Sikerült elveszítenem az indító kulcsom, sajnos nincs már tartalék. Próbálok kutakodni a neten, hogy talán valahol megvehetem a betéteket. Kellene 1 db gyújtáskapcsoló betét,1 db csomagtartózár betét, 1 db tanksapkazár betét és 2 db ajtózár betét 2 db kulccsal. Sehol nem találok forgalmazót. Ha, valaki esetleg ismer, kérem jelezze.
Gondom az is, hogy hogyan nyissam ki a kormányzárat, hogyan szereljem ki a gyújtáskapcsoló betétet, a tanksapka betétet. Talán az ajtózár betét kiszerelésével nem lesz gondom.
Cordobám 1996. 1.4 es benzines. Minden segítséget megköszönök.
Röhej, mobil lakatost nem találtam sehol, aki törés nélkül tudna nyitni és építeni. Megpróbálnám a lehetetlent, de kis segítség ó lenne.
Milyen számozást? A táblán rajta vannak a relék, azon nagyméretű számok. A biztosítékok az autóknál már szín szerint követhetőek a az értékek. Ha elveszett a nyomtatott sillabusz, az autó gépkönyvében minden megtalálható. Ha az is elveszett, megrendelhető, most nincs meg a link, de létezik a neten, keress rá.
Ja, ha az aksit nem szívja semmi, hisz másikkal is ua. akkor szerintem nem blokkol, hanem kontakt hiba. Zárlatnál az aksit általában teljesen kimeríti. Próbál szerezni bontóból reléket, (az új marha drága), lehet ott is lehet hiba.
A motort és motorház mosását nem bízom senkire, magam végzem, de nagyon ritkán. Az elektronika nagyon nagyon kényes dolog, maximális odafigyelést igényel. Nem szabad nekiállni slaggal, bő vízzel mosni, mert akkor biztos, hogy valami beázik, keserves a szárítás.
Bekem 1996-os Cordobám van, ő sem szeret indulni, ha meleg van. Végre rájöttem a hibára! Valószínű a biztosító tábla nyomtatott áramkörén hajszál repedés van, hőtágulás miatt nincs kontakt. Nekem a 28-as relé alatt van valamilyen hiba. Egyszerűen kiszedem, megtörölgetem az érintkezőt, vissza és azonnal indul. nem szedtem ki a panelt, ha mindent átforrasztanám, megszűnne a gond, de lusta vagyok.
Helló! :) Ez valóban jó ötletnek tűnik, a probléma már "csak" annyi, hogy miután tiszta sár volt az egész autó, elmentünk autómosóba lemosni és nos azóta nem indul. Mármint nem rögtön lett baja, hanem konkrétan valami leszívja / blokkolja (inkább utóbbi) az aksit. Igen- igen, tettünk bele másikat, de nem, nem javult tőle a helyzet. Első körben nem indult, másik akksi, oké, indul, 3x, rá pár órára semmi. Azóta próbáltuk újra ugyan ezt, indul egyszer, majd semmi. Grr... azt hiszem tényleg szerelő kellene, mert némileg bosszantó, hogy kiadtuk rá a pénzt, tökéletesen működött míg nem érintkezett a vízzel (aztán nekünk eszünkbe nem jutott körbelocsolni megvásárlás előtt, de majd legközelebb...)
Hab a tortán, hogy míg ez nem működik, szintén egy Cordobát használunk, csak az régebbi típus cirka 120 ezer forint volt (nem a miénk, kölcsönbe van) az például melegben nem indul. De tényleg. Mindig indul, de melegben nem. Aztán most mégis azt használjuk, mert legalább 1. beindul 2. tudod mi a gyenge pontja és ahhoz igazítod az életed :D
Szerintem menj rá egy aknára, alaposan takarítsd meg és tüzetesen nézd át hol van valamilyen elektromos szigetelési hiba. Ha nem látsz semmi, indítsd el a motort és vékony vízsugárral permezd a madzagokat. (imitálod a tócsát) Kiderül hol a hiba, talán, de ez a vizsgálat ingyen van.
Szia! Tegnap vettünk egy 2002-est és ma rögtön ki is jött ugyan ez a probléma, kérdés: sikerült e rá jönnöd, hogy mi a gond? Hálásan megköszönnénk, ha megosztanád, mert komolyan ránk jött a frász!
Igen okozhatja más is.Lehet hogy a középső dob, de lehet katalizátor is.Ezt így távolról nehéz,ezt hallani kéne hogy honnan ered a zaj forrása.kell még egy ember aki megkeresné a zajt.
Srácok! A kocsi egy 2008-as Cordona 1.4 16V 86LE Premium Gold. 35.000 km van benne. Apósom kocsija volt, most az enyém. Végig garázsban állt, soha semmi sérülése nem volt. Most olyat tapasztalok, hogy menet közben a hátsó részből, a lengéscsillapítók felső - csomagtartó felüli - bekötési pontjainál fémes "nyekergő" hangot hallok. Mi lehet ez?
csak ott tud ráfolyni a víz a szűrőre.tedd vissza a szűrőt.tegyél rá 1 neylont.tedd a helyére a műanyagot és locsold meg vízzel ott.Ha a neylon vizes akkor tuti hogy a műanyagon van még repedés valahol???