Sziasztok, valaki ismeri a Csepel 566 ost? milyen a terepen? Jobb mint az orosz csodák értek ezalatt kamz ural zil. Vagy pedig rosszabb a terepjáró képessége az 566 osnak?
Megy minden henger! Szelephézag mindenütt jó? Valamikor Rába-Steigernek volt szokása ha egy henger nem ment,az produkált ilyet.Azt mondtuk ,itt már baj van ,eleredt az orra vére! Nézzél át megint újból mindent! Jó nívó pálca van benne ,nehogy rövid legyen és sok legyen benne az olaj!
Adott egy Csepel D414 motor, felújítva. Indítás után alig egy perccel a nívónál, majd a kartelgázcsövön tolja ki az olajat.. Találkoztatok már ilyennel? Valakinek valami ötlete esetleg? :)
Amikor hangja volt akkor már késő volt. Azt nem állítom, hogy nem vagyok hibás a dologban, de hidd el több mint egy éves munkám van a gépben, nem teszem tönkre direkt.
A seregben a 344-es Csepelemet bekurbliztam. Ha volt jó izzítás és az óramutató 2 re tetted a kurblit akkor egy fél fordulaton már el is kapta egy henger ami elég is volt. Tekerhetted tovább is egy egész kört a kurblit, de figyelni kellett, mert veszélyes dolog. Ha lábbal állsz rá és a súlyoddal hajtod meg az még egyszerűbb. Ki is akad a körömből ahogy leér a kurblivas fogórésze. Az én kocsimnak ennyi elég is volt. Unatkoztunk és mindent kitaláltunk, hogy menjen az idő. Kuplung használat nélkül indultunk el! Úgy kapcsoltam le-fel, hogy nem reccsent. Szinte beszívta a fokozatokat annyira egyforma sebessége volt a fogaskerekeknek. Gumit is cseréltünk versenyben. 1 óra 5 perc! Ez egy jobb első kerék. Jól elkalandoztam, de tényleg minden marhaságban benne voltam.