Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

M1,5 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 185033

Neee!

Előzmény: john wick (185030)
nagoya Creative Commons License 2024.01.09 0 1 185032

Szervusztok!

 

És bemutatkozásképpen két kép a bakancslistás szépségről:

Üdv,

Nagoya

nagoya Creative Commons License 2024.01.09 0 0 185031

Szervusztok!

 

Új-régi vagyok a fórumon, mivel a 8 év után újra szereztem egy bakancslistás 328i coupe-t. A nagy felújítás után egy-két módosítást is elkövetek rajta. Az egyik ilyen, hogy szeretnék a kesztyűtartóba egy OBD2 interfészt, hogy a diagnosztikát az utastérből is el tudjam érni, ne csak a motorháztető alatt lévő OBD1-en keresztül.

Ehhez szükségem lenne a tápon és földön kívül a L-Line (fehér/sárga) és a K-Line (fehér/lila) vezetékekre. Esetleg tudnátok benne segíteni, hogy a központi konzol környékén ezek hol érhetők el?

 

Előre is köszönöm,

nagoya

john wick Creative Commons License 2024.01.09 0 0 185030

Nem tettem közzé, de elköltöztem onnan. Válok. A hétvégén hozom el a nagy fűnyírót, és az e39-et. Kis honda marad asszonynál.

Előzmény: M1,5 (185025)
M1,5 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 185029

Semmit, csak nem bírtak ellenállni az autó látványának. ;)

Előzmény: Stratonicus84 (185028)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 185028

És mit csináltál, amiért gratuláltak? :)

Előzmény: M1,5 (185027)
M1,5 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 185027

Nem, ismeretlenek. Szerintem Gézának nem tetszik, ő nem bírja elviselni, ha egy motor nem forog 8 ezerig! :)

Előzmény: Stratonicus84 (185026)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 185026

Géza volt az? :)

Előzmény: M1,5 (185025)
M1,5 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 185025

2024 első örömteli E36-os pillanata: mátrai kirándulás során Honda fanatikusok gratuláltak az autóhoz! :DDD

mica-r Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185024

A leírásodban benne van, hogy az akkori autók túlmotorizáltak voltak. Nem nagyon voltak képesek leadni az erejüket. Kellett némi küzdelem az életbenmaradáshoz. 

Előzmény: Rumcice (185022)
jedi78 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185023

Tökéletesen megértelek ! Viszont a modern autók és gyors autók más tészta ..szerinted ehhez nem kell vezetéstechnika ..,de igen kellene , csak sajnos nincs . Egy e34 avatott kézben már a múlt , de mehetünk régebbi autókra is. 

Előzmény: Rumcice (185022)
Rumcice Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185022

Egy biztos, bármilyen újabb autóból visszaülök az E34 M5-be, mindig érzem, hogy az egy gép, egy technika, egy összetett szerkezet van alattam, nem egy ablakos doboz 4 kerékkel.

 

Érzem a rezgéseket, a hangokat, teljesen másképp mozog, mint bármi, amit már vezettem.

 

És ha hideg vagy nedves aszfalton akarok kigyorsítani, akkor tudni kell összeszedni és uralni az autót, ha megcsúszik.

 

Ehhez rutin és tudás kell, és emiatt nem adom kezébe az autót, mert ők ezt nem tudják, soha nem tapasztalták. Nincs 3 betűs elektronika, ami segítene. És ez a fantasztikus. Nincs ilyen orbitális hülyeség, hogy "eddig még nem mertem kikapcsolni a kipörgésgátlót".  Az ilyen nem tud vezetni.

 

 

Előzmény: jedi78 (185020)
jedi78 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185021

A régi kupás porschék is nagyon jók voltak !! A mai már jóval nagyobb méretre és hízott is ,de kezes :).

 

Előzmény: mica-r (185018)
jedi78 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185020

Igen , ez igaz. Nem kell annyit gépészkedni a mai autókkal.

Előzmény: mica-r (185019)
mica-r Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185019

Amúgy egy átlag Ford Focus, vagy bármi is sokkal jobb technika, mint a 30 évvel ezelőtti menő kocsik.

Előzmény: mica-r (185018)
mica-r Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185018

Aránylag szélsőséges példa :-)

Én csak régebbi Porsche kupás versenyautóval mentem, elég jó az. De nem volt kikapcsolva korlátozás, 

Előzmény: jedi78 (185016)
jedi78 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185017

Viszont abban igazad van hogy ma már egy gyenge sofőr is tud viszonylag gyorsan menni az elektronikákkal .Cserébe nem érzi menyivel megy és kezdődnek a bajok.

jedi78 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185016

Egy picit ezt cáfolnám.Idén volt szerencsém többször tesztelni porsche 911 gt3-at pályán.(legújabb modell).Track módban kikapcsolt elektronikával brutálisat lehet vele menni .

Előzmény: M1,5 (185013)
mica-r Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185015

Viszont a mostani autók sokkal erősebbek. 

Előzmény: M1,5 (185013)
mica-r Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185014

Addigra bőven eladtam a HF Integralémat :-)
Essen szét másnál :-)
Egyébként meg szerintem jobban ment a M5. Mérés szerint is. 
https://zeperfs.com/en/duel621-658.htm

Előzmény: M1,5 (185011)
M1,5 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185013

Ez valami olyan lehet, mint amikor a modern vadászrepülők elektronika nélkül vezethetetlenek. Szóval ha a mostani autókból kikapcsolod a segédleteket, kezelhetetlenebbek lesznek, mint a régi, hasonló képességű, de még segédletek nélkülire tervezett autók.

Ez csak egy ilyen elmélet.

Előzmény: Rumcice (185004)
M1,5 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185012

Nem tudom biztosan, de azt gondolom, hogy igen.

Előzmény: Rumcice (185010)
M1,5 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185011

2005-ben vettem az első Integralémat, pont előtte pár nappal próbáltam ki egy 3,8-as M5-öt és semmivel se ment jobban. Nyilván nem a végsebességet próbálgattam, abban biztos jobb volt az M5.

Előzmény: mica-r (185009)
Rumcice Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185010

Akkor az volt, mert iszonyat sokat törtek miszlikbe, a motorjuk meg ment versenyautókba.

 

E36 M3 3.0-ban és 3.2-ben volt kipörgésgátló?

Előzmény: M1,5 (185007)
mica-r Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185009

Nem a mai autókhoz kell mérni. 

Előzmény: M1,5 (185007)
M1,5 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185008

Jó, de nem ez volt az egész dolog témája és semmivel sem vitte előrébb a tárgyalást és az is lehet, hogy ő ezzel az E38/39-re utalt.

Előzmény: Rumcice (185002)
M1,5 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185007

Elég sok E34 M5-öt sikerült vezetnem és azt mondani, hogy "iszonyú gyors" ...hmm... :DDDD

Előzmény: Rumcice (185004)
M1,5 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185006

Az E32-ben is mindkettő van gyárilag és jó pár évig így készült...

Előzmény: gyikhuszar (185003)
john wick Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185005

Igen, ezt tök jól írtad, az uralkodnod kell az autó felett érzést.

Aki komolyabbat akart régen, jobb, ha nem volt fekezű, azok meghaltak. Most a fakezűek is vezethetnek akár 500 LE-s autókat, sokkal nehezebben halnak meg, és bátorabbak, kevesebb tudással, sokkal több galibát és kellemetlenséget okozva az utakon.

Előzmény: Rumcice (185004)
Rumcice Creative Commons License 2023.12.29 0 0 185004

Biztos. Mi is agyaltunk rajta, és arra jutottunk, hogy a kikapcsolható kipörgésgátló lehet a megoldás, olyankor tud csak érvényesülni a sperr.

 

Az E34 M5-ben meg egyáltalán nem létezett semmilyen kipörgésgátló, viszont ott alap volt a sperr, mint írták is. Sok M5 végezte az árokban emiatt, iszonyú gyors az az autó, és az ABS-en kívül nincs benne semmi segítség. Ettől csodálatos. Az embernek uralkodnia kell az autó fölött.

Előzmény: gyikhuszar (185003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!