Nem tudom igazan megmagyarazni. Az MK2-be beulsz es otthon erzed magad. Jo az MK3 is, de nekem az elozo jobban bejott. Egy pirosban vagy sargaban meg egyenesen szerelmes lennek :D
Nem ritka, most csusztam le kettorol is. Egyikbe 70e km volt, masikban 104e km. Epitenek egyet magamnak megint. Az MK3 annyira nem jott be, es ketszer annyiba kerul. A tuningmotyokrol nem is beszelve...
Én autószerelő ismerősöknek szoktam mondani, ha tudnak a konkrét típusból jó állapotú eladót, azonnal szóljanak. :) Így vettem a GT-t is. Igaz első körben ráment egy csinos összeg, de azóta egy jobb hátsó központi záron kívül semmi 2év és 50e km alatt. És ez jó eséllyel marad is így, mivel márciustól második autó lett, így durván évi 2-3e km-t fog futni. :)
Olyat keress, amit 2012 második félévben, vagy azután gyártottak. Ekkor módosították az EA888 motorok dugattyúit és a láncos vezérlést is. Ezek már nem fognak olajat zabálni és a láncot sem kell minden sarkon cserélni.
Nálunk a cégnél van 3 db 2013-as 1.8 TSI Superb is, még az utolsó darabok a "régi" Superb-ből. Ebből konkrétan 1-nek tudom az adatait. Most van benne 300.000 km, a lánc még eredeti, az olajat is csak most kezdte eszegetni, 7500 km alatt 1 litert. Ami amúgy a Novoth szerint teljesen normális, csak megsúgom. Én hiszek neki. A másik két autó amúgy kb ugyanennyit ment, és asszem azokban is eredeti minden.
Vennék 2011 utáni Octavia RS benzines limot. Tudtok ilyet? 2006 óta van ilyen autóm, most éppen egy 2007-es TFSI, 180 ezer kilométerrel. Keveset használom, rövid utakon, nem akarnék DPF-es dízelt. O2 is érdekel. Kösz.
Szeria hibas ez a motor, nem te vagy az elso es utolso aki igy jart. Ki kell cserelni ezeket a cuccokat a legujabbakra es az olajfogyasztasod is majdnem nulla lesz. Ezert nem szoktam senkinek ajanlani a 2008-2012 kozotti motorokat.
Új tag lennék, nem rég lettem egy 2011. RS II tulaja. 2.0 tfsi CCZA motor van benne. Vásárláskor tudtam , hogy a motorral vannak gondok, mert nagyon csattogott. Azt gondoltam, hogy a hydro tőkékkel van baj, mert volt mikor el tűnt a csattogás. Most szétszedték a motort, és hát kicsit érdekesnek tartom, hogy ott tartunk, hogy főtengely csere, dugattyú csapszeg, dugattyú csere. A vezérlésen kívül semmi rosszat nem olvastam erről a motorról, de most kicsit el szomorodtam. Valaki járt már hasonló cipőben??
Valaki tudja,hogy ha O2-nél nem hűt a klíma rendesen,melyik állítómotor mehetett tönkre a hat közűl? Klímásnál voltam,feltöltötte gázzal,azt mondta a kompresszor jó,nem ereszt stb. Szerintetek a márkaszervízben ki tudják olvasni a törölt hibakódokat? Úgy talán kiderülne melyik állítómotor a rossz.
Szerintem a motorpaletta változásával függ össze. Eltűnt a konfigurátorból az 1.4 és az 1.8 TSI is, csak az 1.0 és az 1.5 van. Ugye arról volt szó, hogy a jövőben csak 1.5 és 2.0 lesz (meg persze 1.0), mindkettő különböző teljesítményszintekkel. Úgyhogy szerintem csak az átalakítás megy a háttérben, aztán visszatér a 2.0, és többféle is lesz belőle, meg az 1.5-ből is.
Ugy altalanossagban lett szerintem magas kereslet a benzines modellekre, a gyartoi es beszallitoi kapacitas lehet a szukkeresztmetszet. Van ezekn kivul is tobb benzines VAG konszern modell amit itthon a PoHu-n keresztul perpill konfiguralni se tudsz. Most epp a nyul viszi a puskat, de remelhetoleg nem sokaig marad ez igy, hogy te viszel az ertekesitonek ajandek pezsgot, a haladat kifejezbe, hogy otthagyhattal 8-15 millat egy autoert :)
"Újabb szabálytalanságokat tártak fel a német Volkswagen-csoporthoz tartozó Audi belső vizsgálatán az autógyártó-csoport dízelbotrányával kapcsolatban. A társaság közleménye szerint az ügy több tízezer kocsit érint, köztük új gyártmányokat, amelyek értékesítését felfüggesztették."
Nem szeretnék senkit se elkeseríteni egy használt dízel fenntartásáról, de üzembe tartok egy részecskeszűrős 2 literes PD-t, már 5ooekm felé jár. Ez egy Octavia 2 Scout és nagyon masszív autó. Már 26oe km vezettem balesetmentesen és nem merem kicserélni, úgy hozzám nőtt.
Drága buli az üzemeltetése, céges a kocsi, 1oe eurós szervízköltségnél tartok a motorcserével együtt. Használtam vettem óra szerint 1ooe km-be, de vissza volt tekerve.
Mostmár lassan a részecskeszűrő következik.
Közbe vásáróltam új O3-as Scoutot, de a munkaautóm csak ez maradt.