Nézd, ugyanezt mondtam én is, nem mondtam, hogy átvertél bárkit is, nem mondtam, hogy inkorrekt módon csináltál bármit is. Amit írtam, az most is elolvasható, ott maradt. És a legnagyobb baj ebben, hogy az még csak nem is az én véleményemet tükrözte, de hát ezt is olvashattad.
én azt hiszem elég korrektül elintéztem vele, annak ellenére,hogy felhívtam a figyelmét rá, sőt mondtam hogy jöjjön vissza csere után, de mível messze lakott azonnal el akarta vinni.
úgy vitte el hogy másnap lecseréli,még az árát is elengedtem,aztán valahogy nem úgy lett.
ez nem az én hibám.a mostani kocsimmal is augusztustól 700 kmt mentem.
nálam jó.mást mit mondjak?
vagy adjam oda ingyen mert a gazda nem tesz bele olajat és addig megy amíg szétesik?
szerintem ezt annak idején átbeszéltük.
nem sértődtem meg egyeltalán, de akkor te is másképp vélekedtél egy 20 éves autóról és a vele járóiról.
mindenkinek tisztában kell lennie mit vállal egy ilyennel,főleg akkor ha én sem tudok semmit az előéletéről(amit el is mondtam)mert 1 évet sem volt nálam,és azzal is pár száz kmt mentem.
nem lehet mindenkitől elvárni hogy úgy adja át a kocsit mint te ,mert akkor senki nem venne új autót,amúgy mint említettem ezért volt annyi amennyi és nem annyi mint amennyiért te árulod a tiédet.
ezek szerint még nekem kellett volna fizetni pár százast?
na ne már.....
ha esetleg küldesz egy képet bármelyik kiégett égőről, vagy egy eltört kapcsolóról akkor még utalok neki egy kis pénzt....
különben nem is tudom mi miért keveredtünk ilyen szócsatába, hisz a tulajjal mindent elintéztünk?
ja és a kocsi 20 évéből max 1 et ha volt nálam,akkor miért is én lennék a kompetens személy a történetében?
akár nálam letehette egy trailer is, mielőtt eladtam.
valójában én pont miatta nem cseréltem olajat(mert így volt az alku,és elengedtem az árárt),most meg nekem rovod fe!!!!!!!!!!!!!
egyébként én erről nem vagyok teljesen meggyőzve,hisz te is kipróbáltad és ő is 40!!!!!! km es próbautat ment vele,aztán neten jött pár kép akármilyen alkatrészről.
szerintem én is tudnék pár képet küldeni bármilyen hibás alkatrészről a volt tulajnak.
lehet átküldöm amit küldtél, hátha fizet egy kicsit,ez most úgyis divat :-))))))))))))))))))))
Nézd, én fél órát láttam az autót, semmit se tudtam az előéletéről, Te pedig ismerted, mivel a tied volt. Ha bármi is volt vele, azt neked jobban kellett tudnod, mint bárki másnak. Harmadrészt én nem mondtam, hogy inkorrekt ember vagy, pusztán annyit írtam, amennyi a valóságban is megtörtént.
Az mindenesetre meglepő, hogy a motor kész csoda volt, hogy működött, miután 200km-t bírt megvétel után, beállt, később szét lett szedve, és ami különös, állt benne az olajsár, alul is, felül is. Ezekre a motorokra ez nem jellemző, persze ha rendesen van cserélve az olaj, normális km után, normális minőségű. Hogy ezért megsértődsz-e, az a Te bajod, lehet csak a lelkiismereted szólal meg, lehet csak érzékeny vagy, de még egyszer írom, én nem mondtam semmi egyebet azon túl, mint ami a valóság.
Ja, amúgy érdekes, ha már erről van szó, van most egy autóm eladó, tettem rá friss műszakit, felújítottam a motorját, vettem bele új szélvédőt, (még ebből is a pilkingtont kapta, nem az olcsóbb lengyelt) kapott új akksit, trafókat, gyertyakábeleket, cseréltettem vezérlést, hátsó telókat, hétfőn kapja a vadiúj, minőségi termosztátot, meg egy olajcserét (5000km után) és így adom annyiért, mint mások. Igaz, én úgy vagyok vele, hogy eladáskor fogom tudni, hogy hány km van még olajcseréig, és mivel az új gazdánál sem használódik másképp az olaj, nem vagy- vagy alapon kell cserélgetni, hanem konkrétan megmondom, mikor kell az olajat cserélni, de addig mehet vele sokezer km-t. Valahogy én meg ilyen vagyok...
Amúgy a 3.8-ast valóban nem lehet kinyírni másképp, csak ha nincs benne megfelelő mennyiségű, minőségű olaj vagy víz.
ha autót veszünk minden folyadékot szíjat lecserélünk pláne egy 20 éves autóban.
ezt mindenki tudja,abban egyet értünk,hogy méterre pontosan ezeket a dolgokat nem lehet kiszámolni mikor áll be a motor,akkor szerinted meddig járt volna még olajcsere nélkül?
vagy azt akarod mondani hogy én tudtam hogy pontosan 221 km után megáll?
ha ekkora spiler lennék nem kellene dolgoznom, megélnék belőle.
másodszor
kezdésnek elengedtem 30000 et úgy hogy amint haza ér lecseréli.ez alku tárgya volt
aztán meg kapott egy fél autót alkatrészként 4 gumival felnivel grátiszba.
harmadszor
mivel te jöttél megnézni neki a kocsit hogy hogy nem láttad a problémát,ha tőlem meg elvárod hogy belelássak?te vagy a szerelő, én nem vagyok az,hisz nem kérdezgetnék itt mindenfélét
de legközelebb teljesen leszervizelve adom át a kocsimat az új tulajnak alkatrészárban egy plusz donor autóval. :-)))))))))))))))))))
a mostani autómban friss az olaj de elcsöpög a dekninél,
nem értem mi köze egyiknek a másikhoz,de értem a szarkazmust
Sajnos a javítás érdekében elkerülhetetlen a dekni vissza bontása! A sérült részt némi lakatos kézügyességgel kiegyenesíteni, ha van eszköz akkor a beszakított meneteket kijavítani ( menetet felfúrni és kapható menetjavító betétet beletekerni), az egész szárazra mosott deknit meg a tömítést meg a helyét bekenni pl Loctite sötétszürke pasztával, aztán összeszerelés érzéssel meghúzott csavarokkal. Onnan többet olaj nem fog folyni!Amit ezzel összeraktam, onnan se olaj se víz nem szivárgott többet:)
szerintem nem a motoron folyik keresztül az olaj,mert a kipufogó száraz,menet közben sem füstöl se kéken,sem feketén,vezérműláncot cseréltek benne,azóta folyatja,onnan a vezérmű dekni felől,de annyira be van zsúfolva,hogy nem látni pontosan honnan is folyik.ezt az indítási problémát csak most kezdte el,ezért gondoltam hogy nagyon lecsökkent az olajszint azért nem indul egy henger.elég régen néztem az olajat bevallom őszintén,de kb 1 héten 1 szer van beindítva.most feltöltöttem olajjal,és megpróbálom csinálja e?
egyébként nem tudom mit lehetne kezdeni ezzel a dekni folyással?
Nem akarom beleütni az orromat innen messziről de, ha azt olvasom, hogy két liter olaj hiányzik meg hidegen nem indul be egy henger akkor ott lehet, mármint abban a hengerben valami mechanikus hiba. gyűrű, esetleg szelepszár kopás vagy a szimmering ahol bejut sajna az olaj az égéstérbe, ami hidegen némi zavart okoz a szikraképződésben a gyertyahézagnál, amit aztán a henger kidolgoz magából és mintha mi sem történt volna. Létezik "átlátszó" gyertya pipa amivel tesztelni lehet a szikrát és a minőségét mert belül van egy hézag, így azonnal ellenőrizhető hogy induláskor van-e szikra.
eszemben volt,csak nagyon ritkán megyek vele,talán heti 1 alkalommal az is pár km.
most született a 3. gyermekünk(2 hónapja) és ez miatt hogy az újszülöttet ne kelljen vinni nem nagyon mentünk sehova,inkább csak állt a kocsi.
egyébként azért van olajfolyásom mert amikor cserélték a vezérmű láncot rosszul rakták fel az aszt takaró deknit,valami alatta maradt és meghúzták a csavarokat és eldeformálódott,nem zár rendesen.1-2 csavart bele is szakítottak.nagyjából ennek a pereméről látom folyni az olajat.
menet közben jól megy,nem dadog,nem füstöl sima járású halk.
-szépen egyenletesen jár a motor 1000 ford alapjáraton,semmi ingás rángás remegés.
-ha beindítom egyik henger 10-20 másodperc múlva indul el,picit kékes a füstje de a füst indítás után el is múlik.ezt nem mindig csinálja olyan 5 ből 1 szer.
-melegen a szelephang nem mindig hallható
-van egy kerregés szerű hang 1300-1500 ford között a vezérműlánc környékéről alulról oldalról a kerék mögött olyan klímakompresszor vagy főtengelyvége környékéről.
-az olajnyomás melegen a piros felett van egyel (most cserélek olajat ahogy írtad,lehet ez változik)
-a víz hőfok nem megy az első beosztás vagy rovátka fölé.
különösebb gond nem volt csak ezek,nemtudom mi lehet,nem egy lelakott gép,a motorja sem volt buherálva
szerintetek mi van akkor amikor indítom a 2.3 ast hidegen 1-2 napi állás után, és az egyik henger nem megy,kicsit (nagyon kicsit) kéken füstöl aztán elindul kb 30 másodperc múlva az a henger is és onnantól semmi baja?
ezt nemrég kezdte.igaz elég kis távokat megyek vele.
Készítettem egy alkatrész listát ha valakinek valamire szüksége lenne akkor keressen.
Pontiac Trans sport és Chevrolet Lumina bontott és használt alkatrész árlista! Önindító, átnézve, tisztitva kipróbálva 6 000 Ft Generátor 5 000 Ft Computer (2 db) 4 500 Ft Első fék nyergek 2 db 5 000 Ft Kormánymű felújításra 4 000 Ft Bal oldali első ajtó, kilincs és zár nélkül, üveg, ablakemelő kárpit van benne 5 000 Ft Toló ajtó, sérült, zár és kilincs nélkül 2 500 Ft Csomagtér ajtó zár nélkül 3 500 Ft Gyujtás kapcsoló két kulcsal, nagyon jó állapotban 6 500 Ft Zár készlet, 3 ajtó zár és egy csomagtér zár, 2 kulcsal 12 000 Ft Ülések 7 darab , teljes szett, 2 első és 5 hátsó. Szakadás és szag mentes 14 000 Ft Hátsó üvegek Ft/db 2 000 Ft Motor háztető, kicsit karcos de használható 3 500 Ft hátsó lökhárító 5 000 Ft küszöbök jobb, bal, Ft/db 2 500 Ft Féktárcsák 2 db 4 000 Ft És még nagyon sok minden ami egy 2,3 tipusban előfordulhat. Ha valami érdekel akkor hívj és megegyezzünk. Tel: 063056551huszonhat
Ebben neked van igazad, nemrég a Datsun-om körül forgolódtam és
valamiért annak a fuóműve rögzült a képmemóriámban, korán reggel volt még na,
amikor írtam :)
Bele applikálhatsz ilyesmit akkor, de kb. ennyibe kerül az USA-ban egy szintezős gátló is, inkább gyűjtenék még a postaköltségre és 27% Áfá-ra, ha megvámolnák.
Alkatrésznek csak egyben forgalombol ideiglenesen kivont 3.8 v6 os transsport eladó törött állapotban van hozzá pár lámpa és ülés is amit hozza adunk amint lesz időm lefényképezni és felteszem használtautó-ra is majd ide is belinkelem!
Szerintem nem lett volna jó és az sem ami a képen van. Az enyém ugyanígy nézett ki, de zsigulihoz és társaihoz való volt.
A lengéscsillapítótól nem tudnád betenni és nem is tudja kiváltani azt.
Nem szólók bele senki üzletébe, de a bontott lengéscsillapítót tapasztalatból mondva javaslom hogy felejtsd el, mitől lenne jobb mint ami a tiédbe volt, főleg ha még gyári? Ilyenbe ne gondolkodj, csak ha felesleges pénzed van kidobni.
Tegyél fére pénzt és vegyél egy pár újat, ebbe én is befektettem.
Van egy eladó Amerikai autó alkatrészekből újrahasznosított, és készült teljesen egyedi táskám! Aki gondolja nézze meg a linket, vagy írjatok üzenetet! :)