Mennyire ismered az autókat? Nagyon?
És a nem hétköznapi típusokat?
Egy fórum a nem mindennapi, ritka autóknak!
Ha tudod, írd ide milyen típusú járgány van a képen!
Az S-Cross facelift előtt ilyen orrdesign nem volt a Suzukinak. Mivel új volt, igy nem asszociálhattam a Suzukira,addig Suzuki nem nézett igy ki. Tanulmányok alapján az emberi agy korábban korábban látott analógiák alapján dolgozza fel a szem képeit, így természetesen mindig hasonlítgat ( ez az alapja az optikai illúzióknak ). Szóval a facelift megjelenésekor nekem rögtön az ugrott be, hogy a BMW-k formatervét utánozták. ( Korábban , a 90-es évek végén volt pár részlete a Swiftnek, ami az SLK-t idézte nekem ). Ugyanez a lámpa két kerekkel, vagy mostani szögletes dupla projektorokkal, középen vesékre megszakitva BMW lenne. Vagyis nekem ugy tünt, hogy a duplalámpát kiváltották egy belsö szimpla tükörrel, a veséket meg egybeszakitották.
Itt is csak a külső projektorok vannak belülre másolva, a rács szélei belülre másolva. Persze, egy profi megcsinálná szépen, izlésesen,BMW-sebben. De ez csak egy ügyübügyü prezije az elvnek. Nekem hasonlít egyes mostani BMW-k drabális orrára, amik jellemzöen a nagy autóik, meg a SUV-ok. Nem lehet mindegyik autójuk 6, meg 2, 4.
Vagyon valamennyi igazságod. :) A háromszöglámpás 1-es (F20) kifejezetten csúnya volt, igaz a ráncfelvarrott kivitel, végre normális lámpákkal meg nagyon szép lett.
Az X3 vonal is nehezen indult, az E83 nagyon-, az F25 kicsit csúnya. Ott a G01-ig kellett várni hogy vállalható legyen.
Mindamellett a hivatkozott Suzuki azért túltesz mindegyiken, a vesék metszése bazári lett, a lámpa is kínai feeling, nekem egy pillanatra sem jött le hogy BMW akarna lenni, csak a Suzukit látom benne. A Cicás-napvédők topicban 100% ontopic lenne.
Közben rátaláltam. Valóban a GAZ-66 alapjaira csinálták. 38АС (cirill betűkkel van írva, tehát harmincnyolc asz) a jele. Hadmérnökök tervezték. Az АПП-66 versenytársa volt.