A tengely jónak tűnik. valszeg a gumi betét az oka, ha odébb rakom negyed fordulatonként a gumi közdarabon a csigát változik az ütés mértéke ( az egyik pozícióba alig érezhető) szóval egyenlőre nem piszkálom, majd ha már megy a motor kiderül menyire rázza.
Szóval ez teher csiga.... Egy Bark 360 lesz rátéve nagyrészt 2-3 személlyel használva szerintetek érdemes lenne szereznem hozzá egy 2 levelű csigát?
Cuccok miatt majd keresni foglak, ha összeállt mire van szükségem.
20 ezer Ft-ért vettem egy fedél nélküli Forelle csónakmotort. Az impeller kereket kicseréltem egy újra és a próbajáratásnál nem nyomja a vizet csak pisál. Sebességben határozottanban jön a víz, már majdnem spriccel. Egy szervízes ember szerint ez ilyen. Szerintetek rendben van így.
A motor 0 üzemórás volt, az impeller hàz nincs megkopva. A szivattyúkerék egy másik 20 eFt-os motorból származik, ami 20 éve fel lett újítva. A hajtóműben még nem volt olaj, a tűgörgőről a zsírt úgy kellett melegít e lemosni, mert rá volt kövesedve.
Amúgy 1000% amcsi koppintás, még az O-gyűrűk méreteit se tervezték át metrikusra. És valóban fel kel újítani csapágyat, szimmeringet, megéri. Ha az olvtárs megcsinálja, lesz egy igen jó motorkája.
Bocs, de van a kismoszkvának 2 levelű csigája, nekem pl. van és az a gyors csiga, de szerintem a doksikból is kiolvasható. (Asszem még a Könignek is volt 2 levelű versenycsigája, mintha.)
A vetyerok olyan jól megy azóta is, hogy felbuzdulva sikereken beszereztem egy Moszkva-M et.
Hagyatékból vettem évtizedek óta állt, viszont egész jól néz ki, nem használták rommá, nem buherálták.
Kompresszió van. szikra nincs. hajtóművet szétszedtem , jó régi olaj volt benne , de a fogaskerekek szép állapotúak. viszont amikor a levett hajtóművet kézzel megpörgettem észrevettem, hogy a csiga egy kicsit érezhetően üt. sérülés csak egy körömnyi van a csigán nem hiszem hogy az okozza. viszont a csiga egy gumi betéttel kapcsolódik a tengelyhez ami ugyan jó állapotú, de elég oroszos kivitelű szóval szerintem ez okozza az ütést hogy nem tökéletesen központos. Ez így normális szerintetek?
Egyébként a csiga egy 210mm átmérőjű 3 levelű. Ez vajon teher csiga vagy gyors?
A gyújtását egyenlőre nem néztem , valszeg átrakom rá a vetyerok gyújtást, vagy láttam orosz fórumokon, hogy az eredeti megszakítós moszva gyújtást átalakítják tirisztorosra, ti csináltatok már ilyet?
Világéletemben hajós szerettem volna lenni.(hajón rádiós)Nem jött össze.Ja 16 évesen versenyszerűen eveztem.Aztán a sors fintora ,hogy a Lékai hajózási szki-kenuit egyszer velem javíttata meg a cég ahol másodállásban voltam hajójavitó.Most meg lassan csípőprotéziist intézem,éppen járóképtelen vagyok.Azt még csak 68 vagyok.Megette a fene.
Vagy 20 éve.Aszalós Péter volt a műhelytanár.Valahol Budafokon egy Suzuki szervíz mögött.Az elmélet meg cseepelen.Anno bizonytalan lett a munkahelyem az LRI-nél,és Aszalóssal a kutyasport révén ismertük egymást.Meg perszemotoroztam .Jawa Mustang 16000km Mz 250/1 bő 60000.Nameg van pár öreg motorom.,Junak ,K55 Moszkva,Simson 250,Lengővillás Komár.Meg amit sokan nem szerettek az autovillamosság.Hiradásiparit végeztem,rádióműszerész(kommunikácios renszerüzemeltető) voltam a ferhegyi toronyban.Szóval elvégeztem,a munkahelyem maradt ,felfele buktam.Már nyögdijjas vagyok.Mondjuk ,dolgoztam az Aszalós szervizében ,de ott csak idomokat gyártottam.15-16 éves korom óta foglalkozomGFK-val a hajóépitő hobby miatt.Ez még mindig tart csak nem másodállásként.Aztán a csónakházakban tudtam venni mindenféle öreg csónakmotort.Most tele a kert ,ház minden.Lakótelepen nőttem felnem volt semmink mert nem fért el.A pincében modelleztem.Bepótoltam.
Kicsit kacifàntos az ügy és időhiányban szenvedek így élve egy ilyen lehetőséggel inkább feldobtam a kérdést itt és milyen jól is tettem a MAMIS kollèga csípőből bedobta a Joker válaszokat.
én is odajártam.
Kutrik Zsombor osztályàba,de Lecsó bà és Hege bàcsi keze alatt is sokat kupálódtunk.
szerettem nagyon azt a sulit.
nagy alázattal tanítottak minket pedig vittek más esti meg levelezős osztályokat is szóval azért volt teher rajtuk,de akármilyen kérdéssel fordultunk hozzájuk mindig türelmesen elmondtak mindent.
sajnàlom,hogy nem sikerült elhelyezkedned benne :/
lutri egy kicsit a dolog.
én nagyon mázlis voltam.
egy Yamaha màrkaszervizben dolgozhattam egy nagyon idős szaki mellett aki évekig salakmotor szerelőként járta a vilàgot.
nem takargatta a szakmàt és emberileg is nagyon kijöttünk, mai napig megszoktam làtogatni.
Én meg csepelre jártam ,ugyanott volt a repgépszerelők sulija.De én a MAMI-ba jártam el is végeztem .Már 50+os voltam.Sose dolgoztam motorkerékpár szerelőként.Amikor meg mentem,akkor mindig versenyidomokat kellett gyártani.Merthogy azt meg tudtam a modellező multamból.
Van egy orosz oldal a motorka.org .Ezen keresd meg a szaljut forumot.A forum első sorában van az alkatrész adok vrszek..Van fenn jó pár kép a tömítésekről.A goggle forditó elboldogul vele.Sajnos hülye vagyok a számgépekhez (is) ez meg pláne egy kölcsön tablet.