Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Octi19 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 53377

Ezekkel az értékekkel így kánikulában szerintem még nincs nagy gond. ...mondhatni, teljesen normális értékek a külső hőmérsékletet és a használatot is figyelembe véve.

Előzmény: drdcs (53376)
drdcs Creative Commons License 2019.09.01 0 0 53376

Nekem múltkor nagy melegben, erős hajtás mellett felment autópályán 130 fokra, városban is megy 120-ig, ezek szerintem magas értékek. Mit tanácsoltok, miket nézessek meg a kocsin szerelővel?

409 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 53375

A motorolaj üzemi hőmérséklete 100°C. 115-120°C-ig még "normális", de 150-160°C az nagyon sok.

Előzmény: skt15 (53372)
skt15 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 53374
Biztos, hogy van sok különbség, de azért meglepődnék, ha az üzemi hőmérsékleteik között ekkora lenne.
Előzmény: Octi19 (53373)
Octi19 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 53373

...megeshet, azért egy V6 és egy R4 között van némi különbség, ha a teljesítményt nem is nézzük. Itt viszont most a 20013-14-ben aktuális 2.0 CR TDI-ről volt szó.

Előzmény: skt15 (53372)
skt15 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 53372
Igaz nem 2.0, hanem 3.0tdi, de 150-160 fokig is el szokott menni.
Előzmény: Octi19 (53371)
Octi19 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 53371

Külső hőmérséklet és használat függvénye is, de én 115°C-nál nagyobb értéket még nem láttam. (igaz, hogy nem Superb-nél hanem hasonló évjáratú és motorú Passat-nal.

Előzmény: drdcs (53370)
drdcs Creative Commons License 2019.08.29 0 0 53370

Sziasztok! 2013-2014-és évjáratú, 2 literes Diesel, automata, négykerekes SuperB-nél menet közben meddig mehet fel normális esetben a motorolaj hőmérséklete?

Ursu1 Creative Commons License 2019.08.26 0 0 53369

Igen, csak vágott rövidebb csavar ment bele,és ami benne volt az is rövidebb volt.(látszott rajta,hogy az is vágott volt) Próbáltam belerakni a gyárit,és felfeküdt még hozzá sem ért a tengelyhez. Ezek szerint mókolva volt már valamikor.A PD elem kábelei is más színű a 2-es hengernél mint a többi három.Egy ideje csattogót, és most az 1-2 es henger himbatengely hátsó csavarja eltört, és a himbatengely is ami kiütötte a szelepdeklit.Össze lett rakva bontott tengellyel szelepdeklivel, új gyári (2 vágott) csavarokkal, működik,és a csattogás is megszűnt.

Előzmény: 409 (53368)
409 Creative Commons License 2019.08.25 0 0 53368

 

 Úgy érted, hogy oda rövidebb csavar ment csak bele? Előtte is rövidebb volt benne?

1, valami mókolás van ott.

2, olaj maradt a furatban.

Előzmény: Ursu1 (53367)
Ursu1 Creative Commons License 2019.08.25 0 0 53367

Pedig az első, és a hátsó csavar mérete nem volt azonos, flexelni kellet. 

 

Előzmény: 409 (53366)
409 Creative Commons License 2019.08.25 0 0 53366

 

  Nem. Egyformán 90mm mind a 8db.   038 103 714 A

Előzmény: Ursu1 (53365)
Ursu1 Creative Commons License 2019.08.25 0 0 53365

Olyan létezik,  hogy a himbatengely két végén levő csavar rövidebb kb.: 8 mm-el? Gyári csavarok lettek rendelve. És ott (unix) nem volt méret különbség.

 

Előzmény: 409 (53363)
Ursu1 Creative Commons License 2019.08.25 0 0 53364

Köszönöm szépen.

Előzmény: 409 (53363)
409 Creative Commons License 2019.08.24 0 1 53363

20Nm + 90°  A csavarjai egyszer használatosak.  !!!

Előzmény: Ursu1 (53362)
Ursu1 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 53362

Sziasztok!

1,9 pdtdi (avf) himbatengely lehúzási nyomatékát valaki megtudná mondani?

zxr636 Creative Commons License 2019.08.20 0 0 53361

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni hátha találkozott valamelyikőtök az állábi hibával.!

2010. Superb, 2.0 CRDI.

Esőben történő autózás után kocsi leállít bezár. Kb. 2-h elteltével a hűtő, illetve klíma ventilátor bekapcsol teljes fordulatszámon. Autó kinyit próbálom indítani, nem indul a ventilátorok forognak, sőt az elektromos szervó is működik gyújtás nélkül. Akku saru le, majd vissza a hiba ugyan úgy jelentkezik, ezt eljátszottam másnap is, minden változatlan. Hibatárolók kiolvastam többek között a 01314 kód állandó. Kölcsön járgány elutaztunk a kocsit egy hétig napon hagyva. Hazaérve saru vissza kocsi indul, a motorkontról lámpa is kialudt. Az eső csatornát ahol a komputer-van még az elején ellenőriztem száraz volt. Gondolom valami beázhatott, de mi......?

Már száraz időben 100-120.km-et  mentem vele működik.

 

A segítséget előre is köszönöm!

 

Üdv,

Wéber Attila

409 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 53360

 

 Jól emlékeztem, ott vannak a közösítési pontok a képeken amiről írtam.

Előzmény: icybrother (53359)
icybrother Creative Commons License 2019.08.01 0 0 53359

Köszönöm!

Úgy tűnik mégis szét kell...majd egyszer... bontanom mindent. Az ülések mögött is vannak összefogatási pontok amik nagy eséllyel szétmáltak.

 

Remélem nem tilos ha lehet ide másolom. Sok-sok keresés után találtam egy a SUPERB/PASSAT vízbetörés és okozott károk elhárítását nagyon szemléletesen bemutató leírást.

 

Ez talán másnak is tud segíteni  VÍZKÁROK után vagy akár megelőzésnek is:

 

https://nackuk.blogspot.com/2010/06/with-some-of-interior-lights-puddle.html

Előzmény: 409 (53358)
409 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 53358

 

 

Ha emlékeim nem csalnak, ott van a belsővilágítás testjeinek közösítése ahol a komfortmodul kötege csatlakozik a küszöb melletti köteggel. Egy csomó barna, valamilyen színű csíkos vezeték egy bumszliban összepréselve. A préselésen belül mállanak szét.

Előzmény: icybrother (53357)
icybrother Creative Commons License 2019.07.31 0 0 53357

Sziassztok egy korábbi bejegyzés kapcsán aminek sajnos végül nem találtam meg a megoldását szeretném megkérdezni, hátha nem kell teljesen szétbontanom  padlót és valaki már maga javította:

Tipikus eset Superb Mk1 beázás. Akku alatt és ajtó tömítések voltak a ludasok. 

A belső világtás (lábtér, ajtók, csomagtér is) probléma jött nálam is elő. Először csak pislákolt majd teljes sötéstség. Ez azóta tudom tipikus passat és superb hiba. Szerencsére talán a komfortáramkör nem károsodott mert más hibát egyelőre nem tapasztalok és a kárpitot felemelve a komfort áramkör dobozában nincs víz. Korródásciót nem látok.

 

Tehát a kérdés:

 

Hol s melyik lehet az a kábel köteg ahol a - korábban már egy hozzászólásban említett - kábel összefogatás lehet amelyik ezeket a világítási áramköröket osztja szét és sok esetben korrodálódik?

 

Köszönöm!

Előzmény: Superbcsaba (52414)
SzaporV Creative Commons License 2019.07.11 0 0 53356

Totál ugyanezt vettem én is, akkor meg kell próbálnom máshonnan tápot adni neki, pedig jó lett volna ha tudom szabályozni a fényerejét. 

 

Előzmény: imi290 (53355)
imi290 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 53355

Nagyon halk sípoló hangja van nekem is,de nem zavaró,ha jár a motor egyáltalán nem hallani.Ezek mind ugyan olyanok szerintem,de lehet hogy mind a 4 neked más. Én innen  rendeltem,van több színű,és van több méretben is.

https://www.ebay.com/itm/Glow-LED-Light-String-Strip-Rope-El-Wire-Car-Dance-Party-3V-12V-USB-Controller/122435656275?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Előzmény: SzaporV (53354)
SzaporV Creative Commons License 2019.07.09 0 0 53354

Szia! Szivargyújtóról oké, polaritást nem rontottam el mert mielőtt rákötöttem meg mértem multival. Igen a fekete doboz ami nagyfeszültséget csinál a 12V-bol, is működik rendesen. Főleg akkor kezd el villogni amikor vissza tekerem a fényerő szabályozót, de ha az max fényerőn van, akkor kb 2 3 perc múlva kezdi el a az összes belső világítással együtt. 4 olyan fekete adapterem van, mindegyikkel ugyanaz volt a helyzet. Így ki kötöttem. A fekete kis doboz Neked mennyire zajos? Mert az enyémből halk sípoló hang hallatszik. Tudnál egy linket küldeni arról amit Te beszereltél? 

Előzmény: imi290 (53353)
imi290 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 53353

Szia ! Nekem működik,azóta is szerencsére.Gondolom a polaritást megnéztem így is,úgy is ? Pontosan ami jött hozzá fekete "dobozka" azzal együtt kötöttem rá. Mert ugye az a tápegysége párhuzamosan.Lehet hogy rossz terméket kaptál,vagy próbáltad a szivargyújtóról ?

Előzmény: SzaporV (53352)
SzaporV Creative Commons License 2019.07.04 0 0 53352

Szia! Én is megpróbáltam a kilincs vilagításra kötni, de nem bírta, 1 perc után villogni kezdett. Hogy csináltad pontosan?

Előzmény: imi290 (53306)
Gaborxg Creative Commons License 2019.06.11 0 0 53351

Sziasztok, tegnap autópálya menetben hirtelen elfogyott az ereje 2008-as 1.9pdtdi. kb 100-al jöttem haza. Újkora óta nálam van az auto., Kb 153ekm van benne. Minden szépen működik csak nem tölt a turbó szerintem.  Van jellemző cső ami típus gyengeség esetleg? Remélem nem a turbo maga . Ma délután lesz csak időm körbe nézni a motorteret hátha látok valamit.

Eddig semmi baja nem volt a tíz év alatt :-)

T.Szaby Creative Commons License 2019.05.22 0 0 53350

Több napi használat után, tökéletesen működik az új ventillátor. Pedig majdnem a vezérlőt cseréltem ki.

Előzmény: T.Szaby (53349)
T.Szaby Creative Commons License 2019.05.10 0 0 53349

Köszönöm a segítséget! Ma amikor végre elindult a venti (kb 30 km megtétale után) eléggé rossz hangja volt. Rendeltem is egy újat.

Előzmény: 409 (53348)
409 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 53348

Climatronic-nak nincsen előtét ellenállása. Külön ventilátorvezérlője van. Ki kell mérni, hogy mi a hibás.

 

 

Előzmény: T.Szaby (53347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!