1996 os 3.0 L. MV6os Opel Omega megállt. Giga eső után megálltam egy parkolóbsn, 5 percre leállítottam a motort, majd semmi. Indítózás, párszor pöffent egyet majd nagyon semmi.
Próbáltam egy OBDII ELM 327 es hibakód olvasót csatlakoztatni de semmi.
Azt írja, nem tud csatlakozni a vezérlő egységel. Kérdés:
Azért mert ez az évjárat vagy típus nem tud még ilyent, vagy a vezérlőegség hibás és nem csatlakozik az OBDII interfacévl?
Az egyik opelszerviz vezető szerelője azt mondta telefonban, hogy keressek olyan szervízt ahol Tech1es diagnosztika mert náluk nincs.
Hú, ez tudományos, én nem ilyet találtam. Valaki írta, hogy be kell ülni, bezárni retesszel, és gyújtás mellett nyitó gombot nyomni - így tettem, és most jó.
ha legközelebb megbokrosodik, majd végig csinálom a pontos procedúrát.
A kulcsot és a távirányítót szedd külön ha olyan. Kulcsot a gyújtáskapcsolóba. gyújtás rátesz majd a távirányítót középre felfelé tartva addig nyomod amíg el nem kezd villogni a belsőtér világítás lámpa (középen fenn) kb 5-7 mp múlva. Ezzel kész...
A nagyit nem szokás bezárni. Baja pedig egy város. Csak ebben a fórumban legalább 100x le lett írva, hogyan lehet a távvezérlőt és a verdát összehangolni, tanítani. Infrás, vagy rádiós?
Omikánk most azt csinálja, hogy nem lehet zárni-nyitni a távvezérlőről. Az elem mérve jó, a LED-ek világítanak gombnyomáskor, a központi zár megy, ha kulccsal zárom...
Kettő táv van, egyikkel se jó, az egyik vacakolt már régebb óta, de akkor azon a LED se égett.
Bocsi de kikedvenceltem a topicot. Bár azt látom semmi nem változik, a 3 hetes kérdésekre nem ad választ senki, csak a negálgatás megy. Ide jutott az index és a második bölcsőnk! Na mindegy...
Nálad elektromos gondok lehetnek, legalábbis erre gyanakodnék. Töltést kellene mérni, ha az jó, elindulni az elektromos oldalon. A km óra mindenképpen valami elektromos, inkább valami testelési gondra utal. AZ ablaktörlő szintén lehet test hiba, de lehet mechanikus gond. Hajtasd meg fix 12 volttal és kiderül...
A hibakód tábla nekem gyanús, hogy nem X20XEV-hez van, C20NE/XE/LET és X20XEV-re nekem ez van:
Hibakódok :
12 Diagnosztika kezdődik 13 Lambda szenzor - szakadt áramkör 14 Hűtőfolyadék hőmérséklet szenzor - fesz. alacsony 15 Hűtőfolyadék hőmérséklet szenzor - fesz. magas 16 Kopogásérzékelő áramkör nincs fesz. változás 17 Kopogásérzékelő áramkör 2 nincs fesz. Változás (V6) 18 Kopogásérzékelő modul (központi vezérlőegység) 19 Helytelen fordulatszám jelzés (Főtengely szenzor- helytelen jelzés) 21 Pillangószelep szenzor fesz. magas 22 Pillangószelep szenzor fesz. alacsony 23 Kopogásérzékelő limiten túli jelzés 24 Sebesség érzékelő (csak elektromos kilométerórával szerelt változatokhoz) 25 Injektor 1 - feszültség magas 26 Injektor 2 - feszültség magas 27 Injektor 3 - feszültség magas 28 Injektor 4 - feszültség magas 29 Injektor szelep 5 - feszültség magas (szivattyú relé feszültség alacsony) 31 Nincsen fordulatszámjel (motor nem megy) 32 Üzemanyagszivattyú relé feszültség magas 33 Map szenzor feszültség magas 34 Map szenzor feszültség alacsony 35 Léptető motor (nincs alapjárati szabályzás) 38 Lambda szonda áramkör feszültség alacsony (keverék szegény) 39 Lambda szonda áramkör feszültség magas (keverék dús) 41 Egyes sebességi fokozat kapcsoló - feszültség alacsony C20LET vagy EST 42 Egyes sebességi fokozat kapcsoló - feszültség magas C20LET vagy EST 43 Lineáris kipufogógáz visszavezetés rendszer 44 Lambda szonda áramkör feszültség alacsony (keverék szegény) 45 Lambda szonda áramkör feszültség magas (keverék dús) 47 Lineáris kipufogógáz visszavezető szelep pozíció 48 Akkumulátor fesz. alacsony 49 Akkumulátor fesz. magas 51 Központi vezérlőegység memóriahiba 52 Motorellenőrző lámpa fesz. magas 53 Üzemanyagszivattyú relé feszültség alacsony 54 Üzemanyagszivattyú relé feszültség magas 55 Központi vezérlőegység hardware hiba 56 Alapjárati vezérlő szelep fesz. alacsony 57 Alapjárati vezérlő szelep fesz. magas 61 Tank szellőző szelep feszültség alacsony 62 Tank szellőző szelep feszültség magas 63 EST gyújtótekercs 2 & 3 (feszültség alacsony) M2.8/XEV 64 EST gyújtótekercs 1 & 4 (feszültség alacsony) M2.8/XEV 65 Alapjárati CO potenciométer fesz. alacsony 66 Alapjárati CO potenciométer fesz. magas 67 Alapjárati pozíció kapcsolója feszültség alacsony 69 Bemenő levegőhőmérséklet érzékelő- fesz. alacsony 71 Bemenő levegőhőmérséklet érzékelő- fesz. magas 72 Teljes gáz érzékelő kapcsoló - feszültség magas 73 Levegőmennyiség érzékelő- fesz. alacsony 74 Levegőmennyiség érzékelő- fesz. magas 75 Nyomaték szabályzás - fesz. Alacsony (automata) 76 Nyomaték szabályzás-folyamatos (automata) 79 Teljes terhelés érzékelő - feszültség alacsony (kipörgésgátló) 81 Injektor szelep 1 - feszültség alacsony 82 Injektor szelep 2 - feszültség alacsony 83 Injektor szelep 3 - feszültség alacsony 84 Injektor szelep 4 - feszültség alacsony 85 Injektor szelep 5 - feszültség alacsony 86 Injektor szelep 6 - feszültség alacsony 87 Légkondicionáló relé- fesz. alacsony 88 Légkondicionáló relé- fesz. magas 92 Vezérműtengely szenzor hiba (Ecotec) 93 Hall szenzor - fesz- alacsony 94 Hall szenzor - fesz. magas 95 Meleg indító szelep - fesz. alacsony 96 Meleg indító szelep - fesz. magas 97 Gyújtás/befecskendezés lezárás - fesz. Magas (kipörgésgátló) 113 Turbo nyomás szabályzás limiten kívűl 114 Turbonyomás alapjáraton a felső határ felett 115 Turbonyomás teljes terhelésnél az alsó határ alatt 116 Turbonyomás teljes terhelésnél a felső határ felett 117 Turbo nyomásszabályzó szelep - fesz. alacsony 118 Turbo nyomásszabályzó szelep - fesz. magas
A ventillátornak elvileg mennie kellene lekapcsolt gyújtásnál, bár nekem a C20NE-nél sem megy, igazz sok értelme nincs, ha nincs elektromos szivattyú, mert csak a hűtőben lévő vizet hűti vissza a motorban lévő forró marad, sőt...
motor ECU 12 Diagnózis iniciációs / szeparátor (jelzi elejére / végére hibakód lista) 13 oxigénérzékelő - nyitott áramkör 14 hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - feszültség alacsony 15 hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő - feszültség magas 16 Knock jel áramkör - nincs feszültség változás 17 Knock jeláramkör 2 - nincs feszültség változás ( V6 modellek esetében) 18 Knock vezérlőegység (ECU) 19. Hibás RPM jelet ( főtengely érzékelő - hibás jel) 21 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség magas 22 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség alacsony 23 kopogásérzékelő - tartományon kívül 24 Sebesség érzékelő ( MPH ) 25 Injektor 1 - feszültség magas 26 Injektor 2 - feszültség magas 27 Injektor 3 - feszültség magas 28 Injektor 4 - feszültség magas 29 Injektor 5 - feszültség magas / Üzemanyag-szivattyú relé feszültsége alacsony (nem-V6 modellek) 30 befecskendező 6 - feszültség magas (V6 modellek esetében) 31. Nincs motor fordulatszám jel (a motor nem jár, vagy nem főtengely érzékelő jel) 32. Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség magas 33 MAP érzékelő - feszültség magas 34 MAP érzékelő - feszültség alacsony 35 alapjárati levegő szabályozó szelep léptető motor (nincs üresjárati fordulatszám-szabályozás) 38 oxigénérzékelő - feszültség alacsony (gyenge keveréke ) 39 oxigénérzékelő - feszültség magas (gazdag keverék) 41 1 fogaskerék francia kapcsoló - feszültség alacsony 42 1 fogaskerék francia kapcsoló - feszültség magas 43 EGR rendszer 44 Oxigén áramkör - feszültség alacsony (gyenge keverék) 45 Oxigén áramkör - feszültség magas (gazdag keverék) 47. Lineáris EGR pozíció 48 Akkumulátor - feszültség alacsony 49 Akkumulátor - feszültség magas 51 ECU memória hiba 52 Ellenőrizze a motor fény - feszültség magas 53. Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség alacsony 54 Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség magas 55 ECU hibás 56 Készenléti levegőszabályozó szelep - feszültség alacsony / magas 57 alapjárati levegőszabályozó szelep - feszültség magas / alacsony 61 Üzemanyagtartály szellőztető szelep - feszültség alacsony 62 Üzemanyagtartály szellőztető szelep - feszültség magas 63 EST vonal tekercs henger 2 & 3 - feszültség alacsony 64 EST vonal tekercs henger 1 & 4 - feszültség alacsony 65 Készenléti CO potenciométer - feszültség alacsony 66 Készenléti CO potenciométer - feszültség magas 67 üresjárati helyzetben kapcsoló - feszültség alacsony (üresjárati helyzetben kapcsoló nem nyitó) 69 A beszívott levegő hőmérséklet-érzékelő - feszültség alacsony 71 A beszívott levegő hőmérséklet érzékelő - feszültség magas 72 Teljes állású kapcsoló - feszültség magas 73 Levegő átfolyásmérő - feszültség alacsony 74 Légáramlás szenzor feszültségű nagy 75 Nyomaték vezérlő - feszültség alacsony 76 nyomaték szabályozás - folyamatos 79 Teljes terhelés inhibitor - feszültség alacsony (vontatási vezérlőjel) 81 befecskendező szelep 1 - feszültség alacsony 82 befecskendező szelep 2 - feszültség alacsony 83 Injektor szelep 3 - feszültség alacsony 84 Injektor szelep 4 - feszültség alacsony 85 Injektor szelep 5 - feszültség alacsony (V6 modellek esetében) 86 befecskendező szelep 6 - feszültség alacsony (V6 modellek esetében) 87 A / C cut-off relé - feszültség alacsony 88 A / C cut-off relé - feszültség magas 92 Vezérműtengely szenzor meghibásodása 93 Hall-érzékelő - feszültség alacsony 94 Hall-érzékelő - feszültség magas 95 Melegindításos szelep - feszültség alacsony 96 Melegindításos szelep - feszültség magas 97 Gyújtás / injekció vágva - feszültség magas (vontatási vezérlőjel) 113 kiemelés ellenőrzési tartományon kívül esik ( turbó modellek esetében) 114 Töltőnyomás (idle) fenti felső határ ( turbó modellek esetében) 115 Töltőnyomás (teljes) alatti felső határa ( turbó modellek esetében) 116 Töltőnyomás (teljes felső határérték ( turbó modellek esetében) 117 Wastegate szelep - feszültség alacsony ( turbó modellek esetében) 118 Wastegate szelep - feszültség magas ( turbó modellek esetében) ABS ECU 16 bal első mágnesszelep 17 Jobb első szolenoid 18 Hátsó szolenoid 19 Solenoids reléáramkörök 25 Hibás érzékelő fogasgyűrű 35 Szivattyú relé áramkörök ( hidraulikus modulátor ) 37 Féklámpa kapcsoló ( fék pedál kapcsoló) 39/44 Bal első RPM érzékelő (légrés érzékelő és a fogazott gyűrű, és az érzékelő működését) 41/45 Bal első RPM érzékelő (ellenállás & csatlakozások) 42/46 Jobb első RPM érzékelő (légrés érzékelő és a fogazott gyűrű, és az érzékelő működését) 43/47 Jobb első RPM érzékelő (ellenállás és kapcsolatok) 48 A rendszer feszültsége rossz ( generátor , vagy akkumulátor ) 55 Hibás ECU Összkerékhajtás ECU 15 olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség magas 24. Nincs sebesség jel 31. Nincs motor RPM jel 32 Nyomás kapcsoló hibás 33 mágnesszelep - feszültség magas / osztóművel túlmelegedett , hogy 160 ° C-on 1992 modellek 34 mágnesszelep - feszültség alacsony 37 Fék lámpa kapcsoló 39. Nem ABS jel, vagy 0 MPH és 2300-as több mint 15 másodperc 55 ECU hibás 71 Fék kapcsoló - feszültség magas 72 Fék kapcsoló - feszültség alacsony 73 autó megállt fékezés nélkül több mint 37mph 74 szervokormány PAS nyomása kisebb, mint 10 bar 75 olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség alacsony / osztóművel túlmelegedett 160 ° C vagy 140 ° C-on több mint 118MPH. (Megjegyzendő, hogy kódok 15,39,71-75 csak a modellek nagyjából 1994-től elektronikus sebességmérők ) Kipörgésgátló ECU (V6 modellek és Astra GSi csak) 14 hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő - feszültség alacsony 15 hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - feszültség magas 21 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség magas 22 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség alacsony 26 Kipörgésgátló fojtószelep pozíció érzékelő - feszültség magas (fojtószelep motor ellenállás hiba; V6 modellek esetében) 27 Kipörgésgátló fojtószelep pozíció érzékelő - feszültség alacsony (fojtószelep motor ellenállás hiba; V6 modellek esetében) 31. Nincs motor RPM jel 37 Féklámpa kapcsoló (fékpedál kapcsoló) 39. Bal első RPM érzékelő (ABS hiba) 42. Jobb első RPM érzékelő (ABS hiba) 44. Bal hátsó RPM érzékelő (ABS hiba) 46 Jobb hátsó RPM érzékelő (ABS hiba) 55 ECU hiba 57 ABS állapota - jelezni az alacsony (jelzi ABS rendszer hibája, nem TC rendszerhiba) 58 ABS állapot - szakadás 63 fojtószelep motor - szakadás 64 fojtószelep motor - rövidzárlat 82 Be / ki kapcsoló feszültség alacsony (műszerfal kapcsoló) Riasztás ECU (Gyári riasztás esetén) 18 hiba a hatástalanítás jelzés 25 Horn - feszültsége alacsony (Horn O / C vagy biztosíték hiba) 26 mutató balra - szakadás 27 mutató jobb - szakadás 28 Ultrahangos érzékelő vezető oldalán - szakadás vagy helytelen feszültség 29 Ultrahangos érzékelő utas oldali - szakadás vagy helytelen feszültség 32 boot (trunk) érzékelő riasztást ad 33 Bonnet (Hood) érzékelő riasztást ad 34 ajtók riasztást ad 35 gyújtás bekapcsolásakor riasztást ad 36 immobilizálása áramkör - nyitott áramkör (indító áramkör kiváltott okozva riasztás) 37 Radio riasztást ad 38 Ultrasonics riasztást ad 39 hiba a hatástalanítás jelet. (Központi zár biztosító kiolvadt, ami riasztási állapot) 40. Két riasztási kiváltja ugyanabban az időben. 41 Tartalék riasztás bemenet okozott riasztási állapot 46 Hátsó ablak összetört riasztást ad ('92 től modellek esetében) 52 Horn Feszültség Alacsony - Horn O / C vagy biztosíték fújt 55 ECU hiba Automata Sebességváltó ECU 17 mágnesszelep 1-2 / 3-4 - feszültség alacsony 21 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség magas 22 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség alacsony 23 A hűtőfolyadék hőmérséklete kapcsoló - feszültség magas 25 mágnesszelep 1-2 / 3-4 - feszültség magas 26 mágnesszelep 2-3 - feszültség alacsony 27 Csatlakozás mágnesszelep 2-3 / mágnesszelep TCC 28 mágnesszelep 2-3 - feszültség magas 29 TCC mágnesszelep - feszültség alacsony 31. Nincs motor RPM jel 32 nyomásszabályozó mágnesszelep - feszültség alacsony 33 nyomásszabályozó mágnesszelep - jelenlegi magas 36 TCC mágnesszelep - feszültség magas 38. Nem sebességváltó bemenő jel RPM 39. Nem sebességváltó kimeneti fordulatszám jel 41 Gear error - hidraulikus hiba 42 nyomásszabályozó mágnesszelep - rövidzárlat 47 Le váltás védelmi hibát 48 Akkumulátor - feszültség alacsony 49 Akkumulátor - feszültség magas 56 választó kapcsoló - hibás jel 65 AT olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség magas 66 AT olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség alacsony / magas 67 AT olaj hőmérséklet érzékelő - feszültség magas 75 Átviteli kapcsoló - feszültség alacsony 76 Motor TPS terhelés jel hibás 77 Kickdown kapcsoló - feszültség alacsony 78 AT váltás ideje - túl hosszú Simtec 56 hibakód hirdetések Összes körülbelül 1995-1996 on valószínűleg kódokat használni a listából. 13 oxigén érzékelő - nyitott áramkör 14 hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - feszültség alacsony 15 hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - feszültség magas 16 kopogásérzékelő jeláramkör 19. Hibás RPM jelet 21 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség magas 22 fojtószelep helyzetét érzékelő - feszültség alacsony 23 Knock jel - a tartományon kívül 24. Nem a jármű sebesség jel 25/26/27/28/29/30 Injektor szelep 1/2/3/4/5/6 - feszültség magas ( injektor (ok) rövidre az akkumulátor, vagy injekció jel nincs jelen) 37 Check fény - feszültség alacsony 38 oxigénérzékelő áramkör - feszültség magas 39 oxigénérzékelő áramkör - feszültség alacsony 44 Oxigén szenzor - sovány kipufogó 45 Oxigén szenzor - gazdag kipufogó 48 Akkumulátor - feszültség alacsony 49 Akkumulátor - feszültség magas 52. Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség alacsony 53. Üzemanyag-szivattyú relé - feszültség magas 54 Üzemanyag-szivattyú relé 0 - feszültség magas 55 ECU memória hiba 56 alapjárati levegőszabályozó szelep - feszültség magas 57 alapjárati levegőszabályozó szelep - feszültség alacsony 61 Üzemanyagtartály szellőztető szelep - feszültség alacsony 62 Üzemanyagtartály szellőztető szelep - feszültség magas 69 A beszívott levegő hőmérséklete 71, mint fent 73 Tömeg légáram hőmérséklete 74 Tömeg légáram hőmérséklete 75 Nyomaték vezérlő - feszültség alacsony 76 nyomaték szabályozás - folyamatos 81/82/83/84/85/86 - Injektor szelep 1/2/3/4/5/6 - feszültség alacsony (injektor (ok) rövidzárlat a földre) 87 A / C cut-off relé - feszültség alacsony 88 A / C cut-off relé - feszültség magas 91 Oxigén fűtés - feszültség magas 92 Vezérműtengely pozíció érzékelő - hibás jel 93 vezérműtengely pozíció érzékelő - feszültség alacsony 94 vezérműtengely pozíció érzékelő - feszültség magas 95 Melegindításos szelep - feszültség alacsony 96 Melegindításos szelep - feszültség alacsony 97 Kipörgésgátló modul - hibás jel 98 oxigénérzékelő fűtés - feszültség alacsony 113 Turbo megkerülő vezérlés - boost nyomás nagy 114 Turbo töltőnyomás (idle) - a fenti felső határ 115 Turbo töltőnyomás (teljes) - az alábbi felső határ 116 Turbo töltőnyomás - a fenti felső határ 117 Turbo lefúvatószelep szabályozó szelep - feszültség alacsony 118 Turbo lefúvatószelep szabályozószelep - feszültség magas 119 szívócsatorna abszolút nyomás (MAP) érzékelő - tartomány vagy a teljesítmény 121 oxigénérzékelő - szegény keverék 122 oxigénérzékelő - gazdag keverék 123 Szívócső levegő vezérlő mágnesszelep (1) - blokkolt 124 Szívócső levegő szabályozó mágnesszelep (2) - blokkolt 125 MAP érzékelő - az alábbiakban felső határ 126 MAP érzékelő - a fenti felső határ 129 kipufogógáz-visszavezetés ( EGR ) rendszer - feszültség alacsony 131 EGR rendszer - feszültség magas 132 EGR rendszer - helytelen jel 133 kipufogógáz-visszavezető rendszer (2) - feszültség magas / alacsony (világos) 134 kipufogógáz-visszavezető rendszer (2) - feszültség alacsony / magas (világos) 135 hibás működés jelző lámpa - feszültség alacsony 136 ECU memória hiba 137 ECU - hőmérséklet magas 138 MAP érzékelő - feszültség alacsony 139 MAP érzékelő - feszültség magas 143 indításgátló - nincs jel / rossz jel 144 indításgátló - nincs jel 145 indításgátló - rossz jel Simtec 56,5 Fault Kódlista Ha valaki tudna hozzájárulni egy kis extra értelmében ez a szakasz nagyon hálás lennék, mert a forrás nem nagyon átfogó. 0100 Mass légáramlás érzékelő 0105 Szívócső nyomásérzékelője 0110 beszívott levegő hőmérséklet érzékelő 0115 Szívó hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő 0120 HEGO melegítő 0150 HEGO 0173 HEGO 0201/020/0203/0204/0205/0206 befecskendező 1/2/3/4/5/6 0230 Üzemanyag-szivattyú 0325 kopogásérzékelő 0330 kopogásérzékelő 2 0335 Crank érzékelő 0340 Vezérműtengely szenzor 0351 Gyújtótekercs 1 + 4 0352 Gyújtótekercs 2 + 3 0400 EGR szelep 0403 EGR szelep 0410 Másodlagos levegő szivattyú relé 0412 Másodlagos mágnesszelep 0433 Üzemanyagtartály légtelenítő szelep 0500 Odometer frekvencia érzékelő 0505 Üresmenet léptető motor / alapjárati levegő szabályozó 0560 Akkumulátor 1110 Átkapcsolás mágnesszelep 1112 kapcsoló szeleppel 1 1113 kapcsoló szeleppel 2 1120 fojtószelepház meghibásodás 1229 Tápegység relé 1231 Üzemanyag-szivattyú relé 1320/1327/1328/1329 Knock vezérlő henger 1/2/3/4 1405 EGR szelep 1410 Másodlagos levegő szivattyú relé 1411 Másodlagos levegő pumpa 1501/1502/1503 indításgátló vezérlőegység 1530 Légáram relé 1600 Belső ellenőrzési modul 1601 ECU hőmérsékleten nagy 1602 Knock vezérlő modul 1604/1605/1606 Knock vezérlőegység 1640 Knock vezérlőegység vagy quad hajtómodul 1690 MIL / Engine nem (hibajelző lámpa) 1740 Nyomaték vezérlőegység
Vezműteng jeladó. Ennek az ára még nem vág földhöz. :)
Viszont ma, két dolgot is produkált.
Folyamatos haladás közben néha ugrált a km. óra mutatója. Olykor leugrott nullára vagy kevesebbre mint a valós sebesség. Ez 1-3 másodperces történet, majd visszaállt az eredeti sebességre.
A másik.
Bekapcsoltam az ablaktörlőt, meg sem moccant. Félre álltam és kézzel megmozdítottam a kart.
Ekkor ugyan elindult, de mint valami lassított felvétel, törölt egyet.
Pár próbálkozás után életre kelt és végezte a dolgát, de kb. egy óra múlva ( közben nem próbáltam ) ugyanez a tünet jelentkezett.
Sziasztok! Ötletelés sok van és a letehetséges hibák száma is kb 4-5, fe hátha mással is elöfordult a csoportban és akkor nem kell annyi hibábol találgatni.
Az autóból teljesen váratlanul, hol inditásnál egyböl, hol menetközben elmegy az erő. Olyankor a 131-böl akár 60 is maradhat. Egyáltalán nem huz, de a fogyasztás mérö sem megykifejezetten 13 fölé. Majd amikor azt hinnl az ember 10 km után, hogy sosem hagyja abba leállitás újraindítás után ismét jo és nagyon jol is huz az auto. De van olyan, h 2 napi állando használat után is erötlen marad.
"Hol írtam olyat, hogy látom a mínuszolók nickjét?"
szar dolog, amikor valaki nem emlékszik arra hogy mikor mit hazudik...
"2 azonos IP-ről jött, tehát 2 jellemtelen negálgat sok nickkel. A legutolsó 3 ugyan más IP-ről van, de a nickek ugyanazok. Azt hiszi a kis buzzancs, nincs beazonosítva."
másik, hogy én nem használtam rád sértő jelzőt (féreg, fika stb...) kicsit gondolkodj már el hogy beszélsz... ezért utálnak valószínűleg akik minuszt adnak a hozzászólásodra mert bicskanyitogató a stílusod...itt lezártam a témát mert rajtad tényleg nem lehet segiteni...maradj magadnak a bicskanyitogató modoroddal együtt aztán nézegesd a minuszokat anélkül hogy elgondolkodnál a miértjén... szia
Ide jutott a szánalmas? Majd 1 éve nem látom a vergődését és nagyon boldog vagyok. Ő és fegyverhordozói azért -olnak rendesen, ha néhanapján ide írok valamit. Engem ez kifejezetten szórakoztat. Utánam persze nem kell nyomozni. Az első hozzászólásom végén bemutatkoztam és a mail címem sem titkos. Várom, hátha eljön megverni engem! Nagy reményeket ne fűzz a megreformálásához! Egyébként Omega tulajdonos vagy te is?
Miért nem vállalod a saját nicked? Mert gerinctelen féreg vagy, aki csak hangulatot kelt. Ráadásul ostobaságokat és hazugságokat ír! Hol írtam olyat, hogy látom a mínuszolók nickjét? Hol fenyegetőztem? Hol állítottam olyat, amiket az utolsó mondataidban állítasz?!? Szánalmas és hazug kis fika vagy, de csak futtasd magad...