Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mindaricsi Creative Commons License 2020.07.18 0 0 16675

Sziasztok! Sürgősen keresek valakit akit érdekelne egy 450 hez való tartálykocsi. Sajnos  gazdája nem tudja tovább tárolni augusztus közepén szétvágja.

 

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" align="middle" height="90" width="330"><param name="movie" value="https://static.indafoto.hu/swf/photo_stream.swf"><param name="quality" value="best"><param name="bgcolor" value="#000000"><param name="allowScriptAccess" value="always"><param name="FlashVars" value="atomURL=https%3A%2F%2Ffeed.indafoto.hu%2Fmindaricsi%2Ffeed&sourceURL=https%3A%2F%2Findafoto.hu%2Fmindaricsi&bgColor=000000&titleColor=FFFFFF&imageSize=xs&orientation=horizontal&target=top&streamAlign=front"><embed src="https://static.indafoto.hu/swf/photo_stream.swf" quality="best" bgcolor="#000000" allowscriptaccess="always" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" flashvars="atomURL=https%3A%2F%2Ffeed.indafoto.hu%2Fmindaricsi%2Ffeed&sourceURL=https%3A%2F%2Findafoto.hu%2Fmindaricsi&bgColor=000000&titleColor=FFFFFF&imageSize=xs&orientation=horizontal&target=top&streamAlign=front" type="application/x-shockwave-flash" align="middle" height="90" width="330"></embed></object>

Dzsokko Creative Commons License 2020.07.11 0 0 16674

Üsd be 566 videó van 1 csomó ott megnézheted 

Előzmény: GyuriBicske (16673)
GyuriBicske Creative Commons License 2020.06.27 0 0 16673

Sziasztok, valaki ismeri a Csepel 566 ost? milyen a terepen? Jobb mint az orosz csodák értek ezalatt kamz ural zil. Vagy pedig rosszabb a terepjáró képessége az 566 osnak? 

Előzmény: Alexander80 (3297)
Gyevi Csepel Creative Commons License 2020.06.26 0 0 16672

Kedves Csepeles Fórumtársak!

 

Én új vagyok itt a csoportban. Szeretnék segítséget kérni Tőletek, Csepel D450 billencset keresnék, felújításra szoruló állapotban.

 

Korábban már volt egy Csepel D450-es fixesem, kb. 3 évig használtam.

 

A 450-es után történő keresésem közben rábukkantam egy D352-es autóra, amit nem tudtam otthagyni, mert szinte meglepő módon, mindene megvan.

 

A közeljövőben célom, hogy szépen felújítsam és a kíváncsi és Csepel szerető embereknek láthatóvá tegyem. :)

 

Emellett a szívem vágya, amit az elején is írtam: egy D450 billencs.

 

A 352-esről csatolok fel pár képet. 2 hete került haza, most kezdek neki apródonként a felújításnak.

 

Készítettünk egy kisfilmet a hazahozatalról, amit hamarosan a youtube-ra is felteszek.

 

Helyileg Szeged mellett, Algyőn lakom, de az ország minden részéről érdekelnének információk.

buszospali Creative Commons License 2020.06.17 0 0 16671

Sziasztok! Keresek CSEPEL D 450. ajtó, ablak gédert, műhely bódéhoz az összes gédert.

Valamint jobb-bal, és bódé ajtózárat.Netán motor és fülke tartó gumibakkot.

buszospali Creative Commons License 2020.06.17 0 0 16670

Szívesen venném. :) Esettleg ajtó zár nincs hozzá?

Előzmény: zoandras (16592)
buszospali Creative Commons License 2020.06.17 0 0 16669

Géder gumikat honnan lehet szerezni a fülkéhez, és a bódéhoz?

 

Előzmény: Mr.omnibusz (4447)
H. úr Creative Commons License 2020.06.03 0 0 16668

Sziasztok, 

Eladó egy "Kezelési és használati utasítás a Csepel D 352,D 420,és a Csepel D 352-B,D 420-B tehergépkocsikhoz."

"Budapest,1959 Csepel autógyár, Szigethalom" c.

kiváló állapotú, dzsuva és szakadásmentes, kék színű szakkönyv.

(kisvártatva töltök fel róla fotókat is, ha kitalálom, hogy miért nem sekerül....) 

dutrancs Creative Commons License 2020.05.31 0 0 16667

Elméletileg egy rossz ,kopott motornak lehetne ezek a tulajdonságai ,aminek a hüvelyei ,gyűrűi ki vannak kopva! Gondolom ,gondosan fűztétek be!

Előzmény: dutrancs (16666)
dutrancs Creative Commons License 2020.05.31 0 0 16666

Megy minden henger! Szelephézag mindenütt jó?  Valamikor Rába-Steigernek volt  szokása ha egy henger nem ment,az produkált ilyet.Azt mondtuk ,itt már baj van ,eleredt az orra vére! Nézzél át megint újból mindent! Jó nívó pálca van benne ,nehogy rövid legyen és sok legyen benne az olaj!

Előzmény: Gepesz02 (16665)
Gepesz02 Creative Commons License 2020.05.30 0 0 16665

Kedves Csepelesek!

Adott egy Csepel D414 motor, felújítva. Indítás után alig egy perccel a nívónál, majd a kartelgázcsövön tolja ki az olajat.. Találkoztatok már ilyennel? Valakinek valami ötlete esetleg? :)

FAV 20 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 16664

Zsírba lehetett egy fémdarab. Az meg megállította a golyóskosarat.

Előzmény: feggabi (16652)
triplaharom Creative Commons License 2020.05.17 -1 0 16663

Nem számít már úgysem, de én is hajtottam Csepelt is, mög még legalább egy tucat fajta más járművet is, tudom miről beszélök ...

Előzmény: frundsberg (16662)
frundsberg Creative Commons License 2020.05.17 0 3 16662

Az biztos csak a Csepel olyan rohadt hangos hogy azt se hallotta volna ha valaki kiflexeli a hátsóhidat menet közben...

Előzmény: triplaharom (16659)
triplaharom Creative Commons License 2020.05.16 -1 0 16661

Nem tudom, de amikor a csapágyban a görgők kezdenek pattogzani, már van hangjuk és melegszik a kerékagy is hosszabb úton ...

De, ennek már mind1 !

Előzmény: feggabi (16660)
feggabi Creative Commons License 2020.05.16 0 0 16660

Amikor hangja volt akkor már késő volt. Azt nem állítom, hogy nem vagyok hibás a dologban, de hidd el több mint egy éves munkám van a gépben, nem teszem tönkre direkt. 

triplaharom Creative Commons License 2020.05.16 0 0 16659

Amikor ilyen deformációk lépnek föl, azok már hallatják a hangjukat is.

Előzmény: feggabi (16658)
feggabi Creative Commons License 2020.05.16 0 0 16658

Nem volt semmi előjele amit észrevehettem volna, csak amikor már késő volt. Az új csapágyban nem volt 500 km. 

triplaharom Creative Commons License 2020.05.16 -1 0 16657

Ez nem a rossz csapágy miatt lött ilyen, hanem a figyelmetlen vezető miatt !

Előzmény: feggabi (16652)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.15 0 0 16656

Üdv Mindenkinek! Egy gyors kérdés. Ha az adagolóm megtelik gázolajal úgy, hogy már a túlfolyón folyik ki, akkor ez a fejszelep miatt lehet? 

feggabi Creative Commons License 2020.05.15 0 0 16655

Ennyire. A kerékagyban  lévő csapágy, a tok vége szétnyalódott. A kerékagy közepére rásült a festék. A tok maga nem hevült át, csak a vége. 

frundsberg Creative Commons License 2020.05.15 0 0 16654

Ez kemény. Micsoda erők léphettek fel! Még egy lángvágó is megküzdene ezzel a vastag tengellyel. A hídtok mennyire melegedett fel?

Előzmény: feggabi (16652)
frundsberg Creative Commons License 2020.05.15 0 0 16653

Jó persze de járművekről volt szó nem stabilmotorról. A MIA dízelt is kurblival indítják, minden veterános tudja.

Előzmény: Mwin (16650)
feggabi Creative Commons License 2020.05.13 0 0 16652

Sziasztok! Felteszek egy képet, elrettentés képpen. Egy rossz kerékcsapágy mit tud csinálni! 

 A képen egy fél tengely látható, már ami kijött, a másik részét még nem tudtam kiszedni. 

gumidani Creative Commons License 2020.05.11 0 0 16651

kurblizás

https://www.youtube.com/watch?v=V-ymvdOt5sw

De, ha van kedvük vigyorogni, akkor ezt is érdemes megnézni.

 https://www.youtube.com/watch?v=XRlgG_FZkL0

 

Előzmény: Mwin (16650)
Mwin Creative Commons License 2020.05.11 0 0 16650

Pedig de.

2 hengeres Jendrassik diesel segédgép inditása kurblival történik.

Valahol videóm is van róla.

Előzmény: frundsberg (16645)
dutrancs Creative Commons License 2020.05.10 0 0 16649

Nem eladó! Csendesen piheni, a sok munkával töltött éveket!

Előzmény: GyuriBicske (16648)
GyuriBicske Creative Commons License 2020.05.09 0 0 16648

Úgy látom piros rendszám van rajta. Hivatalos a piros rendszám? Tervdokumentációja van? Eladó a gép? Van róla képed? Jobb e mint a 344 es? 

Előzmény: dutrancs (16647)
dutrancs Creative Commons License 2020.05.08 0 0 16647

Igen, meg van még!

Előzmény: GyuriBicske (16642)
FAV 20 Creative Commons License 2020.05.07 0 0 16646

A seregben a 344-es Csepelemet bekurbliztam. Ha volt jó izzítás és az óramutató 2 re tetted a kurblit akkor egy fél fordulaton már el is kapta egy henger ami elég is volt. Tekerhetted tovább is egy egész kört a kurblit, de figyelni kellett, mert veszélyes dolog. Ha lábbal állsz rá és a súlyoddal hajtod meg az még egyszerűbb. Ki is akad a körömből ahogy leér a kurblivas fogórésze. Az én kocsimnak ennyi elég is volt. Unatkoztunk és mindent kitaláltunk, hogy menjen az idő. Kuplung használat nélkül indultunk el! Úgy kapcsoltam le-fel, hogy nem reccsent. Szinte beszívta a fokozatokat annyira egyforma sebessége volt a fogaskerekeknek. Gumit is cseréltünk versenyben. 1 óra 5 perc! Ez egy jobb első kerék. Jól elkalandoztam, de tényleg minden marhaságban benne voltam.

 

Előzmény: frundsberg (16638)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!