Utoljára írom le!! A 3L-esben nem automata váltó van !! Mechanikus váltó van benne, amire ráépítettek egy szerkezetet ami hidraulikusan kapcsolgatja a fokozatokat..
Sajnos nem 3L lupom van, hanem 1.4 benzines, aminek az eleje más, mint a 3l-nek.
Szeretnék bele ködlámpát előre, viszont gyári programban sem lehet megtalálni, hogy az ilyen elejűhöz milyen cikkszámú ködlámparács való.
A 3l-esnek külön van a 2 oldalt a ködlámpa rács és középen van 1 díszrács, nekem az egész rács egybe van és ahogy nézegettem, az ilyen elejűeknek a ködlámpás változatoknak is.
Nekem a rács cikkszámára lenne szükségem, vagy ha valakinek van Pesten eladó, akkor az is érdekel.
Sziasztok engem az érdekelne ,hogy esetleg tud e valaki 1c0 562 258 ab- számú komfort elektronikát? Nagyon úgy fest hogy ez döglött be a (seat arosa) autómba.
sziasztok.autószerelőként 2009 óta hajtok egy lupo 3l-t.164000-rel vettem németben,most 249000 van benne.voltak bajai,de olcsón megoldottam őket.nálam általában 3,7-4 liter a fogyasztás,télen nyáron egyaránt.imádom a kocsimat,másik autóm ha lesz,csakis lupo lesz.sajnos a kormányszervó hiányzik az enyémből.klíma,4 lufi,elektroablak van.
Nagyon csodálkoznék ha tényleg csak 116e km lenne benne. De az sem baj ha 250, vagy még több. Egyébként meg próbáld ki, az a biztos, a képek semmit sem mondanak. Vidd el egy jó szerelőhöz, hogy nézze át. Sajnos nem tudok ilyet ajánlani, mert ...ezt inkább nem fejtem ki.
Ha jól gyorsul, szépen vált, ecoban is, manuálban is, a fogyasztása százon nem több 4,2-nél, nem füstöl, egyenletesen jár, akkor ok.lehet. kicsit lutri.
Sziasztok, erről mi a véleményetek. Gondolkodom mostanság egy Lupo-n. Ez tetszik is, meg közel is van hozzám. Egy dolgot nem értek, hogy manuális váltós. Úgy tudtam ez 1.2-be nincs. A leírásban meg (Automata) manuális sebességválós (???) szerepel. Összezavarodtam. De a kép alapján egyértelmű manuális. Átépített? Az ár mennyire reális?
Kitakarítottam a tanknál a szűrő részt. 2 napig nem csinálta most újra kezdte, hol jól hol rosszabbul indul. A szenzorom jó, nincs eltárolt hibája. A csavarok jól lettek lehúzva ezt a jelenséget már előtte is csinálta. Akkor anno jobban füstölt azért cseréltük a tömítéseket, azóta az jobb lett viszont ez megmaradt. Előbb utóbb majd csak kibukik mi a baja :)
Nekem most az üzemanyag hőmérséklet szenzorom volt zárlatos, letiltotta a gázpedált, lehúztuk a csatiról, így jól működik, de holnap cseréljük is a hibás részt.
Nálad is lehet ilyesmi is: pl a szenzor rossz jelet küld, s túl sok üzemanyag nem ég el rendesen. pd elem himba állító csavar be lett állítva pontosan a tömítés cserekor? 220fok
írj a vwdepo.hu forumjára, azt sokkal többen látogatják, s hamarabb kaphatsz segítő tippeket
Nem találkoztam még hasonlóval sajnos. Neked a levegősödést a tanknál való takarítás oldotta meg? A miénk most jelenleg fehéren füstöl, üzemanyag szaga van. Egyszer már csinálta, de akkor megoldotta a pd elemek tömítéseinek cseréi. Volt már valakinek hasonló?
Na, ma is ment a rángatás, aztán egyszer csak beállt 800-as fordulatra(kb), gázpedál letiltva és 5 km/h-val tudtam elgurulni egy parkolóig. Indítás ok, előre is, hátra is frankón megy, de csak 5-tel, gázpedál meg semmi.
Remélem igazad van, s tényleg így lesz, hogy csak nagy hidegben vezérli ki a jelet.
A héten viszont mentem vele 1500 km-t, s tök jó volt, mindig nagyon jól indult. Most nem levegősödik, a betett átlátszó csövön szépen látszottak korábban a buborékok, most tiszta.
Viszont tegnap berángatott a váltó. Olyan, mintha túl hamar akarna felváltani, alig éri el az ezret már felvált, persze a sebesség nem elég neki, s visszadob 2-ből 1-be, nyomok neki egy gázt, felrakja 2-be, de akkorát ugrik!
4-5-nél is előfordult. De csak az utolsó 100 km-n, előtte 1400-en jobb volt mint valaha.
Nekünk sem izzít. Elvileg csak elég hidegben vezérli ki és még ugye nincs olyan rossz idő. A miénk is nehezen indul néha. Nem hiszem, hogy az izzítás miatt. Valamiért elejtheti az üzemanyagot, valahol falsot szívhat, levegős lehet. Még mi sem tudtunk rájönni :(
Kicseréltük a pd elemek tömítését, rézgyűrűk már elég kakisak voltak, kicsit kopottak is. Valamint kitisztítottuk a légtömegmérőt, cseréltem a 109 relét.
Autó per pillanat tök jól megy, reggel, este és napközben megtett 5-30-60 km-s próbakörök alapján.
Szebben indul mint valaha és le sem áll kéretlenül.
Viszont izzítás úgy tűnik nincs, a gyertyák jók, de nem kapnak áramot.
Lehet, hogy még nincs hozzá elég hideg, s ez így normális?
Izzítógyertya relét kivettem, kapcsol, mértünk rajta szakadást is, tök jó, relé foglalat és ecu közt is megvan még az áram, de ecu és gyertyafoglalat közt már nincs. Bízom benne, hogy így is kell lennie.
Sziasztok! Reggel nehezen indul az 1.2 Pdtdi motor, majd pár perc után fulladozás nélkül leáll. Némi várakozás után nem könnyen, de be lehet indítani, ha elég sokat(15 perc) jár üresben, már nem áll le, akár egész nap hibátlanul megy. A nap folyamán már leállíthatom percekre, órákra akárhányszor. Régóta produkálja ezt a hibát, de csak évi pár alkalommal és csak negyed tank alatt, minimum éjszakányi állás után. Most naponta és teli tanknál is. Havi 5-6000 km-t megy hibátlanul, nem rángat, szépen vált, jól gyorsul, fogyasztás sem nőtt(3,5-3,7l körüli), nem füstöl. Olajcsere, vezérlés, váltóállítás, stb előírt időközönként elvégezve. Gázolajszűrő nemrég volt cserélve. Folytószelepállító motor, egr, légtömegmérő tiszta.
A tippem, hogy a nehéz indulás és a leállás két külön hiba. Kiolvasás hibát nem jelzett.Bár lehet, hogy nem volt elég jó a kiolvasó progi. Az izzítógyertyák jók, viszont nem kapnak áramot. - ez lehet a nehéz indulás oka, de a leállásé nem, ugye? S vajon miért nem kap áramot? 109-es relét ma cseréljük, valamint a pd elemek tömítését is. Az üzemanyagcső kis részét átlátszóra cserélve levegősödés látható. A tankban lévő AC-pumpának helyt adó(persze ebben nincs AC) műanyag tartály, alsó szűrőjében volt egy fél köbcenti sűrű fekete olajos trutyi.
van valami , ami hidegen nem működik..de ha már bejáratódott, akkor igen. Mi lehet az? Mi lehet a baj?
2008-ban voltak hozzászólások hasonló hibákkal kapcs, de megfejtést sajnos nem találtam hozzá.
Sziasztok. Most szeretnék egy lupot venni csak kifejezetten félek az autómata váltójától. Olvastam is itt forumon hogy van vele probléma bőven. Láttam a német iromány (sajnos csak a képekből tudtam valamit kiszűrni) Elvileg akkor különösebb gond nélkül bele lehet tenni a 1,4-es vagy az 1,7 váltóját kuplungostól? Mert akkor beleülnék szívesen egy ilyesféle 1,2 kis szörnybe. Ha esetleg valaki csinált már hasonlót szívesen veszem a tanácsokat. Előre is köszönöm .