megjöttem az első autópályás utamról. a sebessége nekem tökéletes, könnyedén viszi a gyárilag előírt végsebességet és nagyon kényelmesen lehet vele utazni 140 környékén, ahol 6,6 l körüli a fogyasztás és semmi, de tényleg semmi zaja nincs. a 156-om ennél sokkal hangosabb volt. ami viszont hátrány, az az úttartása. nem volt még ilyen városi, kicsi-kocsim, az eddigiek sokkal jobban feküdtek az útra. ez nem kicsit dülöngél. mondjuk nem is autópályás használatra van kitalálva. cserében nem rázza ki a belem a városban.
Szerintem most ez a legstílusosabb kisautó, ültem is ilyenben, nekem is nagyon bejön. Kár hogy kicsit drága, de más érzés is ülni benne, mint 1 fapados valamiben.
holnap először kipróbálom az ypsilont autópályán, bár nem éppen hosszú távon. érdeklődve várom a fogyasztási adatokat és, hogy miként viselkedik magasabb sebességnél.
A fócvagány egy tömegautó. Pedig ár/teljesítménye gyenge. (szerintem)
A Pistáéknak is az van, meg a kolléga is mondta, hogy jó stb...
Cháromról meg ne is beszéljünk az egy hulladék (szerintem) 1 hez volt szerencsém közelebbről szemrevételezni. Majdnem a kezembe maradt egy marék műanyag alkatrész (mert ez műanyag..). Erről a totalja r egyik cikkében is írnak. "
Mindenhol leesett műanyag takaróelemek, sorjás és nagyon vékony, ránézésre meghajló műanyag műszerfal, beragadt hamutartó, illesztési pontatlanságok a karosszérián és már 4000 km futásteljesítmény után kopogó-zörgő futómű: hát nem tudom. Idővel a gyártás igazi beindulásával majd bizonyosan kinövi ezeket a gyermekbetegségeket."
http://totalcar.hu/teszt/c316!2
5év alatti gyerkeknek nem is ajánlják, nehogy a letört/leesett műanyag alkatészeket lenyeljék:-)
Az olasz gyöngyszemek ekissé el vannak nyomva mifelénk.
nem igazán értem miért kellene rétegmodellnek lennie. a vw polo drágább, de körülnéztem a piacon és egy yaris sem olcsóbb, ahogyan egy c3 sem sokkal. a minihez nem is lehet hasonlítani az árát, abból mégis sok fut már az utakon, az a klasséról nem is beszélve. az uígy felszerelt punto mindössze 300ezerrel olcsóbb........
alapjáraton azt sem érezni, hogy működik a motor, különben szép kis hangja van, az olaszok tudják milyen autóhoz milyen hangolás illik. a futómű a 156 után kissé dülöngélős, de ez nem is az a sportos kocsi, inkább kényelmes.
két dolog zavar nagyon: az egyik az ülés magasságállítóját irtó rossz helyre tették, állandóan beleakakdok ki és beszálláskor, félek ezt záros határidőn belül le fogom törni, a másik pedig a háromajtós autók népbetegsége, a nyekergő kalaptartó. egyébként csókoltatom aki összeállította a felszereltségi listát. fura, hogy az argento felszerltséghez, ahol van 6 légzsák és plüss, nem adnak ködlámpát.
a tali meghívást köszönöm, remélem el fogok tudni majd menni. a képeket mindenképpen megnézem.
A "sima" lancia topic-ból (vagy tacepaó) gyöttem. Nekem Dedra SW-m van, de a cicának eltudnék képzeni egy ilyet. Alapvető probléma szerintem az ár és a magyar fizetések. Tőlünk nyugatabbra könnyedén kicsengetik a felét a többit meg röhögve törlesztik. Nekem ha összejön a 3,5 (talán tavaszra) akkó én inkább egy Lybrát veszek.
Minősége milyen? Hangja menet közben? Futómű? Felkelti a figyelmet az utcán?
Viszont örömmel látunk majd a tavaszi és talán nyári (2mapos?) immár hagyomágyteremtő Lancia találkozónkra. Addíg is megnézhetsz pár képet az eddigi talikról, a www.lanciadedra.wrz.hu nevű weboldalamon.
Ne légy szomorú. Ezt a 'kis éXerdobozt' Mo-on (méltatlanul) alábecsülik. SZVSZ igazi ritkaság és valószínűleg az is marad. Nem akarlak közhelyekkel traktálni,de igazi rétegmodell,nem igazán fog elterjedni új autóként. MAjd idősebb korában fog több példánya felbukkani az utakon.
szomorú vagyok, hogy ennyire senkit nem érdekel ez a gyönyörű kis autó!
azért még kitartok egy ideig és életben tartom a topicot, hátha mégis idetéved valaki aki beleszeretett az ypsilonba, esetleg birtokol is egyet.
1.2 16v. ezt nem forgalmazzák itthon, az első szállítmányba becsúszott egy-két darab, így az ára sem releváns (pár extrával 3.2m). elefántcsont színű, kék plüss kárpittal. gyönyörű!!!!!!!!
a lancia topikot figyelem, de ott inkább a hardcore lancia fan-ek és a műszakiak vannak jelen.
az előző autóm egy 156 volt, de nem érzem hátrányát, hogy ez kisebb. mondjuk én 99%-ban a városban, egyedül használom. a beltere pld szerinte nem is kisebb, egyáltalán nem szorít vállban. a hangulata más, az sportosabb, machosabb volt, ez pedig nagyon arisztokratikus.
a lancia topikot figyelem, de ott inkább a hardcore lancia fan-ek és a műszakiak vannak jelen.
az előző autóm egy 156 volt, de nem érzem hátrányát, hogy ez kisebb. mondjuk én 99%-ban a városban, egyedül használom. a beltere pld szerinte nem is kisebb, egyáltalán nem szorít vállban. a hangulata más, az sportosabb, machosabb volt, ez pedig nagyon arisztokratikus.
Meg 1 Dedrám. Nagyon tetszett az Ypsilon is csak én nagyautó kedvelô vagyok. De az a kocsi 1 kis éxer. Gratula hozzá.
Úgy általában a Lancsákról sok mindent megtudhatsz a LANCIA topicban. Fôleg Dedrások vannak de akad Delta tulaj, Fiat-os is, meg Suzukis is aki még csak szeretne Lancia-t:)))
ma pontosan egy hónapja, hogy a napjaimat egy új nővel osztom meg, gondoltam ezen jeles napon topikot is készítek neki.
mert ez az autó bizony nőnemű, bár szerintem nem csak nőknek való. én teljesen beleszerelmesedtem az együtt megtett kevéske kilométer alatt és remélem másoknak is tetszik az autó.
ha bárki érdeklődik a típus után, szívesen megosztom eddigi tapasztalatimat.
örömmel látnék itt is és az utakon is egyre több ypsilont....