Ez a topik a Zukok és Nysák éltetésére jött létre, valamint a fontos kérdés miatt: létezett körablakos Zuk? A Nysák a 90-es években szinte teljesen eltűntek, a Zukok meg most akarnak semmivé lenni. Éltessük hát őket, bármennyire is nehéz dolog ez!
Mondjuk azt,hogy ez a topik leginkább csak a Zuk-ról,és mégkisebb mértékben Nysa-ról szól.... Nekem a Zuk a kedvencem!!! ;-) Legyen ez a szaktopikja szerintem....
Ennek a topicnak,nem értem a lényegét.T.bányán a KOMÉP-nél volt egy felújítási program.'84-ben jött egy ilyen fülke,ami egy régi alvázra lett ráépítve.Mondjuk többet nem láttam az országban,de létezett.:))/Szár-on lakó ember vezette,beceneve:Talpas/Józsi bácsi/volt.
Nysa 522-es 4 darab eredeti felni eladó. Képeket tudok felrakni, ha valakit komolyabban érdekelne.
(Továbbá rövid idő múlva lesz nysa 522-höz hátsó ajtó üveggel együtt, tolóajtó kilincse és zárszerkezete, 2db ablaktörlő kar, első ajtó kilincs 2db) De ezek az alkatrészek csak 1-2 hét múlva lesznek elérhetőek, viszont a 4db felni már meg van és lehet rá jelentkezni.
Gratulálunk ! Lécci , írj a R.I.L.A.K. nevű fórumba is , hadd ismerjünk meg . Azt a rovatot nézd át az elejétől , mert nem szokványos , hanem gyűjtőjellegű, vagyis sok vicces dolog van benne , és sokan olvassák . Sapirico , aki kéri , hogy Te is nevezd el a Nysadat .
Szerintem 20 éve nem volt beindítva. Viszek kurblit, hátha a moszkvicsé jó hozzá és megpróbálom megforgatni a motort.
Kíváncsi vagyok a fékekre is. Valahogy nem hiszek benne, hogy ennyi állás után simán működik. Persze fel sem merült, hogy majd nem kell darabokra szednem, de ebben az autóban egyrészt az tetszett meg, hogy nem kell teljesen újjáépíteni (azt nem tudnám vállalni). Meg persze jó lenne, ha lehetne vontatni, akkor az autómentőzést megúsznám.
Látszólag egyben van egyébként, ha megnézted a képeket, akkor láthatod, hogy kasznimeló (kívülről) csak a jobb elején van. Ami hiányzik belőle, az a kormányoszlop burkolata, a biztosítéktábla fedele, egy üveg a jobb e. ajtóból, meg egy dupla ülés hátulról. Az ülés nem is annyira baj, mert a 9+1 személy már autóbusz, így nem vezethetem. Egyébként a kárpitok is gyáriak és viszonylag szépek.
Szia! Eddigi tapasztalataim szerint a beindítás szokott a legkisebb gondot okozni a régi szoc autóknál. Persze, hogy lesz vele szívás, de látom, hogy te is az autót, a szépséget, a kihívást látod meg benne, nem a buktatókat. (Én most egy Dacia motorral megáldott- megvert Barkas autómentőt próbálok vizsgaképessé tenni, ami előzőleg 10 évet állt.)
Ez a busz a lakóhelyem szerinti városi tanács autója volt. Ez megörökölte az önkormányzat. Az elmúlt 20 évet a tűzoltószertárban töltötte, '89-es az utolsó vizsgamatrica rajta.
Nemrég kirakták éjjeliőrbódénak. Én meg véletlenül arra sétáltam, megláttam, és írtam a polgármesternek. Ma kaptam meg a levelet, hogy átadják nekem az autót. Ma nem fogok könnyen elaludni.....
Ha valakit érdekel, a http://www.ezerkecske.hu/nysa
Oldalra töltöttem fel képeket.
Egyből beleszerettem. Írtam is a jelenlegi tulajdonosnak, az önkormányzatnak, hogy sajnálnám, ha ott rohadna szét. Ma kaptam meg a válaszlevelet, hogy elvihetem.