mint a sürites indulo nyomasa volt

 

- vagy veszt közeget a hengerböl es ezert (is) alaconyabb az expanzio vegnyomasa

Előzmény: cam aro (27890)
cam aro Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27890

also holtpontrol indulo dugonal nyit a kipuff szelep, 

barmi elojelu nyomas is van a hengerben, az a nyitott szelepen azzonal tavozik. 

(lasd referencia kep ) 

 

itt nem. 

itt vakum marad a hengerben. (folyamatosan novekvo,  )

valoban, mintha nem nyitna a kipuff szelep.. 

ill.. pontositsuk. 

mintha -barmi okbol- nem tudna kipufogni. ( a szelep csak egy lehetseges ok. ) 

 

ugyanez szivo oldal. 

mintha nem nyitna a szelep.. (vagy nem kapna levegot ! ) nincs vakum.

viszont az ez elott levo ex utem is hibas, igy a szivo oldalt nem igazan vennem figyelembe.. 

 

jo.

gyak. arra jutottal mint en, ez mindenkepp igazol. 

koszi. 

 

nincs eredmeny hirdetes. 

majd lesz. :) 

 

Előzmény: Paco155 (27888)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27889

Vagy tényleg az van, hogy egyik szelep sem nyit és a dugattyú csak feltolja a nyomást aztán visszamegy, megint feltolja, megint visszamegy.  És az átlósan felfelé haladó szakasz az az amikor a gyűrűk mellett pótlódik a sürítésszakaszban elszökő levegő. 

Előzmény: Paco155 (27888)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27888

Azon én is gondolkodtam egy darabig de nem jutottam dűlőre. Egyrészről mintha nyitna mert nincs dupla csúcs*. Másrészt azt írod néha be-berobban egy két fordulatra  (de akkor a épp szívónak is nyitnia kellett). 

 

 

*Ha egyik sem nyit ahhoz túl nagy az időtáv a csúcsok között. 

Előzmény: cam aro (27887)
cam aro Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27887

oke, fogadjuk el. 

mi ujsag a kipuff oldalon ? 

Előzmény: Paco155 (27886)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27886

Nekem nagyon úgy tűnik, mintha a szívószelepek nem nyitnának.

Előzmény: cam aro (27883)
cam aro Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27885

meg tojas, meg so, meg bors, meg bacon, meg hagyma..

(az utolso csak neha.  :)

Előzmény: Paco155 (27884)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27884

A tócsnihoz csak krumpli kell, liszt meg víz, ezek mindig vannak.... :P

Előzmény: cam aro (27880)
cam aro Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27883

urak.. 

 

nem en munkam, csak egy kompressziot mertem rajta.  

ugyhogy erdemi infom nem sok van. 

 

ford ecoblue dizel. 

leallt, azota HA indul max. 2-3 utemre majd leall. 

ill, tobbnyire nem is indul. 

 

 a nullarol indulo ( sarga ) atmoszferikus nyomas, es az azutan kovetkezo nyomaslengeseket figyeljetek. 

(nem szamit se a vegnyomas, se az ertekek. ) 

 

https://indafoto.hu/cam_aro/image/27274442-dc8f599f/471859

 

legyen valami referencia is.. (by google ) 

https://www.garagelube.com/wp-content/uploads/2020/06/In-Cylinder-Pressure-waveform.jpg

 

 

van ra otletem, de orulnek ha igazolva lenne mastol is. 

cam aro Creative Commons License 2024.02.23 0 0 27882

es abbol mit ?  :D 

Előzmény: mica-r (27881)
mica-r Creative Commons License 2024.02.23 0 0 27881

maradék?

Előzmény: cam aro (27880)
cam aro Creative Commons License 2024.02.23 0 0 27880

haha.. nem tudjatok mi van a hutoben..

(csak egy pelda volt az info hianyra. :) 

Paco155 Creative Commons License 2024.02.23 0 0 27879

Tócsnit. 

 

Előzmény: cam aro (27877)
1 valaki Creative Commons License 2024.02.23 0 0 27878

Csülkös pacal...

Előzmény: cam aro (27877)
cam aro Creative Commons License 2024.02.22 0 0 27877

nem a hetfotol. 

hanem toled. 

 

holnap pentek van, en fozok, de csak par dolog van a hutoben,.. 

mit fozzek ? 

 

copy ? 

===============

Előzmény: Titanium101 (27876)
Titanium101 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 27876

ha nem akarok vitatkozni, akkor vasárnap este nem kérdezek senkitől semmit, mert már mindenki depis, hogy jön a hétfő :DD

Előzmény: cam aro (27875)
cam aro Creative Commons License 2024.02.19 0 0 27875

 ha nem vitatkozni akarsz, akkor ne kezdj mondatot "de" -vel..  :) 

Előzmény: Titanium101 (27874)
Titanium101 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 27874

az volt a baja :)

Előzmény: cam aro (27873)
cam aro Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27873

vitanak tunt, de szarok ra mi volt. 

nezd meg. 

azt vagy jo a tipp., vagy nem. 

Előzmény: Titanium101 (27872)
Titanium101 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27872

Nem vitatkoztam, csak elmondtam, hogy én eddig fejben mire jutottam, ennyi. kösz a tippet.

Előzmény: cam aro (27871)
cam aro Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27871

abban hiszel amiben akarsz . 

tippet kertel, kaptal egyet. .

hogy az jo, vagy rossz, majd eldontod. 

 

Hibatároló nélkül tényleg Istent kérdezd. ""

--------------

 Olyat még sosem halottam, hogy kerékfordulatjel hiba miatt elkezdett volna rángatni egy motor gyorsításkor. ""

 

nem baja. 

en se hallok mindent. 

ettol meg az esp mukodik, es kurvara letiltja a teljesitmenyt ha kiporgo kereket eszlel.

(most epp falsh adat miatt ) 

tan probald meg kikapcsolni. 

==========

hibatar nincs olvasva. 

de mar vitatkozol. .. egy tippre.. 

 

mit lehet ezzel a hozza allasal kezdeni ? 

milyen valaszt varsz ??

 

 

 

Előzmény: Titanium101 (27868)
Titanium101 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27870

Vagyis arra gondolsz, hogy a keréksebesség eltérés miatt avatkozik be szándékosan a nyomatékszabályzás és emiatt rángat?! Ja értem, igaz több irányból is megközelíthető a dolog.

Előzmény: Titanium101 (27869)
Titanium101 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27869

de am ja, tudom, hogy van egy ilyen típus hibájuk is.

Előzmény: cam aro (27864)
Titanium101 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27868

De először rángat percekig és csak utána írja ki az esp hibát. Olyat még sosem halottam, hogy kerékfordulatjel hiba miatt elkezdett volna rángatni egy motor gyorsításkor. Nekem egy olyan elméletem van, hogy valamilyen motorvezérléses szenzor elkezd szarakodni, emiatt rángat, így a motornyomaték szabályzás sem működik, ami része az esp-nek és ezért kezd el villogni ez a lámpa:

Előzmény: cam aro (27864)
cam aro Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27867

:DDD

Előzmény: balabmw (27865)
kormos* Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27866

Itt is felteszem a kérdést, hátha valaki tudja a választ!

Mitől lehet, ha swift (2017)-es modelnél a fék benyomásakor egy halk sipoló hang jelentkezik. Télen kivittem a havas útra, hogy dolgozzon az ABS és azóta csinálja. 

balabmw Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27865

Hibatároló nélkül tényleg Istent kérdezd.

Előzmény: Titanium101 (27863)
cam aro Creative Commons License 2024.02.17 0 0 27864

 és villog a kipörgésgátló hiba jelzés. Sa""

 

felnyomta a rozsda  hatso abs jelado gyuruket..

kulonbozo sebesseget mer kerekenkent, 

aktivalja a kiporges gatlot. 

eloadat keves, (lassu )  megkell nezni a gyuruket..

ha hozza er a szenzorhoz, akkor csere. 

Előzmény: Titanium101 (27863)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!