a képen látható fém vízcső( 3 csővég 1 talpas 2 csavaros vég )
Re gondolok . Pont ugy nez Az a vekony folyás mintha a mögül jönne. De nemigaz ,hogy 3x probaltam letömiteni es meg mindig ereszt es ugyanott ugyanabba a kis érben.(probaltam cserelni is ezt a fém vízcsövet es ugyanez)
Visszaolvastam itt a fórumon, de azért kérdeznélek Benneteket ezek a TDE motorok milyenek? Adagolós ez még? Gondolom egy ilyen járműnél a legnagyobb ellenség a korrózió, a váz elrohadása.
Nekem nagyon hasonló lakóautóm van, ( 1987 2,5 di 50 kw ) szintén két akkuval, de ebben az esetben a második a munka akku, a lakótér áramellátására szolgál.
Na végre jó lett. Volt szoftver frissítés, generátor cserék ( most gyári cikk számos van benne) . De hiába volt töltés nem kommunikált a generátor a komputerrel. Jött az ötlet a 2017 utániakat fel kell tanítani. Ez a 2014-re eddig nem kellet. Na ez segített. Le kopogom. Kopp - Kopp. Most jó.
Üdv! Olyan kérdésem lenne,hogy Ford tranzit 1999-es 2.5 Diesel 6 személyes dobozos fél magas hosszú kasznis. Első spirál rugót cserélnék. Amit bele raknák az hosszabb kb 4cm-el viszont 1mm -vékonyabb.Az átmérő ugyan az. Bontott rugó sárga fehér jelzésű. Bele lehet ezeket rakni? Ha valaki tud ebben segíteni,meg köszönöm!
Van egy MK8 2016 Ford transit 4,6 tonnás ikerkerekes 17 fös kis busz. Milyen váltó és difi olaj kell bele, és mennyi a csereperiodus .Mit ajánlotok ?
Az olajkereső oldalak nem ajánlanak semmit, vagyis keresd a ford kereskedőt - ennyit.
A Ford web oldalán 2 féle gyári olajat ajánl a difibe egyiknek 5.000.- literje a másiknak 15 ezer literje kicsikét nagy a különbség . Nem tudom mi lehet a Ford olajba 15 ezerért lehet hogy kis fordjelek úszkálnak benne, de kicsit húzósnak érzem főleg ha 50ezer km -ként kellene cserélni.Azt megfejtettem hogy 2,3 liter megy a váltóba és 2,85 liter a difibe.
Szóba került, hogy például a 2000-ig gyártott Transit váltókat átlehet építeni. Mégpedig úgy, hogy Mondeo 1.8TD 4. és 5. fogaskereket esztergálás után kilehet cserélni a Transit váltóban találhatóval. Elmondás szerint használható, vannak régóta hiba nélkül futó példányok.
Azt szeretném tudni, hogy ez vakítás, felesleges agyalás vagy ténylegesen megoldható titkos dolog?
Generátor csere meg volt újra. Hiba ugyan az. Lett egy hiba ami teljesen elkerülte a figyelmünket annyira a generátorra fókuszálltunk a szerelőkkel. Amikor az akku ikon elkezd világítani a Start Stop kapcsolón is világit az "OFF" és nem is lehet ON-ra kapcsolni. Be ragad OFF-ban. De nem tudom mit kapcsolhat mert nem Start Stop-os a kocsi. Ez a kapcsoló eddig nem világított. Ez a kapcsoló a műszerfal baloldalán a felső. Egy háromnegyed körben egy nagy "A"-val. Tartozhat ehhez valami szenzor? Talán csütörtökön lesz kimondott autóvillamossági szerelő aki ránéz.
92 ben még az ótvar lucas marelli generátor van,jellemzően nagy fordulaton kel életre. Az aksisaruk ha még eredetiek,le kell vágni és új csavarosat tenni a helyére.
Indítás után nem alszik el a töltéslámpa, hanem csak elindulás után, ha picit emelkedik a ford.szám. (1992 2.5D 4BA)
Írtam a Cromaxnak is, és kértem időpontot. Ezt válaszolták:
"1998-ig a tranzitok hagyományos feszültség szabályozója működött úgy, hogy a megfelelő fordulatszám kellett a töltéslámpa működéséig. Jellemzően addig is töltött a rendszer csak a lámpa késve reagált az első indítás után.
A rendszer ugyanúgy 12Vos a két akkuval is. Ha megfelelően működik 14,1-14,4V a töltés, terhelés nélkül. Terhelve min. 13,9V. (fűtőventilátor, fényszórók).
Korából kiindulva a kábeleket is kimérném. Jellemzően oxidációs probléma szokott előfordulni mind a pozitív mind a negatív főkábelen. Multiméterrel mérhetően."
Valamilyen kontaktjavító szert érdemes használni a kábelek csatlakozásainál?
A Bosch régi fesz. szabályzó száma : F00M346074 az új pedig : F00M346165. Csak az újjal szerelnek. A szabályzó gyári Bosch új nem felújított. Első körben cseréltük a fesz. szabályzót. Nem lett jó. Most adtak egy másik generátort. Délután csere. Biztos valami kumunikációs hiba mert töltés, égő lámpa mellett is van.