Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Yag.. Creative Commons License 2017.07.31 0 0 18483

Üdv. Némi help kellene.

 

1996 os 3.0 L. MV6os Opel Omega megállt. Giga eső után megálltam egy parkolóbsn, 5 percre leállítottam a motort, majd semmi. Indítózás, párszor pöffent egyet majd nagyon semmi. 

Próbáltam egy OBDII ELM 327 es hibakód olvasót csatlakoztatni de semmi. 

Azt írja, nem tud csatlakozni a vezérlő egységel. Kérdés: 

Azért mert ez az évjárat vagy típus nem tud még ilyent, vagy a vezérlőegség hibás és nem csatlakozik az OBDII interfacévl?

Az egyik opelszerviz vezető szerelője azt mondta telefonban, hogy keressek olyan szervízt ahol Tech1es diagnosztika mert náluk nincs. 

Milyen hibára gondoljak?

Főtengely jeladó?

Vezérlő egység?

Transzponser?

Köszönöm.

mlas45 Creative Commons License 2017.07.20 -3 0 18482

Hú, ez tudományos, én nem ilyet találtam. Valaki írta, hogy be kell ülni, bezárni retesszel, és gyújtás mellett nyitó gombot nyomni - így tettem, és most jó.

ha legközelebb megbokrosodik, majd végig csinálom a pontos procedúrát.

 

Kösz Mindenkinek!

Előzmény: Omegatd (18481)
Omegatd Creative Commons License 2017.07.20 -10 0 18481

A kulcsot és a távirányítót szedd külön ha olyan. Kulcsot a gyújtáskapcsolóba. gyújtás rátesz majd a távirányítót középre felfelé tartva addig nyomod amíg el nem kezd villogni a belsőtér világítás lámpa (középen fenn) kb 5-7 mp múlva. Ezzel kész...

https://opeleseknek.hu/opelalkatreszek/opel-taviranyito-elem-csere/

http://www.opelforum.hu/topic/1896-k%C3%B6zponti-z%C3%A1r-t%C3%A1vir%C3%A1ny%C3%ADt%C3%B3ja-nem-m%C5%B1k%C3%B6dik/

Előzmény: mlas45 (18479)
deexteer Creative Commons License 2017.07.20 0 0 18480
mlas45 Creative Commons License 2017.07.20 -2 0 18479

Végül a "rádió" adott egy releváns találatot, de akkor sincs igaza TD-nek. Itt nem volt 100x leírva :D

Ha felkeltem, ki is próbálom.

Előzmény: briger_ (18478)
briger_ Creative Commons License 2017.07.19 0 0 18478

Akkor meg probald meg a taviranyito, programozas, kulcs szavakkal, es az omega topikban ISS. Ha igy sem megy, akkor meg mindig jöhet a hogyan :D

Előzmény: mlas45 (18477)
mlas45 Creative Commons License 2017.07.19 -2 0 18477

Hát nem találtam sem a "távvezérlő" sem a "tanítani" sem az "összehangolni" kifejezésre.

Talán a "hogyan"-al még megpróbálom...

Előzmény: Omegatd (18476)
Omegatd Creative Commons License 2017.07.19 -10 0 18476

A nagyit nem szokás bezárni. Baja pedig egy város. Csak ebben a fórumban legalább 100x le lett írva, hogyan lehet a távvezérlőt és a verdát összehangolni, tanítani. Infrás, vagy rádiós?

Előzmény: mlas45 (18475)
mlas45 Creative Commons License 2017.07.19 -2 0 18475

Omikánk most azt csinálja, hogy nem lehet zárni-nyitni a távvezérlőről. Az elem mérve jó, a LED-ek világítanak gombnyomáskor, a központi zár megy, ha kulccsal zárom...

Kettő táv van, egyikkel se jó, az egyik vacakolt már régebb óta, de akkor azon a LED se égett.

 

Hol keresgéljek? Mi lehet a Baja?

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.18 -3 0 18474

Barátom, itthon vagyok csütörtök estig.

A magyar (30-as) számomon elérsz. 

 

csokoládéscsötészta 

Előzmény: Omegatd (18471)
Totyi 55 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 18473

Szia!

Jól tippeltél, testhiba volt.

Szemre minden jónak tűnt, de olyan vagyok mint egy gyerek.

Mindent megfogdosok,megnézek, forgatom stb.

Nos az  aksinál a vastagabbik testkábel olyan szépen csúszott ki a helyéről, mintha meg se lenne húzva a csavar.

Gondoltam utánahúzok, de már nem lehetett.

Levettem a sarut és ahova a kábel megy, sikban le reszeltek olyan 1 - 2 mm-t. Most rendesen szorul a helyén!!

Összeszerelés után minden flottul működik!!! :)

Köszönöm a válaszod.

Előzmény: Omegatd (18472)
Omegatd Creative Commons License 2017.07.17 -10 0 18472

Bocsi de kikedvenceltem a topicot. Bár azt látom semmi nem változik, a 3 hetes kérdésekre nem ad választ senki, csak a negálgatás megy. Ide jutott az index és a második bölcsőnk! Na mindegy...

 

Nálad elektromos gondok lehetnek, legalábbis erre gyanakodnék. Töltést kellene mérni, ha az jó, elindulni az elektromos oldalon. A km óra mindenképpen valami elektromos, inkább valami testelési gondra utal. AZ ablaktörlő szintén lehet test hiba, de lehet mechanikus gond. Hajtasd meg fix 12 volttal és kiderül...

 

A hibakód tábla nekem gyanús, hogy nem X20XEV-hez van, C20NE/XE/LET és X20XEV-re nekem ez van:


Hibakódok :

12 Diagnosztika kezdődik
13 Lambda szenzor - szakadt áramkör
14 Hűtőfolyadék hőmérséklet szenzor - fesz. alacsony
15 Hűtőfolyadék hőmérséklet szenzor - fesz. magas
16 Kopogásérzékelő áramkör nincs fesz. változás
17 Kopogásérzékelő áramkör 2 nincs fesz. Változás (V6)
18 Kopogásérzékelő modul (központi vezérlőegység)
19 Helytelen fordulatszám jelzés (Főtengely szenzor- helytelen jelzés)
21 Pillangószelep szenzor fesz. magas
22 Pillangószelep szenzor fesz. alacsony
23 Kopogásérzékelő limiten túli jelzés
24 Sebesség érzékelő (csak elektromos kilométerórával szerelt változatokhoz)
25 Injektor 1 - feszültség magas
26 Injektor 2 - feszültség magas
27 Injektor 3 - feszültség magas
28 Injektor 4 - feszültség magas
29 Injektor szelep 5 - feszültség magas (szivattyú relé feszültség alacsony)
31 Nincsen fordulatszámjel (motor nem megy)
32 Üzemanyagszivattyú relé feszültség magas
33 Map szenzor feszültség magas
34 Map szenzor feszültség alacsony
35 Léptető motor (nincs alapjárati szabályzás)
38 Lambda szonda áramkör feszültség alacsony (keverék szegény)
39 Lambda szonda áramkör feszültség magas (keverék dús)
41 Egyes sebességi fokozat kapcsoló - feszültség alacsony C20LET vagy EST
42 Egyes sebességi fokozat kapcsoló - feszültség magas C20LET vagy EST
43 Lineáris kipufogógáz visszavezetés rendszer
44 Lambda szonda áramkör feszültség alacsony (keverék szegény)
45 Lambda szonda áramkör feszültség magas (keverék dús)
47 Lineáris kipufogógáz visszavezető szelep pozíció
48 Akkumulátor fesz. alacsony
49 Akkumulátor fesz. magas
51 Központi vezérlőegység memóriahiba
52 Motorellenőrző lámpa fesz. magas
53 Üzemanyagszivattyú relé feszültség alacsony
54 Üzemanyagszivattyú relé feszültség magas
55 Központi vezérlőegység hardware hiba
56 Alapjárati vezérlő szelep fesz. alacsony
57 Alapjárati vezérlő szelep fesz. magas
61 Tank szellőző szelep feszültség alacsony
62 Tank szellőző szelep feszültség magas
63 EST gyújtótekercs 2 & 3 (feszültség alacsony) M2.8/XEV
64 EST gyújtótekercs 1 & 4 (feszültség alacsony) M2.8/XEV
65 Alapjárati CO potenciométer fesz. alacsony
66 Alapjárati CO potenciométer fesz. magas
67 Alapjárati pozíció kapcsolója feszültség alacsony
69 Bemenő levegőhőmérséklet érzékelő- fesz. alacsony
71 Bemenő levegőhőmérséklet érzékelő- fesz. magas
72 Teljes gáz érzékelő kapcsoló - feszültség magas
73 Levegőmennyiség érzékelő- fesz. alacsony
74 Levegőmennyiség érzékelő- fesz. magas
75 Nyomaték szabályzás - fesz. Alacsony (automata)
76 Nyomaték szabályzás-folyamatos (automata)
79 Teljes terhelés érzékelő - feszültség alacsony (kipörgésgátló)
81 Injektor szelep 1 - feszültség alacsony
82 Injektor szelep 2 - feszültség alacsony
83 Injektor szelep 3 - feszültség alacsony
84 Injektor szelep 4 - feszültség alacsony
85 Injektor szelep 5 - feszültség alacsony
86 Injektor szelep 6 - feszültség alacsony
87 Légkondicionáló relé- fesz. alacsony
88 Légkondicionáló relé- fesz. magas
92 Vezérműtengely szenzor hiba (Ecotec)
93 Hall szenzor - fesz- alacsony
94 Hall szenzor - fesz. magas
95 Meleg indító szelep - fesz. alacsony
96 Meleg indító szelep - fesz. magas
97 Gyújtás/befecskendezés lezárás - fesz. Magas (kipörgésgátló)
113 Turbo nyomás szabályzás limiten kívűl
114 Turbonyomás alapjáraton a felső határ felett
115 Turbonyomás teljes terhelésnél az alsó határ alatt
116 Turbonyomás teljes terhelésnél a felső határ felett
117 Turbo nyomásszabályzó szelep - fesz. alacsony
118 Turbo nyomásszabályzó szelep - fesz. magas

 

A ventillátornak elvileg mennie kellene lekapcsolt gyújtásnál, bár nekem a C20NE-nél sem megy, igazz sok értelme nincs, ha nincs elektromos szivattyú, mert csak a hűtőben lévő vizet hűti vissza a motorban lévő forró marad, sőt...

Előzmény: Totyi 55 (18464)
Omegatd Creative Commons License 2017.07.17 -10 0 18471

Helló Mackótestvér!

 

Sajnos tele vagyok melóval, nem volt időm semmire, de kerítek időt és dumálunk...

Előzmény: Törölt nick (18465)
Omegatd Creative Commons License 2017.07.17 -10 0 18470

Ha még nem javíttattad meg, első körben üzemanyag szűrés és szivattyú, másodikban EGR és jeladós porlasztócsúcs...

Előzmény: Omega25td (18462)
Totyi 55 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 18469

Sziasztok!

1995-s 2000-s 16V Benzines Omega.

Megállás ( leállítás ) után, kell-e működnie a hűtőventilátornak, ha nincs gyújtáson az autó?

Totyi 55 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 18468

Feltöltöttem egy netről mentett hibakód listát.

Elvileg jó a Benzines Omegához.

Vélemény??!!

Totyi 55 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 18467

motor ECU
12 Diagnózis iniciációs / szeparátor (jelzi elejére / végére hibakód lista)
13 oxigénérzékelő - nyitott áramkör
14 hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - feszültség alacsony
15 hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő - feszültség magas
16 Knock jel áramkör - nincs feszültség változás
17 Knock jeláramkör 2 - nincs feszültség változás ( V6 modellek esetében)
18 Knock vezérlőegység (ECU)
19. Hibás RPM jelet ( főtengely érzékelő - hibás jel)
21 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség magas
22 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség alacsony
23 kopogásérzékelő - tartományon kívül
24 Sebesség érzékelő ( MPH )
25 Injektor 1 - feszültség magas
26 Injektor 2 - feszültség magas
27 Injektor 3 - feszültség magas
28 Injektor 4 - feszültség magas
29 Injektor 5 - feszültség magas / Üzemanyag-szivattyú relé feszültsége alacsony (nem-V6 modellek)
30 befecskendező 6 - feszültség magas (V6 modellek esetében)
31. Nincs motor fordulatszám jel (a motor nem jár, vagy nem főtengely érzékelő jel)
32. Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség magas
33 MAP érzékelő - feszültség magas
34 MAP érzékelő - feszültség alacsony
35 alapjárati levegő szabályozó szelep léptető motor (nincs üresjárati fordulatszám-szabályozás)
38 oxigénérzékelő - feszültség alacsony (gyenge keveréke )
39 oxigénérzékelő - feszültség magas (gazdag keverék)
41 1 fogaskerék francia kapcsoló - feszültség alacsony
42 1 fogaskerék francia kapcsoló - feszültség magas
43 EGR rendszer
44 Oxigén áramkör - feszültség alacsony (gyenge keverék)
45 Oxigén áramkör - feszültség magas (gazdag keverék)
47. Lineáris EGR pozíció
48 Akkumulátor - feszültség alacsony
49 Akkumulátor - feszültség magas
51 ECU memória hiba
52 Ellenőrizze a motor fény - feszültség magas
53. Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség alacsony
54 Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség magas
55 ECU hibás
56 Készenléti levegőszabályozó szelep - feszültség alacsony / magas
57 alapjárati levegőszabályozó szelep - feszültség magas / alacsony
61 Üzemanyagtartály szellőztető szelep - feszültség alacsony
62 Üzemanyagtartály szellőztető szelep - feszültség magas
63 EST vonal tekercs henger 2 & 3 - feszültség alacsony
64 EST vonal tekercs henger 1 & 4 - feszültség alacsony
65 Készenléti CO potenciométer - feszültség alacsony
66 Készenléti CO potenciométer - feszültség magas
67 üresjárati helyzetben kapcsoló - feszültség alacsony (üresjárati helyzetben kapcsoló nem nyitó)
69 A beszívott levegő hőmérséklet-érzékelő - feszültség alacsony
71 A beszívott levegő hőmérséklet érzékelő - feszültség magas
72 Teljes állású kapcsoló - feszültség magas
73 Levegő átfolyásmérő - feszültség alacsony
74 Légáramlás szenzor feszültségű nagy
75 Nyomaték vezérlő - feszültség alacsony
76 nyomaték szabályozás - folyamatos
79 Teljes terhelés inhibitor - feszültség alacsony (vontatási vezérlőjel)
81 befecskendező szelep 1 - feszültség alacsony
82 befecskendező szelep 2 - feszültség alacsony
83 Injektor szelep 3 - feszültség alacsony
84 Injektor szelep 4 - feszültség alacsony
85 Injektor szelep 5 - feszültség alacsony (V6 modellek esetében)
86 befecskendező szelep 6 - feszültség alacsony (V6 modellek esetében)
87 A / C cut-off relé - feszültség alacsony
88 A / C cut-off relé - feszültség magas
92 Vezérműtengely szenzor meghibásodása
93 Hall-érzékelő - feszültség alacsony
94 Hall-érzékelő - feszültség magas
95 Melegindításos szelep - feszültség alacsony
96 Melegindításos szelep - feszültség magas
97 Gyújtás / injekció vágva - feszültség magas (vontatási vezérlőjel)
113 kiemelés ellenőrzési tartományon kívül esik ( turbó modellek esetében)
114 Töltőnyomás (idle) fenti felső határ ( turbó modellek esetében)
115 Töltőnyomás (teljes) alatti felső határa ( turbó modellek esetében)
116 Töltőnyomás (teljes felső határérték ( turbó modellek esetében)
117 Wastegate szelep - feszültség alacsony ( turbó modellek esetében)
118 Wastegate szelep - feszültség magas ( turbó modellek esetében)
ABS ECU
16 bal első mágnesszelep
17 Jobb első szolenoid
18 Hátsó szolenoid
19 Solenoids reléáramkörök
25 Hibás érzékelő fogasgyűrű
35 Szivattyú relé áramkörök ( hidraulikus modulátor )
37 Féklámpa kapcsoló ( fék pedál kapcsoló)
39/44 Bal első RPM érzékelő (légrés érzékelő és a fogazott gyűrű, és az érzékelő működését)
41/45 Bal első RPM érzékelő (ellenállás & csatlakozások)
42/46 Jobb első RPM érzékelő (légrés érzékelő és a fogazott gyűrű, és az érzékelő működését)
43/47 Jobb első RPM érzékelő (ellenállás és kapcsolatok)
48 A rendszer feszültsége rossz ( generátor , vagy akkumulátor )
55 Hibás ECU
Összkerékhajtás ECU
15 olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség magas
24. Nincs sebesség jel
31. Nincs motor RPM jel
32 Nyomás kapcsoló hibás
33 mágnesszelep - feszültség magas / osztóművel túlmelegedett , hogy 160 ° C-on 1992 modellek
34 mágnesszelep - feszültség alacsony
37 Fék lámpa kapcsoló
39. Nem ABS jel, vagy 0 MPH és 2300-as több mint 15 másodperc
55 ECU hibás
71 Fék kapcsoló - feszültség magas
72 Fék kapcsoló - feszültség alacsony
73 autó megállt fékezés nélkül több mint 37mph
74 szervokormány PAS nyomása kisebb, mint 10 bar
75 olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség alacsony / osztóművel túlmelegedett 160 ° C vagy 140 ° C-on több mint 118MPH.
(Megjegyzendő, hogy kódok 15,39,71-75 csak a modellek nagyjából 1994-től elektronikus sebességmérők )
Kipörgésgátló ECU (V6 modellek és Astra GSi csak)
14 hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő - feszültség alacsony
15 hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - feszültség magas
21 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség magas
22 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség alacsony
26 Kipörgésgátló fojtószelep pozíció érzékelő - feszültség magas (fojtószelep motor ellenállás hiba; V6 modellek esetében)
27 Kipörgésgátló fojtószelep pozíció érzékelő - feszültség alacsony (fojtószelep motor ellenállás hiba; V6 modellek esetében)
31. Nincs motor RPM jel
37 Féklámpa kapcsoló (fékpedál kapcsoló)
39. Bal első RPM érzékelő (ABS hiba)
42. Jobb első RPM érzékelő (ABS hiba)
44. Bal hátsó RPM érzékelő (ABS hiba)
46 Jobb hátsó RPM érzékelő (ABS hiba)
55 ECU hiba
57 ABS állapota - jelezni az alacsony (jelzi ABS rendszer hibája, nem TC rendszerhiba)
58 ABS állapot - szakadás
63 fojtószelep motor - szakadás
64 fojtószelep motor - rövidzárlat
82 Be / ki kapcsoló feszültség alacsony (műszerfal kapcsoló)
Riasztás ECU (Gyári riasztás esetén)
18 hiba a hatástalanítás jelzés
25 Horn - feszültsége alacsony (Horn O / C vagy biztosíték hiba)
26 mutató balra - szakadás
27 mutató jobb - szakadás
28 Ultrahangos érzékelő vezető oldalán - szakadás vagy helytelen feszültség
29 Ultrahangos érzékelő utas oldali - szakadás vagy helytelen feszültség
32 boot (trunk) érzékelő riasztást ad
33 Bonnet (Hood) érzékelő riasztást ad
34 ajtók riasztást ad
35 gyújtás bekapcsolásakor riasztást ad
36 immobilizálása áramkör - nyitott áramkör (indító áramkör kiváltott okozva riasztás)
37 Radio riasztást ad
38 Ultrasonics riasztást ad
39 hiba a hatástalanítás jelet. (Központi zár biztosító kiolvadt, ami riasztási állapot)
40. Két riasztási kiváltja ugyanabban az időben.
41 Tartalék riasztás bemenet okozott riasztási állapot
46 Hátsó ablak összetört riasztást ad ('92 től modellek esetében)
52 Horn Feszültség Alacsony - Horn O / C vagy biztosíték fújt
55 ECU hiba
Automata Sebességváltó ECU
17 mágnesszelep 1-2 / 3-4 - feszültség alacsony
21 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség magas
22 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség alacsony
23 A hűtőfolyadék hőmérséklete kapcsoló - feszültség magas
25 mágnesszelep 1-2 / 3-4 - feszültség magas
26 mágnesszelep 2-3 - feszültség alacsony
27 Csatlakozás mágnesszelep 2-3 / mágnesszelep TCC
28 mágnesszelep 2-3 - feszültség magas
29 TCC mágnesszelep - feszültség alacsony
31. Nincs motor RPM jel
32 nyomásszabályozó mágnesszelep - feszültség alacsony
33 nyomásszabályozó mágnesszelep - jelenlegi magas
36 TCC mágnesszelep - feszültség magas
38. Nem sebességváltó bemenő jel RPM
39. Nem sebességváltó kimeneti fordulatszám jel
41 Gear error - hidraulikus hiba
42 nyomásszabályozó mágnesszelep - rövidzárlat
47 Le váltás védelmi hibát
48 Akkumulátor - feszültség alacsony
49 Akkumulátor - feszültség magas
56 választó kapcsoló - hibás jel
65 AT olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség magas
66 AT olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség alacsony / magas
67 AT olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség magas
75 Átviteli kapcsoló - feszültség alacsony
76 Motor TPS terhelés jel hibás
77 Kickdown kapcsoló - feszültség alacsony
78 AT váltás ideje - túl hosszú
Simtec 56 hibakód hirdetések
Összes körülbelül 1995-1996 on valószínűleg kódokat használni a listából.
13 oxigén érzékelő - nyitott áramkör
14 hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - feszültség alacsony
15 hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - feszültség magas
16 kopogásérzékelő jeláramkör
19. Hibás RPM jelet
21 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség magas
22 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség alacsony
23 Knock jel - a tartományon kívül
24. Nem a jármű sebesség jel
25/26/27/28/29/30 Injektor szelep 1/2/3/4/5/6 - feszültség magas ( injektor (ok) rövidre az akkumulátor, vagy injekció jel nincs jelen)
37 Check fény - feszültség alacsony
38 oxigénérzékelő áramkör - feszültség magas
39 oxigénérzékelő áramkör - feszültség alacsony
44 Oxigén szenzor - sovány kipufogó
45 Oxigén szenzor - gazdag kipufogó
48 Akkumulátor - feszültség alacsony
49 Akkumulátor - feszültség magas
52. Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség alacsony
53. Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség magas
54 Üzemanyag-szivattyú relé 0 - feszültség magas
55 ECU memória hiba
56 alapjárati levegőszabályozó szelep - feszültség magas
57 alapjárati levegőszabályozó szelep - feszültség alacsony
61 Üzemanyagtartály szellőztető szelep - feszültség alacsony
62 Üzemanyagtartály szellőztető szelep - feszültség magas
69 A beszívott levegő hőmérséklete
71, mint fent
73 Tömeg légáram hőmérséklete
74 Tömeg légáram hőmérséklete
75 Nyomaték vezérlő - feszültség alacsony
76 nyomaték szabályozás - folyamatos
81/82/83/84/85/86 - Injektor szelep 1/2/3/4/5/6 - feszültség alacsony (injektor (ok) rövidzárlat a földre)
87 A / C cut-off relé - feszültség alacsony
88 A / C cut-off relé - feszültség magas
91 Oxigén fűtés - feszültség magas
92 Vezérműtengely pozíció érzékelő - hibás jel
93 vezérműtengely pozíció érzékelő - feszültség alacsony
94 vezérműtengely pozíció érzékelő - feszültség magas
95 Melegindításos szelep - feszültség alacsony
96 Melegindításos szelep - feszültség alacsony
97 Kipörgésgátló modul - hibás jel
98 oxigénérzékelő fűtés - feszültség alacsony
113 Turbo megkerülő vezérlés - boost nyomás nagy
114 Turbo töltőnyomás (idle) - a fenti felső határ
115 Turbo töltőnyomás (teljes) - az alábbi felső határ
116 Turbo töltőnyomás - a fenti felső határ
117 Turbo lefúvatószelep szabályozó szelep - feszültség alacsony
118 Turbo lefúvatószelep szabályozószelep - feszültség magas
119 szívócsatorna abszolút nyomás (MAP) érzékelő - tartomány vagy a teljesítmény
121 oxigénérzékelő - szegény keverék
122 oxigénérzékelő - gazdag keverék
123 Szívócső levegő vezérlő mágnesszelep (1) - blokkolt
124 Szívócső levegő szabályozó mágnesszelep (2) - blokkolt
125 MAP érzékelő - az alábbiakban felső határ
126 MAP érzékelő - a fenti felső határ
129 kipufogógáz-visszavezetés ( EGR ) rendszer - feszültség alacsony
131 EGR rendszer - feszültség magas
132 EGR rendszer - helytelen jel
133 kipufogógáz-visszavezető rendszer (2) - feszültség magas / alacsony (világos)
134 kipufogógáz-visszavezető rendszer (2) - feszültség alacsony / magas (világos)
135 hibás működés jelző lámpa - feszültség alacsony
136 ECU memória hiba
137 ECU - hőmérséklet magas
138 MAP érzékelő - feszültség alacsony
139 MAP érzékelő - feszültség magas
143 indításgátló - nincs jel / rossz jel
144 indításgátló - nincs jel
145 indításgátló - rossz jel
Simtec 56,5 Fault Kódlista
Ha valaki tudna hozzájárulni egy kis extra értelmében ez a szakasz nagyon hálás lennék, mert a forrás nem nagyon átfogó.
0100 Mass légáramlás érzékelő
0105 Szívócső nyomásérzékelője
0110 beszívott levegő hőmérséklet érzékelő
0115 Szívó hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő
0120 HEGO melegítő
0150 HEGO
0173 HEGO
0201/020/0203/0204/0205/0206 befecskendező 1/2/3/4/5/6
0230 Üzemanyag-szivattyú
0325 kopogásérzékelő
0330 kopogásérzékelő 2
0335 Crank érzékelő
0340 Vezérműtengely szenzor
0351 Gyújtótekercs 1 + 4
0352 Gyújtótekercs 2 + 3
0400 EGR szelep
0403 EGR szelep
0410 Másodlagos levegő szivattyú relé
0412 Másodlagos mágnesszelep
0433 Üzemanyagtartály légtelenítő szelep
0500 Odometer frekvencia érzékelő
0505 Üresmenet léptető motor / alapjárati levegő szabályozó
0560 Akkumulátor
1110 Átkapcsolás mágnesszelep
1112 kapcsoló szeleppel 1
1113 kapcsoló szeleppel 2
1120 fojtószelepház meghibásodás
1229 Tápegység relé
1231 Üzemanyag-szivattyú relé
1320/1327/1328/1329 Knock vezérlő henger 1/2/3/4
1405 EGR szelep
1410 Másodlagos levegő szivattyú relé
1411 Másodlagos levegő pumpa
1501/1502/1503 indításgátló vezérlőegység
1530 Légáram relé
1600 Belső ellenőrzési modul
1601 ECU hőmérsékleten nagy
1602 Knock vezérlő modul
1604/1605/1606 Knock vezérlőegység
1640 Knock vezérlőegység vagy quad hajtómodul
1690 MIL / Engine nem (hibajelző lámpa)
1740 Nyomaték vezérlőegység

Totyi 55 Creative Commons License 2017.07.11 -2 1 18466

Szia Maci!

Értem amit írtál, köszönöm a válaszod.

Csupán az itt olvasott  " viták " szúrtak szemet.

Fura, hogy szinte a legtöbb fórumon akad néhány fikázó, mindenkinél okosabb  " nethuszár "

Én nagyon kezdő vagyok az Opelek terén, de még csak autószerelő sem vagyok.

Biztos lesz még hozzátok kérdésem és ahogy írtad, válasz is lesz.

Omegatd barátod nem féltem, csak látom, néha nála is elszakad a cérna és belemegy a nethuszárok vitájába.

Jó nyarat és munkát kivánok neked, nektek.

Totyi

 

Előzmény: Törölt nick (18465)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.11 -3 0 18465

Szia Totyi!

 

A Vének Tanácsa egyik alapítója vagyok. Sokáig nem írtam, de sokat olvastam.

 

Itt, bármikor, bárki, bármit kérdezhetett, ha ezt normálisan, új regisztrációnál

megfelelő szakmai alázattal tette, abszolút kimerítő válaszokat kapott.

Ha "okos" volt hamar nem kapott!

 

Nem akarom sem lesz@pni, sem védeni Omegatd barátomat, illetve egyik

fórumtársamat, barátomat sem, hiszen a vénekkel mindnyájan személyesen ismerjük egymást. 

 

Légy nyugodt, td magasról lefh@ssa ezeket a nethuszárokat!

 

Kis türelem és mindenre lesz válasz.

 

maci

Előzmény: Totyi 55 (18464)
Totyi 55 Creative Commons License 2017.07.09 -5 1 18464

Hali!

Néha olvasgatom a fórumot, hátha találok valami számomra is fontos infót.

Szomorúan látom, van néhány fa..kalap, kik elcseszik az egész hangulatát ennek a fórumnak.

Mikor ide regisztráltam, arra gondoltam egy jó " csapatot " találok és arról szól a történet segítjük egymást  ötletekkel, tapasztalatokkal.

Szerencsére van ilyen is.

Egy mondás jutott eszembe; ne ereszkedj le a hülyék szintjére, mert legyőznek a rutinjukkal!!

Szerintem Te se vedd fel velük a kesztyűt, csak magad bosszantod.

Azt gondolom attól mert néhány "okoska" minuszolja a hozzászólásaid, segítőkészséged, Te még nyugodtan alszol. 

Ne foglalkozz velük.

Amit ő, ők írnak, az az ő problémájuk.

Előzmény: Omegatd (18456)
Totyi 55 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 18463

Szia!

Sikerült a hibakódot kiolvasni a vasból. :)

Vezműteng jeladó. Ennek az ára még nem vág földhöz. :)

Viszont ma, két  dolgot is produkált.

Folyamatos haladás közben néha ugrált a km. óra mutatója. Olykor leugrott nullára vagy kevesebbre mint a valós sebesség. Ez 1-3 másodperces történet, majd visszaállt az eredeti sebességre.

A másik.

Bekapcsoltam az ablaktörlőt, meg sem moccant. Félre álltam és kézzel megmozdítottam a kart. 

Ekkor ugyan elindult, de mint valami lassított felvétel, törölt egyet.

Pár próbálkozás után életre kelt és végezte a dolgát, de kb. egy óra múlva  ( közben nem próbáltam ) ugyanez a tünet jelentkezett.

Ötlet ???

Előzmény: Omegatd (18444)
Omega25td Creative Commons License 2017.07.03 0 0 18462

Hibakod 64-es!

Omega25td Creative Commons License 2017.07.03 0 0 18461

Sziasztok! Ötletelés sok van és a letehetséges hibák száma is kb 4-5, fe hátha mással is elöfordult a csoportban és akkor nem kell annyi hibábol találgatni.

 

Az autóból teljesen váratlanul, hol inditásnál egyböl, hol menetközben elmegy az erő. Olyankor a 131-böl akár 60 is maradhat. Egyáltalán nem huz, de a fogyasztás mérö sem megykifejezetten 13 fölé. Majd amikor azt hinnl az ember 10 km után, hogy sosem hagyja abba leállitás újraindítás után ismét jo és nagyon jol is huz az auto. De van olyan, h 2 napi állando használat után is erötlen marad.

 

Le nem áll az autó!

 

Járt már más is igy??

 

2,5 td 131 le.

Katana750 Creative Commons License 2017.06.24 -4 0 18460

Ez sajnos igaz.

Előzmény: wirlebenautos (18457)
Omegatd Creative Commons License 2017.06.23 -13 2 18459

Komoly gondok vannak a szövegértelmezéssel. De még fuss egy kört és talán sikerül. Jut eszembe. Közben keresd meg a fikanick fogalmát. Sok szerencsét!

Előzmény: wirlebenautos (18458)
wirlebenautos Creative Commons License 2017.06.22 -4 7 18458

"Hol írtam olyat, hogy látom a mínuszolók nickjét?"

 

szar dolog, amikor valaki nem emlékszik arra hogy mikor mit hazudik...

 

"2 azonos IP-ről jött, tehát 2 jellemtelen negálgat sok nickkel. A legutolsó 3 ugyan más IP-ről van, de a nickek ugyanazok. Azt hiszi a kis buzzancs, nincs beazonosítva." 

 

másik, hogy én nem használtam rád sértő jelzőt (féreg, fika stb...) kicsit gondolkodj már el hogy beszélsz... ezért utálnak valószínűleg akik minuszt adnak a hozzászólásodra mert bicskanyitogató a stílusod...itt lezártam a témát mert rajtad tényleg nem lehet segiteni...maradj magadnak a bicskanyitogató modoroddal együtt aztán nézegesd a minuszokat anélkül hogy elgondolkodnál a miértjén... szia 

Előzmény: Omegatd (18454)
wirlebenautos Creative Commons License 2017.06.22 -3 0 18457

csak voltam, de azért még be-be nézek a fórumra...de sok értelme nincs sajnos...

Előzmény: Katana750 (18455)
Omegatd Creative Commons License 2017.06.22 -13 2 18456

Szép dolog a skizofrénia...

Előzmény: Katana750 (18455)
Katana750 Creative Commons License 2017.06.21 -4 3 18455

Ide jutott a szánalmas? Majd 1 éve nem látom a vergődését és nagyon boldog vagyok. Ő és fegyverhordozói azért -olnak rendesen, ha néhanapján ide írok valamit.  Engem ez kifejezetten szórakoztat. Utánam persze nem kell nyomozni. Az első hozzászólásom végén bemutatkoztam és a mail címem sem titkos. Várom, hátha eljön megverni engem! Nagy reményeket ne fűzz a megreformálásához! Egyébként Omega tulajdonos vagy te is?

Előzmény: wirlebenautos (18453)
Omegatd Creative Commons License 2017.06.21 -13 2 18454

Miért nem vállalod a saját nicked? Mert gerinctelen féreg vagy, aki csak hangulatot kelt. Ráadásul ostobaságokat és hazugságokat ír! Hol írtam olyat, hogy látom a mínuszolók nickjét? Hol fenyegetőztem? Hol állítottam olyat, amiket az utolsó mondataidban állítasz?!? Szánalmas és hazug kis fika vagy, de csak futtasd magad...

Előzmény: wirlebenautos (18453)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!