Nekem is az egyik gyújtrótrafó vacakolt, bementem az unix-ba és megvettem a legolcsóbbat (valami 9e forint volt), egy perc alatt bepattintottam, azóta is tökéletesen üzemel. Természetesen azok közül a legolcsóbbat, amit a rendszerük az autómhoz adott.
Lehet, sőt biztosan van különbség közöttük, de nem hiszem, hogy annyi, amennyi az árban van.
2008. 1.2tce tudja valaki hogy a gyári trafó milyen gyártmányú? Semmi írást nem találok rajta de cserélni kellene. Melyik gyártmányút érdemes beletenni?
Nemrég vettünk egy 1.2 16 szelepes Cliot. A kérdésem az lenne, hogy a szívócsőnyomás érzékelő elég jól lötyög a helyén, van erre valami speckó meg oldás vagy kábelkötegelözzem le azt jó az úgy is?
Nem olyan rég óta vagyok egy Grand Tour TCe tulajdonosa. Nagyon tetszik, szeretem. Az egyetlen problémám vele, hogy a kocsi beindítása után az első 10percben a rádió magától kikapcsol egy pillanatra majd vissza több alkalommal is. A telefon kihangosítóra van csatlakoztatva, és anélkül is hasonlót produkál. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Esetleg tudnátok segíteni mihez kezdjek, hogy megjavuljon? Előre is köszönöm a válaszokat.
Nem félek tőle, csak rángat a verda, és nem tudjuk, hogy mitől, próbálok tapogatózni, sokan írták a kettős tömegűt, de szét még nem lett szedve az autó, de körülnéztem, és a boltok nem is dobnak hozzá csak egytömegűt. Előbb elviszem tegyék rá gépre, nézzük meg az üzemanyagrendszert, aztán jöhet a hajtáslánc.....motortartók ki lettek cserélve, futóművesnél voltam...(amikor gyorsítok csak akkor remeg...de nem erőtlen)
Hello! Eladó 1db vadonat új Dunlop 185/60 R15-ös nyári gumi, mely pótkerék volt, 2010-es. Sok Clion volt ilyen pótkerék, szal azzal összepárosítva lenne 2 új gumid.
mindenféle cucca van, amit csak el tudsz képzelni, és olyanok is, amiket nem.
Az ilyen rejtélyes dolgokkal az első márkaszervizes próbálkozás után tuti, hogy őhozzá mennék el.
Akár többszáz km-ről odaautózva, mert biztos, hogy sokkal olcsóbb lesz a végén, mintha mindenféle "szakértők" elkezdenek találomra cserélgetni mindenfélét...
_szerintem_
főként városban használod az autót? akkor -akárcsak a szintén kicsi turbós BMW-PSA féle Prince motorhoz- nagyon esélyes a lekokszolódás. Van cikke, ami arról szól, hogyan tudja szétszedés nélkül tisztítani a motort. Márpedig ha nem kell szétszedni, akkor kevesebb a munkadíj is...
2008 óta vagyok egy Grandtour 1.2 TCE tulaja. Újonnan vettem, s teljesen meg voltam vele elégedve eddig. februárba elkezdett "csörögni" a motor, és az alapjárat ingadozni. A csörgés egy törött szeleprugó volt, amit szakműhelyben kicseréltek, a hozzá tartozó szeleppel, majd felköszörülték a hengerfejet. A csörgés megszűnt de az alapjárat nem simult ki. A 3. szerelőnél járok már, de semmi javulás. Az egyik nem tudott semmit csinálni, a másik kicserélte a trafót meg a gyertyákat s annyi tudott, a harmadik "újraírta" a komputert, mert magas volt a szívónyomás. A probléma még mindig megvan, s csak vakarja a fejét. Valakinek volt már hasonló, vagy van valami ötlet, hogy mi lehet? Reggeli indításkor fulladáshatárig leejti a fordulatot, pedig 18 fokos garázsban áll. Erő van a motorban, tehát az üzemanyagszűrő nem hinném hogy ludas lenne. Nem tudom, ebben a kocsiban van alapjárati motor?
Nekem ugyan Megane II. 1.5 dci autóm van és kb. négy hónapja járom a szerelőket ugyanezzel a problémával, de eleddig semmi. Annyi tény, mióta melegebb van nem nagyon hallom, de télen nagyon nagy hangon csattogott. Más tapasztalatod a hibával kapcsolatosan nincs? Elf olajat kap, nem tankolok csak kúton /MOL/ időben cserélek olajat... szóval nem tudni. Az enyémben 197.000 km van.
Clio mellett Focus volt...hat, nem szerettuk. Amit irsz, hacsak nem 5 tagu a csalad, boven eleg a Clio. Eddig mindig elfertunk benne, komfortra, futomure meg szerintem tokeletes. Vezettem le egyhuzamban 1800km-t, es nem osszetorve szalltam ki. Hibak teren meg, van 1-2 gyermekbetegseg mint minden masnal, de semmi komoly.
Ami biztos: hasznaltauto vasarlasnal resen kell lenni.
(vélhetően) központi zár problémám van 1.2 TCe Cliomon.
A jelenség a következő: autó alapesetben zárva, kulccsal központi zár kinyit, az ajtó kívülről nem nyílik, belülről igen. A központi zár lezárása nélkül, ha már bentről egyszer kinyitottam, akkor onnantól fogva kívülről is nyitható kilinccsel az ajtó. Mihelyt az autó lezárásra kerül, a probléma kezdődik a mondat elejéről.
Volt már valamelyikőtöknek hasonló problémája, van esetleg ötletetek a megoldásra?
Igazából ezekre elég kb a Clio(talán a nyaralásnál jöhetne jól a Focus/308 nagyobb csomagtartója, hisz azok nagyobb autók). Bár ott a Grandtour, azzal már pakkolhatsz is.
Focusból szerintem nehéz nem cégeset kifogni.
Az is kérdés, benzines kell, vagy diesel.(szerintem erre elég a benzines, így nagyobb eséllyel kikerülheted a céges kocsikat).
Clioval nagyon nem lőhetsz mellé, pár apró hiba fordult itt elő.
Ez ismerős... Időnként rám jön, hogy le kellene cserélni a Clio-mat... Csakhogy újra nincs pénzem, használtat meg... A legjobb, legmegbízhatóbb forrásból származó használt autó pedig már megvan, itt áll a ház előtt, és még csak az átíratási sarcokat sem kell kifizetnem rá.....
Így aztán, bár már kilenc éves, és csak 93e kilométert futott (igazolhatóan, mert új kora óta az enyém), nagy megelégedettséggel használom tovább!
Napi kisvárosi használatra, havi egy 100 km-es út, évi 2-3 kiruccanás Budapestre (200km), plusz egy nyaralás..... Nem tudom, érdemes-e nézegetni letett céges autókat 120-150 ezer kilóméterrel, vagy inkább a kicsit drágább, kevesebbet futott autókat. Igaz túl sokat nem találni 2 milla körül. Nem igazán értek az autókhoz (nem pasi vagyok), de a lehetőségeimhez képest körüljártam a témát. Fél éve kutakodok, de amit eddig kinéztem, mindegyikre volt olyan vélemény, hogy "hülye vagy, azt aztán meg ne vedd" :) Ezért gondoltam, egy független véleményre....
Enyemben hegymenet utan van egy kis egett olajszag :/ valahonnan folyik az olaj a leomlore, de egyelore nem talaltam meg....bar ez a motorterben is erosen erzodik.