Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mikusmate Creative Commons License 2020.08.25 0 0 924

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok-e. Vettem tegnap egy Pioneer DEH-S320BT autórádiót, amit beszereltem (Opel Astra G - előtte is egy utángyártott rádió volt benne). Azt a részét sikerült megoldanom egy kis kutakodással, hogy miért felejti el a beállításokat, viszont egy másik probléma még fennáll: a Bluetooth egyáltalán nem működik, 'No service'-t ír, nem kapcsolódik be. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a baj és hogyan tudom esetleg itthon megoldani?

Ata61 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 923

Így van,ez ígaz.

Előzmény: barbon1 (922)
barbon1 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 922

Egyszerű eldönteni,szét kell húzni a mágnestekercs csatlakozóját.

Előzmény: Ata61 (921)
Ata61 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 921

Ha összeégett a mágneskuplung(ezt kétlem)akkor állandoan menne a klíma,nemcsak venti kapcsoláskor,szerintem.

Előzmény: barbon1 (920)
barbon1 Creative Commons License 2020.08.19 0 0 920

Lehet összeégett a mágneskuplung

Előzmény: zkarpati (918)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.10 0 0 919

Hátha valakinek hasznos lehet.

Meglett a hiba. Az újonnan szerelt horog és a vadi új futón is átnéztem mindent és persze kiderült, hogy nincs gyári hibás szerelés, minden patent.

Az átalakító is jó, próbáltam másikat.

Aztán már csak maga a csatlakozó aljzat a horgon volt soron amit szétfeszegetve kiderült, hogy az összes csatlakozón amik a kábelvégeket fogják tudtam jó sokat húzni. :(((

Persze a végén már minden össze vissza is villogott, kódorgott a delej test hiányában már minden felé.

Most már tökéletes. Tehát a kábelköteg szerelése volt gyárilag szar, tessék átnézni kontaktkeresés közben.

Előzmény: Törölt nick (917)
zkarpati Creative Commons License 2020.08.07 0 0 918

Sziasztok!

 

2002 es 1.3-as Yaris-unk van. Érdekes probléma merült fel. A klímát nem tudom kikapcsolni, folyamatosan megy ha a ventilátort bekapcsolom. A klímagomb nincs benyomva, nem világít. Valakinek van esetleg ötlete, hogy hol kezdjem? Esetleg relé? Sajnos nem találom a klíma relét se elől a motortérnél, se az utastérben. 

 

Előre is köszi

 

Kárpáti Zsolt

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.01 0 0 917

Üdvözletem.

Az lenne a kérdésem, hogy egy 7/13-as átalakítónak a 7-es oldali 3pontja az a 13. oldalon a 3/31 pontnak felel meg.

A jelenség az, hogy az autón lévő 7-es csatlakozóban benne van mind a két tompított fényhez a +12, testpont OK. 3,5,7, test, bal, jobb tompított.

A futón a dugó 13-as, átalakítóval nem ég a jobb oldali helyzetjelző. Csak az átalakítót beledugva a kocsiba nincs +12V az egyik tompított pálcikáján.

Reggel sietve nézegettem csak és azt hiszem, mintha a test lenne átkötve az egyik tompított pálcikára az átalakítón belül.

Az átalakítót szétszedtem és egy hülyebiztos nyákra van felforrasztva a 7pálcika és a 13-as oldali 4+4 pálcika, egy szintén hülyebiztos házba amit csak egyféle képpen lehet összerakni.

Létezik, hogy gyárilag rossz a bekötése az átalakítónak? Minden új. Futó tegnap vizsgázott.Még a horog is új, 7-es dugóval egy bringaszállító lámpaegysége tökéletesen világít. És mérve is megvan a 7-esben miden a helyén.

Mielőtt jobban nekiállnék méregetni, meg átkötözgetni gondoltam megkérdezem, hátha van egy ilyen szar átalakító széria a piacon.

cobra46 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 916

Igen elfelelejtettem a totál idegben  : Nem volt hibakod., paraméterben látszodtak az ajtókapcsolók,   és a  - zárás-nyitás müködteteskor egy pillanatra..,

 

A valahol már  kiszerelt csomagtérzár hiánya miatt volt a blokkóló nyitott ajtó visszajelzés!!! Müködik minden!!!

 

Köszi

Előzmény: atuc (914)
cobra46 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 915

Rövid visszajelzés szintjén : A csomagtérzármotoregységneknek  "jelen " kell lenni.,  hogy ne legyen hibá-blokkoló nyitott ajtó visszajelzés a K.Z. modulnak!!!!!

 

köszi és üdv

 

 

Előzmény: barbon1 (911)
atuc Creative Commons License 2020.08.01 0 0 914

Nem említetted hogy mit mutat a diagnosztika. Van hibakód a központi elektronikában? 

Előzmény: cobra46 (910)
öreg vas Creative Commons License 2020.08.01 0 0 913

Ez egy az utolsó Peugeot Boxerek közül amelyekben még a régi egyszerű technika van. Mégis 1 érzékelő van benne a kartergáz csőben. Na itt volt a zárlat,mert erről le lett húzva a csatlakozó és megszűnt a hiba. De amíg eddig eljutott az ember az tartott sokáig.

Előzmény: -csövi- (907)
cobra46 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 912

Köszi..

 

Én is valamelyik zármotorhibának adnék esélyt..., hogy melyik zármotor volna a hibás , azt  egy- egy  ajtó teljes " elszigetelésével"  , az adott ajtóba menő komplett kábelköteg  lekötésével próbáltam  kideriteni--- totáll  sikertelenúl.., és totáll érthetetlenül is egyben.., hiányozna valami állapotjelző   jel a zárakból a modulnak???? Vagy a hianyzó  komplett  elektromos  csomagtérzár kavarhat be???

 

Ez még lemaradt.  a kiindulási helyzetből :   A  k.zármodulra bontos jelzés volt ráirva,  de teljesen müködésképtelen volt,  egyébbként biztitábla mögött van , és nem kesztyütartó mögött,  de mert csak egy helyen volt +12V ,  ezért  nem müködött egyáltalán., utánaolvastam hogy mégegy  +12V - nak  kell lennni a csatiban ami a kesztyütartó mögötti lecsapható fedelü biztitáblában  volna.., nem találtam meg, ezért a modulban csináltam egy athidalást a már meglévő plusszról, ennek hatásara odáig megjavult hogy lezar majd vissza is nyit..

Próbának sikerült szereznem egy másik modult, de semmi sem változott, pad alatt találtam  egy ösrégi gyári Ford ávadót amit simán rátanitottam --- de hiába kötöttem le az ajtókat es toloajtot egyenként és csak távvezzel mükődtetve is visszanyit mindig..

Mivel vezető ajtóban kárpit levolt véve, próbának a zármotoron lévö összes vékony vezetéket elvágtam, csak a vastag motorvezetekeket hagytam meg : Semmi se változott.!

Vezetékvzsgalodasi nyomokból itelve minimum két- három kollega már elvérzett ezen a borzalmassagon ..., esélyes vagyok csatlakozni hozzájuk...

Előzmény: barbon1 (911)
barbon1 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 911

"Valamelyik zármotor hibás lehet ???   és nyitott ajtóérzekelés miatt  nyit vissza??? "

Ennek jó esélyt adnék

Előzmény: cobra46 (910)
cobra46 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 910

Sziasztok!

 

Ford Connect 2005.1.8Tdci  a delikvens

 

Probléma: Kulcsal vagy távvezérlövel történő zárásnál  egy- két mp - re lezár a központizár majd visszanyit, gyakorlatlilag elektromosan nem lehet lezárni az autot. A komplett hátsóajtózár,  elektromos és mechanikus része  teljesen hiányzik.

 

Ha az ajtóatvezetésnél  próbának  lecsavarom az ajtóba menő  kábelköteget , akkor is visszanyit! Mindkét ajtóval kipróbáltam felváltva, es  egyik próbánal a toloajtót is nyitvahagytam, ( egy van belöle).., mindig ugyanaz.

 

Belsö világitás minden helyröl Ok., kivéve a  hátsó ajtót ahonnét a teljes Ÿárszerkezet hiányzik. Fölfelényiló  hátsó ajtó van.

 

Alternativaként megfelelne egy csak távadóról  történő nyitás- zárás.., reteszfunkcio is böven elmaradhat!! 

 

Gyári   müködő  távadó megvan ., de utánszerelt is  belefér  , bár ezzel  probblemássab a távvezérlése a  Connektnek...., 

 

Konkrétan  miket kellene lekötni a gyári  modulról.  Csak távvezes  müködtetéshez?? 

 

Vlamelyik zármotor hibás lehet ???   és nyitott ajtóerzekelés miatt  nyit vissza???

 

De ha leválasztók,  teljesen egy ajtót akkor ezzel nincs kizárva  mégsem  pl  a hiba visszajelzés okozta  visszazárás??

 

Esetleg kábelköteg hibája lehet??? Átvezetéseket sértetlennek találtam...

 

 

Minden segitséget nagyon  köszönök.., mert  rengeteg küzdelem  után is zéró az eredmény..

-csövi- Creative Commons License 2020.07.29 0 0 909

Hát igen... :))

Előzmény: barbon1 (908)
barbon1 Creative Commons License 2020.07.29 0 0 908

Azt már valószínűleg nem fogjuk megtudni, mint ahogy lenni szokott.

Előzmény: -csövi- (907)
-csövi- Creative Commons License 2020.07.29 0 0 907

És mi okozta a zárlatot?

Előzmény: öreg vas (905)
barbon1 Creative Commons License 2020.07.29 0 0 906

:)

Előzmény: öreg vas (905)
öreg vas Creative Commons License 2020.07.29 0 0 905

Igen van,de itt Ausztriában ilyent nem igazán találni. Ilyennel nem akar senki foglalkozni már.

De közben szerencsére megoldódott,sikerült egy embert találnom aki 4 óra alatt megoldotta 100 €-ért. De öröm van és boldogság. 

Előzmény: barbon1 (903)
somytomy Creative Commons License 2020.07.25 0 0 904

Üdv!

Veteránkorú autóban ki kell váltani a fényszóró-reléket, mert a biztosítéktáblában lévő foglalat kontakthibás lett és kiolvadt. A biztosítéktáblába viszont nem nagyon férne be pluszban két relé foglalatostul, szerintetek hova érdemes tenni az új reléket? A biztosítéktábla a motortérben a tűzfalnál van a (menetirány szerint) bal sarokban, innen megy a váznyúlványon előre a kábelkorbács, illetve a biztosítéktábla alatti lyukon át a műszerfal felé.

 

barbon1 Creative Commons License 2020.07.25 0 0 903

Esetleg van erre rendszeresített szakember is

Előzmény: öreg vas (902)
öreg vas Creative Commons License 2020.07.25 0 0 902

Szerencsére találtam hozza szerelési könyvet,így már legalább azt tudom mik mennek át ezen a biztosítékon. Sajnos elég sok minden,ezért nem lesz könnyű megtalálni a hibát.

Előzmény: barbon1 (900)
öreg vas Creative Commons License 2020.07.24 0 0 901

Hú hát ez nem semmi meló.Átnézni a vezetékeket a vízhőfok mérőig,a tank visszajelzőig és még mindennél ami áramot kap ha ráadom a gyújtást.

Előzmény: barbon1 (900)
barbon1 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 900

Nyilván valamelyik zárlatos,egyesével végig kell menni a dolgokon.Lehet akár egy kidörzsölt vezeték is.Elsőnek én talán a tolatónál kezdenék.

Előzmény: öreg vas (899)
öreg vas Creative Commons License 2020.07.24 0 0 899

Sziasztok! Kérdésem lenne. Peugeot Boxer 2,5 Td 2000 évjárat. Menet közben kiégett az 1 es biztosíték. Erről megy az irányjelző,a tolato lámpa és a műszerfal a km órát kivéve. Ha beteszek egy másik biztit ahogy ráteszem a gyujtást rögtön kiég. 

Van valakinek tippje mi lehet a gond?

Köszönöm a válaszokat.

mikesmith19791979 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 898

Nekem elég a tompított...Vidéken,alsóbbrendű utakon alig használom sötétben..

mikesmith19791979 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 897

Köszönöm a válaszod! Elöl az elsővel hátul a hátsóval szeretném összekötni.Már többet nem akarom műszakiztatni csak most egyszer azért szeretnék kontárkodni.Aután bontom.Biztosíték nem lehet.Szaki nézte,mondta hogy vezetékelégés állítólag.Se a helyzetjelző se a refi nem ég.Jó nekem a kókányolás.Utódja ugyanilyen lesz mármint az autó csak jobb állapotú.

barbon1 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 896

Az "elől hátul dolog" valahogy nem jön össze,mivel a hátsó és az első  helyzetjelzőnek egyszerre kell működni ,így elvileg nincs köze a tompítotthoz.Elől megy a helyzetjelző ? Ha nem, akkor első körben kiégett biztosíték.Ha ez megvan akkor lehet a tompított áramkörében vizsgálódni.Az átkötés másik oldalról nagyon kontárkodás,azt nem igazán kellene erőltetni

Előzmény: mikesmith19791979 (895)
mikesmith19791979 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 895

Sziasztok!

Segítsetek legyetek szívesek egy egyszerűnek tűnő fontos dologban.Az alany egy 96-os B4-es Passat.Baloldali tompított kiment.Elöl-hátul.Vezetékelégés lehet állítólag szaki szerint.60-80 ezerért csinálnál baráti áron.Röhej.Megmondanátok hogyan lehet átvinni a világítást a jobb oldalról,egyszerűen?Akárhogy kötögetem sehogy nem sikerül.Autószerelő ajánlotta.Köszönöm a segítséget!

Sziasztok!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!